32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Investiguen una violació grupal a una dona amb discapacitat psíquica a Mislata

La Policia Nacional investiga una presumpta agressió sexual a una dona discapacitada per part de diversos homes a Mislata.

- Advertisement -Telegram València Diari

Segons ha avançat el mitjà Levante-EMV, la dona relata en la denúncia que va patir una violació el 3 de gener passat, quan un grup d’homes el van assaltar i la van portar a un descampat entre els municipis de Mislata i Xirivella.

Després d’interposar la denúncia la setmana passada, la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona, la UFAM, s’ha fet càrrec de la investigació.

La investigació se centra a identificar els homes partícips de l’agressió sexual a la dona de 39 anys amb discapacitat psíquica i amb recursos econòmics baixos que vivia en un camió al costat de la seua parella.

Pel que sembla, la víctima no seria la primera vegada que patia una agressió sexual per part d’un dels homes que ha participat en la violació grupal però, segons ha relatat, fins ara no havia gosat denunciar per por les represàlies.

Últimes notícies

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.