11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Tres detinguts per una violació grupal a una dona a la platja

Una patrulla de la Policia Nacional ha detingut a tres homes de 19 a 31 anys i d’origen marroquí acusats de violar a una dona que es trobava en estat d’embriaguesa.

Els fets van succeir del diumenge al dilluns quan la sala del 091 de la Policia Nacional de Màlaga va rebre la trucada d’un testimoni, qui va avisar que una dona estava sent agredida sexualment en la zona de la Malagueta.

Quan van arribar al lloc dels fets, els agents van sorprendre els tres homes al voltant de la víctima, que estava sent agredida sexualment.

Els policies van alliberar la dona, qui, en escapolir-se d’ells, es va adonar que també li havien sostret la bossa. En detindre als tres individus, es van adonar que un d’ells s’havia apoderat de les pertinences de la víctima.

Pel que sembla, la dona estava embriaga i els tres homes es van abalançar sobre ella

Els agents van activar el protocol establit per als casos d’agressió sexual, per la qual cosa es va donar avís al jutjat de guàrdia, que va enviar un mèdic forense per a realitzar un reconeixement exhaustiu a la víctima a l’Hospital Matern.

La investigació continua en marxa per a establir com van succeir els fets

Segons ha avançat aquest dimarts diari SUR, pel que sembla la dona havia estat prenent unes cerveses amb una parella en un bar de la Malagueta però quan aquesta va marxar es va quedar sola.

Llavors, se li va acostar un home amb el qual va estar xarrant i quan ella va voler anar-se ell es va oferir a acompanyar-la fent una passejada per la platja, segons el diari. En un moment donat, suposadament ell es va abalançar sobre la víctima, que pel que sembla estava embriaga, i van aparéixer els altres dos homes.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.