Detingut per violar a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a Torrent

La Policia Local de Torrent ha detingut un fisioterapeuta por presumptament haver violat a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a la Casa de la Dona del municipi. La xicoteta va haver de ser traslladada a l’Hospital General de València per a esclarir l’assumpte de les lesions, segons informa ‘Las Provincias’.

Els laments de la menuda, que estava rebent una sessió de fisioteràpia en una habitació amb la porta tancada amb el pestell, van alertar els pares de la xiqueta, que estaven al corredor d’aquest centre on també s’ofereix assessorament i assistència a les víctimes de la violència masclista.

Segons el relat de Las Provincias, la mare va intentar obrir la porta en sentir els plors de la seua filla. En intentar entrar i veure que no podia perquè la porta tenia pestell, va guaitar per un xicotet espai que deixava el vinil per a intentar veure què estava passant, aleshores va veure que el fisioterapeuta, de 30 anys, tenia els pantalons baixats i agafava la xiqueta, que estava nua de cintura cap avall.

En veure aquesta escena, la mare i el pare van començar a pegar colps a la porta fins que la van trencar i van poder accedir a l’habitació on estaven passant els fets. La mare va agafar la menuda, mentre que el pare va començar a pegar-li punyades al presumpte violador.

La policia de Torrent, alertada per la baralla, va acudir a l’edifici on va cometre suposadament la violació i va detindre el fisioterapeuta, després d’escoltar la versió dels fets de totes les parts que els havien presenciat.

El detingut, com revela Las Provincias, no és personal de l’Ajuntament de Torrent, sinó d’una empresa subcontractada pel consistori des de fa més d’un any per a dur a terme aquestes sessions de fisioteràpia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.