Anuncios

Detingut per violar a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a Torrent

La Policia Local de Torrent ha detingut un fisioterapeuta por presumptament haver violat a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a la Casa de la Dona del municipi. La xicoteta va haver de ser traslladada a l’Hospital General de València per a esclarir l’assumpte de les lesions, segons informa ‘Las Provincias’.

Els laments de la menuda, que estava rebent una sessió de fisioteràpia en una habitació amb la porta tancada amb el pestell, van alertar els pares de la xiqueta, que estaven al corredor d’aquest centre on també s’ofereix assessorament i assistència a les víctimes de la violència masclista.

Anuncios

Segons el relat de Las Provincias, la mare va intentar obrir la porta en sentir els plors de la seua filla. En intentar entrar i veure que no podia perquè la porta tenia pestell, va guaitar per un xicotet espai que deixava el vinil per a intentar veure què estava passant, aleshores va veure que el fisioterapeuta, de 30 anys, tenia els pantalons baixats i agafava la xiqueta, que estava nua de cintura cap avall.

En veure aquesta escena, la mare i el pare van començar a pegar colps a la porta fins que la van trencar i van poder accedir a l’habitació on estaven passant els fets. La mare va agafar la menuda, mentre que el pare va començar a pegar-li punyades al presumpte violador.

La policia de Torrent, alertada per la baralla, va acudir a l’edifici on va cometre suposadament la violació i va detindre el fisioterapeuta, després d’escoltar la versió dels fets de totes les parts que els havien presenciat.

El detingut, com revela Las Provincias, no és personal de l’Ajuntament de Torrent, sinó d’una empresa subcontractada pel consistori des de fa més d’un any per a dur a terme aquestes sessions de fisioteràpia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios