17.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detingut per violar a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a Torrent

La Policia Local de Torrent ha detingut un fisioterapeuta por presumptament haver violat a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a la Casa de la Dona del municipi. La xicoteta va haver de ser traslladada a l’Hospital General de València per a esclarir l’assumpte de les lesions, segons informa ‘Las Provincias’.

Els laments de la menuda, que estava rebent una sessió de fisioteràpia en una habitació amb la porta tancada amb el pestell, van alertar els pares de la xiqueta, que estaven al corredor d’aquest centre on també s’ofereix assessorament i assistència a les víctimes de la violència masclista.

Segons el relat de Las Provincias, la mare va intentar obrir la porta en sentir els plors de la seua filla. En intentar entrar i veure que no podia perquè la porta tenia pestell, va guaitar per un xicotet espai que deixava el vinil per a intentar veure què estava passant, aleshores va veure que el fisioterapeuta, de 30 anys, tenia els pantalons baixats i agafava la xiqueta, que estava nua de cintura cap avall.

En veure aquesta escena, la mare i el pare van començar a pegar colps a la porta fins que la van trencar i van poder accedir a l’habitació on estaven passant els fets. La mare va agafar la menuda, mentre que el pare va començar a pegar-li punyades al presumpte violador.

La policia de Torrent, alertada per la baralla, va acudir a l’edifici on va cometre suposadament la violació i va detindre el fisioterapeuta, després d’escoltar la versió dels fets de totes les parts que els havien presenciat.

El detingut, com revela Las Provincias, no és personal de l’Ajuntament de Torrent, sinó d’una empresa subcontractada pel consistori des de fa més d’un any per a dur a terme aquestes sessions de fisioteràpia.

Últimes notícies

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges