Detingut per violar a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a Torrent

La Policia Local de Torrent ha detingut un fisioterapeuta por presumptament haver violat a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a la Casa de la Dona del municipi. La xicoteta va haver de ser traslladada a l’Hospital General de València per a esclarir l’assumpte de les lesions, segons informa ‘Las Provincias’.

Els laments de la menuda, que estava rebent una sessió de fisioteràpia en una habitació amb la porta tancada amb el pestell, van alertar els pares de la xiqueta, que estaven al corredor d’aquest centre on també s’ofereix assessorament i assistència a les víctimes de la violència masclista.

Segons el relat de Las Provincias, la mare va intentar obrir la porta en sentir els plors de la seua filla. En intentar entrar i veure que no podia perquè la porta tenia pestell, va guaitar per un xicotet espai que deixava el vinil per a intentar veure què estava passant, aleshores va veure que el fisioterapeuta, de 30 anys, tenia els pantalons baixats i agafava la xiqueta, que estava nua de cintura cap avall.

En veure aquesta escena, la mare i el pare van començar a pegar colps a la porta fins que la van trencar i van poder accedir a l’habitació on estaven passant els fets. La mare va agafar la menuda, mentre que el pare va començar a pegar-li punyades al presumpte violador.

La policia de Torrent, alertada per la baralla, va acudir a l’edifici on va cometre suposadament la violació i va detindre el fisioterapeuta, després d’escoltar la versió dels fets de totes les parts que els havien presenciat.

El detingut, com revela Las Provincias, no és personal de l’Ajuntament de Torrent, sinó d’una empresa subcontractada pel consistori des de fa més d’un any per a dur a terme aquestes sessions de fisioteràpia.

Últimes notícies

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx ha exercit l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i es garanteix en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins al juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Estació del Nord de València recupera la seua imatge original amb una inversió de 21 milions

L’Estació del Nord de València està en la fase final d’una restauració integral, finançada amb quasi 20,7 milions d’euros del Pla de Recuperació i del Programa 2 % Cultural, que li tornarà la imatge original dissenyada per Demetrio Ribes.

Sanjuan qualifica de terrorífic que Catalá demane desallotjar per la força el professorat acampat

El portaveu socialista a l'Ajuntament de València, Borja Sanjuan, critica que l'alcaldessa María José Catalá reclame el desallotjament per la força de l'acampada de docents en la plaça de la Verge coincidint amb el Corpus.

L’Elx compra definitivament el lateral il·licità Buba Sangaré fins a 2031

L’Elx ha fet efectiva l’opció de compra pactada amb la AS Roma i incorpora en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins a juny de 2031 i cobrirà la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Audiència de València permet a Carlos Mazón personar-se en la causa per la DANA

L’Audiència Provincial de València estima el recurs de Carlos Mazón i li permet personar-se en la causa oberta per la DANA per a garantir el seu dret de defensa, en aplicació dels articles 118 i 118 bis de la Lecrim.

Comencen els primers paros en l’ensenyament concertat per la falta d’acords amb Educació

Els sindicats de l’ensenyament concertat han iniciat la primera de tres jornades de paros parcials en la Comunitat Valenciana per a pressionar la Conselleria d’Educació davant la falta d’avanç en la negociació laboral i educativa.

AVA denuncia els danys dels flamencs als arrossars de l’Albufera i reclama ajudes

L’Associació Valenciana d’Agricultors alerta que les bandades de flamencs han provocat pèrdues de fins al 100 % en algunes parcel·les d’arròs de l’Albufera i reclama a la Generalitat compensacions econòmiques i millores en l’assegurança agrària.

A presó provisional un home detingut a Borriol amb més de 45 grams de metanfetamina

Un home de 50 anys ha ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil li localitzara més de 45 grams de metanfetamina ocults al vehicle en el terme municipal de Borriol. La jutgessa li imputa també desobediencia, conducció temerària i conducció sota els efectes de drogues.