Ahir a la vesprada, al voltant de les 17.30 hores es va produir un incendi en un edifici de dos plantes en el carrer Suera de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames es van originar quan la família que hi residia encara estava dins, i van ser els veïns qui alertaren els bombers, que van arribar mitja hora més tard a la vivenda. En un primer moment els efectius van pensar que podria haver algú atrapat a dins de l'habitatge, finalment van vore que els inquilins havien pogut eixir pel seu propi peu i que no hi havien ferits en el succés. Les flames, que encara es desconeix en quines circumstàncies es van originar, van afectar diverses dependències del pis superior però l'arribada dels efectius i la ràpida intervenció va permetre controlar l'incendi a les 18.30 hores encara que els professionals van seguir refrescant la vivenda un parell d'hores més tard per a evitar que es tornara a reprendre, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers. Molts veïns van permanéixer al carrer durant tota la vesprada, en un primer moment alarmats pel fum i posteriorment esperant l'actuació dels bombers. En l'operatiu van participar agents de la Policia Local de Vila-real i agents de la Policia Nacional així com una dotació del parc de la Plana Baixa.
Una vivenda s’incendia a Vila-real amb els seus inquilins dins
Últimes notícies
Successos
Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer
Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.
Oratge
Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor
L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.
Oratge
Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor
L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.
Salut
El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics
El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.
Religió
Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots
Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.
Salut
Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia
Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.
Social
El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE
El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.
Successos
Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove
Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.







