Ahir a la vesprada, al voltant de les 17.30 hores es va produir un incendi en un edifici de dos plantes en el carrer Suera de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames es van originar quan la família que hi residia encara estava dins, i van ser els veïns qui alertaren els bombers, que van arribar mitja hora més tard a la vivenda. En un primer moment els efectius van pensar que podria haver algú atrapat a dins de l'habitatge, finalment van vore que els inquilins havien pogut eixir pel seu propi peu i que no hi havien ferits en el succés. Les flames, que encara es desconeix en quines circumstàncies es van originar, van afectar diverses dependències del pis superior però l'arribada dels efectius i la ràpida intervenció va permetre controlar l'incendi a les 18.30 hores encara que els professionals van seguir refrescant la vivenda un parell d'hores més tard per a evitar que es tornara a reprendre, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers. Molts veïns van permanéixer al carrer durant tota la vesprada, en un primer moment alarmats pel fum i posteriorment esperant l'actuació dels bombers. En l'operatiu van participar agents de la Policia Local de Vila-real i agents de la Policia Nacional així com una dotació del parc de la Plana Baixa.
Últimes notícies
Educació
Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord
Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.
Salut
La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu
La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.
Política
Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa
Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.
Esports
Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda
Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.
Economia
Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida
Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.
Successos
La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre
La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.
Successos
S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt
El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.
Medi ambient
La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques
La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.







