Ahir a la vesprada, al voltant de les 17.30 hores es va produir un incendi en un edifici de dos plantes en el carrer Suera de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames es van originar quan la família que hi residia encara estava dins, i van ser els veïns qui alertaren els bombers, que van arribar mitja hora més tard a la vivenda. En un primer moment els efectius van pensar que podria haver algú atrapat a dins de l'habitatge, finalment van vore que els inquilins havien pogut eixir pel seu propi peu i que no hi havien ferits en el succés. Les flames, que encara es desconeix en quines circumstàncies es van originar, van afectar diverses dependències del pis superior però l'arribada dels efectius i la ràpida intervenció va permetre controlar l'incendi a les 18.30 hores encara que els professionals van seguir refrescant la vivenda un parell d'hores més tard per a evitar que es tornara a reprendre, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers. Molts veïns van permanéixer al carrer durant tota la vesprada, en un primer moment alarmats pel fum i posteriorment esperant l'actuació dels bombers. En l'operatiu van participar agents de la Policia Local de Vila-real i agents de la Policia Nacional així com una dotació del parc de la Plana Baixa.
Últimes notícies
Societat
Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions
Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.
Oratge
Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana
Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.
Política
Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després
Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.
Esports
2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill
El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.
Esports
El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)
El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.
Esports
Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç
Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.
Esports
El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)
El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.
Esports
Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’
L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.



