Ahir a la vesprada, al voltant de les 17.30 hores es va produir un incendi en un edifici de dos plantes en el carrer Suera de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames es van originar quan la família que hi residia encara estava dins, i van ser els veïns qui alertaren els bombers, que van arribar mitja hora més tard a la vivenda. En un primer moment els efectius van pensar que podria haver algú atrapat a dins de l'habitatge, finalment van vore que els inquilins havien pogut eixir pel seu propi peu i que no hi havien ferits en el succés. Les flames, que encara es desconeix en quines circumstàncies es van originar, van afectar diverses dependències del pis superior però l'arribada dels efectius i la ràpida intervenció va permetre controlar l'incendi a les 18.30 hores encara que els professionals van seguir refrescant la vivenda un parell d'hores més tard per a evitar que es tornara a reprendre, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers. Molts veïns van permanéixer al carrer durant tota la vesprada, en un primer moment alarmats pel fum i posteriorment esperant l'actuació dels bombers. En l'operatiu van participar agents de la Policia Local de Vila-real i agents de la Policia Nacional així com una dotació del parc de la Plana Baixa.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025
La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.
Religió
Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola
El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.
Medi ambient
Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València
Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.
Successos
Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant
Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.
Successos
Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent
Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.
Oratge
Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València
Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.
Successos
Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa
Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.
Successos
Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló
Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.








