Una vivenda s’incendia a Vila-real amb els seus inquilins dins

Ahir a la vesprada, al voltant de les 17.30 hores es va produir un incendi en un edifici de dos plantes en el carrer Suera de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames es van originar quan la família que hi residia encara estava dins, i van ser els veïns qui alertaren els bombers, que van arribar mitja hora més tard a la vivenda. En un primer moment els efectius van pensar que podria haver algú atrapat a dins de l'habitatge, finalment van vore que els inquilins havien pogut eixir pel seu propi peu i que no hi havien ferits en el succés. Les flames, que encara es desconeix en quines circumstàncies es van originar, van afectar diverses dependències del pis superior però l'arribada dels efectius i la ràpida intervenció va permetre controlar l'incendi a les 18.30 hores encara que els professionals van seguir refrescant la vivenda un parell d'hores més tard per a evitar que es tornara a reprendre, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers. Molts veïns van permanéixer al carrer durant tota la vesprada, en un primer moment alarmats pel fum i posteriorment esperant l'actuació dels bombers. En l'operatiu van participar agents de la Policia Local de Vila-real i agents de la Policia Nacional així com una dotació del parc de la Plana Baixa.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.