Wafaa Sebbah va morir asfixiada i van trobar el seu cos nu de cintura cap avall

Wafaa Sebbah

 

La jove Wafaa Sebbah va morir asfixiada. Quan van trobar el seu cadàver en un pou, el seu cap estava embolicat en cinta adhesiva i també tenia les mans emmanillades, encara que els investigadors no saben si va ser per al trasllat al pou o si la van torturar.

Així ho ha indicat l’autòpsia preliminar de la víctima, desapareguda fa any i mig, concretament el novembre de 2019, i el cos de la qual es trobava dijous passat en un pou a 20 metre de profunditat, que a més tenia cinc impactes d’escopeta de balins.

No obstant això, segons l’anàlisi forense, que s’acaba de conéixer, estos impactes no van poder provocar-li la mort.

De fet, l’autòpsia no ha pogut determinar si eixos impactes han sigut abans de la defunció o després.

D’acord amb l’anàlisi, el seu cos estava nu de cintura cap avall i amb el sostenidor tallat. No obstant això, tampoc s’han pogut trobar evidències d’agressió sexual, encara que la Guàrdia Civil, per aqueixos indicis, creu que va poder-hi haver-la.

Wafaa, nascuda l’any 2000, residia a Carcaixent i va ser vista per última vegada el 17 de novembre de 2019, quan tenia 19 anys.

Va ser la seua mare qui va denunciar la seua desaparició el 29 de novembre d’eixe mateix any.

El presumpte homicida de Wafaa, a la presó provisional

 

El passat 17 de juny, David Soler, ‘El Tuvi’, que havia sigut detingut la nit prèvia en relació al cas, va confessar el crim.

Eixe mateix dia, també va admetre haver amagat el cadàver de la jove dins d’un pou de regadiu d’uns 20 metres de profunditat, en una finca que en el moment del crim era propietat del pare del detingut.

Després d’indicar el lloc, els bussos van localitzar les restes humanes de la víctima.

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 d’Alzira, en funcions de guàrdia, va acordar dissabte passat l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home detingut com a presumpte autor de l’homicidi de la jove.

 

Investigació

 

En l’actualitat, Soler està sent investigat per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’ulterior qualificació, i la causa continuarà tramitant-se pel responsable del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, que ja investigava amb anterioritat estos fets.

El detingut té diversos antecedents policials, en particular per violència masclista, segons informava l’Institut Armat. Actualment, ‘El Tuvi’, també està sent investigat per un altre crim en el municipi de Xátiva.

Segons indicava el diari ‘Levante’, li investiguen per l’homicidi d’Isabell Elena Raducanu, una dona que va ser estrangulada i acoltellada quan estava embarassada de sis mesos.

Isabell Elena Raducanu

El crim es va cometre l’11 de juny de 2019, i al principi es va acusar la que era la seua parella.

Però els agents van trobar uns calçotets embullats en una de les cames de la dona amb ADN.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.