Wafaa Sebbah va morir asfixiada i van trobar el seu cos nu de cintura cap avall

Wafaa Sebbah

 

La jove Wafaa Sebbah va morir asfixiada. Quan van trobar el seu cadàver en un pou, el seu cap estava embolicat en cinta adhesiva i també tenia les mans emmanillades, encara que els investigadors no saben si va ser per al trasllat al pou o si la van torturar.

Així ho ha indicat l’autòpsia preliminar de la víctima, desapareguda fa any i mig, concretament el novembre de 2019, i el cos de la qual es trobava dijous passat en un pou a 20 metre de profunditat, que a més tenia cinc impactes d’escopeta de balins.

No obstant això, segons l’anàlisi forense, que s’acaba de conéixer, estos impactes no van poder provocar-li la mort.

De fet, l’autòpsia no ha pogut determinar si eixos impactes han sigut abans de la defunció o després.

D’acord amb l’anàlisi, el seu cos estava nu de cintura cap avall i amb el sostenidor tallat. No obstant això, tampoc s’han pogut trobar evidències d’agressió sexual, encara que la Guàrdia Civil, per aqueixos indicis, creu que va poder-hi haver-la.

Wafaa, nascuda l’any 2000, residia a Carcaixent i va ser vista per última vegada el 17 de novembre de 2019, quan tenia 19 anys.

Va ser la seua mare qui va denunciar la seua desaparició el 29 de novembre d’eixe mateix any.

El presumpte homicida de Wafaa, a la presó provisional

 

El passat 17 de juny, David Soler, ‘El Tuvi’, que havia sigut detingut la nit prèvia en relació al cas, va confessar el crim.

Eixe mateix dia, també va admetre haver amagat el cadàver de la jove dins d’un pou de regadiu d’uns 20 metres de profunditat, en una finca que en el moment del crim era propietat del pare del detingut.

Després d’indicar el lloc, els bussos van localitzar les restes humanes de la víctima.

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 d’Alzira, en funcions de guàrdia, va acordar dissabte passat l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home detingut com a presumpte autor de l’homicidi de la jove.

 

Investigació

 

En l’actualitat, Soler està sent investigat per un delicte d’homicidi, sense perjudici d’ulterior qualificació, i la causa continuarà tramitant-se pel responsable del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alzira, que ja investigava amb anterioritat estos fets.

El detingut té diversos antecedents policials, en particular per violència masclista, segons informava l’Institut Armat. Actualment, ‘El Tuvi’, també està sent investigat per un altre crim en el municipi de Xátiva.

Segons indicava el diari ‘Levante’, li investiguen per l’homicidi d’Isabell Elena Raducanu, una dona que va ser estrangulada i acoltellada quan estava embarassada de sis mesos.

Isabell Elena Raducanu

El crim es va cometre l’11 de juny de 2019, i al principi es va acusar la que era la seua parella.

Però els agents van trobar uns calçotets embullats en una de les cames de la dona amb ADN.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.