Un xic acaba en la presó per negar-se a posar-se la mascareta en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 28 anys com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu, per negar-se a usar la mascareta en el carrer. En un primer moment va dir que no tenia, facilitant-los una els policies, per a continuació dir que no se la posava, ni anava a posar-se-la perquè no li donava la gana.

 

Cap a les 15.30 hores de la vesprada, una dotació policial ha vist en l’avinguda de Benicàssim, enfront de l’Hospital General, a un xic que incomplia la normativa, en la que es regula  l’obligació de portar posada la mascareta en la via pública, en virtut de la Resolució del 17/07/2020 de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat Valenciana.

 

L’agent policial s’ha acostat al xic per a preguntar-li si tenia algun motiu justificat (malaltia) que no el deixara portar la mascareta, contestant que no, que no tenia i que no se l’anava a posar. L’agent ha intentat identificar-lo per a proposar-lo per a sanció, al mateix temps que ha instat al xic que es posara la mascareta, responent que no tenia i que no anava a posar-se cap.

 

El xic ha ingressat en la presó

Els agents han donat una mascareta al xic, mantenint este la seua negativa a posar-se-la, insistint  que no se la posava perquè no li donava la gana. A pesar de ser advertit pels policies en diferents ocasions de les conseqüències de la seua actitud, que anava des d’una infracció administrativa fins a la seua detenció per desobediència greu, s’ha negat a identificar-se i a posar-se la mascareta.

 

Amb l’ocorregut, i el risc que suposa per a la salut pública de la seua actitud, els agents l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de desobediència greu. El detingut, que compta amb diferents antecedents policials, ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, qui ha ordenat el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.