Un xic detingut per agredir a una xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. Pel que pareix ha intentat agredir sexualment a una xica i, a demés, s’ha resistit activament en el moment de la seua detenció, colpejant la mampara del cotxe policial durant el trasllat a dependències policials.

 

Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.20 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la plaça de la Societat Musical d’Alzira, en la localitat de la Ribera (València), a on hi havia una baralla entre dos xiques i un xic.

 

Els agents s’han desplaçat ràpidament fins al lloc, a on han vist a diferents persones que els assenyalaven a un xic que intentava abalançar-se sobre dos xiques que es trobaven tirades en terra. Ràpidament els agents van interceptar al xic per a retindre’l, qui va començar a cridar i pegar amb el colze als agents per a intentar escapar-se.

 

Volia relacions sexuals a canvi de diners

Després de comprovar l’estat de les xiques, els agents van sol·licitar la presència dels servicis sanitaris, ja que una d’elles tenia sang en la boca, i es trobava en un gran estat d’ansietat que va provocar que es desmaiara.

 

Els agents, amb les seues investigacions, van saber que la víctima havia sigut abordada dies abans pel sospitós, qui li va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, al que la dona es va negar rotundament. I la nit del diumenge el va tornar a vore, qui li va tornar a oferir diners i la xica es va tornar a negar.

 

Davant de la negativa, el sospitós va intentar abusar d’ella per força, pel que li va pegar una punyada en la cara perquè deixara de posar resistència. Finalment, el xic ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.