Un xic detingut per agredir a una xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. Pel que pareix ha intentat agredir sexualment a una xica i, a demés, s’ha resistit activament en el moment de la seua detenció, colpejant la mampara del cotxe policial durant el trasllat a dependències policials.

 

Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.20 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la plaça de la Societat Musical d’Alzira, en la localitat de la Ribera (València), a on hi havia una baralla entre dos xiques i un xic.

 

Els agents s’han desplaçat ràpidament fins al lloc, a on han vist a diferents persones que els assenyalaven a un xic que intentava abalançar-se sobre dos xiques que es trobaven tirades en terra. Ràpidament els agents van interceptar al xic per a retindre’l, qui va començar a cridar i pegar amb el colze als agents per a intentar escapar-se.

 

Volia relacions sexuals a canvi de diners

Després de comprovar l’estat de les xiques, els agents van sol·licitar la presència dels servicis sanitaris, ja que una d’elles tenia sang en la boca, i es trobava en un gran estat d’ansietat que va provocar que es desmaiara.

 

Els agents, amb les seues investigacions, van saber que la víctima havia sigut abordada dies abans pel sospitós, qui li va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, al que la dona es va negar rotundament. I la nit del diumenge el va tornar a vore, qui li va tornar a oferir diners i la xica es va tornar a negar.

 

Davant de la negativa, el sospitós va intentar abusar d’ella per força, pel que li va pegar una punyada en la cara perquè deixara de posar resistència. Finalment, el xic ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.