Un xic detingut per agredir a una xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. Pel que pareix ha intentat agredir sexualment a una xica i, a demés, s’ha resistit activament en el moment de la seua detenció, colpejant la mampara del cotxe policial durant el trasllat a dependències policials.

 

Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.20 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la plaça de la Societat Musical d’Alzira, en la localitat de la Ribera (València), a on hi havia una baralla entre dos xiques i un xic.

 

Els agents s’han desplaçat ràpidament fins al lloc, a on han vist a diferents persones que els assenyalaven a un xic que intentava abalançar-se sobre dos xiques que es trobaven tirades en terra. Ràpidament els agents van interceptar al xic per a retindre’l, qui va començar a cridar i pegar amb el colze als agents per a intentar escapar-se.

 

Volia relacions sexuals a canvi de diners

Després de comprovar l’estat de les xiques, els agents van sol·licitar la presència dels servicis sanitaris, ja que una d’elles tenia sang en la boca, i es trobava en un gran estat d’ansietat que va provocar que es desmaiara.

 

Els agents, amb les seues investigacions, van saber que la víctima havia sigut abordada dies abans pel sospitós, qui li va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, al que la dona es va negar rotundament. I la nit del diumenge el va tornar a vore, qui li va tornar a oferir diners i la xica es va tornar a negar.

 

Davant de la negativa, el sospitós va intentar abusar d’ella per força, pel que li va pegar una punyada en la cara perquè deixara de posar resistència. Finalment, el xic ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.