Un xic detingut per agredir a una xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. Pel que pareix ha intentat agredir sexualment a una xica i, a demés, s’ha resistit activament en el moment de la seua detenció, colpejant la mampara del cotxe policial durant el trasllat a dependències policials.

 

Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.20 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la plaça de la Societat Musical d’Alzira, en la localitat de la Ribera (València), a on hi havia una baralla entre dos xiques i un xic.

 

Els agents s’han desplaçat ràpidament fins al lloc, a on han vist a diferents persones que els assenyalaven a un xic que intentava abalançar-se sobre dos xiques que es trobaven tirades en terra. Ràpidament els agents van interceptar al xic per a retindre’l, qui va començar a cridar i pegar amb el colze als agents per a intentar escapar-se.

 

Volia relacions sexuals a canvi de diners

Després de comprovar l’estat de les xiques, els agents van sol·licitar la presència dels servicis sanitaris, ja que una d’elles tenia sang en la boca, i es trobava en un gran estat d’ansietat que va provocar que es desmaiara.

 

Els agents, amb les seues investigacions, van saber que la víctima havia sigut abordada dies abans pel sospitós, qui li va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, al que la dona es va negar rotundament. I la nit del diumenge el va tornar a vore, qui li va tornar a oferir diners i la xica es va tornar a negar.

 

Davant de la negativa, el sospitós va intentar abusar d’ella per força, pel que li va pegar una punyada en la cara perquè deixara de posar resistència. Finalment, el xic ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.