Un xic detingut per agredir a una xica en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. Pel que pareix ha intentat agredir sexualment a una xica i, a demés, s’ha resistit activament en el moment de la seua detenció, colpejant la mampara del cotxe policial durant el trasllat a dependències policials.

 

Els fets han passat esta nit de diumenge, cap a les 23.20 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la plaça de la Societat Musical d’Alzira, en la localitat de la Ribera (València), a on hi havia una baralla entre dos xiques i un xic.

 

Els agents s’han desplaçat ràpidament fins al lloc, a on han vist a diferents persones que els assenyalaven a un xic que intentava abalançar-se sobre dos xiques que es trobaven tirades en terra. Ràpidament els agents van interceptar al xic per a retindre’l, qui va començar a cridar i pegar amb el colze als agents per a intentar escapar-se.

 

Volia relacions sexuals a canvi de diners

Després de comprovar l’estat de les xiques, els agents van sol·licitar la presència dels servicis sanitaris, ja que una d’elles tenia sang en la boca, i es trobava en un gran estat d’ansietat que va provocar que es desmaiara.

 

Els agents, amb les seues investigacions, van saber que la víctima havia sigut abordada dies abans pel sospitós, qui li va oferir diners a canvi de mantindre relacions sexuals, al que la dona es va negar rotundament. I la nit del diumenge el va tornar a vore, qui li va tornar a oferir diners i la xica es va tornar a negar.

 

Davant de la negativa, el sospitós va intentar abusar d’ella per força, pel que li va pegar una punyada en la cara perquè deixara de posar resistència. Finalment, el xic ha sigut detingut com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.