Un xic detingut per amenaçar de mort a un metge de guàrdia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència, després d’amenaçar a un metge d’un hospital i alterar el normal funcionament del servici d’Urgències.

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un hospital de la ciutat, a on, pel que pareix, hi havia un pacient amb una actitud agressiva.

 

Una volta allí, els policies han observat com el xic donava veus, amb una ferida en la i escampant sang per parets i corredors. Els agents han sabut que poc abans havia arribat a Urgències amb un tall sagnant a la mà esquerra i va ser atés per les infermeres, que li van netejar i van tapar la ferida, sent informat a continuació que havia d’esperar, ja que hi havia pacients de major gravetat.

 

Va amenaçar en matar al metge

Va ser en eixe moment quan, pel que pareix, va començar a alçar la veu, queixant-se del tracte rebut, i a llevar-se l’embenatge, omplint la sala d’espera i el corredor de sang.

 

Els agents van tindre coneixement que les infermeres van haver d’embenar-li fins a tres ocasions, ja que no parava de llevar-se l’embenatge, indicant-li que es calmara i tinguera paciència, sense parar este la seua actitud agressiva, arribant a amenaçar al metge de guàrdia dient-li que li tallaria el coll i que anava esperar-li fora i a matar-lo. 

 

Este es va mostrar agressiu amb els agents, esguitant-los intencionadament amb la seua sang, pel que va haver de ser immobilitzat pels policies que el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.