Un xic detingut per amenaçar de mort a un metge de guàrdia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència, després d’amenaçar a un metge d’un hospital i alterar el normal funcionament del servici d’Urgències.

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un hospital de la ciutat, a on, pel que pareix, hi havia un pacient amb una actitud agressiva.

 

Una volta allí, els policies han observat com el xic donava veus, amb una ferida en la i escampant sang per parets i corredors. Els agents han sabut que poc abans havia arribat a Urgències amb un tall sagnant a la mà esquerra i va ser atés per les infermeres, que li van netejar i van tapar la ferida, sent informat a continuació que havia d’esperar, ja que hi havia pacients de major gravetat.

 

Va amenaçar en matar al metge

Va ser en eixe moment quan, pel que pareix, va començar a alçar la veu, queixant-se del tracte rebut, i a llevar-se l’embenatge, omplint la sala d’espera i el corredor de sang.

 

Els agents van tindre coneixement que les infermeres van haver d’embenar-li fins a tres ocasions, ja que no parava de llevar-se l’embenatge, indicant-li que es calmara i tinguera paciència, sense parar este la seua actitud agressiva, arribant a amenaçar al metge de guàrdia dient-li que li tallaria el coll i que anava esperar-li fora i a matar-lo. 

 

Este es va mostrar agressiu amb els agents, esguitant-los intencionadament amb la seua sang, pel que va haver de ser immobilitzat pels policies que el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.