Un xic detingut per amenaçar de mort a un metge de guàrdia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència, després d’amenaçar a un metge d’un hospital i alterar el normal funcionament del servici d’Urgències.

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un hospital de la ciutat, a on, pel que pareix, hi havia un pacient amb una actitud agressiva.

 

Una volta allí, els policies han observat com el xic donava veus, amb una ferida en la i escampant sang per parets i corredors. Els agents han sabut que poc abans havia arribat a Urgències amb un tall sagnant a la mà esquerra i va ser atés per les infermeres, que li van netejar i van tapar la ferida, sent informat a continuació que havia d’esperar, ja que hi havia pacients de major gravetat.

 

Va amenaçar en matar al metge

Va ser en eixe moment quan, pel que pareix, va començar a alçar la veu, queixant-se del tracte rebut, i a llevar-se l’embenatge, omplint la sala d’espera i el corredor de sang.

 

Els agents van tindre coneixement que les infermeres van haver d’embenar-li fins a tres ocasions, ja que no parava de llevar-se l’embenatge, indicant-li que es calmara i tinguera paciència, sense parar este la seua actitud agressiva, arribant a amenaçar al metge de guàrdia dient-li que li tallaria el coll i que anava esperar-li fora i a matar-lo. 

 

Este es va mostrar agressiu amb els agents, esguitant-los intencionadament amb la seua sang, pel que va haver de ser immobilitzat pels policies que el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.