Un xic detingut per amenaçar de mort a un metge de guàrdia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 23 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència, després d’amenaçar a un metge d’un hospital i alterar el normal funcionament del servici d’Urgències.

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un hospital de la ciutat, a on, pel que pareix, hi havia un pacient amb una actitud agressiva.

 

Una volta allí, els policies han observat com el xic donava veus, amb una ferida en la i escampant sang per parets i corredors. Els agents han sabut que poc abans havia arribat a Urgències amb un tall sagnant a la mà esquerra i va ser atés per les infermeres, que li van netejar i van tapar la ferida, sent informat a continuació que havia d’esperar, ja que hi havia pacients de major gravetat.

 

Va amenaçar en matar al metge

Va ser en eixe moment quan, pel que pareix, va començar a alçar la veu, queixant-se del tracte rebut, i a llevar-se l’embenatge, omplint la sala d’espera i el corredor de sang.

 

Els agents van tindre coneixement que les infermeres van haver d’embenar-li fins a tres ocasions, ja que no parava de llevar-se l’embenatge, indicant-li que es calmara i tinguera paciència, sense parar este la seua actitud agressiva, arribant a amenaçar al metge de guàrdia dient-li que li tallaria el coll i que anava esperar-li fora i a matar-lo. 

 

Este es va mostrar agressiu amb els agents, esguitant-los intencionadament amb la seua sang, pel que va haver de ser immobilitzat pels policies que el van detindre com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, desordres públics i resistència i desobediència. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.