Un xic detingut per assetjar a una menor d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després de, pel que pareix, publicar en Internet el número de telèfon d’una coneguda sense el consentiment d’ella.

 

Els policies van saber que la víctima, menor d’edat, hauria rebut diferents trucades de desconeguts interessant-se per un suposat anunci publicat en la xarxa, del que ella no tindria coneixement. 

 

Els investigadors van comprovar que el número de telèfon de la xica apareixia en una pàgina d’anuncis d’Internet, al costat de la fotografia d’una dona en roba interior i en actitud provocativa. En l’anunci es publicitava el lloguer d’una habitació a la ciutat de València, indicant «busque sexe». També van localitzar el seu telèfon en un perfil d’una xarxa social, acompanyat per la mateixa fotografia. 

 

Després de diferents gestions, els policies van localitzar i van detindre per un delicte d’assetjament al presumpte responsable dels fets, qui hauria publicitat el número de la xica, a la que hauria conegut dies abans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.