7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un xic detingut per assetjar a una menor d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després de, pel que pareix, publicar en Internet el número de telèfon d’una coneguda sense el consentiment d’ella.

 

Els policies van saber que la víctima, menor d’edat, hauria rebut diferents trucades de desconeguts interessant-se per un suposat anunci publicat en la xarxa, del que ella no tindria coneixement. 

 

Els investigadors van comprovar que el número de telèfon de la xica apareixia en una pàgina d’anuncis d’Internet, al costat de la fotografia d’una dona en roba interior i en actitud provocativa. En l’anunci es publicitava el lloguer d’una habitació a la ciutat de València, indicant «busque sexe». També van localitzar el seu telèfon en un perfil d’una xarxa social, acompanyat per la mateixa fotografia. 

 

Després de diferents gestions, els policies van localitzar i van detindre per un delicte d’assetjament al presumpte responsable dels fets, qui hauria publicitat el número de la xica, a la que hauria conegut dies abans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.