14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un xic detingut per assetjar a una menor d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després de, pel que pareix, publicar en Internet el número de telèfon d’una coneguda sense el consentiment d’ella.

 

Els policies van saber que la víctima, menor d’edat, hauria rebut diferents trucades de desconeguts interessant-se per un suposat anunci publicat en la xarxa, del que ella no tindria coneixement. 

 

Els investigadors van comprovar que el número de telèfon de la xica apareixia en una pàgina d’anuncis d’Internet, al costat de la fotografia d’una dona en roba interior i en actitud provocativa. En l’anunci es publicitava el lloguer d’una habitació a la ciutat de València, indicant «busque sexe». També van localitzar el seu telèfon en un perfil d’una xarxa social, acompanyat per la mateixa fotografia. 

 

Després de diferents gestions, els policies van localitzar i van detindre per un delicte d’assetjament al presumpte responsable dels fets, qui hauria publicitat el número de la xica, a la que hauria conegut dies abans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.