Un xic detingut per assetjar a una menor d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després de, pel que pareix, publicar en Internet el número de telèfon d’una coneguda sense el consentiment d’ella.

 

Els policies van saber que la víctima, menor d’edat, hauria rebut diferents trucades de desconeguts interessant-se per un suposat anunci publicat en la xarxa, del que ella no tindria coneixement. 

 

Els investigadors van comprovar que el número de telèfon de la xica apareixia en una pàgina d’anuncis d’Internet, al costat de la fotografia d’una dona en roba interior i en actitud provocativa. En l’anunci es publicitava el lloguer d’una habitació a la ciutat de València, indicant «busque sexe». També van localitzar el seu telèfon en un perfil d’una xarxa social, acompanyat per la mateixa fotografia. 

 

Després de diferents gestions, els policies van localitzar i van detindre per un delicte d’assetjament al presumpte responsable dels fets, qui hauria publicitat el número de la xica, a la que hauria conegut dies abans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.

Les 4.000 esmenes del PSPV als pressupostos: més professors, sanitaris i límit al preu de la vivenda

El PSPV ha registrat més de 4.000 esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a destinar 3.669 milions addicionals a contractar més docents i sanitaris, reduir llistes d’espera i impulsar un pla per a baixar el preu de la vivenda i ampliar el parc públic.

El Llevant demana jugar fora casa el primer partit de la Lliga 26-27

El Llevant ha demanat a LaLiga disputar lluny del Ciutat de València el primer partit de la temporada 26-27 per tindre més temps per a condicionar la gespa i el recinte.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista: així acomiada el seu Grand Slam talismà

Roberto Bautista, de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, el Grand Slam on va arribar més lluny, abans de retirar-se a final de temporada.

Ryunosuke Sato s’acosta a Mestalla: el Tokio dona per imminent el seu traspàs

El Tokio ha anunciat que Ryunosuke Sato, davanter japonés de 19 anys seguit pel Valencia, està en tràmits per a un traspàs i deixarà la disciplina del club nipó a partir del 5 de juliol.

Baldoví apel·la a omplir les urnes i situa Compromís com a casa comuna del canvi

Joan Baldoví defensa que per a aconseguir un canvi polític a la Comunitat Valenciana cal omplir les urnes i assegura que, sense Compromís, eixe objectiu no serà possible.

Una escultura de Paco Roca retratarà l’esperit dels voluntaris de la DANA a València

L’Ajuntament de València ha encarregat a Paco Roca un monument en bronze que homenatjarà els voluntaris de la DANA, inspirat en el mural de La Rambleta i finançat amb els pressupostos participatius VLC Participa 2025/26.