Un xic detingut per assetjar a una menor d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després de, pel que pareix, publicar en Internet el número de telèfon d’una coneguda sense el consentiment d’ella.

 

Els policies van saber que la víctima, menor d’edat, hauria rebut diferents trucades de desconeguts interessant-se per un suposat anunci publicat en la xarxa, del que ella no tindria coneixement. 

 

Els investigadors van comprovar que el número de telèfon de la xica apareixia en una pàgina d’anuncis d’Internet, al costat de la fotografia d’una dona en roba interior i en actitud provocativa. En l’anunci es publicitava el lloguer d’una habitació a la ciutat de València, indicant «busque sexe». També van localitzar el seu telèfon en un perfil d’una xarxa social, acompanyat per la mateixa fotografia. 

 

Després de diferents gestions, els policies van localitzar i van detindre per un delicte d’assetjament al presumpte responsable dels fets, qui hauria publicitat el número de la xica, a la que hauria conegut dies abans. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.