Un xic detingut per furtar 50 mòbils i vendre’ls per internet en Picassent

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ‘AMUDI’ ha detingut en Picassent, en l’Horta (València), a un xic que suplantava la identitat d’altres persones per a conseguir telèfons mòbils de les companyies telefòniques i després vendre’ls en Internet

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil de Picassent s’inicie a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua identitat per a contractar dos línies mòbils obtenint dos telèfons mòbils d’alta gamma. En l’operatiu s’ha esclarit l’estafa de 50 mòbils a través d’este sistema.

 

El mètode de l’estafa

El mètode de l’estafa consistia en obtindre dades reals de terceres persones i una volta conseguides estes dades, criden a les companyies telefòniques i es fan passar pels clients reals, aportant fins i tot números de compte que conseguixen donar d’alta a través de programes informàtics per a contractar línies telefòniques i sol·licitar terminals d’alta gamma nous. 

 

Finalment es falsifica la documentació personal dels clients per a recollir els paquets que contindrien els terminals remesos per les companyies de telefonia. Una volta en el seu poder els telèfons, els comercialitzen ràpidament tant a Espanya com en altres països, obtenint el benefici econòmic perseguit.

 

Per eixos fets s’ha procedit a la detenció d’un xic de 29 anys i com a presumpte autor de delictes d’estafa, falsedat documental i usurpació d’estat civil. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent. 

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.