Un xic detingut per furtar 50 mòbils i vendre’ls per internet en Picassent

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ‘AMUDI’ ha detingut en Picassent, en l’Horta (València), a un xic que suplantava la identitat d’altres persones per a conseguir telèfons mòbils de les companyies telefòniques i després vendre’ls en Internet

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil de Picassent s’inicie a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua identitat per a contractar dos línies mòbils obtenint dos telèfons mòbils d’alta gamma. En l’operatiu s’ha esclarit l’estafa de 50 mòbils a través d’este sistema.

 

El mètode de l’estafa

El mètode de l’estafa consistia en obtindre dades reals de terceres persones i una volta conseguides estes dades, criden a les companyies telefòniques i es fan passar pels clients reals, aportant fins i tot números de compte que conseguixen donar d’alta a través de programes informàtics per a contractar línies telefòniques i sol·licitar terminals d’alta gamma nous. 

 

Finalment es falsifica la documentació personal dels clients per a recollir els paquets que contindrien els terminals remesos per les companyies de telefonia. Una volta en el seu poder els telèfons, els comercialitzen ràpidament tant a Espanya com en altres països, obtenint el benefici econòmic perseguit.

 

Per eixos fets s’ha procedit a la detenció d’un xic de 29 anys i com a presumpte autor de delictes d’estafa, falsedat documental i usurpació d’estat civil. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent. 

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.