Un xic detingut per furtar 50 mòbils i vendre’ls per internet en Picassent

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ‘AMUDI’ ha detingut en Picassent, en l’Horta (València), a un xic que suplantava la identitat d’altres persones per a conseguir telèfons mòbils de les companyies telefòniques i després vendre’ls en Internet

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil de Picassent s’inicie a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua identitat per a contractar dos línies mòbils obtenint dos telèfons mòbils d’alta gamma. En l’operatiu s’ha esclarit l’estafa de 50 mòbils a través d’este sistema.

 

El mètode de l’estafa

El mètode de l’estafa consistia en obtindre dades reals de terceres persones i una volta conseguides estes dades, criden a les companyies telefòniques i es fan passar pels clients reals, aportant fins i tot números de compte que conseguixen donar d’alta a través de programes informàtics per a contractar línies telefòniques i sol·licitar terminals d’alta gamma nous. 

 

Finalment es falsifica la documentació personal dels clients per a recollir els paquets que contindrien els terminals remesos per les companyies de telefonia. Una volta en el seu poder els telèfons, els comercialitzen ràpidament tant a Espanya com en altres països, obtenint el benefici econòmic perseguit.

 

Per eixos fets s’ha procedit a la detenció d’un xic de 29 anys i com a presumpte autor de delictes d’estafa, falsedat documental i usurpació d’estat civil. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent. 

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.