Un xic ferit greu en un accident de cotxe en Sueca

 

Esta nit de dimecres, cap a les 23.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en xocar un cotxe contra un mur en el camí de la Tarranquera de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), en el que un xic de 25 anys ha acabat greument ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides greus.

 

Després de ser estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’hospital de la Ribera en la localitat d’Alzira. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Torró acusa Feijóo de ser un ‘mal virus’ per a la política espanyola

Rebeca Torró ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser un 'mal virus' que ha contaminat el PP i ha criticat la seua actitud davant la crisi de Ceuta i la coneguda com a llei de néts.

Xubascos molt forts en la costa d’Alacant i avís de fins a 100 l/m2 en 12 hores

Aemet ha activat avisos taronja per pluges molt intenses en el litoral d’Alacant, amb possibles acumulats de fins a 100 l/m2 en 12 hores en el nord de la província i ruixats molt forts en punts del sud.

L’Elx torna a fer tres gols fora de casa en Primera cinc anys després

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium i ha tornat a fer tres gols com a visitant en Primera més de cinc anys després de l’última vegada. El triomf, amb un jugador menys des del minut 5, és el primer de la temporada i confirma el bon rendiment lluny del Martínez Valero.

La Politècnica de València obri a la Xina el primer campus d’una universitat espanyola

La Universitat Politècnica de València ha inaugurat a Hangzhou el primer campus d’una universitat espanyola a la Xina, amb graus i màsters tecnològics i places reservades per a alumnat espanyol.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a tot el litoral d’Alacant

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 50 litres per metre quadrat en una hora a tot el litoral d’Alacant fins al migdia, i manté l’avís groc al sud de València fins a les 15.00 hores.

Pluges fortes fins al migdia al litoral d’Alacant i sud de València

La Comunitat Valenciana viu este dissabte un episodi de ruixats i tronades fortes al litoral d’Alacant i al sud de València fins al migdia, amb temperatures quasi sense canvis i vent fluix que girarà a llevant.

Aemet activa l’avís groc per pluges en el litoral d’Alacant i el sud de València

Aemet ha activat este dissabte l’avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora en tot el litoral d’Alacant i el sud de València, després d’una matinada amb registres molt intensos a la Marina Alta.

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.