12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Un xic ferit greu en caure des d’un andami en Biar

 

Esta vesprada de dilluns, cap a les 16.15 hores, s’ha produït un accident laboral en una empresa situada en la carretera de Villena, en el terme municipal de Biar, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons pareix, un xic de 35 anys ha caigut des d’un andami, a uns quatre metres d’altura, i ha acabat greument ferit.

 

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l‘accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, l’equip mèdic ha assistit al treballador, qui presentava diferents ferides de consideració greu, a causa d’un fort colp al cap

 

Després de ser estabilitzat, el xic de 35 anys ha sigut traslladat fins a l’Hospital General d’Elda. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Jimbee Cartagena-Peníscola i Valdepeñas-Alzira en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus va aparellar a Jimbee amb Peníscola i a Valdepeñas amb Alzira. Els dos equips valencians jugaran fora i l'eliminatòria serà a partit únic el 9-10 de desembre.

Pérez Llorca ha oferit un Pacte d’estabilitat i ha afirmat que seguirà el canvi de 2023

Pérez Llorca ha oferit a les Corts un Pacte d'estabilitat i ha reafirmat que seguirà el canvi de 2023, amb picades d'ullet a Vox en immigració, Pacte Verd i infraestructures hidràuliques. Ha detallat mesures fiscals, educatives i sanitàries, i ha exigit reformar el finançament autonòmic.

Pérez Llorca assegura que, si és triat, demanarà perdó a les víctimes de la DANA

En el seu debat d'investidura, Pérez Llorca ha assegurat que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana d'octubre. També ha avançat que exigirà disculpes i responsabilitats a altres administracions, assenyalant que el Govern d'Espanya no ha reconegut errors.

El Congrés convalida el reial decret d’ajudes per la DANA a València amb el no de Vox i l’abstenció de Junts

El Congrés ha convalidat el reial decret d'ajudes per la DANA d'octubre en la Comunitat Valenciana i ha acordat la seua tramitació urgent com a projecte de llei. El paquet mobilitza fins a 6.000 milions en avals, finançament ICO i fons de prevenció.

La defensa de Ábalos denúncia que demanar presó busca pressionar-li per a col·laborar

La defensa de José Luis Ábalos ha sostingut que la sol·licitud de presó provisional és una forma de pressió per a induir la seua col·laboració i ha negat risc de fugida, recordant que han passat set dies des que es va fixar la vistilla.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i acusa una investidura ‘fake’

Diana Morant posa en dubte el perdó de Juanfran Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i qualifica de 'fake' la seua investidura, que vincula a Mazón i a Vox.

Baldoví exigix a Pérez Llorca demanar l’acta a Mazón si vol disculpar-se amb les víctimes de la dana

Baldoví ha retret a Pérez Llorca un discurs gris i orientat a Vox i li ha instat a demanar l'acta a Mazón si pretén disculpar-se amb les víctimes de la dana. També ha reclamat eleccions.

Pérez Llorca ha promés seguir el canvi de 2023 i oferix un Pacte d’estabilitat en Les Corts

El candidat del PP ha defés continuar el canvi iniciat en 2023 i ha proposat un Pacte de Les Corts per a assegurar la governabilitat. Ha arribat sense acords tancats i ha fet l'ullet a Vox en qüestions clau.