Un xic mor en un accident laboral en València

 

Este dilluns s’ha produït un tràgic accident laboral en València en el que Pedro Àngel Blanco, un xic de 31 anys, ha mort mentres estava instal·lant plaques solars. La víctima era natural de la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), municipi que està de dol.

 

Segons explica el diari ‘Información’, Pedro Àngel era una persona molt coneguda i volguda en el municipi, ja que estava molt integrat en les festes dels Bous al Carrer i del camí de la Cometa. Des de l’Ajuntament de Calp han volgut traslladar el seu condol a familiars i amics de la víctima.

 

A demés, en honor a ell, l’ajuntament ha suspés la ‘mascletà’ que hi havia programada per a este dimecres després de la celebració de la missa en honor a la patrona de Calp i també s’ha cancel·lat el passeig de la banda de música.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.