11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Una xica de 22 anys perd una cama en ser atropellada pel tren en Segorbe

 

Els veïns de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), han començat el dia amb una terrible notícia. Este matí de diumenge, cap a les 10.00 hores, una xica de 22 anys ha sigut atropellada pel tren en una de les andanes de l‘estació de Renfe del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fonts de Renfe han informat al citat mitjà que a l‘arribada del tren que fa el trajecte Caudiel-València en la Línia C-5, la xica es trobava en la vora de l’andana com si buscarà alguna cosa que li havia caigut i quan la màquina es trobava pròxima s’ha tirat a les vies, i el maquinista no ha pogut frenar a temps.  

 

Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat responsables de Renfe, de l’Ajuntament de Segorbe, efectius de la Guàrdia Civil, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que en primera instància han atès i posteriorment traslladat a la ferida fins als voltants de la Ciutat Esportiva a on esperava un helicòpter medicalitzat que ha traslladat a la víctima a un hospital.

 

Amputació d’una cama

La xica ha patit múltiples ferides i talls i la seua excarceració ha precisat un llarg i difícil treball per part dels efectius de dos unitats del Parc de Bombers de Segorbe, que han hagut de traure-la de davall de les rodes del tren.

 

Com a resultat de l’atropellament la jove ha patit l’amputació d’una cama –segons ha explicat Renfe i la confirmació dels bombers- i també s’ha vist afectat un braç.

 

Els passatgers que viatjaven dins del tren afectat han sigut transbordats a un autobús amb destinació final a Sagunt. A hores d’ara, es desconeix l’estat de salut de la víctima

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.