19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una xica de 22 anys perd una cama en ser atropellada pel tren en Segorbe

 

Els veïns de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), han començat el dia amb una terrible notícia. Este matí de diumenge, cap a les 10.00 hores, una xica de 22 anys ha sigut atropellada pel tren en una de les andanes de l‘estació de Renfe del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fonts de Renfe han informat al citat mitjà que a l‘arribada del tren que fa el trajecte Caudiel-València en la Línia C-5, la xica es trobava en la vora de l’andana com si buscarà alguna cosa que li havia caigut i quan la màquina es trobava pròxima s’ha tirat a les vies, i el maquinista no ha pogut frenar a temps.  

 

Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat responsables de Renfe, de l’Ajuntament de Segorbe, efectius de la Guàrdia Civil, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que en primera instància han atès i posteriorment traslladat a la ferida fins als voltants de la Ciutat Esportiva a on esperava un helicòpter medicalitzat que ha traslladat a la víctima a un hospital.

 

Amputació d’una cama

La xica ha patit múltiples ferides i talls i la seua excarceració ha precisat un llarg i difícil treball per part dels efectius de dos unitats del Parc de Bombers de Segorbe, que han hagut de traure-la de davall de les rodes del tren.

 

Com a resultat de l’atropellament la jove ha patit l’amputació d’una cama –segons ha explicat Renfe i la confirmació dels bombers- i també s’ha vist afectat un braç.

 

Els passatgers que viatjaven dins del tren afectat han sigut transbordats a un autobús amb destinació final a Sagunt. A hores d’ara, es desconeix l’estat de salut de la víctima

 

 

Últimes notícies

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.