Una xica de 22 anys perd una cama en ser atropellada pel tren en Segorbe

 

Els veïns de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), han començat el dia amb una terrible notícia. Este matí de diumenge, cap a les 10.00 hores, una xica de 22 anys ha sigut atropellada pel tren en una de les andanes de l‘estació de Renfe del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fonts de Renfe han informat al citat mitjà que a l‘arribada del tren que fa el trajecte Caudiel-València en la Línia C-5, la xica es trobava en la vora de l’andana com si buscarà alguna cosa que li havia caigut i quan la màquina es trobava pròxima s’ha tirat a les vies, i el maquinista no ha pogut frenar a temps.  

 

Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat responsables de Renfe, de l’Ajuntament de Segorbe, efectius de la Guàrdia Civil, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que en primera instància han atès i posteriorment traslladat a la ferida fins als voltants de la Ciutat Esportiva a on esperava un helicòpter medicalitzat que ha traslladat a la víctima a un hospital.

 

Amputació d’una cama

La xica ha patit múltiples ferides i talls i la seua excarceració ha precisat un llarg i difícil treball per part dels efectius de dos unitats del Parc de Bombers de Segorbe, que han hagut de traure-la de davall de les rodes del tren.

 

Com a resultat de l’atropellament la jove ha patit l’amputació d’una cama –segons ha explicat Renfe i la confirmació dels bombers- i també s’ha vist afectat un braç.

 

Els passatgers que viatjaven dins del tren afectat han sigut transbordats a un autobús amb destinació final a Sagunt. A hores d’ara, es desconeix l’estat de salut de la víctima

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.