Una xica de 22 anys perd una cama en ser atropellada pel tren en Segorbe

 

Els veïns de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), han començat el dia amb una terrible notícia. Este matí de diumenge, cap a les 10.00 hores, una xica de 22 anys ha sigut atropellada pel tren en una de les andanes de l‘estació de Renfe del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fonts de Renfe han informat al citat mitjà que a l‘arribada del tren que fa el trajecte Caudiel-València en la Línia C-5, la xica es trobava en la vora de l’andana com si buscarà alguna cosa que li havia caigut i quan la màquina es trobava pròxima s’ha tirat a les vies, i el maquinista no ha pogut frenar a temps.  

 

Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat responsables de Renfe, de l’Ajuntament de Segorbe, efectius de la Guàrdia Civil, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que en primera instància han atès i posteriorment traslladat a la ferida fins als voltants de la Ciutat Esportiva a on esperava un helicòpter medicalitzat que ha traslladat a la víctima a un hospital.

 

Amputació d’una cama

La xica ha patit múltiples ferides i talls i la seua excarceració ha precisat un llarg i difícil treball per part dels efectius de dos unitats del Parc de Bombers de Segorbe, que han hagut de traure-la de davall de les rodes del tren.

 

Com a resultat de l’atropellament la jove ha patit l’amputació d’una cama –segons ha explicat Renfe i la confirmació dels bombers- i també s’ha vist afectat un braç.

 

Els passatgers que viatjaven dins del tren afectat han sigut transbordats a un autobús amb destinació final a Sagunt. A hores d’ara, es desconeix l’estat de salut de la víctima

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.