Una xica de 22 anys perd una cama en ser atropellada pel tren en Segorbe

 

Els veïns de la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), han començat el dia amb una terrible notícia. Este matí de diumenge, cap a les 10.00 hores, una xica de 22 anys ha sigut atropellada pel tren en una de les andanes de l‘estació de Renfe del municipi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fonts de Renfe han informat al citat mitjà que a l‘arribada del tren que fa el trajecte Caudiel-València en la Línia C-5, la xica es trobava en la vora de l’andana com si buscarà alguna cosa que li havia caigut i quan la màquina es trobava pròxima s’ha tirat a les vies, i el maquinista no ha pogut frenar a temps.  

 

Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat responsables de Renfe, de l’Ajuntament de Segorbe, efectius de la Guàrdia Civil, una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que en primera instància han atès i posteriorment traslladat a la ferida fins als voltants de la Ciutat Esportiva a on esperava un helicòpter medicalitzat que ha traslladat a la víctima a un hospital.

 

Amputació d’una cama

La xica ha patit múltiples ferides i talls i la seua excarceració ha precisat un llarg i difícil treball per part dels efectius de dos unitats del Parc de Bombers de Segorbe, que han hagut de traure-la de davall de les rodes del tren.

 

Com a resultat de l’atropellament la jove ha patit l’amputació d’una cama –segons ha explicat Renfe i la confirmació dels bombers- i també s’ha vist afectat un braç.

 

Els passatgers que viatjaven dins del tren afectat han sigut transbordats a un autobús amb destinació final a Sagunt. A hores d’ara, es desconeix l’estat de salut de la víctima

 

 

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.