10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Una xica detinguda per agredir a sa mare amb un ganivet en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una xica de 27 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tallar en el braç a sa mare amb un ganivet de cuina enmig d’una discussió. 

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres, cap a les 03.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia a on, pel que pareix, una dona havia sigut agredida per la seua filla amb un ganivet i havia abandonat el lloc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a una dona, qui presentava un tall en el braç esquerre i van saber que moments abans la seua filla, enmig d’una discussió, hauria agafat un ganivet de cuina i li havia produït un tall. La dona va manifestar que són habituals els problemes amb ella.

 

Finalment els policies, van facilitar les característiques de la sospitosa a diferents patrulles, que estaven donant batudes per la zona per a localitzar-la i, una hora després, va ser vista per una patrulla quan tornava a casa, moment en el que va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.