Una xica detinguda per agredir a sa mare amb un ganivet en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una xica de 27 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tallar en el braç a sa mare amb un ganivet de cuina enmig d’una discussió. 

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres, cap a les 03.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia a on, pel que pareix, una dona havia sigut agredida per la seua filla amb un ganivet i havia abandonat el lloc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a una dona, qui presentava un tall en el braç esquerre i van saber que moments abans la seua filla, enmig d’una discussió, hauria agafat un ganivet de cuina i li havia produït un tall. La dona va manifestar que són habituals els problemes amb ella.

 

Finalment els policies, van facilitar les característiques de la sospitosa a diferents patrulles, que estaven donant batudes per la zona per a localitzar-la i, una hora després, va ser vista per una patrulla quan tornava a casa, moment en el que va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

Últimes notícies

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.