Una xica detinguda per agredir a sa mare amb un ganivet en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una xica de 27 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tallar en el braç a sa mare amb un ganivet de cuina enmig d’una discussió. 

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres, cap a les 03.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia a on, pel que pareix, una dona havia sigut agredida per la seua filla amb un ganivet i havia abandonat el lloc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a una dona, qui presentava un tall en el braç esquerre i van saber que moments abans la seua filla, enmig d’una discussió, hauria agafat un ganivet de cuina i li havia produït un tall. La dona va manifestar que són habituals els problemes amb ella.

 

Finalment els policies, van facilitar les característiques de la sospitosa a diferents patrulles, que estaven donant batudes per la zona per a localitzar-la i, una hora després, va ser vista per una patrulla quan tornava a casa, moment en el que va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

Últimes notícies

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.

El Valencia Basket busca igualar la final davant un Barça reforçat pel triomf al Roig Arena

El Valencia Basket afronta dissabte el segon partit de la final de la Lliga Endesa davant el Barça al Roig Arena després de perdre en la pròrroga per 112-113 i cedir el factor pista. L’equip de Pedro Martínez confia en la seua capacitat defensiva per frenar Laprovittola i Clyburn i forçar, com a mínim, un quart partit al Palau Blaugrana.