Una xica detinguda per agredir a sa mare amb un ganivet en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una xica de 27 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de tallar en el braç a sa mare amb un ganivet de cuina enmig d’una discussió. 

 

Els fets han passat esta matinada de dimecres, cap a les 03.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia a on, pel que pareix, una dona havia sigut agredida per la seua filla amb un ganivet i havia abandonat el lloc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van trobar a una dona, qui presentava un tall en el braç esquerre i van saber que moments abans la seua filla, enmig d’una discussió, hauria agafat un ganivet de cuina i li havia produït un tall. La dona va manifestar que són habituals els problemes amb ella.

 

Finalment els policies, van facilitar les característiques de la sospitosa a diferents patrulles, que estaven donant batudes per la zona per a localitzar-la i, una hora després, va ser vista per una patrulla quan tornava a casa, moment en el que va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.