Una xica detinguda per fingir ser advocada i estafar més de 310.000 euros en Orpesa

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a una xica de 33 anys acusada d’estafar més de 310.000 euros en fingir ser advocada en la localitat d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

La xica, veïna de Castelló i natural de Tunísia, està acusada d’un delicte d’estafa continuada. La denunciant, natural d’Egipte i resident en Orpesa, va conéixer a l’arrestada, qui deia ser advocada, per a ajudar-la en els seus tràmits burocràtics en Espanya, ja que esta desconeixia l’idioma.

 

Eixa confiança que es va generar entre les dos va fer que la víctima li donara les contrasenyes dels comptes bancaris, a fi de què la detinguda l’ajudara a fer les gestions pertinents. Però la detinguda es va aprofitar durant un període llarg de temps en què la víctima estava vivint en Egipte, per a fer durant més d’un any multitud de transferències bancàries a diferents comptes bancaris de la seua propietat.

 

Durant este temps, la detinguda va arribar a superar transferències de més de 60.000 euros per a pagar, presumptament,  entre altres assumptes, la reforma de sa casa, un local d’hostaleria que regenta i la compra d’una vivenda en Tunísia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.