Una xica detinguda per fingir ser advocada i estafar més de 310.000 euros en Orpesa

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a una xica de 33 anys acusada d’estafar més de 310.000 euros en fingir ser advocada en la localitat d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

La xica, veïna de Castelló i natural de Tunísia, està acusada d’un delicte d’estafa continuada. La denunciant, natural d’Egipte i resident en Orpesa, va conéixer a l’arrestada, qui deia ser advocada, per a ajudar-la en els seus tràmits burocràtics en Espanya, ja que esta desconeixia l’idioma.

 

Eixa confiança que es va generar entre les dos va fer que la víctima li donara les contrasenyes dels comptes bancaris, a fi de què la detinguda l’ajudara a fer les gestions pertinents. Però la detinguda es va aprofitar durant un període llarg de temps en què la víctima estava vivint en Egipte, per a fer durant més d’un any multitud de transferències bancàries a diferents comptes bancaris de la seua propietat.

 

Durant este temps, la detinguda va arribar a superar transferències de més de 60.000 euros per a pagar, presumptament,  entre altres assumptes, la reforma de sa casa, un local d’hostaleria que regenta i la compra d’una vivenda en Tunísia.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.