Una xica detinguda per fingir ser advocada i estafar més de 310.000 euros en Orpesa

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a una xica de 33 anys acusada d’estafar més de 310.000 euros en fingir ser advocada en la localitat d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

La xica, veïna de Castelló i natural de Tunísia, està acusada d’un delicte d’estafa continuada. La denunciant, natural d’Egipte i resident en Orpesa, va conéixer a l’arrestada, qui deia ser advocada, per a ajudar-la en els seus tràmits burocràtics en Espanya, ja que esta desconeixia l’idioma.

 

Eixa confiança que es va generar entre les dos va fer que la víctima li donara les contrasenyes dels comptes bancaris, a fi de què la detinguda l’ajudara a fer les gestions pertinents. Però la detinguda es va aprofitar durant un període llarg de temps en què la víctima estava vivint en Egipte, per a fer durant més d’un any multitud de transferències bancàries a diferents comptes bancaris de la seua propietat.

 

Durant este temps, la detinguda va arribar a superar transferències de més de 60.000 euros per a pagar, presumptament,  entre altres assumptes, la reforma de sa casa, un local d’hostaleria que regenta i la compra d’una vivenda en Tunísia.

Últimes notícies

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.
FILMOTECA D'ESTIU