Una xica detinguda per fingir ser advocada i estafar més de 310.000 euros en Orpesa

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a una xica de 33 anys acusada d’estafar més de 310.000 euros en fingir ser advocada en la localitat d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

La xica, veïna de Castelló i natural de Tunísia, està acusada d’un delicte d’estafa continuada. La denunciant, natural d’Egipte i resident en Orpesa, va conéixer a l’arrestada, qui deia ser advocada, per a ajudar-la en els seus tràmits burocràtics en Espanya, ja que esta desconeixia l’idioma.

 

Eixa confiança que es va generar entre les dos va fer que la víctima li donara les contrasenyes dels comptes bancaris, a fi de què la detinguda l’ajudara a fer les gestions pertinents. Però la detinguda es va aprofitar durant un període llarg de temps en què la víctima estava vivint en Egipte, per a fer durant més d’un any multitud de transferències bancàries a diferents comptes bancaris de la seua propietat.

 

Durant este temps, la detinguda va arribar a superar transferències de més de 60.000 euros per a pagar, presumptament,  entre altres assumptes, la reforma de sa casa, un local d’hostaleria que regenta i la compra d’una vivenda en Tunísia.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.