15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Una xica detinguda per intentar introduir droga en la presó de Villena

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Villena, en l’Alt Vinalopó (Alacant), a una xica de 29 anys com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, que portava 2 grams de cocaïna i 100 grams d’haixix dins de la roba, just abans d’entrar en el Centre Penitenciari de Villena.

 

Este dimarts, agents del Servici Cinològic (guies canins) de la Guàrdia Civil d’Alacant han identificat a una xica en l’aparcament del Centre Penitenciari d’Alacant II, a qui el gos ha detectat com a possible portadora de droga.

 

Dos agents l’han acompanyat fins a una zona d’escorcoll, a on després d’inspeccionar per dins de la seua roba li han trobat 14 trossos d’haixix (100 grams), ficats en 7 preservatius, i dos bossetes que contenien 2 grams de cocaïna.

 

La dona, que tenia previst fer un vis a vis, ha sigut detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Les diligències han sigut instruïdes per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena. Una volta posada a disposició judicial, ha quedat en llibertat amb càrrecs

Últimes notícies

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.

Quasi 6.000 persones visiten els Sants Joans en el primer cap de setmana després de la seua reobertura

Més de 5.800 persones han passat per l'església dels Sants Joans en el seu primer cap de setmana després de reobrir, amb cues i entrades en línia esgotades. La restauració, finançada per la Fundació Hortensia Herrero, recupera el monument i incorpora l'experiència 'Barroc Immersive'.

Calero, convençut que salvaria al Llevant, s’acomiada sense retrets

El tècnic es va acomiadar de la banqueta després de la seua destitució reafirmant que hauria salvat al Llevant. Va agrair al club i va assumir la decisió sense retrets.

Han rescatat el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han rescatat del riu Segura a Orihuela el cos d'un home encara sense identificar. La Policia ha obert una investigació i, a primera vista, no presenta signes de violència.

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.

La Associació Víctimes 29 d’octubre acusa a Salomé Pradas de ‘teatre públic’ i qüestiona la seua credibilitat

La Associació Víctimes de la dana 29 d'octubre 2024 ha titllat de 'teatre públic' les declaracions de Salomé Pradas i ha posat en dubte la seua credibilitat. L'entitat situa algunes al·lusions a Carlos Mazón en el terreny de la defensa judicial del PP.