Una xica detinguda per intentar introduir droga en la presó de Villena

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Villena, en l’Alt Vinalopó (Alacant), a una xica de 29 anys com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, que portava 2 grams de cocaïna i 100 grams d’haixix dins de la roba, just abans d’entrar en el Centre Penitenciari de Villena.

 

Este dimarts, agents del Servici Cinològic (guies canins) de la Guàrdia Civil d’Alacant han identificat a una xica en l’aparcament del Centre Penitenciari d’Alacant II, a qui el gos ha detectat com a possible portadora de droga.

 

Dos agents l’han acompanyat fins a una zona d’escorcoll, a on després d’inspeccionar per dins de la seua roba li han trobat 14 trossos d’haixix (100 grams), ficats en 7 preservatius, i dos bossetes que contenien 2 grams de cocaïna.

 

La dona, que tenia previst fer un vis a vis, ha sigut detinguda per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Les diligències han sigut instruïdes per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Villena. Una volta posada a disposició judicial, ha quedat en llibertat amb càrrecs

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.