Una xica ferida en un accident entre un cotxe i un camió en la V-30, a l’altura de València

 

Una xica de 32 anys ha acabat ferida esta vesprada de dilluns després de xocar amb el seu cotxe contra un camió en la V-30, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

L’accident ha tingut lloc cap a les 18.30 hores en la citada via, a l’altura de la ciutat de València. Ràpidament, el CICU ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Una volta allí, l’equip sanitari ha assistit a la xica, qui presentava ferides lleus. Després de ser estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada fins a l’Hospital General Universitari de la capital valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia arxiva la denúncia del PSPV contra Marciano Gómez per tracte de favor a Ribera Salut

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha arxivat la denúncia del PSPV contra el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per un suposat tracte de favor a Ribera Salut i possibles irregularitats en concessions sanitàries.

València encapçala el risc climàtic de dengue a Espanya, segons l’informe Lancet Countdown

Un informe europeu situa a la província de València com la zona d'Espanya amb major idoneïtat climàtica per a la transmissió del dengue, en un context d'augment de morts per calor, incendis, al·lèrgies i expansió de malalties transmeses per mosquits.

La presidenta del Port de València es nega a dimitir malgrat la investigació d’Anticorrupció

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València, Mar Chao, rebutja deixar el càrrec malgrat estar sent investigada per la Fiscalia Anticorrupció per presumptes delictes en processos de col·locació de personal.

L’Oviedo s’aferra a la permanència davant un Vila-real llançat cap a la Champions

L'Oviedo, cuer però en ratxa, rep a un Vila-real quasi classificat per a la Lliga de Campions en un dol clau que pot marcar la lluita per la permanència.

Els municipis nuclears reclamen que la pròrroga de les centrals es decidisca amb criteris tècnics

L'associació de municipis nuclears reclama que la continuïtat de les centrals, com Almaraz, es decidisca per criteris tècnics i defén el seu paper en la demanda energètica actual.

A presó un matrimoni acusat d’estafar 200.000 euros amb una trama immobiliària a Oropesa

Un matrimoni d'Orpesa entra a la presó provisional acusat de liderar una trama d'estafes immobiliàries amb la qual hauria defraudat més de 200.000 euros a unes 30 víctimes en diverses províncies.

Barcala veu lògiques les citacions per les vivendes públiques i el PSOE afirma que la Justícia assenyala al seu entorn

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, considera lògiques les citacions judicials pel cas de les vivendes públiques dels Naus, mentres el PSPV-PSOE sosté que la investigació apunta a càrrecs del seu entorn més pròxim.

La Diputació d’Alacant nega haver oferit a Facpyme la gestió dels bons comercie

La Diputació d'Alacant sosté que no va promoure a Facpyme com a gestora dels bons comercie i que van ser els ajuntaments els qui van decidir de manera autònoma com tramitar les ajudes.