12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un xiquet de 4 anys rescatat en caure mentres feia escalada en Montesa

 

Un xiquet de 4 anys ha sigut rescatat este diumenge després de patir un accident i acabar ferit mentres escalava en el municipi de Montesa, en la comarca de la Costera (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Els fets s’han produït cap a les 13.30 hores del migdia del diumenge, quan el menor d’edat estava escalant amb la seua família i ha caigut.

 

Immediatament, diferents equips sanitaris s’han mobilitzat fins al lloc de l’accident, a on el menor ha sigut estabilitzat pels equips mèdics i, posteriorment, ha sigut evacuat fins a l’hospital de Xàtiva, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.