Un xiquet cau a un pou de l’antic poliesportiu del Saler de València

 

Este dissabte, 21 de novembre, cap a les 12.00 hores, un xiquet de 7 anys ha hagut de ser rescatat en caure a un pou d’uns tres metres de profunditat, en l’antic poliesportiu del Saler, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, afortunadament, el menor no va patir ferides greus, però la situació d’este forat, sense tapa i només coberta per uns taulons que van cedir pel pes del xiquet, suposen un risc per a tots els xiquets que freqüenten la zona.

 

L’accident es va produir ahir al migdia quan el menor va arribar al lloc per a donar un passeig amb bici acompanyat dels seus pares i el seu germà. Després d’aparcar amb la seua família, el xiquet de 7 anys va baixar i va començar a córrer per una zona de vegetació sense cuidar que cobria parcialment el forat.

 

Un pou de tres metres de profunditat

El xiquet va caure a uns tres metres de profunditat. En poc de temps la víctima va començar a ascendir per l’escalinata interna del forat de desaigüe i va eixir amb l’ajuda del seu pare i dos testimonis. El xiquet estava enfangat i molt espantat, però no va patir ferides.

 

Ara, els veïns critiquen que esta zona al costat de la platja es troba abandonada i plena de fems. Els pares de la víctima han denunciat a la Guàrdia Civil l’absència d’un tancament adequat.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.