10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un xiquet cau a un pou de l’antic poliesportiu del Saler de València

 

Este dissabte, 21 de novembre, cap a les 12.00 hores, un xiquet de 7 anys ha hagut de ser rescatat en caure a un pou d’uns tres metres de profunditat, en l’antic poliesportiu del Saler, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, afortunadament, el menor no va patir ferides greus, però la situació d’este forat, sense tapa i només coberta per uns taulons que van cedir pel pes del xiquet, suposen un risc per a tots els xiquets que freqüenten la zona.

 

L’accident es va produir ahir al migdia quan el menor va arribar al lloc per a donar un passeig amb bici acompanyat dels seus pares i el seu germà. Després d’aparcar amb la seua família, el xiquet de 7 anys va baixar i va començar a córrer per una zona de vegetació sense cuidar que cobria parcialment el forat.

 

Un pou de tres metres de profunditat

El xiquet va caure a uns tres metres de profunditat. En poc de temps la víctima va començar a ascendir per l’escalinata interna del forat de desaigüe i va eixir amb l’ajuda del seu pare i dos testimonis. El xiquet estava enfangat i molt espantat, però no va patir ferides.

 

Ara, els veïns critiquen que esta zona al costat de la platja es troba abandonada i plena de fems. Els pares de la víctima han denunciat a la Guàrdia Civil l’absència d’un tancament adequat.

 

 

Últimes notícies

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.