Un xiquet cau a un pou de l’antic poliesportiu del Saler de València

 

Este dissabte, 21 de novembre, cap a les 12.00 hores, un xiquet de 7 anys ha hagut de ser rescatat en caure a un pou d’uns tres metres de profunditat, en l’antic poliesportiu del Saler, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, afortunadament, el menor no va patir ferides greus, però la situació d’este forat, sense tapa i només coberta per uns taulons que van cedir pel pes del xiquet, suposen un risc per a tots els xiquets que freqüenten la zona.

 

L’accident es va produir ahir al migdia quan el menor va arribar al lloc per a donar un passeig amb bici acompanyat dels seus pares i el seu germà. Després d’aparcar amb la seua família, el xiquet de 7 anys va baixar i va començar a córrer per una zona de vegetació sense cuidar que cobria parcialment el forat.

 

Un pou de tres metres de profunditat

El xiquet va caure a uns tres metres de profunditat. En poc de temps la víctima va començar a ascendir per l’escalinata interna del forat de desaigüe i va eixir amb l’ajuda del seu pare i dos testimonis. El xiquet estava enfangat i molt espantat, però no va patir ferides.

 

Ara, els veïns critiquen que esta zona al costat de la platja es troba abandonada i plena de fems. Els pares de la víctima han denunciat a la Guàrdia Civil l’absència d’un tancament adequat.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.