Un xiquet cau a un pou de l’antic poliesportiu del Saler de València

 

Este dissabte, 21 de novembre, cap a les 12.00 hores, un xiquet de 7 anys ha hagut de ser rescatat en caure a un pou d’uns tres metres de profunditat, en l’antic poliesportiu del Saler, en València.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, afortunadament, el menor no va patir ferides greus, però la situació d’este forat, sense tapa i només coberta per uns taulons que van cedir pel pes del xiquet, suposen un risc per a tots els xiquets que freqüenten la zona.

 

L’accident es va produir ahir al migdia quan el menor va arribar al lloc per a donar un passeig amb bici acompanyat dels seus pares i el seu germà. Després d’aparcar amb la seua família, el xiquet de 7 anys va baixar i va començar a córrer per una zona de vegetació sense cuidar que cobria parcialment el forat.

 

Un pou de tres metres de profunditat

El xiquet va caure a uns tres metres de profunditat. En poc de temps la víctima va començar a ascendir per l’escalinata interna del forat de desaigüe i va eixir amb l’ajuda del seu pare i dos testimonis. El xiquet estava enfangat i molt espantat, però no va patir ferides.

 

Ara, els veïns critiquen que esta zona al costat de la platja es troba abandonada i plena de fems. Els pares de la víctima han denunciat a la Guàrdia Civil l’absència d’un tancament adequat.

 

 

Últimes notícies

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.