Dos ancians morts i el nét ferit, de 10 anys, en un accident en el Pinós

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat ‘La teua ràdio’. Pareix ser que hi ha hagut un xoc frontal entre dos cotxes en la confluència entre els carrers de Cànovas del Castillo i el carrer Badén de Rico Lucas, en ple centre urbà del municipi.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Tal com ha avançat ‘Información’, en el sinistre han mort dos persones, un matrimoni major, que anava acompanyat del seu net, de 10 anys, i que ha acabat ferit. El menut, del qui no se sap fins a quin punt ha resultat ferit de gravetat, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda. L’altre conductor ha sigut atés per un atac de nervis. Ara per ara, es desconeix la causa de l’accident.

 

Fins a la zona de l’accident, Emergències de la Generalitat Valenciana ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Però l’ancià, de 83 anys, i la seua dona, de 78, han mort en el lloc dels fets. A demés, l’altre conductor, un home de 67 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda, igual com el menut supervivent. Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències, el menor té 11 anys.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU