Dos ancians morts i el nét ferit, de 10 anys, en un accident en el Pinós

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat ‘La teua ràdio’. Pareix ser que hi ha hagut un xoc frontal entre dos cotxes en la confluència entre els carrers de Cànovas del Castillo i el carrer Badén de Rico Lucas, en ple centre urbà del municipi.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Tal com ha avançat ‘Información’, en el sinistre han mort dos persones, un matrimoni major, que anava acompanyat del seu net, de 10 anys, i que ha acabat ferit. El menut, del qui no se sap fins a quin punt ha resultat ferit de gravetat, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda. L’altre conductor ha sigut atés per un atac de nervis. Ara per ara, es desconeix la causa de l’accident.

 

Fins a la zona de l’accident, Emergències de la Generalitat Valenciana ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Però l’ancià, de 83 anys, i la seua dona, de 78, han mort en el lloc dels fets. A demés, l’altre conductor, un home de 67 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda, igual com el menut supervivent. Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències, el menor té 11 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.