9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Dos ancians morts i el nét ferit, de 10 anys, en un accident en el Pinós

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat ‘La teua ràdio’. Pareix ser que hi ha hagut un xoc frontal entre dos cotxes en la confluència entre els carrers de Cànovas del Castillo i el carrer Badén de Rico Lucas, en ple centre urbà del municipi.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Tal com ha avançat ‘Información’, en el sinistre han mort dos persones, un matrimoni major, que anava acompanyat del seu net, de 10 anys, i que ha acabat ferit. El menut, del qui no se sap fins a quin punt ha resultat ferit de gravetat, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda. L’altre conductor ha sigut atés per un atac de nervis. Ara per ara, es desconeix la causa de l’accident.

 

Fins a la zona de l’accident, Emergències de la Generalitat Valenciana ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Però l’ancià, de 83 anys, i la seua dona, de 78, han mort en el lloc dels fets. A demés, l’altre conductor, un home de 67 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda, igual com el menut supervivent. Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències, el menor té 11 anys.

Últimes notícies

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.