Dos ancians morts i el nét ferit, de 10 anys, en un accident en el Pinós

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat ‘La teua ràdio’. Pareix ser que hi ha hagut un xoc frontal entre dos cotxes en la confluència entre els carrers de Cànovas del Castillo i el carrer Badén de Rico Lucas, en ple centre urbà del municipi.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Tal com ha avançat ‘Información’, en el sinistre han mort dos persones, un matrimoni major, que anava acompanyat del seu net, de 10 anys, i que ha acabat ferit. El menut, del qui no se sap fins a quin punt ha resultat ferit de gravetat, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda. L’altre conductor ha sigut atés per un atac de nervis. Ara per ara, es desconeix la causa de l’accident.

 

Fins a la zona de l’accident, Emergències de la Generalitat Valenciana ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Però l’ancià, de 83 anys, i la seua dona, de 78, han mort en el lloc dels fets. A demés, l’altre conductor, un home de 67 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda, igual com el menut supervivent. Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències, el menor té 11 anys.

Últimes notícies

La Venus romana de la platja de l’Almadrava es posa en mans d’un gran expert

L’Ajuntament d’Alacant ha encomanat al catedràtic d’Arqueologia José Miguel Noguera l’estudi exhaustiu de la Venus romana trobada a la platja de l’Almadrava. La peça, una cabeça de marbre del segle II dC, ja es considera clau per a la història de la ciutat.

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.