Dos ancians morts i el nét ferit, de 10 anys, en un accident en el Pinós

 

Este diumenge de vesprada, cap a les 15.10 hores, s’ha produït un accident mortal en el municipi del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat ‘La teua ràdio’. Pareix ser que hi ha hagut un xoc frontal entre dos cotxes en la confluència entre els carrers de Cànovas del Castillo i el carrer Badén de Rico Lucas, en ple centre urbà del municipi.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Tal com ha avançat ‘Información’, en el sinistre han mort dos persones, un matrimoni major, que anava acompanyat del seu net, de 10 anys, i que ha acabat ferit. El menut, del qui no se sap fins a quin punt ha resultat ferit de gravetat, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda. L’altre conductor ha sigut atés per un atac de nervis. Ara per ara, es desconeix la causa de l’accident.

 

Fins a la zona de l’accident, Emergències de la Generalitat Valenciana ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). Però l’ancià, de 83 anys, i la seua dona, de 78, han mort en el lloc dels fets. A demés, l’altre conductor, un home de 67 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital d’Elda, igual com el menut supervivent. Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències, el menor té 11 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.