Sueca intensifica la neteja de platges després de la dana i recomana l’ús de calçat protector

L’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Serveis Municipals, ha ampliat els treballs de neteja de les platges, que van patir danys importants per les conseqüències de la dana que es va produir el 29 d’octubre. En resposta a aquesta situació, l’Ajuntament aconsella la població que utilitze calçat protector tant en l’arena com en l’aigua.

La regidora de Serveis Municipals i Platges, Pilar Moncho, ha destacat que s’estan utilitzant “tots els recursos disponibles” perquè la costa torni a oferir un aspecte òptim. No obstant això, ha avisat que la quantitat de canyes i troncs deixats per la riuada és “de proporcions mai vistes”, i encara es poden trobar restes que el mar ha arrossegat fins a la riba.

Malgrat la situació econòmica precària que travessa el consistori, Moncho ha assegurat que l’Ajuntament no es rendirà i continuarà treballant perquè les platges estiguin en el millor estat possible. Els operaris segueixen recollint grans troncs i canyes, aprofitant la maquinària que ha estat cedida per la Diputació i la pròpia de l’Ajuntament.

A més, la regidora ha demanat “precaució i comprensió” als usuaris de les platges durant els pròxims mesos. Ha recomanat l’ús de calçat protector tant dins de l’aigua com en l’arena, ja que, malgrat que la maquinària pot passar diverses vegades, poden quedar restes petites que són més difícils de retirar. “És important que tots col·laborem per garantir la seguretat”, va comentar.

Per altra banda, a partir de maig, amb la implementació del Pla d’Ocupació per la dana, s’incorporaran nous treballadors que realitzaran tasques de neteja manual en aquells racons que les màquines no poden accedir, millorant així la neteja de les platges afectades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.