16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Sueca intensifica la neteja de platges després de la dana i recomana l’ús de calçat protector

L’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Serveis Municipals, ha ampliat els treballs de neteja de les platges, que van patir danys importants per les conseqüències de la dana que es va produir el 29 d’octubre. En resposta a aquesta situació, l’Ajuntament aconsella la població que utilitze calçat protector tant en l’arena com en l’aigua.

La regidora de Serveis Municipals i Platges, Pilar Moncho, ha destacat que s’estan utilitzant “tots els recursos disponibles” perquè la costa torni a oferir un aspecte òptim. No obstant això, ha avisat que la quantitat de canyes i troncs deixats per la riuada és “de proporcions mai vistes”, i encara es poden trobar restes que el mar ha arrossegat fins a la riba.

Malgrat la situació econòmica precària que travessa el consistori, Moncho ha assegurat que l’Ajuntament no es rendirà i continuarà treballant perquè les platges estiguin en el millor estat possible. Els operaris segueixen recollint grans troncs i canyes, aprofitant la maquinària que ha estat cedida per la Diputació i la pròpia de l’Ajuntament.

A més, la regidora ha demanat “precaució i comprensió” als usuaris de les platges durant els pròxims mesos. Ha recomanat l’ús de calçat protector tant dins de l’aigua com en l’arena, ja que, malgrat que la maquinària pot passar diverses vegades, poden quedar restes petites que són més difícils de retirar. “És important que tots col·laborem per garantir la seguretat”, va comentar.

Per altra banda, a partir de maig, amb la implementació del Pla d’Ocupació per la dana, s’incorporaran nous treballadors que realitzaran tasques de neteja manual en aquells racons que les màquines no poden accedir, millorant així la neteja de les platges afectades.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.