10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Sueca intensifica la neteja de platges després de la dana i recomana l’ús de calçat protector

L’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Serveis Municipals, ha ampliat els treballs de neteja de les platges, que van patir danys importants per les conseqüències de la dana que es va produir el 29 d’octubre. En resposta a aquesta situació, l’Ajuntament aconsella la població que utilitze calçat protector tant en l’arena com en l’aigua.

La regidora de Serveis Municipals i Platges, Pilar Moncho, ha destacat que s’estan utilitzant “tots els recursos disponibles” perquè la costa torni a oferir un aspecte òptim. No obstant això, ha avisat que la quantitat de canyes i troncs deixats per la riuada és “de proporcions mai vistes”, i encara es poden trobar restes que el mar ha arrossegat fins a la riba.

Malgrat la situació econòmica precària que travessa el consistori, Moncho ha assegurat que l’Ajuntament no es rendirà i continuarà treballant perquè les platges estiguin en el millor estat possible. Els operaris segueixen recollint grans troncs i canyes, aprofitant la maquinària que ha estat cedida per la Diputació i la pròpia de l’Ajuntament.

A més, la regidora ha demanat “precaució i comprensió” als usuaris de les platges durant els pròxims mesos. Ha recomanat l’ús de calçat protector tant dins de l’aigua com en l’arena, ja que, malgrat que la maquinària pot passar diverses vegades, poden quedar restes petites que són més difícils de retirar. “És important que tots col·laborem per garantir la seguretat”, va comentar.

Per altra banda, a partir de maig, amb la implementació del Pla d’Ocupació per la dana, s’incorporaran nous treballadors que realitzaran tasques de neteja manual en aquells racons que les màquines no poden accedir, millorant així la neteja de les platges afectades.

Últimes notícies

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.