10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Telegram pateix una caiguda del servei en diversos llocs del món

Una fallada en els servidors de Telegram està fent malbé la plataforma de missatgeria: com estan constatant els seus usuaris, resulta impossible enviar missatges, també adjuntar fotos o vídeos. La missatgeria es troba interrompuda en gran part del món.

Cap plataforma de missatgeria està exempta de fallades en les seues comunicacions, ja que els servidors poden caure’s de sobte i sense que se sàpia quan es restablirà el servei. És el que li està succeint actualment a Telegram: la plataforma està en pausa i sense que els missatges puguen entregar-se als seus destinataris. Ignorem quan es restablirà el servei.
Impossible rebre els missatges

Tal com estem comprovant en els nostres telèfons, les aplicacions es veuen impossibilitades per a enviar els missatges (apareix el rellotge d’espera), també per a rebre’ls; impossibilitant així parlar amb qualsevol persona a través de la plataforma.

Problema generalitzat

Els problemes han començat a reportar-se al voltant de les 17.45 de la vesprada, hora peninsular espanyola. Els problemes varien entre els usuaris, amb alguns especificant que no poden iniciar sessió amb el seu compte i altres que afirmen que les aplicacions principals no funcionen.

De moment, no ha transcendit la causa de la caiguda. El compte de Telegram en Twitter de moment no ha donat cap dada, i simplement s’està dedicant a respondre als usuaris afectats demanant-los més informació.

Per a comprovar si s’ha restablit la plataforma, cal fixar-se en si els missatges enviats han pogut entregar-se o encara romanen a l’espera: en el cas que isca la icona d’un rellotge a la cantonada inferior dreta aquest missatge continua sense eixir del telèfon.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.