Telegram pateix una caiguda del servei en diversos llocs del món

Una fallada en els servidors de Telegram està fent malbé la plataforma de missatgeria: com estan constatant els seus usuaris, resulta impossible enviar missatges, també adjuntar fotos o vídeos. La missatgeria es troba interrompuda en gran part del món.

Cap plataforma de missatgeria està exempta de fallades en les seues comunicacions, ja que els servidors poden caure’s de sobte i sense que se sàpia quan es restablirà el servei. És el que li està succeint actualment a Telegram: la plataforma està en pausa i sense que els missatges puguen entregar-se als seus destinataris. Ignorem quan es restablirà el servei.
Impossible rebre els missatges

Tal com estem comprovant en els nostres telèfons, les aplicacions es veuen impossibilitades per a enviar els missatges (apareix el rellotge d’espera), també per a rebre’ls; impossibilitant així parlar amb qualsevol persona a través de la plataforma.

Problema generalitzat

Els problemes han començat a reportar-se al voltant de les 17.45 de la vesprada, hora peninsular espanyola. Els problemes varien entre els usuaris, amb alguns especificant que no poden iniciar sessió amb el seu compte i altres que afirmen que les aplicacions principals no funcionen.

De moment, no ha transcendit la causa de la caiguda. El compte de Telegram en Twitter de moment no ha donat cap dada, i simplement s’està dedicant a respondre als usuaris afectats demanant-los més informació.

Per a comprovar si s’ha restablit la plataforma, cal fixar-se en si els missatges enviats han pogut entregar-se o encara romanen a l’espera: en el cas que isca la icona d’un rellotge a la cantonada inferior dreta aquest missatge continua sense eixir del telèfon.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.