Telegram pateix una caiguda del servei en diversos llocs del món

Una fallada en els servidors de Telegram està fent malbé la plataforma de missatgeria: com estan constatant els seus usuaris, resulta impossible enviar missatges, també adjuntar fotos o vídeos. La missatgeria es troba interrompuda en gran part del món.

Cap plataforma de missatgeria està exempta de fallades en les seues comunicacions, ja que els servidors poden caure’s de sobte i sense que se sàpia quan es restablirà el servei. És el que li està succeint actualment a Telegram: la plataforma està en pausa i sense que els missatges puguen entregar-se als seus destinataris. Ignorem quan es restablirà el servei.
Impossible rebre els missatges

Tal com estem comprovant en els nostres telèfons, les aplicacions es veuen impossibilitades per a enviar els missatges (apareix el rellotge d’espera), també per a rebre’ls; impossibilitant així parlar amb qualsevol persona a través de la plataforma.

Problema generalitzat

Els problemes han començat a reportar-se al voltant de les 17.45 de la vesprada, hora peninsular espanyola. Els problemes varien entre els usuaris, amb alguns especificant que no poden iniciar sessió amb el seu compte i altres que afirmen que les aplicacions principals no funcionen.

De moment, no ha transcendit la causa de la caiguda. El compte de Telegram en Twitter de moment no ha donat cap dada, i simplement s’està dedicant a respondre als usuaris afectats demanant-los més informació.

Per a comprovar si s’ha restablit la plataforma, cal fixar-se en si els missatges enviats han pogut entregar-se o encara romanen a l’espera: en el cas que isca la icona d’un rellotge a la cantonada inferior dreta aquest missatge continua sense eixir del telèfon.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.