Telegram pateix una caiguda del servei en diversos llocs del món

Una fallada en els servidors de Telegram està fent malbé la plataforma de missatgeria: com estan constatant els seus usuaris, resulta impossible enviar missatges, també adjuntar fotos o vídeos. La missatgeria es troba interrompuda en gran part del món.

Cap plataforma de missatgeria està exempta de fallades en les seues comunicacions, ja que els servidors poden caure’s de sobte i sense que se sàpia quan es restablirà el servei. És el que li està succeint actualment a Telegram: la plataforma està en pausa i sense que els missatges puguen entregar-se als seus destinataris. Ignorem quan es restablirà el servei.
Impossible rebre els missatges

Tal com estem comprovant en els nostres telèfons, les aplicacions es veuen impossibilitades per a enviar els missatges (apareix el rellotge d’espera), també per a rebre’ls; impossibilitant així parlar amb qualsevol persona a través de la plataforma.

Problema generalitzat

Els problemes han començat a reportar-se al voltant de les 17.45 de la vesprada, hora peninsular espanyola. Els problemes varien entre els usuaris, amb alguns especificant que no poden iniciar sessió amb el seu compte i altres que afirmen que les aplicacions principals no funcionen.

De moment, no ha transcendit la causa de la caiguda. El compte de Telegram en Twitter de moment no ha donat cap dada, i simplement s’està dedicant a respondre als usuaris afectats demanant-los més informació.

Per a comprovar si s’ha restablit la plataforma, cal fixar-se en si els missatges enviats han pogut entregar-se o encara romanen a l’espera: en el cas que isca la icona d’un rellotge a la cantonada inferior dreta aquest missatge continua sense eixir del telèfon.

Últimes notícies

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.