Telegram pateix una caiguda del servei en diversos llocs del món

Una fallada en els servidors de Telegram està fent malbé la plataforma de missatgeria: com estan constatant els seus usuaris, resulta impossible enviar missatges, també adjuntar fotos o vídeos. La missatgeria es troba interrompuda en gran part del món.

Cap plataforma de missatgeria està exempta de fallades en les seues comunicacions, ja que els servidors poden caure’s de sobte i sense que se sàpia quan es restablirà el servei. És el que li està succeint actualment a Telegram: la plataforma està en pausa i sense que els missatges puguen entregar-se als seus destinataris. Ignorem quan es restablirà el servei.
Impossible rebre els missatges

Tal com estem comprovant en els nostres telèfons, les aplicacions es veuen impossibilitades per a enviar els missatges (apareix el rellotge d’espera), també per a rebre’ls; impossibilitant així parlar amb qualsevol persona a través de la plataforma.

Problema generalitzat

Els problemes han començat a reportar-se al voltant de les 17.45 de la vesprada, hora peninsular espanyola. Els problemes varien entre els usuaris, amb alguns especificant que no poden iniciar sessió amb el seu compte i altres que afirmen que les aplicacions principals no funcionen.

De moment, no ha transcendit la causa de la caiguda. El compte de Telegram en Twitter de moment no ha donat cap dada, i simplement s’està dedicant a respondre als usuaris afectats demanant-los més informació.

Per a comprovar si s’ha restablit la plataforma, cal fixar-se en si els missatges enviats han pogut entregar-se o encara romanen a l’espera: en el cas que isca la icona d’un rellotge a la cantonada inferior dreta aquest missatge continua sense eixir del telèfon.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.