Acusen Paz Padilla de saltar-se les restriccions dies després de ser ingressada per coronavirus

 

Estos dies, Paz Padilla ha estat notícia perquè, després de contagiar-se del coronavirus, ha hagut de romandre diversos dies ingressada i tancada a casa. No obstant això, afortunadament, ja està recuperada del tot.

Tan recuperada està que no ha dubtat a viatjar des de Madrid, on es trobava, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes. Ho ha fet esta setmana quan en tot el país s’havien establert importants restriccions en matèria de mobilitat.

I precisament esta circumstància ha portat al fet que siguen moltes les persones que han arremés contra ella per saltar-se el tancament perimetral impost a les comunitats autònomes.

Paz Padilla viatja fins a Zahara de los Atunes

Aquesta setmana, després de recuperar-se del coronavirus, Paz Padilla ha tornat al seu lloc a ‘Sálvame’. No obstant això, en les últimes hores ha deixat Madrid, on treballa, per a viatjar fins a Andalusia. En concret, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes.

Així ho ha mostrat la presentadora i actriu als seus seguidors en xarxes socials. I és que en Instagram, per exemple, ha compartit diverses imatges a la seua botiga de moda en esta localitat. Això sense passar per alt unes altres on apareix prenent alguna cosa a la platja amb els seus germans o fins i tot ballant amb els membres de Protecció Civil de Barbate,

 

 

Les crítiques cap a la presentadora per saltar-se les restriccions

Res més publicar estes fotos a Instagram, les crítiques han començat a arribar-li a Paz Padilla. I és que són molts els internautes que s’han mostrat enormement ofesos per estes. Sí, perquè estos dies s’ha establert el tancament perimetral de les comunitats autònomes i ella, no obstant això, ha viatjat des de Madrid fins a Cadis.

Així, les seues imatges s’han omplert de comentaris en contra tirant-li en cara la seua actitud. Ens estem referint a comentaris com ara estos:

«Ahir t’acomiadaves de ‘Sálvame’ fent una crida al sentit comú i a la responsabilitat: quedem-nos en les nostres comunitats, respecteu el confinament perimetral. I diràs que estàs treballant».
«La llei sembla que no és per a tothom».
«Quina tela. Després donem moltes lliçons».
«Ja veig que et cuides molt, de bar en bar tot el dia. I la setmana que ve a donar consellets a ‘Sálvame’ i a criticar a qui se salta les normes. Bravo».
«Jo porte sis mesos sense poder anar a veure a la meua família, respectant totes les mesures…».
«I això de respectar les mesures i no desplaçar-nos que vas deixar anar a ‘Sálvame’? Quanta hipocresia!».

Les justificacions de Padilla

Davant tal allau de crítiques pel seu desplaçament, Paz Padilla ha intentat justificar-se. Així, a través de les històries del seu Instagram, ha donat les següents explicacions: «Vull dir que sóc empresària, que tinc una botiga que es diu ‘No ni ná’, que s’obre per Setmana Santa. A partir d’este cap de setmana estarà oberta tot l’estiu».

A això ha afegit: «He de contractar gent, no puc fer-ho a distància. La setmana passada vaig estar treballant a Madrid i la que ve estaré també a ‘Sálvame’ i també presentaré el meu llibre… M’era impossible. No puc tenir als treballadors sense els contractes legals. Per això he vingut».

 

 

Referent a la trobada amb la seva família ha explicat: «Tinc la sort que els meus germans són aquí. És veritat que he estat a Madrid ingressada, confinada i els meus germans tenien ganes de veure’m. No puc donar més explicacions perquè no n’hi ha».

 

No obstant això, les seves justificacions no han convençut als qui l’han criticat per haver viatjat fora de la comunitat en la qual resideix quan no es podia. Per això, després d’escoltar aquelles han seguit en els seus tretze dient-li coses com ara aquestes:

 

«Quina casualitat que hagis d’anar a treballar per Setmana Santa!».
«Benvolguda empresària, per 60 euros i davant notari li atorgues poder al teu germà per a la signatura de contractes. Et quedes a Madrid com tots i no refregues les teves trobades amb família i amics a la platja. RESPONSABILITAT».
«Quin morro li tires! Que diguis que has anat per a signar quan ningú ha pogut viatjar. Però tu…quina sort! Ho has fet coincidir amb Setmana Santa».
«A signar contractes… Filla, per correu electrònic i signatura telemàtica! Els meus germans també tenen ganes de veure’m».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.