Acusen Paz Padilla de saltar-se les restriccions dies després de ser ingressada per coronavirus

 

Estos dies, Paz Padilla ha estat notícia perquè, després de contagiar-se del coronavirus, ha hagut de romandre diversos dies ingressada i tancada a casa. No obstant això, afortunadament, ja està recuperada del tot.

Tan recuperada està que no ha dubtat a viatjar des de Madrid, on es trobava, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes. Ho ha fet esta setmana quan en tot el país s’havien establert importants restriccions en matèria de mobilitat.

I precisament esta circumstància ha portat al fet que siguen moltes les persones que han arremés contra ella per saltar-se el tancament perimetral impost a les comunitats autònomes.

Paz Padilla viatja fins a Zahara de los Atunes

Aquesta setmana, després de recuperar-se del coronavirus, Paz Padilla ha tornat al seu lloc a ‘Sálvame’. No obstant això, en les últimes hores ha deixat Madrid, on treballa, per a viatjar fins a Andalusia. En concret, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes.

Així ho ha mostrat la presentadora i actriu als seus seguidors en xarxes socials. I és que en Instagram, per exemple, ha compartit diverses imatges a la seua botiga de moda en esta localitat. Això sense passar per alt unes altres on apareix prenent alguna cosa a la platja amb els seus germans o fins i tot ballant amb els membres de Protecció Civil de Barbate,

 

 

Les crítiques cap a la presentadora per saltar-se les restriccions

Res més publicar estes fotos a Instagram, les crítiques han començat a arribar-li a Paz Padilla. I és que són molts els internautes que s’han mostrat enormement ofesos per estes. Sí, perquè estos dies s’ha establert el tancament perimetral de les comunitats autònomes i ella, no obstant això, ha viatjat des de Madrid fins a Cadis.

Així, les seues imatges s’han omplert de comentaris en contra tirant-li en cara la seua actitud. Ens estem referint a comentaris com ara estos:

«Ahir t’acomiadaves de ‘Sálvame’ fent una crida al sentit comú i a la responsabilitat: quedem-nos en les nostres comunitats, respecteu el confinament perimetral. I diràs que estàs treballant».
«La llei sembla que no és per a tothom».
«Quina tela. Després donem moltes lliçons».
«Ja veig que et cuides molt, de bar en bar tot el dia. I la setmana que ve a donar consellets a ‘Sálvame’ i a criticar a qui se salta les normes. Bravo».
«Jo porte sis mesos sense poder anar a veure a la meua família, respectant totes les mesures…».
«I això de respectar les mesures i no desplaçar-nos que vas deixar anar a ‘Sálvame’? Quanta hipocresia!».

Les justificacions de Padilla

Davant tal allau de crítiques pel seu desplaçament, Paz Padilla ha intentat justificar-se. Així, a través de les històries del seu Instagram, ha donat les següents explicacions: «Vull dir que sóc empresària, que tinc una botiga que es diu ‘No ni ná’, que s’obre per Setmana Santa. A partir d’este cap de setmana estarà oberta tot l’estiu».

A això ha afegit: «He de contractar gent, no puc fer-ho a distància. La setmana passada vaig estar treballant a Madrid i la que ve estaré també a ‘Sálvame’ i també presentaré el meu llibre… M’era impossible. No puc tenir als treballadors sense els contractes legals. Per això he vingut».

 

 

Referent a la trobada amb la seva família ha explicat: «Tinc la sort que els meus germans són aquí. És veritat que he estat a Madrid ingressada, confinada i els meus germans tenien ganes de veure’m. No puc donar més explicacions perquè no n’hi ha».

 

No obstant això, les seves justificacions no han convençut als qui l’han criticat per haver viatjat fora de la comunitat en la qual resideix quan no es podia. Per això, després d’escoltar aquelles han seguit en els seus tretze dient-li coses com ara aquestes:

 

«Quina casualitat que hagis d’anar a treballar per Setmana Santa!».
«Benvolguda empresària, per 60 euros i davant notari li atorgues poder al teu germà per a la signatura de contractes. Et quedes a Madrid com tots i no refregues les teves trobades amb família i amics a la platja. RESPONSABILITAT».
«Quin morro li tires! Que diguis que has anat per a signar quan ningú ha pogut viatjar. Però tu…quina sort! Ho has fet coincidir amb Setmana Santa».
«A signar contractes… Filla, per correu electrònic i signatura telemàtica! Els meus germans també tenen ganes de veure’m».

Últimes notícies

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.