Acusen Paz Padilla de saltar-se les restriccions dies després de ser ingressada per coronavirus

 

Estos dies, Paz Padilla ha estat notícia perquè, després de contagiar-se del coronavirus, ha hagut de romandre diversos dies ingressada i tancada a casa. No obstant això, afortunadament, ja està recuperada del tot.

Tan recuperada està que no ha dubtat a viatjar des de Madrid, on es trobava, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes. Ho ha fet esta setmana quan en tot el país s’havien establert importants restriccions en matèria de mobilitat.

I precisament esta circumstància ha portat al fet que siguen moltes les persones que han arremés contra ella per saltar-se el tancament perimetral impost a les comunitats autònomes.

Paz Padilla viatja fins a Zahara de los Atunes

Aquesta setmana, després de recuperar-se del coronavirus, Paz Padilla ha tornat al seu lloc a ‘Sálvame’. No obstant això, en les últimes hores ha deixat Madrid, on treballa, per a viatjar fins a Andalusia. En concret, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes.

Així ho ha mostrat la presentadora i actriu als seus seguidors en xarxes socials. I és que en Instagram, per exemple, ha compartit diverses imatges a la seua botiga de moda en esta localitat. Això sense passar per alt unes altres on apareix prenent alguna cosa a la platja amb els seus germans o fins i tot ballant amb els membres de Protecció Civil de Barbate,

 

 

Les crítiques cap a la presentadora per saltar-se les restriccions

Res més publicar estes fotos a Instagram, les crítiques han començat a arribar-li a Paz Padilla. I és que són molts els internautes que s’han mostrat enormement ofesos per estes. Sí, perquè estos dies s’ha establert el tancament perimetral de les comunitats autònomes i ella, no obstant això, ha viatjat des de Madrid fins a Cadis.

Així, les seues imatges s’han omplert de comentaris en contra tirant-li en cara la seua actitud. Ens estem referint a comentaris com ara estos:

«Ahir t’acomiadaves de ‘Sálvame’ fent una crida al sentit comú i a la responsabilitat: quedem-nos en les nostres comunitats, respecteu el confinament perimetral. I diràs que estàs treballant».
«La llei sembla que no és per a tothom».
«Quina tela. Després donem moltes lliçons».
«Ja veig que et cuides molt, de bar en bar tot el dia. I la setmana que ve a donar consellets a ‘Sálvame’ i a criticar a qui se salta les normes. Bravo».
«Jo porte sis mesos sense poder anar a veure a la meua família, respectant totes les mesures…».
«I això de respectar les mesures i no desplaçar-nos que vas deixar anar a ‘Sálvame’? Quanta hipocresia!».

Les justificacions de Padilla

Davant tal allau de crítiques pel seu desplaçament, Paz Padilla ha intentat justificar-se. Així, a través de les històries del seu Instagram, ha donat les següents explicacions: «Vull dir que sóc empresària, que tinc una botiga que es diu ‘No ni ná’, que s’obre per Setmana Santa. A partir d’este cap de setmana estarà oberta tot l’estiu».

A això ha afegit: «He de contractar gent, no puc fer-ho a distància. La setmana passada vaig estar treballant a Madrid i la que ve estaré també a ‘Sálvame’ i també presentaré el meu llibre… M’era impossible. No puc tenir als treballadors sense els contractes legals. Per això he vingut».

 

 

Referent a la trobada amb la seva família ha explicat: «Tinc la sort que els meus germans són aquí. És veritat que he estat a Madrid ingressada, confinada i els meus germans tenien ganes de veure’m. No puc donar més explicacions perquè no n’hi ha».

 

No obstant això, les seves justificacions no han convençut als qui l’han criticat per haver viatjat fora de la comunitat en la qual resideix quan no es podia. Per això, després d’escoltar aquelles han seguit en els seus tretze dient-li coses com ara aquestes:

 

«Quina casualitat que hagis d’anar a treballar per Setmana Santa!».
«Benvolguda empresària, per 60 euros i davant notari li atorgues poder al teu germà per a la signatura de contractes. Et quedes a Madrid com tots i no refregues les teves trobades amb família i amics a la platja. RESPONSABILITAT».
«Quin morro li tires! Que diguis que has anat per a signar quan ningú ha pogut viatjar. Però tu…quina sort! Ho has fet coincidir amb Setmana Santa».
«A signar contractes… Filla, per correu electrònic i signatura telemàtica! Els meus germans també tenen ganes de veure’m».

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.