Acusen Paz Padilla de saltar-se les restriccions dies després de ser ingressada per coronavirus

 

Estos dies, Paz Padilla ha estat notícia perquè, després de contagiar-se del coronavirus, ha hagut de romandre diversos dies ingressada i tancada a casa. No obstant això, afortunadament, ja està recuperada del tot.

Tan recuperada està que no ha dubtat a viatjar des de Madrid, on es trobava, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes. Ho ha fet esta setmana quan en tot el país s’havien establert importants restriccions en matèria de mobilitat.

I precisament esta circumstància ha portat al fet que siguen moltes les persones que han arremés contra ella per saltar-se el tancament perimetral impost a les comunitats autònomes.

Paz Padilla viatja fins a Zahara de los Atunes

Aquesta setmana, després de recuperar-se del coronavirus, Paz Padilla ha tornat al seu lloc a ‘Sálvame’. No obstant això, en les últimes hores ha deixat Madrid, on treballa, per a viatjar fins a Andalusia. En concret, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes.

Així ho ha mostrat la presentadora i actriu als seus seguidors en xarxes socials. I és que en Instagram, per exemple, ha compartit diverses imatges a la seua botiga de moda en esta localitat. Això sense passar per alt unes altres on apareix prenent alguna cosa a la platja amb els seus germans o fins i tot ballant amb els membres de Protecció Civil de Barbate,

 

 

Les crítiques cap a la presentadora per saltar-se les restriccions

Res més publicar estes fotos a Instagram, les crítiques han començat a arribar-li a Paz Padilla. I és que són molts els internautes que s’han mostrat enormement ofesos per estes. Sí, perquè estos dies s’ha establert el tancament perimetral de les comunitats autònomes i ella, no obstant això, ha viatjat des de Madrid fins a Cadis.

Així, les seues imatges s’han omplert de comentaris en contra tirant-li en cara la seua actitud. Ens estem referint a comentaris com ara estos:

«Ahir t’acomiadaves de ‘Sálvame’ fent una crida al sentit comú i a la responsabilitat: quedem-nos en les nostres comunitats, respecteu el confinament perimetral. I diràs que estàs treballant».
«La llei sembla que no és per a tothom».
«Quina tela. Després donem moltes lliçons».
«Ja veig que et cuides molt, de bar en bar tot el dia. I la setmana que ve a donar consellets a ‘Sálvame’ i a criticar a qui se salta les normes. Bravo».
«Jo porte sis mesos sense poder anar a veure a la meua família, respectant totes les mesures…».
«I això de respectar les mesures i no desplaçar-nos que vas deixar anar a ‘Sálvame’? Quanta hipocresia!».

Les justificacions de Padilla

Davant tal allau de crítiques pel seu desplaçament, Paz Padilla ha intentat justificar-se. Així, a través de les històries del seu Instagram, ha donat les següents explicacions: «Vull dir que sóc empresària, que tinc una botiga que es diu ‘No ni ná’, que s’obre per Setmana Santa. A partir d’este cap de setmana estarà oberta tot l’estiu».

A això ha afegit: «He de contractar gent, no puc fer-ho a distància. La setmana passada vaig estar treballant a Madrid i la que ve estaré també a ‘Sálvame’ i també presentaré el meu llibre… M’era impossible. No puc tenir als treballadors sense els contractes legals. Per això he vingut».

 

 

Referent a la trobada amb la seva família ha explicat: «Tinc la sort que els meus germans són aquí. És veritat que he estat a Madrid ingressada, confinada i els meus germans tenien ganes de veure’m. No puc donar més explicacions perquè no n’hi ha».

 

No obstant això, les seves justificacions no han convençut als qui l’han criticat per haver viatjat fora de la comunitat en la qual resideix quan no es podia. Per això, després d’escoltar aquelles han seguit en els seus tretze dient-li coses com ara aquestes:

 

«Quina casualitat que hagis d’anar a treballar per Setmana Santa!».
«Benvolguda empresària, per 60 euros i davant notari li atorgues poder al teu germà per a la signatura de contractes. Et quedes a Madrid com tots i no refregues les teves trobades amb família i amics a la platja. RESPONSABILITAT».
«Quin morro li tires! Que diguis que has anat per a signar quan ningú ha pogut viatjar. Però tu…quina sort! Ho has fet coincidir amb Setmana Santa».
«A signar contractes… Filla, per correu electrònic i signatura telemàtica! Els meus germans també tenen ganes de veure’m».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.