Mastodon
27.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Acusen Paz Padilla de saltar-se les restriccions dies després de ser ingressada per coronavirus

 

Estos dies, Paz Padilla ha estat notícia perquè, després de contagiar-se del coronavirus, ha hagut de romandre diversos dies ingressada i tancada a casa. No obstant això, afortunadament, ja està recuperada del tot.

Tan recuperada està que no ha dubtat a viatjar des de Madrid, on es trobava, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes. Ho ha fet esta setmana quan en tot el país s’havien establert importants restriccions en matèria de mobilitat.

I precisament esta circumstància ha portat al fet que siguen moltes les persones que han arremés contra ella per saltar-se el tancament perimetral impost a les comunitats autònomes.

Paz Padilla viatja fins a Zahara de los Atunes

Aquesta setmana, després de recuperar-se del coronavirus, Paz Padilla ha tornat al seu lloc a ‘Sálvame’. No obstant això, en les últimes hores ha deixat Madrid, on treballa, per a viatjar fins a Andalusia. En concret, fins a la localitat gaditana de Zahara de los Atunes.

Així ho ha mostrat la presentadora i actriu als seus seguidors en xarxes socials. I és que en Instagram, per exemple, ha compartit diverses imatges a la seua botiga de moda en esta localitat. Això sense passar per alt unes altres on apareix prenent alguna cosa a la platja amb els seus germans o fins i tot ballant amb els membres de Protecció Civil de Barbate,

 

 

Les crítiques cap a la presentadora per saltar-se les restriccions

Res més publicar estes fotos a Instagram, les crítiques han començat a arribar-li a Paz Padilla. I és que són molts els internautes que s’han mostrat enormement ofesos per estes. Sí, perquè estos dies s’ha establert el tancament perimetral de les comunitats autònomes i ella, no obstant això, ha viatjat des de Madrid fins a Cadis.

Així, les seues imatges s’han omplert de comentaris en contra tirant-li en cara la seua actitud. Ens estem referint a comentaris com ara estos:

«Ahir t’acomiadaves de ‘Sálvame’ fent una crida al sentit comú i a la responsabilitat: quedem-nos en les nostres comunitats, respecteu el confinament perimetral. I diràs que estàs treballant».
«La llei sembla que no és per a tothom».
«Quina tela. Després donem moltes lliçons».
«Ja veig que et cuides molt, de bar en bar tot el dia. I la setmana que ve a donar consellets a ‘Sálvame’ i a criticar a qui se salta les normes. Bravo».
«Jo porte sis mesos sense poder anar a veure a la meua família, respectant totes les mesures…».
«I això de respectar les mesures i no desplaçar-nos que vas deixar anar a ‘Sálvame’? Quanta hipocresia!».

Les justificacions de Padilla

Davant tal allau de crítiques pel seu desplaçament, Paz Padilla ha intentat justificar-se. Així, a través de les històries del seu Instagram, ha donat les següents explicacions: «Vull dir que sóc empresària, que tinc una botiga que es diu ‘No ni ná’, que s’obre per Setmana Santa. A partir d’este cap de setmana estarà oberta tot l’estiu».

A això ha afegit: «He de contractar gent, no puc fer-ho a distància. La setmana passada vaig estar treballant a Madrid i la que ve estaré també a ‘Sálvame’ i també presentaré el meu llibre… M’era impossible. No puc tenir als treballadors sense els contractes legals. Per això he vingut».

 

 

Referent a la trobada amb la seva família ha explicat: «Tinc la sort que els meus germans són aquí. És veritat que he estat a Madrid ingressada, confinada i els meus germans tenien ganes de veure’m. No puc donar més explicacions perquè no n’hi ha».

 

No obstant això, les seves justificacions no han convençut als qui l’han criticat per haver viatjat fora de la comunitat en la qual resideix quan no es podia. Per això, després d’escoltar aquelles han seguit en els seus tretze dient-li coses com ara aquestes:

 

«Quina casualitat que hagis d’anar a treballar per Setmana Santa!».
«Benvolguda empresària, per 60 euros i davant notari li atorgues poder al teu germà per a la signatura de contractes. Et quedes a Madrid com tots i no refregues les teves trobades amb família i amics a la platja. RESPONSABILITAT».
«Quin morro li tires! Que diguis que has anat per a signar quan ningú ha pogut viatjar. Però tu…quina sort! Ho has fet coincidir amb Setmana Santa».
«A signar contractes… Filla, per correu electrònic i signatura telemàtica! Els meus germans també tenen ganes de veure’m».

Últimes notícies

Puja la demanda de lloguer d’habitacions a València entre treballadors desplaçats

L'encariment del lloguer de pis complet, entorn de 1.000 euros al mes, espenta a més persones a compartir vivenda. El perfil passa d'estudiants a treballadors, fins i tot parelles, amb preus per habitació entre 350 i 500 euros.

El sospitós del tiroteig d’Alfafar s’entrega a la Guàrdia Civil a València

L'home buscat pel tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar es va presentar a les 9.00 en la Comandància de la Guàrdia Civil de València. Declara davant els agents i podria passar a disposició judicial el dimarts.

Acció Cultural demana a la jutgessa els vídeos del Cecopi gravats per la Generalitat

L'acusació popular sol·licita que l'Agència Valenciana de Seguretat i Emergències entregue les gravacions realitzades dins de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. La petició es recolza en un vídeo emés per rTVE on s'aprecia a un càmera amb jupetí d'Emergències i arriba després del requeriment de la jutgessa a rTVE i l'absència d'actes oficials.

El Barcelona torna a arrasar: Corberán encaixa un altre 6-0 i un 18-1 acumulat

El València va caure 6-0 en el Johan Cruyff i engrandix un patró que ja suma 18-1 en tres xocs davant el Barcelona de Flic. Corberán assumix errors i busca reacció.

Desarticulen un laboratori de cocaïna i dos punts de venda a Silla i Picassent

La Guàrdia Civil desmantella un laboratori d'adulteració de cocaïna i dos punts de venda a Silla i Picassent. Hi ha set detinguts i es confisquen 1.900 grams, 4.000 euros i un vehicle.

La Fiscalia demana 2 anys i mig de presó per a un camioner per quedar-se amb 12,5 tones de xocolate

Un camioner serà jutjat acusat de desviar 12.500 quilos de xocolates valorats en més de 113.000 euros quan els traslladava de Saragossa a Elx. La Fiscalia demana 2,5 anys de presó per a ell i 18 mesos per al comprador per receptació.

Mor un vianant atropellat de matinada en la carretera de l’aeroport d’Alacant

Un home va morir després de ser atropellat sobre les 00.30 en la carretera de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández. Els equips del SAMU i del SVB sol van poder certificar la defunció.

Detingut per comprar un cotxe amb un préstec a nom alié després d’obrir sis comptes bancaris

Un home de 43 anys ha sigut arrestat per adquirir un cotxe amb un préstec de 27.900 euros a nom d'una altra persona després d'obrir-li sis comptes. Se li vincula amb estafes i usurpacions d'identitat a Alacant, Barcelona, Madrid i Sevilla.