14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Alejandro Albalá perd la respiració uns segons en una prova de ‘Supervivientes’

 

Les setmanes passen i cada vegada els concursants de ‘Supervivientes’ estan més cansats i com a conseqüència, més febles.

El principal problema és que mengen molt poc i cada vegada fan més esforços. Unes energies que no recuperen fins que tornen a Espanya.

Això no fa que el programa senta compassió per ells i cada setmana l’organització proposa jocs i reptes més complicats. Que van delimitant el terreny entre els famosos, que lluiten per colar-se en la gran final del programa.

Una final que cada vegada està més a prop i que si se segueix el protocol habitual, se celebrarà en les instal·lacions de Mediaset amb la ja mítica prova d’apnea.

Abans de començar la prova Lara Álvarez ha anunciat que seria especialment dura

 

Carlos Sobera connectava amb Lara Álvarez res més començar ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. La presentadora des de Cayos Cochinos presentava la prova de recompensa on les dos xiques triades per cada equip, Olga i Melyssa, anaven a “volar” per a intentar encistellar unes pilotes que contenien punts.

“Un joc de recompensa duríssim al qual s’enfrontaran els supervivents”, advertia Lara. Olga i Melyssa, situades en una espècie de balancin, havien de ser impulsades els dos companys de l’equip per a poder encistellar les pilotes.

Els supervivents van acabar exhaustos, especialment Alejandro Albalá, que a penes podia alçar-se de l’arena. Lara va haver d’interrompre un moment el programa per a atendre, al costat de diversos companys, a Alejandro que es veia incapaç de continuar.

El jove ha tardat a respondre per a finalment informar que no es trobava bé. Tot seguit ha començat a fer uns moviments amb l’abdomen que ens han fet pensar que estava tenint seriosos problemes per a respirar. Això també ha sigut percebut per Lara Álvarez i que ha abandonat el lloc de presentadora per a assistir al supervivent.

La conductora del programa s’ha acostat al concursant i en veure que no estava bé ha eixit de pla per a demanar a l’organització que li acostaren aigua a Alejandro. En veure que l’equip es retardava, des de fora de càmeres ha donat instruccions a la resta de concursants.

Els ha demanat que alçaren les cames a Alejandro per a veure si així a poc a poc s’anava recuperant d’esta falta de respiració. Han sigut sobretot Gianmarco Onestini i Olga Moreno els que ho han atés fins a la volta de Lara a la zona de la platja. Esta apareixia de nou amb una botella de plàstic que contenia beguda isotònica.

Finalment, sembla que el jove ha aconseguit reanimar-se i tot ha quedat en un esglai. No obstant això, el programa es troba en estos moments assegurant-se que no es tracte d’un problema de salut major i que, per tant, pot seguir concursant.

 

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.