Alejandro Albalá perd la respiració uns segons en una prova de ‘Supervivientes’

 

Les setmanes passen i cada vegada els concursants de ‘Supervivientes’ estan més cansats i com a conseqüència, més febles.

El principal problema és que mengen molt poc i cada vegada fan més esforços. Unes energies que no recuperen fins que tornen a Espanya.

Això no fa que el programa senta compassió per ells i cada setmana l’organització proposa jocs i reptes més complicats. Que van delimitant el terreny entre els famosos, que lluiten per colar-se en la gran final del programa.

Una final que cada vegada està més a prop i que si se segueix el protocol habitual, se celebrarà en les instal·lacions de Mediaset amb la ja mítica prova d’apnea.

Abans de començar la prova Lara Álvarez ha anunciat que seria especialment dura

 

Carlos Sobera connectava amb Lara Álvarez res més començar ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. La presentadora des de Cayos Cochinos presentava la prova de recompensa on les dos xiques triades per cada equip, Olga i Melyssa, anaven a “volar” per a intentar encistellar unes pilotes que contenien punts.

“Un joc de recompensa duríssim al qual s’enfrontaran els supervivents”, advertia Lara. Olga i Melyssa, situades en una espècie de balancin, havien de ser impulsades els dos companys de l’equip per a poder encistellar les pilotes.

Els supervivents van acabar exhaustos, especialment Alejandro Albalá, que a penes podia alçar-se de l’arena. Lara va haver d’interrompre un moment el programa per a atendre, al costat de diversos companys, a Alejandro que es veia incapaç de continuar.

El jove ha tardat a respondre per a finalment informar que no es trobava bé. Tot seguit ha començat a fer uns moviments amb l’abdomen que ens han fet pensar que estava tenint seriosos problemes per a respirar. Això també ha sigut percebut per Lara Álvarez i que ha abandonat el lloc de presentadora per a assistir al supervivent.

La conductora del programa s’ha acostat al concursant i en veure que no estava bé ha eixit de pla per a demanar a l’organització que li acostaren aigua a Alejandro. En veure que l’equip es retardava, des de fora de càmeres ha donat instruccions a la resta de concursants.

Els ha demanat que alçaren les cames a Alejandro per a veure si així a poc a poc s’anava recuperant d’esta falta de respiració. Han sigut sobretot Gianmarco Onestini i Olga Moreno els que ho han atés fins a la volta de Lara a la zona de la platja. Esta apareixia de nou amb una botella de plàstic que contenia beguda isotònica.

Finalment, sembla que el jove ha aconseguit reanimar-se i tot ha quedat en un esglai. No obstant això, el programa es troba en estos moments assegurant-se que no es tracte d’un problema de salut major i que, per tant, pot seguir concursant.

 

Últimes notícies

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.