Anuncios

Alejandro Albalá perd la respiració uns segons en una prova de ‘Supervivientes’

 

Les setmanes passen i cada vegada els concursants de ‘Supervivientes’ estan més cansats i com a conseqüència, més febles.

El principal problema és que mengen molt poc i cada vegada fan més esforços. Unes energies que no recuperen fins que tornen a Espanya.

Anuncios

Això no fa que el programa senta compassió per ells i cada setmana l’organització proposa jocs i reptes més complicats. Que van delimitant el terreny entre els famosos, que lluiten per colar-se en la gran final del programa.

Una final que cada vegada està més a prop i que si se segueix el protocol habitual, se celebrarà en les instal·lacions de Mediaset amb la ja mítica prova d’apnea.

Abans de començar la prova Lara Álvarez ha anunciat que seria especialment dura

 

Carlos Sobera connectava amb Lara Álvarez res més començar ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. La presentadora des de Cayos Cochinos presentava la prova de recompensa on les dos xiques triades per cada equip, Olga i Melyssa, anaven a “volar” per a intentar encistellar unes pilotes que contenien punts.

“Un joc de recompensa duríssim al qual s’enfrontaran els supervivents”, advertia Lara. Olga i Melyssa, situades en una espècie de balancin, havien de ser impulsades els dos companys de l’equip per a poder encistellar les pilotes.

Els supervivents van acabar exhaustos, especialment Alejandro Albalá, que a penes podia alçar-se de l’arena. Lara va haver d’interrompre un moment el programa per a atendre, al costat de diversos companys, a Alejandro que es veia incapaç de continuar.

El jove ha tardat a respondre per a finalment informar que no es trobava bé. Tot seguit ha començat a fer uns moviments amb l’abdomen que ens han fet pensar que estava tenint seriosos problemes per a respirar. Això també ha sigut percebut per Lara Álvarez i que ha abandonat el lloc de presentadora per a assistir al supervivent.

La conductora del programa s’ha acostat al concursant i en veure que no estava bé ha eixit de pla per a demanar a l’organització que li acostaren aigua a Alejandro. En veure que l’equip es retardava, des de fora de càmeres ha donat instruccions a la resta de concursants.

Els ha demanat que alçaren les cames a Alejandro per a veure si així a poc a poc s’anava recuperant d’esta falta de respiració. Han sigut sobretot Gianmarco Onestini i Olga Moreno els que ho han atés fins a la volta de Lara a la zona de la platja. Esta apareixia de nou amb una botella de plàstic que contenia beguda isotònica.

Finalment, sembla que el jove ha aconseguit reanimar-se i tot ha quedat en un esglai. No obstant això, el programa es troba en estos moments assegurant-se que no es tracte d’un problema de salut major i que, per tant, pot seguir concursant.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios