Alejandro Albalá perd la respiració uns segons en una prova de ‘Supervivientes’

 

Les setmanes passen i cada vegada els concursants de ‘Supervivientes’ estan més cansats i com a conseqüència, més febles.

El principal problema és que mengen molt poc i cada vegada fan més esforços. Unes energies que no recuperen fins que tornen a Espanya.

Això no fa que el programa senta compassió per ells i cada setmana l’organització proposa jocs i reptes més complicats. Que van delimitant el terreny entre els famosos, que lluiten per colar-se en la gran final del programa.

Una final que cada vegada està més a prop i que si se segueix el protocol habitual, se celebrarà en les instal·lacions de Mediaset amb la ja mítica prova d’apnea.

Abans de començar la prova Lara Álvarez ha anunciat que seria especialment dura

 

Carlos Sobera connectava amb Lara Álvarez res més començar ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. La presentadora des de Cayos Cochinos presentava la prova de recompensa on les dos xiques triades per cada equip, Olga i Melyssa, anaven a “volar” per a intentar encistellar unes pilotes que contenien punts.

“Un joc de recompensa duríssim al qual s’enfrontaran els supervivents”, advertia Lara. Olga i Melyssa, situades en una espècie de balancin, havien de ser impulsades els dos companys de l’equip per a poder encistellar les pilotes.

Els supervivents van acabar exhaustos, especialment Alejandro Albalá, que a penes podia alçar-se de l’arena. Lara va haver d’interrompre un moment el programa per a atendre, al costat de diversos companys, a Alejandro que es veia incapaç de continuar.

El jove ha tardat a respondre per a finalment informar que no es trobava bé. Tot seguit ha començat a fer uns moviments amb l’abdomen que ens han fet pensar que estava tenint seriosos problemes per a respirar. Això també ha sigut percebut per Lara Álvarez i que ha abandonat el lloc de presentadora per a assistir al supervivent.

La conductora del programa s’ha acostat al concursant i en veure que no estava bé ha eixit de pla per a demanar a l’organització que li acostaren aigua a Alejandro. En veure que l’equip es retardava, des de fora de càmeres ha donat instruccions a la resta de concursants.

Els ha demanat que alçaren les cames a Alejandro per a veure si així a poc a poc s’anava recuperant d’esta falta de respiració. Han sigut sobretot Gianmarco Onestini i Olga Moreno els que ho han atés fins a la volta de Lara a la zona de la platja. Esta apareixia de nou amb una botella de plàstic que contenia beguda isotònica.

Finalment, sembla que el jove ha aconseguit reanimar-se i tot ha quedat en un esglai. No obstant això, el programa es troba en estos moments assegurant-se que no es tracte d’un problema de salut major i que, per tant, pot seguir concursant.

 

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.