19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Alejandro Albalá perd la respiració uns segons en una prova de ‘Supervivientes’

 

Les setmanes passen i cada vegada els concursants de ‘Supervivientes’ estan més cansats i com a conseqüència, més febles.

El principal problema és que mengen molt poc i cada vegada fan més esforços. Unes energies que no recuperen fins que tornen a Espanya.

Això no fa que el programa senta compassió per ells i cada setmana l’organització proposa jocs i reptes més complicats. Que van delimitant el terreny entre els famosos, que lluiten per colar-se en la gran final del programa.

Una final que cada vegada està més a prop i que si se segueix el protocol habitual, se celebrarà en les instal·lacions de Mediaset amb la ja mítica prova d’apnea.

Abans de començar la prova Lara Álvarez ha anunciat que seria especialment dura

 

Carlos Sobera connectava amb Lara Álvarez res més començar ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. La presentadora des de Cayos Cochinos presentava la prova de recompensa on les dos xiques triades per cada equip, Olga i Melyssa, anaven a “volar” per a intentar encistellar unes pilotes que contenien punts.

“Un joc de recompensa duríssim al qual s’enfrontaran els supervivents”, advertia Lara. Olga i Melyssa, situades en una espècie de balancin, havien de ser impulsades els dos companys de l’equip per a poder encistellar les pilotes.

Els supervivents van acabar exhaustos, especialment Alejandro Albalá, que a penes podia alçar-se de l’arena. Lara va haver d’interrompre un moment el programa per a atendre, al costat de diversos companys, a Alejandro que es veia incapaç de continuar.

El jove ha tardat a respondre per a finalment informar que no es trobava bé. Tot seguit ha començat a fer uns moviments amb l’abdomen que ens han fet pensar que estava tenint seriosos problemes per a respirar. Això també ha sigut percebut per Lara Álvarez i que ha abandonat el lloc de presentadora per a assistir al supervivent.

La conductora del programa s’ha acostat al concursant i en veure que no estava bé ha eixit de pla per a demanar a l’organització que li acostaren aigua a Alejandro. En veure que l’equip es retardava, des de fora de càmeres ha donat instruccions a la resta de concursants.

Els ha demanat que alçaren les cames a Alejandro per a veure si així a poc a poc s’anava recuperant d’esta falta de respiració. Han sigut sobretot Gianmarco Onestini i Olga Moreno els que ho han atés fins a la volta de Lara a la zona de la platja. Esta apareixia de nou amb una botella de plàstic que contenia beguda isotònica.

Finalment, sembla que el jove ha aconseguit reanimar-se i tot ha quedat en un esglai. No obstant això, el programa es troba en estos moments assegurant-se que no es tracte d’un problema de salut major i que, per tant, pot seguir concursant.

 

Últimes notícies

Dos dones han resultat ferides per la caiguda d’un arbre a València durant el temporal de vent

Un arbre ha caigut al carrer Sant Vicent, en ple centre, i ha provocat ferides a dos dones de 75 i 57 anys, traslladades a l'Hospital General. Bombers i una unitat SVB han intervingut; el vent també ha despenjat una lona a Mestalla.

Dos dones ferides per la caiguda d’un arbre en el centre de València

El vent ha derrocat un arbre al carrer Sant Vicent i ha ferit a dos dones, traslladades a l'Hospital General de València. Els bombers han intervingut.

Foulquier se sotmet este dijous a una cirurgia artroscópica en el genoll esquerre

El lateral del València serà intervingut per artroscòpia en el genoll esquerre per a resoldre les seues molèsties. Romandrà 24 hores ingressat i no hi ha termini de baixa oficial.

Sindicats exigixen un calendari seriós per a negociar les condicions del professorat

STEPV, CSIF, CCOO i UGT titllen de 'una broma' el pla de la Conselleria i demanen una reunió urgent; no descarten noves vagues. Educació defén que obrirà una taula al març.

Intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió causa retards en Rodalia i mitjana distància

Un intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió ha provocat retards d'uns 20 minutos en la C2 en els dos sentits i afecta també a trens de mitjana i llarga distància. Renfe i Adif treballen per a restablir la normalitat.

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.