Alessandro Lequio confessa posar-se calent amb els crits de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seva opinió sobre els gemecs de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seua opinió sobre els crits de Violeta | TELECINCO

 

Les darreres hores del reality ‘Supervivientes’ s’han fet virals a causa de la nit que Violeta i Fabio han passat junts mantenint relacions sexuals. A més de no mostrar cap inconvenient en tindre al seu voltant als seus companys de supervivència, Violeta no va reprimir cap gemec i va muntar tot un espectacle de crits. A més a més, les càmeres del programa van estar registrant el moment fins que la jove parella va donar-se compte de la seua presència i van intentar dissimular.

 

És per eixa raó que les imàtgens de la parella han estat en el centre d’atenció de diversos programes de ‘Telecinco’, com és el cas de ‘El Programa de Ana Rosa’, a on el col·laborador Alessandro Lequio ha comentat la nit de passió sense pèls en la llengua, tot i que només ha tingut paraules per a Violeta.

 

L’opinió de Lequio

Alessandro Lequio és conegut per tindre un caràcter directe i gens discret, i mai es guarda cap opinió. Respecte al fet succeït entre els supervivents Fabio i Violeta, el col·laborador ha volgut comentar el què ha passat entre els dos concursants.

 

Després de vore les imàtgens en el plató, Lequio no ha pogut mossegar-se la llengua i ha comentat el següent: «És cridanera la noia. Els gemecs m’encanten. A mi em posen calent». Davant d’esta inesperada reacció, Joaquín Prat va senyalar que només s’estava parlant de Violeta en aquella nit de passió descontrolada, i que Fabio, en canvi, no estava sent jutjat.

 

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l'actitud apassionada de Violeta

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l’actitud apassionada de Violeta | TELECINCO

 

Lequio va afanyar-se a respondre: «Parle d’ella perquè són els crits d’ella els que he escoltat i perquè a mi el que em posa calent són els gemecs d’una xica i no els d’un xic ¿Què vols que et diga?».

 

La presentadora, Ana Rosa Quintana, va voler resoldre l’assumpte per a finalitzar amb el programa, però Prat insistia en acusar a Lequio de parlar només de Violeta: «És que Lequio està al·lucinant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU