Alessandro Lequio confessa posar-se calent amb els crits de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seva opinió sobre els gemecs de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seua opinió sobre els crits de Violeta | TELECINCO

 

Les darreres hores del reality ‘Supervivientes’ s’han fet virals a causa de la nit que Violeta i Fabio han passat junts mantenint relacions sexuals. A més de no mostrar cap inconvenient en tindre al seu voltant als seus companys de supervivència, Violeta no va reprimir cap gemec i va muntar tot un espectacle de crits. A més a més, les càmeres del programa van estar registrant el moment fins que la jove parella va donar-se compte de la seua presència i van intentar dissimular.

 

És per eixa raó que les imàtgens de la parella han estat en el centre d’atenció de diversos programes de ‘Telecinco’, com és el cas de ‘El Programa de Ana Rosa’, a on el col·laborador Alessandro Lequio ha comentat la nit de passió sense pèls en la llengua, tot i que només ha tingut paraules per a Violeta.

 

L’opinió de Lequio

Alessandro Lequio és conegut per tindre un caràcter directe i gens discret, i mai es guarda cap opinió. Respecte al fet succeït entre els supervivents Fabio i Violeta, el col·laborador ha volgut comentar el què ha passat entre els dos concursants.

 

Després de vore les imàtgens en el plató, Lequio no ha pogut mossegar-se la llengua i ha comentat el següent: «És cridanera la noia. Els gemecs m’encanten. A mi em posen calent». Davant d’esta inesperada reacció, Joaquín Prat va senyalar que només s’estava parlant de Violeta en aquella nit de passió descontrolada, i que Fabio, en canvi, no estava sent jutjat.

 

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l'actitud apassionada de Violeta

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l’actitud apassionada de Violeta | TELECINCO

 

Lequio va afanyar-se a respondre: «Parle d’ella perquè són els crits d’ella els que he escoltat i perquè a mi el que em posa calent són els gemecs d’una xica i no els d’un xic ¿Què vols que et diga?».

 

La presentadora, Ana Rosa Quintana, va voler resoldre l’assumpte per a finalitzar amb el programa, però Prat insistia en acusar a Lequio de parlar només de Violeta: «És que Lequio està al·lucinant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.