Alessandro Lequio confessa posar-se calent amb els crits de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seva opinió sobre els gemecs de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seua opinió sobre els crits de Violeta | TELECINCO

 

Les darreres hores del reality ‘Supervivientes’ s’han fet virals a causa de la nit que Violeta i Fabio han passat junts mantenint relacions sexuals. A més de no mostrar cap inconvenient en tindre al seu voltant als seus companys de supervivència, Violeta no va reprimir cap gemec i va muntar tot un espectacle de crits. A més a més, les càmeres del programa van estar registrant el moment fins que la jove parella va donar-se compte de la seua presència i van intentar dissimular.

 

És per eixa raó que les imàtgens de la parella han estat en el centre d’atenció de diversos programes de ‘Telecinco’, com és el cas de ‘El Programa de Ana Rosa’, a on el col·laborador Alessandro Lequio ha comentat la nit de passió sense pèls en la llengua, tot i que només ha tingut paraules per a Violeta.

 

L’opinió de Lequio

Alessandro Lequio és conegut per tindre un caràcter directe i gens discret, i mai es guarda cap opinió. Respecte al fet succeït entre els supervivents Fabio i Violeta, el col·laborador ha volgut comentar el què ha passat entre els dos concursants.

 

Després de vore les imàtgens en el plató, Lequio no ha pogut mossegar-se la llengua i ha comentat el següent: «És cridanera la noia. Els gemecs m’encanten. A mi em posen calent». Davant d’esta inesperada reacció, Joaquín Prat va senyalar que només s’estava parlant de Violeta en aquella nit de passió descontrolada, i que Fabio, en canvi, no estava sent jutjat.

 

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l'actitud apassionada de Violeta

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l’actitud apassionada de Violeta | TELECINCO

 

Lequio va afanyar-se a respondre: «Parle d’ella perquè són els crits d’ella els que he escoltat i perquè a mi el que em posa calent són els gemecs d’una xica i no els d’un xic ¿Què vols que et diga?».

 

La presentadora, Ana Rosa Quintana, va voler resoldre l’assumpte per a finalitzar amb el programa, però Prat insistia en acusar a Lequio de parlar només de Violeta: «És que Lequio està al·lucinant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.