Alessandro Lequio confessa posar-se calent amb els crits de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seva opinió sobre els gemecs de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seua opinió sobre els crits de Violeta | TELECINCO

 

Les darreres hores del reality ‘Supervivientes’ s’han fet virals a causa de la nit que Violeta i Fabio han passat junts mantenint relacions sexuals. A més de no mostrar cap inconvenient en tindre al seu voltant als seus companys de supervivència, Violeta no va reprimir cap gemec i va muntar tot un espectacle de crits. A més a més, les càmeres del programa van estar registrant el moment fins que la jove parella va donar-se compte de la seua presència i van intentar dissimular.

 

És per eixa raó que les imàtgens de la parella han estat en el centre d’atenció de diversos programes de ‘Telecinco’, com és el cas de ‘El Programa de Ana Rosa’, a on el col·laborador Alessandro Lequio ha comentat la nit de passió sense pèls en la llengua, tot i que només ha tingut paraules per a Violeta.

 

L’opinió de Lequio

Alessandro Lequio és conegut per tindre un caràcter directe i gens discret, i mai es guarda cap opinió. Respecte al fet succeït entre els supervivents Fabio i Violeta, el col·laborador ha volgut comentar el què ha passat entre els dos concursants.

 

Després de vore les imàtgens en el plató, Lequio no ha pogut mossegar-se la llengua i ha comentat el següent: «És cridanera la noia. Els gemecs m’encanten. A mi em posen calent». Davant d’esta inesperada reacció, Joaquín Prat va senyalar que només s’estava parlant de Violeta en aquella nit de passió descontrolada, i que Fabio, en canvi, no estava sent jutjat.

 

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l'actitud apassionada de Violeta

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l’actitud apassionada de Violeta | TELECINCO

 

Lequio va afanyar-se a respondre: «Parle d’ella perquè són els crits d’ella els que he escoltat i perquè a mi el que em posa calent són els gemecs d’una xica i no els d’un xic ¿Què vols que et diga?».

 

La presentadora, Ana Rosa Quintana, va voler resoldre l’assumpte per a finalitzar amb el programa, però Prat insistia en acusar a Lequio de parlar només de Violeta: «És que Lequio està al·lucinant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.