Alessandro Lequio confessa posar-se calent amb els crits de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seva opinió sobre els gemecs de Violeta

Alessandro Lequio ha donat la seua opinió sobre els crits de Violeta | TELECINCO

 

Les darreres hores del reality ‘Supervivientes’ s’han fet virals a causa de la nit que Violeta i Fabio han passat junts mantenint relacions sexuals. A més de no mostrar cap inconvenient en tindre al seu voltant als seus companys de supervivència, Violeta no va reprimir cap gemec i va muntar tot un espectacle de crits. A més a més, les càmeres del programa van estar registrant el moment fins que la jove parella va donar-se compte de la seua presència i van intentar dissimular.

 

És per eixa raó que les imàtgens de la parella han estat en el centre d’atenció de diversos programes de ‘Telecinco’, com és el cas de ‘El Programa de Ana Rosa’, a on el col·laborador Alessandro Lequio ha comentat la nit de passió sense pèls en la llengua, tot i que només ha tingut paraules per a Violeta.

 

L’opinió de Lequio

Alessandro Lequio és conegut per tindre un caràcter directe i gens discret, i mai es guarda cap opinió. Respecte al fet succeït entre els supervivents Fabio i Violeta, el col·laborador ha volgut comentar el què ha passat entre els dos concursants.

 

Després de vore les imàtgens en el plató, Lequio no ha pogut mossegar-se la llengua i ha comentat el següent: «És cridanera la noia. Els gemecs m’encanten. A mi em posen calent». Davant d’esta inesperada reacció, Joaquín Prat va senyalar que només s’estava parlant de Violeta en aquella nit de passió descontrolada, i que Fabio, en canvi, no estava sent jutjat.

 

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l'actitud apassionada de Violeta

Lequio ha estat criticat pels seus companys per comentar només l’actitud apassionada de Violeta | TELECINCO

 

Lequio va afanyar-se a respondre: «Parle d’ella perquè són els crits d’ella els que he escoltat i perquè a mi el que em posa calent són els gemecs d’una xica i no els d’un xic ¿Què vols que et diga?».

 

La presentadora, Ana Rosa Quintana, va voler resoldre l’assumpte per a finalitzar amb el programa, però Prat insistia en acusar a Lequio de parlar només de Violeta: «És que Lequio està al·lucinant».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.