10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Alexia Rivas destapa a un altre supervivent: M’enviava missatges d’amagat de la seua dona

 

Alexia Rivas, malgrat haver sigut reportera del programa ‘Socialité’, que presenta María Patiño, es va donar a conéixer pel seu romanç amb Alfonso Merlos, que no va durar molt.

En els últims mesos hem sabut que Rivas hauria intentat fitxar com a col·laboradora de diferents programes, però en cap li donaven la categoria de col·laboradora que ella esperava i la relegaven a ocupar un lloc en la redacció i que resistia a acceptar en considerar que es tractava d’una funció menor a la qual ella es mereixeria.

Fins que Mediaset va apostar per ajuntar a l’illa de ‘Supervivientes’ a les dos ex d’Alfonso Merlos,  Alexia Rivas i Marta López per a veure com es barallaven entre elles, cosa que no hi ha sigut possible, perquè les dos han sigut expulsades molt prompte del programa.

Anit en ‘Supervivientes, Connexión Honduras’, Alexia va soltar una vertadera bomba en plató. Un dels seus companys en ‘Supervivientes 2021’ li havia escrit missatges abans de començar el programa. Es tracta de ni més ni menys que de Carlos Alba, qui es troba feliçment casat.

“Em sap molt mal perquè quan jo isc i la gent em pregunta qué tal, vaig dir que em va sorprendre molt que Carlos fera com que no em coneixia, perquè portava enviant-me missatges tres anys. Em fa pena perquè no volia que isquera a la llum, estic més nerviosa que mai”, assegurava la reportera.

 

“Abans que jo saltara a la fama eren missatges tipus:’com estàs bonica? A veure si ens veiem’ Els últims missatges són de fa poc. Mai li vaig contestar perquè no m’agradava, eren monòlegs, parlava el sol”, ha explicat Alexia.

Marta López ha tirat en cara a la reportera haver comptat la notícia en plató i no en el reality. “Carlos té un canal de Youtube en el qual cuina amb famosos. No pot ser per això?”, li ha preguntat.

“Això pensava jo, però és que… hi ha un altre missatge que no vull llegir en veu alta”, ha deixat clar Alexia ensenyant-li el missatge a Lydia Lozano. La tertuliana ha assegurat que en el missatge podia endevinar-se que el xef volia quedar amb Rivas.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi

El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.

Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx

La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.

El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi

El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.

Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa

La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.

El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València

El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.