12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Alexia Rivas destapa a un altre supervivent: M’enviava missatges d’amagat de la seua dona

 

Alexia Rivas, malgrat haver sigut reportera del programa ‘Socialité’, que presenta María Patiño, es va donar a conéixer pel seu romanç amb Alfonso Merlos, que no va durar molt.

En els últims mesos hem sabut que Rivas hauria intentat fitxar com a col·laboradora de diferents programes, però en cap li donaven la categoria de col·laboradora que ella esperava i la relegaven a ocupar un lloc en la redacció i que resistia a acceptar en considerar que es tractava d’una funció menor a la qual ella es mereixeria.

Fins que Mediaset va apostar per ajuntar a l’illa de ‘Supervivientes’ a les dos ex d’Alfonso Merlos,  Alexia Rivas i Marta López per a veure com es barallaven entre elles, cosa que no hi ha sigut possible, perquè les dos han sigut expulsades molt prompte del programa.

Anit en ‘Supervivientes, Connexión Honduras’, Alexia va soltar una vertadera bomba en plató. Un dels seus companys en ‘Supervivientes 2021’ li havia escrit missatges abans de començar el programa. Es tracta de ni més ni menys que de Carlos Alba, qui es troba feliçment casat.

“Em sap molt mal perquè quan jo isc i la gent em pregunta qué tal, vaig dir que em va sorprendre molt que Carlos fera com que no em coneixia, perquè portava enviant-me missatges tres anys. Em fa pena perquè no volia que isquera a la llum, estic més nerviosa que mai”, assegurava la reportera.

 

“Abans que jo saltara a la fama eren missatges tipus:’com estàs bonica? A veure si ens veiem’ Els últims missatges són de fa poc. Mai li vaig contestar perquè no m’agradava, eren monòlegs, parlava el sol”, ha explicat Alexia.

Marta López ha tirat en cara a la reportera haver comptat la notícia en plató i no en el reality. “Carlos té un canal de Youtube en el qual cuina amb famosos. No pot ser per això?”, li ha preguntat.

“Això pensava jo, però és que… hi ha un altre missatge que no vull llegir en veu alta”, ha deixat clar Alexia ensenyant-li el missatge a Lydia Lozano. La tertuliana ha assegurat que en el missatge podia endevinar-se que el xef volia quedar amb Rivas.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.