Alexia Rivas destapa a un altre supervivent: M’enviava missatges d’amagat de la seua dona

 

Alexia Rivas, malgrat haver sigut reportera del programa ‘Socialité’, que presenta María Patiño, es va donar a conéixer pel seu romanç amb Alfonso Merlos, que no va durar molt.

En els últims mesos hem sabut que Rivas hauria intentat fitxar com a col·laboradora de diferents programes, però en cap li donaven la categoria de col·laboradora que ella esperava i la relegaven a ocupar un lloc en la redacció i que resistia a acceptar en considerar que es tractava d’una funció menor a la qual ella es mereixeria.

Fins que Mediaset va apostar per ajuntar a l’illa de ‘Supervivientes’ a les dos ex d’Alfonso Merlos,  Alexia Rivas i Marta López per a veure com es barallaven entre elles, cosa que no hi ha sigut possible, perquè les dos han sigut expulsades molt prompte del programa.

Anit en ‘Supervivientes, Connexión Honduras’, Alexia va soltar una vertadera bomba en plató. Un dels seus companys en ‘Supervivientes 2021’ li havia escrit missatges abans de començar el programa. Es tracta de ni més ni menys que de Carlos Alba, qui es troba feliçment casat.

“Em sap molt mal perquè quan jo isc i la gent em pregunta qué tal, vaig dir que em va sorprendre molt que Carlos fera com que no em coneixia, perquè portava enviant-me missatges tres anys. Em fa pena perquè no volia que isquera a la llum, estic més nerviosa que mai”, assegurava la reportera.

 

«Abans que jo saltara a la fama eren missatges tipus:’com estàs bonica? A veure si ens veiem’ Els últims missatges són de fa poc. Mai li vaig contestar perquè no m’agradava, eren monòlegs, parlava el sol», ha explicat Alexia.

Marta López ha tirat en cara a la reportera haver comptat la notícia en plató i no en el reality. “Carlos té un canal de Youtube en el qual cuina amb famosos. No pot ser per això?”, li ha preguntat.

“Això pensava jo, però és que… hi ha un altre missatge que no vull llegir en veu alta”, ha deixat clar Alexia ensenyant-li el missatge a Lydia Lozano. La tertuliana ha assegurat que en el missatge podia endevinar-se que el xef volia quedar amb Rivas.

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.