Alexia Rivas destapa a un altre supervivent: M’enviava missatges d’amagat de la seua dona

 

Alexia Rivas, malgrat haver sigut reportera del programa ‘Socialité’, que presenta María Patiño, es va donar a conéixer pel seu romanç amb Alfonso Merlos, que no va durar molt.

En els últims mesos hem sabut que Rivas hauria intentat fitxar com a col·laboradora de diferents programes, però en cap li donaven la categoria de col·laboradora que ella esperava i la relegaven a ocupar un lloc en la redacció i que resistia a acceptar en considerar que es tractava d’una funció menor a la qual ella es mereixeria.

Fins que Mediaset va apostar per ajuntar a l’illa de ‘Supervivientes’ a les dos ex d’Alfonso Merlos,  Alexia Rivas i Marta López per a veure com es barallaven entre elles, cosa que no hi ha sigut possible, perquè les dos han sigut expulsades molt prompte del programa.

Anit en ‘Supervivientes, Connexión Honduras’, Alexia va soltar una vertadera bomba en plató. Un dels seus companys en ‘Supervivientes 2021’ li havia escrit missatges abans de començar el programa. Es tracta de ni més ni menys que de Carlos Alba, qui es troba feliçment casat.

“Em sap molt mal perquè quan jo isc i la gent em pregunta qué tal, vaig dir que em va sorprendre molt que Carlos fera com que no em coneixia, perquè portava enviant-me missatges tres anys. Em fa pena perquè no volia que isquera a la llum, estic més nerviosa que mai”, assegurava la reportera.

 

«Abans que jo saltara a la fama eren missatges tipus:’com estàs bonica? A veure si ens veiem’ Els últims missatges són de fa poc. Mai li vaig contestar perquè no m’agradava, eren monòlegs, parlava el sol», ha explicat Alexia.

Marta López ha tirat en cara a la reportera haver comptat la notícia en plató i no en el reality. “Carlos té un canal de Youtube en el qual cuina amb famosos. No pot ser per això?”, li ha preguntat.

“Això pensava jo, però és que… hi ha un altre missatge que no vull llegir en veu alta”, ha deixat clar Alexia ensenyant-li el missatge a Lydia Lozano. La tertuliana ha assegurat que en el missatge podia endevinar-se que el xef volia quedar amb Rivas.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.