Alexia Rivas destapa a un altre supervivent: M’enviava missatges d’amagat de la seua dona

 

Alexia Rivas, malgrat haver sigut reportera del programa ‘Socialité’, que presenta María Patiño, es va donar a conéixer pel seu romanç amb Alfonso Merlos, que no va durar molt.

En els últims mesos hem sabut que Rivas hauria intentat fitxar com a col·laboradora de diferents programes, però en cap li donaven la categoria de col·laboradora que ella esperava i la relegaven a ocupar un lloc en la redacció i que resistia a acceptar en considerar que es tractava d’una funció menor a la qual ella es mereixeria.

Fins que Mediaset va apostar per ajuntar a l’illa de ‘Supervivientes’ a les dos ex d’Alfonso Merlos,  Alexia Rivas i Marta López per a veure com es barallaven entre elles, cosa que no hi ha sigut possible, perquè les dos han sigut expulsades molt prompte del programa.

Anit en ‘Supervivientes, Connexión Honduras’, Alexia va soltar una vertadera bomba en plató. Un dels seus companys en ‘Supervivientes 2021’ li havia escrit missatges abans de començar el programa. Es tracta de ni més ni menys que de Carlos Alba, qui es troba feliçment casat.

“Em sap molt mal perquè quan jo isc i la gent em pregunta qué tal, vaig dir que em va sorprendre molt que Carlos fera com que no em coneixia, perquè portava enviant-me missatges tres anys. Em fa pena perquè no volia que isquera a la llum, estic més nerviosa que mai”, assegurava la reportera.

 

«Abans que jo saltara a la fama eren missatges tipus:’com estàs bonica? A veure si ens veiem’ Els últims missatges són de fa poc. Mai li vaig contestar perquè no m’agradava, eren monòlegs, parlava el sol», ha explicat Alexia.

Marta López ha tirat en cara a la reportera haver comptat la notícia en plató i no en el reality. “Carlos té un canal de Youtube en el qual cuina amb famosos. No pot ser per això?”, li ha preguntat.

“Això pensava jo, però és que… hi ha un altre missatge que no vull llegir en veu alta”, ha deixat clar Alexia ensenyant-li el missatge a Lydia Lozano. La tertuliana ha assegurat que en el missatge podia endevinar-se que el xef volia quedar amb Rivas.

Últimes notícies

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.