10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Ana Rosa tornarà al setembre a Telecinco per a reflotar les audiències

Fa quasi vint anys, Ana Rosa Quintana conduïa un programa de vesprades en Antena 3 anomenat ‘Sabor a ti‘, amb la seua respectiva versió estiuenca ‘Sabor de verano‘. Un format que va finalitzar en 2004, portant a la presentadora a fitxar per Telecinco a partir de l’any 2005.

Des de llavors va nàixer ‘El Programa de Ana Rosa’, el matinal que ha estat liderant els matins de la televisió al nostre país fins a novembre de l’any passat, data en la qual Ana Rosa Quintana va decidir retirar-se de l’activitat professional per a lluitar contra un càncer de mama.

Hui, quasi huit mesos després d’aquella decisió, Telecinco ha patit molts revessos en les dades d’audiència, obligant la cadena a fer canvis de tota mena en la seua graella.

Mancant una confirmació oficial, tot sembla indicar que el seu retorn es produirà al setembre amb l’arrancada de la nova temporada televisiva. Sobra dir que l’expectació de la seua volta és màxima. Però i si la seua reincorporació no fora per a ‘El programa de AR’? I si retornara després de quasi un any apartada per a posar-se als comandaments d’un altre format? Telecinco es troba en una crisi d’audiència amb molt pocs precedents i no té més remei que escometre importants canvis estructurals en la seua graella després d’estiu si vol tornar a recuperar el regnat com la tele més vista a Espanya.

Després de molts intents de Telecinco per millorar l’audiència a les vesprades, alguns mitjans apunten que al setembre, ‘Sálvame’ reduirà les seues hores, ja que Ana Rosa podria tornar amb un talk xou, aprofitant l’efecte que pot despertar el seu expectant retorn.

El pla que té preparat Telecinco per a la volta d’Ana Rosa

Al contrari del que ha estat fent durant els últims quinze anys, en Telecinco creuen que el retorn d’Ana Rosa hauria de vindre acompanyat d’un nou programa, i a més, lluny de la franja del matí.

Tant és així que segons el mitjà El Televisero, Ana Rosa Quintana podria tornar a la televisió el mes vinent de setembre, amb un talk xou per a les vesprades-nits de Telecinco, que vindria després de ‘Sálvame, que es veuria obligat a reduir la seua duració.

Amb això arribaria la resurrecció d’un format mític que va fer les delícies dels teleespectadors fins a la dècada dels 2000 i el qual, des de llavors, ha estat netament en desús.

El que és clar és que a Telecinco li toca arriscar, i aquesta sembla una aposta d’allò més trencadora.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.