13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Ana Rosa tornarà al setembre a Telecinco per a reflotar les audiències

Fa quasi vint anys, Ana Rosa Quintana conduïa un programa de vesprades en Antena 3 anomenat ‘Sabor a ti‘, amb la seua respectiva versió estiuenca ‘Sabor de verano‘. Un format que va finalitzar en 2004, portant a la presentadora a fitxar per Telecinco a partir de l’any 2005.

Des de llavors va nàixer ‘El Programa de Ana Rosa’, el matinal que ha estat liderant els matins de la televisió al nostre país fins a novembre de l’any passat, data en la qual Ana Rosa Quintana va decidir retirar-se de l’activitat professional per a lluitar contra un càncer de mama.

Hui, quasi huit mesos després d’aquella decisió, Telecinco ha patit molts revessos en les dades d’audiència, obligant la cadena a fer canvis de tota mena en la seua graella.

Mancant una confirmació oficial, tot sembla indicar que el seu retorn es produirà al setembre amb l’arrancada de la nova temporada televisiva. Sobra dir que l’expectació de la seua volta és màxima. Però i si la seua reincorporació no fora per a ‘El programa de AR’? I si retornara després de quasi un any apartada per a posar-se als comandaments d’un altre format? Telecinco es troba en una crisi d’audiència amb molt pocs precedents i no té més remei que escometre importants canvis estructurals en la seua graella després d’estiu si vol tornar a recuperar el regnat com la tele més vista a Espanya.

Després de molts intents de Telecinco per millorar l’audiència a les vesprades, alguns mitjans apunten que al setembre, ‘Sálvame’ reduirà les seues hores, ja que Ana Rosa podria tornar amb un talk xou, aprofitant l’efecte que pot despertar el seu expectant retorn.

El pla que té preparat Telecinco per a la volta d’Ana Rosa

Al contrari del que ha estat fent durant els últims quinze anys, en Telecinco creuen que el retorn d’Ana Rosa hauria de vindre acompanyat d’un nou programa, i a més, lluny de la franja del matí.

Tant és així que segons el mitjà El Televisero, Ana Rosa Quintana podria tornar a la televisió el mes vinent de setembre, amb un talk xou per a les vesprades-nits de Telecinco, que vindria després de ‘Sálvame, que es veuria obligat a reduir la seua duració.

Amb això arribaria la resurrecció d’un format mític que va fer les delícies dels teleespectadors fins a la dècada dels 2000 i el qual, des de llavors, ha estat netament en desús.

El que és clar és que a Telecinco li toca arriscar, i aquesta sembla una aposta d’allò més trencadora.

Últimes notícies

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.