Ana Rosa tornarà al setembre a Telecinco per a reflotar les audiències

Fa quasi vint anys, Ana Rosa Quintana conduïa un programa de vesprades en Antena 3 anomenat ‘Sabor a ti‘, amb la seua respectiva versió estiuenca ‘Sabor de verano‘. Un format que va finalitzar en 2004, portant a la presentadora a fitxar per Telecinco a partir de l’any 2005.

Des de llavors va nàixer ‘El Programa de Ana Rosa’, el matinal que ha estat liderant els matins de la televisió al nostre país fins a novembre de l’any passat, data en la qual Ana Rosa Quintana va decidir retirar-se de l’activitat professional per a lluitar contra un càncer de mama.

Hui, quasi huit mesos després d’aquella decisió, Telecinco ha patit molts revessos en les dades d’audiència, obligant la cadena a fer canvis de tota mena en la seua graella.

Mancant una confirmació oficial, tot sembla indicar que el seu retorn es produirà al setembre amb l’arrancada de la nova temporada televisiva. Sobra dir que l’expectació de la seua volta és màxima. Però i si la seua reincorporació no fora per a ‘El programa de AR’? I si retornara després de quasi un any apartada per a posar-se als comandaments d’un altre format? Telecinco es troba en una crisi d’audiència amb molt pocs precedents i no té més remei que escometre importants canvis estructurals en la seua graella després d’estiu si vol tornar a recuperar el regnat com la tele més vista a Espanya.

Després de molts intents de Telecinco per millorar l’audiència a les vesprades, alguns mitjans apunten que al setembre, ‘Sálvame’ reduirà les seues hores, ja que Ana Rosa podria tornar amb un talk xou, aprofitant l’efecte que pot despertar el seu expectant retorn.

El pla que té preparat Telecinco per a la volta d’Ana Rosa

Al contrari del que ha estat fent durant els últims quinze anys, en Telecinco creuen que el retorn d’Ana Rosa hauria de vindre acompanyat d’un nou programa, i a més, lluny de la franja del matí.

Tant és així que segons el mitjà El Televisero, Ana Rosa Quintana podria tornar a la televisió el mes vinent de setembre, amb un talk xou per a les vesprades-nits de Telecinco, que vindria després de ‘Sálvame, que es veuria obligat a reduir la seua duració.

Amb això arribaria la resurrecció d’un format mític que va fer les delícies dels teleespectadors fins a la dècada dels 2000 i el qual, des de llavors, ha estat netament en desús.

El que és clar és que a Telecinco li toca arriscar, i aquesta sembla una aposta d’allò més trencadora.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.