14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Ana Rosa tornarà al setembre a Telecinco per a reflotar les audiències

Fa quasi vint anys, Ana Rosa Quintana conduïa un programa de vesprades en Antena 3 anomenat ‘Sabor a ti‘, amb la seua respectiva versió estiuenca ‘Sabor de verano‘. Un format que va finalitzar en 2004, portant a la presentadora a fitxar per Telecinco a partir de l’any 2005.

Des de llavors va nàixer ‘El Programa de Ana Rosa’, el matinal que ha estat liderant els matins de la televisió al nostre país fins a novembre de l’any passat, data en la qual Ana Rosa Quintana va decidir retirar-se de l’activitat professional per a lluitar contra un càncer de mama.

Hui, quasi huit mesos després d’aquella decisió, Telecinco ha patit molts revessos en les dades d’audiència, obligant la cadena a fer canvis de tota mena en la seua graella.

Mancant una confirmació oficial, tot sembla indicar que el seu retorn es produirà al setembre amb l’arrancada de la nova temporada televisiva. Sobra dir que l’expectació de la seua volta és màxima. Però i si la seua reincorporació no fora per a ‘El programa de AR’? I si retornara després de quasi un any apartada per a posar-se als comandaments d’un altre format? Telecinco es troba en una crisi d’audiència amb molt pocs precedents i no té més remei que escometre importants canvis estructurals en la seua graella després d’estiu si vol tornar a recuperar el regnat com la tele més vista a Espanya.

Després de molts intents de Telecinco per millorar l’audiència a les vesprades, alguns mitjans apunten que al setembre, ‘Sálvame’ reduirà les seues hores, ja que Ana Rosa podria tornar amb un talk xou, aprofitant l’efecte que pot despertar el seu expectant retorn.

El pla que té preparat Telecinco per a la volta d’Ana Rosa

Al contrari del que ha estat fent durant els últims quinze anys, en Telecinco creuen que el retorn d’Ana Rosa hauria de vindre acompanyat d’un nou programa, i a més, lluny de la franja del matí.

Tant és així que segons el mitjà El Televisero, Ana Rosa Quintana podria tornar a la televisió el mes vinent de setembre, amb un talk xou per a les vesprades-nits de Telecinco, que vindria després de ‘Sálvame, que es veuria obligat a reduir la seua duració.

Amb això arribaria la resurrecció d’un format mític que va fer les delícies dels teleespectadors fins a la dècada dels 2000 i el qual, des de llavors, ha estat netament en desús.

El que és clar és que a Telecinco li toca arriscar, i aquesta sembla una aposta d’allò més trencadora.

Últimes notícies

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.