Ana Rosa tornarà al setembre a Telecinco per a reflotar les audiències

Fa quasi vint anys, Ana Rosa Quintana conduïa un programa de vesprades en Antena 3 anomenat ‘Sabor a ti‘, amb la seua respectiva versió estiuenca ‘Sabor de verano‘. Un format que va finalitzar en 2004, portant a la presentadora a fitxar per Telecinco a partir de l’any 2005.

Des de llavors va nàixer ‘El Programa de Ana Rosa’, el matinal que ha estat liderant els matins de la televisió al nostre país fins a novembre de l’any passat, data en la qual Ana Rosa Quintana va decidir retirar-se de l’activitat professional per a lluitar contra un càncer de mama.

Hui, quasi huit mesos després d’aquella decisió, Telecinco ha patit molts revessos en les dades d’audiència, obligant la cadena a fer canvis de tota mena en la seua graella.

Mancant una confirmació oficial, tot sembla indicar que el seu retorn es produirà al setembre amb l’arrancada de la nova temporada televisiva. Sobra dir que l’expectació de la seua volta és màxima. Però i si la seua reincorporació no fora per a ‘El programa de AR’? I si retornara després de quasi un any apartada per a posar-se als comandaments d’un altre format? Telecinco es troba en una crisi d’audiència amb molt pocs precedents i no té més remei que escometre importants canvis estructurals en la seua graella després d’estiu si vol tornar a recuperar el regnat com la tele més vista a Espanya.

Després de molts intents de Telecinco per millorar l’audiència a les vesprades, alguns mitjans apunten que al setembre, ‘Sálvame’ reduirà les seues hores, ja que Ana Rosa podria tornar amb un talk xou, aprofitant l’efecte que pot despertar el seu expectant retorn.

El pla que té preparat Telecinco per a la volta d’Ana Rosa

Al contrari del que ha estat fent durant els últims quinze anys, en Telecinco creuen que el retorn d’Ana Rosa hauria de vindre acompanyat d’un nou programa, i a més, lluny de la franja del matí.

Tant és així que segons el mitjà El Televisero, Ana Rosa Quintana podria tornar a la televisió el mes vinent de setembre, amb un talk xou per a les vesprades-nits de Telecinco, que vindria després de ‘Sálvame, que es veuria obligat a reduir la seua duració.

Amb això arribaria la resurrecció d’un format mític que va fer les delícies dels teleespectadors fins a la dècada dels 2000 i el qual, des de llavors, ha estat netament en desús.

El que és clar és que a Telecinco li toca arriscar, i aquesta sembla una aposta d’allò més trencadora.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.