Anabel Alonso, durament criticada pel seu ‘morrejó’ a Jordi Cruz

Anabel Alonso ha estat durament criticada per un

Anabel Alonso ha sigut durament criticada | Gtres

 

Anabel Alonso va protagonitzar en la passada gala de ‘Masterchef’ un dels moments més polèmics de la nit i que més cola ha portat en les xarxes socials. L’actriu, una defensora dels drets de les dones i feminista declarada, va ser convidada junt amb altres exconcursants de l’edició dels ‘Vips’ del concurs culinari per a tirar una mà als concursants d’esta edició, quan l’actriu va protagonitzar una escena molt còmica morrejant d’imprevist i desmesuradament al xef i jurat Jordi Cruz.

 

La reacció en les xarxes no s’ha fet esperar, i és que esta escena ha caigut com una bomba incendiària entre molts espectadors que han respost amb fúria davant del que consideren una acció ‘hembrista’ i indignant. Els internautes tiraven foc per la boca i l’actriu era durament criticada per violentar al xef, ja que consideraven que si la situació s’haguera produït a la inversa, s’hauria armat un escàndol: «Si fóra al revés Espanya s’hauria incendiat», «A Jordi Cruz l’haurien enviat entre reixes», «Hipòcrita progre i ‘hembrista’». Entre els ofesos, el cineasta Joan Planas, que li enviava un dard enverinat a l’actriu en forma de pregunta.

 

 

 

Itziar Castro va intentar calmar les aigües en Twitter recordant que es tractava d’un programa de televisió on tot formava part d’un guió. Tot i això, l’exèrcit de crítics no va parar. Això sí, l’actriu Anabel Alonso no es va fer arrere gens i va reaccionar també en les xarxes qualificant com a ‘tontos’ i covards als que la criticaven.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.