10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Anabel Alonso, durament criticada pel seu ‘morrejó’ a Jordi Cruz

Anabel Alonso ha estat durament criticada per un

Anabel Alonso ha sigut durament criticada | Gtres

 

Anabel Alonso va protagonitzar en la passada gala de ‘Masterchef’ un dels moments més polèmics de la nit i que més cola ha portat en les xarxes socials. L’actriu, una defensora dels drets de les dones i feminista declarada, va ser convidada junt amb altres exconcursants de l’edició dels ‘Vips’ del concurs culinari per a tirar una mà als concursants d’esta edició, quan l’actriu va protagonitzar una escena molt còmica morrejant d’imprevist i desmesuradament al xef i jurat Jordi Cruz.

 

La reacció en les xarxes no s’ha fet esperar, i és que esta escena ha caigut com una bomba incendiària entre molts espectadors que han respost amb fúria davant del que consideren una acció ‘hembrista’ i indignant. Els internautes tiraven foc per la boca i l’actriu era durament criticada per violentar al xef, ja que consideraven que si la situació s’haguera produït a la inversa, s’hauria armat un escàndol: «Si fóra al revés Espanya s’hauria incendiat», «A Jordi Cruz l’haurien enviat entre reixes», «Hipòcrita progre i ‘hembrista’». Entre els ofesos, el cineasta Joan Planas, que li enviava un dard enverinat a l’actriu en forma de pregunta.

 

 

 

Itziar Castro va intentar calmar les aigües en Twitter recordant que es tractava d’un programa de televisió on tot formava part d’un guió. Tot i això, l’exèrcit de crítics no va parar. Això sí, l’actriu Anabel Alonso no es va fer arrere gens i va reaccionar també en les xarxes qualificant com a ‘tontos’ i covards als que la criticaven.

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.