Anabel Alonso, durament criticada pel seu ‘morrejó’ a Jordi Cruz

Anabel Alonso ha estat durament criticada per un

Anabel Alonso ha sigut durament criticada | Gtres

 

Anabel Alonso va protagonitzar en la passada gala de ‘Masterchef’ un dels moments més polèmics de la nit i que més cola ha portat en les xarxes socials. L’actriu, una defensora dels drets de les dones i feminista declarada, va ser convidada junt amb altres exconcursants de l’edició dels ‘Vips’ del concurs culinari per a tirar una mà als concursants d’esta edició, quan l’actriu va protagonitzar una escena molt còmica morrejant d’imprevist i desmesuradament al xef i jurat Jordi Cruz.

 

La reacció en les xarxes no s’ha fet esperar, i és que esta escena ha caigut com una bomba incendiària entre molts espectadors que han respost amb fúria davant del que consideren una acció ‘hembrista’ i indignant. Els internautes tiraven foc per la boca i l’actriu era durament criticada per violentar al xef, ja que consideraven que si la situació s’haguera produït a la inversa, s’hauria armat un escàndol: «Si fóra al revés Espanya s’hauria incendiat», «A Jordi Cruz l’haurien enviat entre reixes», «Hipòcrita progre i ‘hembrista’». Entre els ofesos, el cineasta Joan Planas, que li enviava un dard enverinat a l’actriu en forma de pregunta.

 

 

 

Itziar Castro va intentar calmar les aigües en Twitter recordant que es tractava d’un programa de televisió on tot formava part d’un guió. Tot i això, l’exèrcit de crítics no va parar. Això sí, l’actriu Anabel Alonso no es va fer arrere gens i va reaccionar també en les xarxes qualificant com a ‘tontos’ i covards als que la criticaven.

 

 

 

 

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.