11 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Anabel Alonso, durament criticada pel seu ‘morrejó’ a Jordi Cruz

Anabel Alonso ha estat durament criticada per un

Anabel Alonso ha sigut durament criticada | Gtres

 

Anabel Alonso va protagonitzar en la passada gala de ‘Masterchef’ un dels moments més polèmics de la nit i que més cola ha portat en les xarxes socials. L’actriu, una defensora dels drets de les dones i feminista declarada, va ser convidada junt amb altres exconcursants de l’edició dels ‘Vips’ del concurs culinari per a tirar una mà als concursants d’esta edició, quan l’actriu va protagonitzar una escena molt còmica morrejant d’imprevist i desmesuradament al xef i jurat Jordi Cruz.

 

La reacció en les xarxes no s’ha fet esperar, i és que esta escena ha caigut com una bomba incendiària entre molts espectadors que han respost amb fúria davant del que consideren una acció ‘hembrista’ i indignant. Els internautes tiraven foc per la boca i l’actriu era durament criticada per violentar al xef, ja que consideraven que si la situació s’haguera produït a la inversa, s’hauria armat un escàndol: «Si fóra al revés Espanya s’hauria incendiat», «A Jordi Cruz l’haurien enviat entre reixes», «Hipòcrita progre i ‘hembrista’». Entre els ofesos, el cineasta Joan Planas, que li enviava un dard enverinat a l’actriu en forma de pregunta.

 

 

 

Itziar Castro va intentar calmar les aigües en Twitter recordant que es tractava d’un programa de televisió on tot formava part d’un guió. Tot i això, l’exèrcit de crítics no va parar. Això sí, l’actriu Anabel Alonso no es va fer arrere gens i va reaccionar també en les xarxes qualificant com a ‘tontos’ i covards als que la criticaven.

 

 

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.