Anabel Alonso, durament criticada pel seu ‘morrejó’ a Jordi Cruz

Anabel Alonso ha estat durament criticada per un

Anabel Alonso ha sigut durament criticada | Gtres

 

Anabel Alonso va protagonitzar en la passada gala de ‘Masterchef’ un dels moments més polèmics de la nit i que més cola ha portat en les xarxes socials. L’actriu, una defensora dels drets de les dones i feminista declarada, va ser convidada junt amb altres exconcursants de l’edició dels ‘Vips’ del concurs culinari per a tirar una mà als concursants d’esta edició, quan l’actriu va protagonitzar una escena molt còmica morrejant d’imprevist i desmesuradament al xef i jurat Jordi Cruz.

 

La reacció en les xarxes no s’ha fet esperar, i és que esta escena ha caigut com una bomba incendiària entre molts espectadors que han respost amb fúria davant del que consideren una acció ‘hembrista’ i indignant. Els internautes tiraven foc per la boca i l’actriu era durament criticada per violentar al xef, ja que consideraven que si la situació s’haguera produït a la inversa, s’hauria armat un escàndol: «Si fóra al revés Espanya s’hauria incendiat», «A Jordi Cruz l’haurien enviat entre reixes», «Hipòcrita progre i ‘hembrista’». Entre els ofesos, el cineasta Joan Planas, que li enviava un dard enverinat a l’actriu en forma de pregunta.

 

 

 

Itziar Castro va intentar calmar les aigües en Twitter recordant que es tractava d’un programa de televisió on tot formava part d’un guió. Tot i això, l’exèrcit de crítics no va parar. Això sí, l’actriu Anabel Alonso no es va fer arrere gens i va reaccionar també en les xarxes qualificant com a ‘tontos’ i covards als que la criticaven.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.

La nostra llengua necessita un estatus indiscriminat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que el valencià perd ús perquè no té el mateix reconeixement i exigència que el castellà. Proposa reforçar-lo amb canvis legals i facilitar-ne l’ús amb una normativa escrita més accessible, per evitar que acabe sent una llengua amb prestigi però poc viva

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.