Antonio David Flores podria anar a presó, segons declaracions de Rocío Carrasco

 

La docu-sèrie de la vida de Rocío Carrasco que està emetent Telecinco està donant molts titulars, ja que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco continua desgranant la seua veritat capítol a capítol. Este documental sèrie que protagonitza Carrasco és evident que ha marcat un abans i un després. Rociíto portava 20 anys callada aguantant tot el que deien sobre ella. En el nou lliurament, la filla de Rocío Jurado parlarà en profunditat sobre Antonio David Flores amb qui manté una dura contesa legal des de fa anys. A més, no dubta a assenyalar que podria acabar en la presó.

Categòrica i molt confia en la justícia és el que hem vist de part de Rocío Carrasco en l’avançament de l’episodi 11 que s’ha emés en «Dissabte Deluxe» en primícia. En este abans s’ha pogut escoltar a Rocío Carrasco fer unes declaracions no menys fortes fins al que hem vist fins al moment; «Antonio David Flores podria anar a presó». «Molts juristes d’este país m’havien dit que tenia la raó, però mai ha succeït. No existeix un precedent», compte.

Confia en la justícia

 

Carrasco recorda que perquè «un siga absolut ha d’haver estat jutjat. A este senyor no se li ha jutjat. Encara no està el cas tancat. Estic convençuda que es farà justícia. Ell li diu al jutge que és insolvent». A més, es fa un repàs de la seua trajectòria professional com a col·laborador de diferents programes de televisió en els últims anys: «La majoria de les quantitats no les cobrava ell, les cobraven societats de les quals ell ni pertanyia. Llavors decidim posar-li esta querella».

Este dimecres tindrà lloc un nou episodi que segur continuarà donant molt a parlar i que posa en el punt de mira a Antonio David Flores quan la guerra judicial continua candent. Recentment eixia a la llum que una jutgessa havia ordenat investigar el patrimoni de Rocío Carrasco i ha anomenat al seu fill, David Flores, a declarar. Tot amb motiu de l’impagament de la pensió d’este.

Verónica Carabantes, la jutgessa del cas, ha sol·licitat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada Rocío Carrasco Mohedano». Esta podria llançar llum sobre la quantitat percebuda per la seua sonada docu-sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, que protagonitza en Telecinco i que estem a l’espera per saber que és el que contarà esta vegada.

 

La resolució 

La resolució que es va dictar el passat 30 d’abril, el mateix dia que Rocío Carrasco va tornar als jutjats a declarar. Antonio David Flores ha iniciat esta nova demanda i diu que la seua exmuller li deu 200 euros mensuals des de fa tres anys en concepte de la pensió alimentària, ja que el jove és «dependent econòmicament». Una quantitat que s’elevaria a 7.000 euros. L’impagament de pensions està penat amb fins a un any de presó i comporta també una multa econòmica.

Per altra banda, Antonio David Flores compta amb una demanda per impagament de la pensió. I és que Rociíto també va interposar en el seu moment una demanda sol·licitant-la durant els anys en què els seus fills van estar a càrrec seu després de la ruptura del matrimoni l’any 2001. Una quantitat que en aquest cas ascendiria a 60.000 euros. Un judici que encara està pendent.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.