16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Antonio David Flores podria anar a presó, segons declaracions de Rocío Carrasco

 

La docu-sèrie de la vida de Rocío Carrasco que està emetent Telecinco està donant molts titulars, ja que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco continua desgranant la seua veritat capítol a capítol. Este documental sèrie que protagonitza Carrasco és evident que ha marcat un abans i un després. Rociíto portava 20 anys callada aguantant tot el que deien sobre ella. En el nou lliurament, la filla de Rocío Jurado parlarà en profunditat sobre Antonio David Flores amb qui manté una dura contesa legal des de fa anys. A més, no dubta a assenyalar que podria acabar en la presó.

Categòrica i molt confia en la justícia és el que hem vist de part de Rocío Carrasco en l’avançament de l’episodi 11 que s’ha emés en “Dissabte Deluxe” en primícia. En este abans s’ha pogut escoltar a Rocío Carrasco fer unes declaracions no menys fortes fins al que hem vist fins al moment; «Antonio David Flores podria anar a presó». «Molts juristes d’este país m’havien dit que tenia la raó, però mai ha succeït. No existeix un precedent», compte.

Confia en la justícia

 

Carrasco recorda que perquè «un siga absolut ha d’haver estat jutjat. A este senyor no se li ha jutjat. Encara no està el cas tancat. Estic convençuda que es farà justícia. Ell li diu al jutge que és insolvent». A més, es fa un repàs de la seua trajectòria professional com a col·laborador de diferents programes de televisió en els últims anys: «La majoria de les quantitats no les cobrava ell, les cobraven societats de les quals ell ni pertanyia. Llavors decidim posar-li esta querella».

Este dimecres tindrà lloc un nou episodi que segur continuarà donant molt a parlar i que posa en el punt de mira a Antonio David Flores quan la guerra judicial continua candent. Recentment eixia a la llum que una jutgessa havia ordenat investigar el patrimoni de Rocío Carrasco i ha anomenat al seu fill, David Flores, a declarar. Tot amb motiu de l’impagament de la pensió d’este.

Verónica Carabantes, la jutgessa del cas, ha sol·licitat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada Rocío Carrasco Mohedano». Esta podria llançar llum sobre la quantitat percebuda per la seua sonada docu-sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, que protagonitza en Telecinco i que estem a l’espera per saber que és el que contarà esta vegada.

 

La resolució 

La resolució que es va dictar el passat 30 d’abril, el mateix dia que Rocío Carrasco va tornar als jutjats a declarar. Antonio David Flores ha iniciat esta nova demanda i diu que la seua exmuller li deu 200 euros mensuals des de fa tres anys en concepte de la pensió alimentària, ja que el jove és «dependent econòmicament». Una quantitat que s’elevaria a 7.000 euros. L’impagament de pensions està penat amb fins a un any de presó i comporta també una multa econòmica.

Per altra banda, Antonio David Flores compta amb una demanda per impagament de la pensió. I és que Rociíto també va interposar en el seu moment una demanda sol·licitant-la durant els anys en què els seus fills van estar a càrrec seu després de la ruptura del matrimoni l’any 2001. Una quantitat que en aquest cas ascendiria a 60.000 euros. Un judici que encara està pendent.

Últimes notícies

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.

Pérez Llorca es mostra preocupat després de la filtració de les seues dades personals

Pérez Llorca ha reconegut que part de la seua informació personal s'ha filtrat i ha contactat amb la policia per a conéixer l'abast. Confia que els servicis tècnics aclarisquen l'ocorregut al llarg del dia

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.

La jutgessa de la dana cita al cap dels escortes de Mazón el 20 de febrer

La magistrada que investiga la gestió de la dana de 2024 ha fixat noves testificals, entre elles la del cap dels escortes de Carlos Mazón. També ha requerit a Emergències que detall quins municipis van rebre el segon És-Alert del 29 d'octubre.

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.