Antonio David Flores podria anar a presó, segons declaracions de Rocío Carrasco

 

La docu-sèrie de la vida de Rocío Carrasco que està emetent Telecinco està donant molts titulars, ja que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco continua desgranant la seua veritat capítol a capítol. Este documental sèrie que protagonitza Carrasco és evident que ha marcat un abans i un després. Rociíto portava 20 anys callada aguantant tot el que deien sobre ella. En el nou lliurament, la filla de Rocío Jurado parlarà en profunditat sobre Antonio David Flores amb qui manté una dura contesa legal des de fa anys. A més, no dubta a assenyalar que podria acabar en la presó.

Categòrica i molt confia en la justícia és el que hem vist de part de Rocío Carrasco en l’avançament de l’episodi 11 que s’ha emés en «Dissabte Deluxe» en primícia. En este abans s’ha pogut escoltar a Rocío Carrasco fer unes declaracions no menys fortes fins al que hem vist fins al moment; «Antonio David Flores podria anar a presó». «Molts juristes d’este país m’havien dit que tenia la raó, però mai ha succeït. No existeix un precedent», compte.

Confia en la justícia

 

Carrasco recorda que perquè «un siga absolut ha d’haver estat jutjat. A este senyor no se li ha jutjat. Encara no està el cas tancat. Estic convençuda que es farà justícia. Ell li diu al jutge que és insolvent». A més, es fa un repàs de la seua trajectòria professional com a col·laborador de diferents programes de televisió en els últims anys: «La majoria de les quantitats no les cobrava ell, les cobraven societats de les quals ell ni pertanyia. Llavors decidim posar-li esta querella».

Este dimecres tindrà lloc un nou episodi que segur continuarà donant molt a parlar i que posa en el punt de mira a Antonio David Flores quan la guerra judicial continua candent. Recentment eixia a la llum que una jutgessa havia ordenat investigar el patrimoni de Rocío Carrasco i ha anomenat al seu fill, David Flores, a declarar. Tot amb motiu de l’impagament de la pensió d’este.

Verónica Carabantes, la jutgessa del cas, ha sol·licitat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada Rocío Carrasco Mohedano». Esta podria llançar llum sobre la quantitat percebuda per la seua sonada docu-sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, que protagonitza en Telecinco i que estem a l’espera per saber que és el que contarà esta vegada.

 

La resolució 

La resolució que es va dictar el passat 30 d’abril, el mateix dia que Rocío Carrasco va tornar als jutjats a declarar. Antonio David Flores ha iniciat esta nova demanda i diu que la seua exmuller li deu 200 euros mensuals des de fa tres anys en concepte de la pensió alimentària, ja que el jove és «dependent econòmicament». Una quantitat que s’elevaria a 7.000 euros. L’impagament de pensions està penat amb fins a un any de presó i comporta també una multa econòmica.

Per altra banda, Antonio David Flores compta amb una demanda per impagament de la pensió. I és que Rociíto també va interposar en el seu moment una demanda sol·licitant-la durant els anys en què els seus fills van estar a càrrec seu després de la ruptura del matrimoni l’any 2001. Una quantitat que en aquest cas ascendiria a 60.000 euros. Un judici que encara està pendent.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.