Antonio David Flores podria anar a presó, segons declaracions de Rocío Carrasco

Ejemplo de shortcode con estilo
  La docu-sèrie de la vida de Rocío Carrasco que està emetent Telecinco està donant molts titulars, ja que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco continua desgranant la seua veritat capítol a capítol. Este documental sèrie que protagonitza Carrasco és evident que ha marcat un abans i un després. Rociíto portava 20 anys callada aguantant tot el que deien […]

 

La docu-sèrie de la vida de Rocío Carrasco que està emetent Telecinco està donant molts titulars, ja que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco continua desgranant la seua veritat capítol a capítol. Este documental sèrie que protagonitza Carrasco és evident que ha marcat un abans i un després. Rociíto portava 20 anys callada aguantant tot el que deien sobre ella. En el nou lliurament, la filla de Rocío Jurado parlarà en profunditat sobre Antonio David Flores amb qui manté una dura contesa legal des de fa anys. A més, no dubta a assenyalar que podria acabar en la presó.

Categòrica i molt confia en la justícia és el que hem vist de part de Rocío Carrasco en l’avançament de l’episodi 11 que s’ha emés en «Dissabte Deluxe» en primícia. En este abans s’ha pogut escoltar a Rocío Carrasco fer unes declaracions no menys fortes fins al que hem vist fins al moment; «Antonio David Flores podria anar a presó». «Molts juristes d’este país m’havien dit que tenia la raó, però mai ha succeït. No existeix un precedent», compte.

Confia en la justícia

 

Carrasco recorda que perquè «un siga absolut ha d’haver estat jutjat. A este senyor no se li ha jutjat. Encara no està el cas tancat. Estic convençuda que es farà justícia. Ell li diu al jutge que és insolvent». A més, es fa un repàs de la seua trajectòria professional com a col·laborador de diferents programes de televisió en els últims anys: «La majoria de les quantitats no les cobrava ell, les cobraven societats de les quals ell ni pertanyia. Llavors decidim posar-li esta querella».

Este dimecres tindrà lloc un nou episodi que segur continuarà donant molt a parlar i que posa en el punt de mira a Antonio David Flores quan la guerra judicial continua candent. Recentment eixia a la llum que una jutgessa havia ordenat investigar el patrimoni de Rocío Carrasco i ha anomenat al seu fill, David Flores, a declarar. Tot amb motiu de l’impagament de la pensió d’este.

Verónica Carabantes, la jutgessa del cas, ha sol·licitat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada Rocío Carrasco Mohedano». Esta podria llançar llum sobre la quantitat percebuda per la seua sonada docu-sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, que protagonitza en Telecinco i que estem a l’espera per saber que és el que contarà esta vegada.

 

La resolució 

La resolució que es va dictar el passat 30 d’abril, el mateix dia que Rocío Carrasco va tornar als jutjats a declarar. Antonio David Flores ha iniciat esta nova demanda i diu que la seua exmuller li deu 200 euros mensuals des de fa tres anys en concepte de la pensió alimentària, ja que el jove és «dependent econòmicament». Una quantitat que s’elevaria a 7.000 euros. L’impagament de pensions està penat amb fins a un any de presó i comporta també una multa econòmica.

Per altra banda, Antonio David Flores compta amb una demanda per impagament de la pensió. I és que Rociíto també va interposar en el seu moment una demanda sol·licitant-la durant els anys en què els seus fills van estar a càrrec seu després de la ruptura del matrimoni l’any 2001. Una quantitat que en aquest cas ascendiria a 60.000 euros. Un judici que encara està pendent.

Últimes notícies

Detenen 27 persones per explotar sexualment dones en pisos ocupats

La Guàrdia Civil ha detingut 27 persones per obligar dones captades amb enganys a prostituir-se. La banda també ocupava vivendes i traficava amb drogues.

Catalá encapçalarà la candidatura del PP per València el 29-N

María José Catalá ha acceptat encapçalar la candidatura del PP al Congrés per València en les generals del 29 de novembre. Mantindrà l’alcaldia de la ciutat.

El Valencia incorpora 100 millones tras vender el 42% a Pitchwise

Peter Lim ha venut el 42% del Valencia a Pitchwise Holdings, que aportarà 100 milions d’euros de capital immediat. El club manté Lim com a accionista majoritari.

La Comunitat Valenciana suma 6.576 víctimes de violència de gènere

La Comunitat Valenciana ha registrat 6.576 víctimes i 7.284 denúncies per violència de gènere entre abril i juny de 2026. València ha comptabilitzat 3.152 denúncies i 2.799 víctimes.

Hércules B-Vall de Uxó, el partit més destacat de la jornada en Tercera

Hércules B i Vall de Uxó, quart i tercer classificats, protagonitzen el duel principal de la huitena jornada del grup VI. La jornada arriba després dels ajornaments per les alertes meteorològiques.

La Mitja Marató de València esquivarà la pluja, però patirà calor i ponent

La prova d’este diumenge evitarà la pluja, però tindrà temperatures superiors als 20 graus des de les 10. També es preveu vent de ponent, amb ratxes de fins a 20 km/h.

Arxiven la denúncia del PSPV per les tanques de Pérez Llorca

La Junta Electoral ha arxivat la denúncia del PSPV-PSOE contra les tanques del PP amb la imatge de Juanfran Pérez Llorca. Gerardo Camps ha afirmat que els cartells s’instal·laren abans de la convocatòria electoral i ja s’han retirat.

Kwizera aspira a guanyar a València i a batre el rècord europeu

Rodrigue Kwizera arriba a la Mitja Marató de València amb opcions de guanyar, batre el rècord d’Espanya i superar la plusmarca europea. La prova reunirà més de 26.500 corredors.