Antonio David Flores podria anar a presó, segons declaracions de Rocío Carrasco

 

La docu-sèrie de la vida de Rocío Carrasco que està emetent Telecinco està donant molts titulars, ja que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco continua desgranant la seua veritat capítol a capítol. Este documental sèrie que protagonitza Carrasco és evident que ha marcat un abans i un després. Rociíto portava 20 anys callada aguantant tot el que deien sobre ella. En el nou lliurament, la filla de Rocío Jurado parlarà en profunditat sobre Antonio David Flores amb qui manté una dura contesa legal des de fa anys. A més, no dubta a assenyalar que podria acabar en la presó.

Categòrica i molt confia en la justícia és el que hem vist de part de Rocío Carrasco en l’avançament de l’episodi 11 que s’ha emés en “Dissabte Deluxe” en primícia. En este abans s’ha pogut escoltar a Rocío Carrasco fer unes declaracions no menys fortes fins al que hem vist fins al moment; «Antonio David Flores podria anar a presó». «Molts juristes d’este país m’havien dit que tenia la raó, però mai ha succeït. No existeix un precedent», compte.

Confia en la justícia

 

Carrasco recorda que perquè «un siga absolut ha d’haver estat jutjat. A este senyor no se li ha jutjat. Encara no està el cas tancat. Estic convençuda que es farà justícia. Ell li diu al jutge que és insolvent». A més, es fa un repàs de la seua trajectòria professional com a col·laborador de diferents programes de televisió en els últims anys: «La majoria de les quantitats no les cobrava ell, les cobraven societats de les quals ell ni pertanyia. Llavors decidim posar-li esta querella».

Este dimecres tindrà lloc un nou episodi que segur continuarà donant molt a parlar i que posa en el punt de mira a Antonio David Flores quan la guerra judicial continua candent. Recentment eixia a la llum que una jutgessa havia ordenat investigar el patrimoni de Rocío Carrasco i ha anomenat al seu fill, David Flores, a declarar. Tot amb motiu de l’impagament de la pensió d’este.

Verónica Carabantes, la jutgessa del cas, ha sol·licitat que es realitze una «consulta integral del patrimoni i vida laboral de la querellada Rocío Carrasco Mohedano». Esta podria llançar llum sobre la quantitat percebuda per la seua sonada docu-sèrie ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, que protagonitza en Telecinco i que estem a l’espera per saber que és el que contarà esta vegada.

 

La resolució 

La resolució que es va dictar el passat 30 d’abril, el mateix dia que Rocío Carrasco va tornar als jutjats a declarar. Antonio David Flores ha iniciat esta nova demanda i diu que la seua exmuller li deu 200 euros mensuals des de fa tres anys en concepte de la pensió alimentària, ja que el jove és «dependent econòmicament». Una quantitat que s’elevaria a 7.000 euros. L’impagament de pensions està penat amb fins a un any de presó i comporta també una multa econòmica.

Per altra banda, Antonio David Flores compta amb una demanda per impagament de la pensió. I és que Rociíto també va interposar en el seu moment una demanda sol·licitant-la durant els anys en què els seus fills van estar a càrrec seu després de la ruptura del matrimoni l’any 2001. Una quantitat que en aquest cas ascendiria a 60.000 euros. Un judici que encara està pendent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.