“Atrapa’m si pots” arriba el programa 500

El concurs «Atrapa’m si pots» d‘À Punt i produït per València Imagina Televisió (THE MEDIAPRO STUDIO), emet aquest dijous a les 15:15 hores el programa 500 i, per a celebrar-ho, es recorden alguns dels moments més divertits i impactants que s’han viscut en el concurs des del seu inici. A més, l’equip del programa li ha preparat una sorpresa ‘enverinada’ al presentador, Eugeni Alemany, per a venjar-se de totes les bromes que fa.

El concurs «Atrapa’m si pots» es va començar a emetre l’11 de juny del 2018, un dia després de la inauguració del nou espai públic valencià, À Punt. Al llarg d’estos tres anys, «Atrapa’m si pots» ha aconseguit un alt grau de fidelitat en l’audiència. Ha tingut com a màxim històric el 22 de desembre de 2020, dia en què va obtenir una quota d’audiència de 9,8% i 133.000 espectadors.

En estos 500 programes s’han entregat 4 grans pots. El primer, de 33.800 euros, el va guanyar la concursant d’Almenara, Lara Cardona. El segon, de 15.000 euros, el va aconseguir David Pla, d’Otos. José Pico, de Benidorm, es va fer amb un altre pot de 4.800 euros. Fa poc de l’emocionant programa on Sergio González, un jove de València, va aconseguir el premi més alt de la història de l'»Àtrapa’m», de 48.400 euros.

En «Atrapa’m» si pots entre setmana han concursat prop d’unes 600 persones. Pel que fa a l’»Atrapa’m si pots». Cap de setmana, que són edicions especials temàtiques, hi han participat 336 concursants. Això ha sigut possible gràcies als 25 càstings presencials que s’han realitzat per la Comunitat Valenciana, a poblacions com València, Alacant, Castelló de la Plana, Riba-roja de Túria, Alcoi, Dénia, Benissa, Agullent, Les Alqueries… I 250 càstings en línia, especialment en els últims mesos, a causa de la Covid-19. Tot això ha sigut possible gràcies a les més de 1.200 telefonades rebudes de persones que hi volen concursar.

El concurs és un quiz show clàssic, de preguntes i respostes, on sis concursants competeixen per arribar a la fase final: a mesura que s’encerten les preguntes, si s’aconsegueix arribar al més alt dels esglaons, l’anomenat Montgó, es pot guanyar el pot. Amb 1.000 euros de pot inicial, cada programa posa en joc 400 euros. Dos concursants competeixen, finalment, pel pot en la fase final; però, si no encerten alguna de les preguntes, els 400 euros es reparteixen entre el guanyador del programa (200 €) i el pot (200 €), que acumula els diners no entregats. Es tracta d’un format divertit amb una mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa.

Des de les xarxes del programa (@atrapamapunt) també es llançaran vídeos de felicitacions que han enviat alguns dels famosos que han passat per Atrapa’m si pots, com és el cas  de Carlos Latre,  Enrique Arce, Carmen Alcayde, el grup Bombai, Chimo Bayo, Raúl Antón, Óscar Tramoyeres, Carme Juan i Txabi Franquesa.

El concurs s’emet cada dia al migdia a les 15:15 hores de dilluns a divendres i a les 15:05 hores els dissabtes i diumenges en la seua edició temàtica dedicada a fites històriques o personatges públics importants, com ara, l’Albufera, Salvador Dalí, els sainets o, fins i tot, un programa especial sobre L’alqueria blanca.

El concurs promou la difusió de la cultura, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport, la llengua i la riquesa mediambiental valenciana.

Últimes notícies

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.