“Atrapa’m si pots” arriba el programa 500

El concurs «Atrapa’m si pots» d‘À Punt i produït per València Imagina Televisió (THE MEDIAPRO STUDIO), emet aquest dijous a les 15:15 hores el programa 500 i, per a celebrar-ho, es recorden alguns dels moments més divertits i impactants que s’han viscut en el concurs des del seu inici. A més, l’equip del programa li ha preparat una sorpresa ‘enverinada’ al presentador, Eugeni Alemany, per a venjar-se de totes les bromes que fa.

El concurs «Atrapa’m si pots» es va començar a emetre l’11 de juny del 2018, un dia després de la inauguració del nou espai públic valencià, À Punt. Al llarg d’estos tres anys, «Atrapa’m si pots» ha aconseguit un alt grau de fidelitat en l’audiència. Ha tingut com a màxim històric el 22 de desembre de 2020, dia en què va obtenir una quota d’audiència de 9,8% i 133.000 espectadors.

En estos 500 programes s’han entregat 4 grans pots. El primer, de 33.800 euros, el va guanyar la concursant d’Almenara, Lara Cardona. El segon, de 15.000 euros, el va aconseguir David Pla, d’Otos. José Pico, de Benidorm, es va fer amb un altre pot de 4.800 euros. Fa poc de l’emocionant programa on Sergio González, un jove de València, va aconseguir el premi més alt de la història de l'»Àtrapa’m», de 48.400 euros.

En «Atrapa’m» si pots entre setmana han concursat prop d’unes 600 persones. Pel que fa a l’»Atrapa’m si pots». Cap de setmana, que són edicions especials temàtiques, hi han participat 336 concursants. Això ha sigut possible gràcies als 25 càstings presencials que s’han realitzat per la Comunitat Valenciana, a poblacions com València, Alacant, Castelló de la Plana, Riba-roja de Túria, Alcoi, Dénia, Benissa, Agullent, Les Alqueries… I 250 càstings en línia, especialment en els últims mesos, a causa de la Covid-19. Tot això ha sigut possible gràcies a les més de 1.200 telefonades rebudes de persones que hi volen concursar.

El concurs és un quiz show clàssic, de preguntes i respostes, on sis concursants competeixen per arribar a la fase final: a mesura que s’encerten les preguntes, si s’aconsegueix arribar al més alt dels esglaons, l’anomenat Montgó, es pot guanyar el pot. Amb 1.000 euros de pot inicial, cada programa posa en joc 400 euros. Dos concursants competeixen, finalment, pel pot en la fase final; però, si no encerten alguna de les preguntes, els 400 euros es reparteixen entre el guanyador del programa (200 €) i el pot (200 €), que acumula els diners no entregats. Es tracta d’un format divertit amb una mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa.

Des de les xarxes del programa (@atrapamapunt) també es llançaran vídeos de felicitacions que han enviat alguns dels famosos que han passat per Atrapa’m si pots, com és el cas  de Carlos Latre,  Enrique Arce, Carmen Alcayde, el grup Bombai, Chimo Bayo, Raúl Antón, Óscar Tramoyeres, Carme Juan i Txabi Franquesa.

El concurs s’emet cada dia al migdia a les 15:15 hores de dilluns a divendres i a les 15:05 hores els dissabtes i diumenges en la seua edició temàtica dedicada a fites històriques o personatges públics importants, com ara, l’Albufera, Salvador Dalí, els sainets o, fins i tot, un programa especial sobre L’alqueria blanca.

El concurs promou la difusió de la cultura, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport, la llengua i la riquesa mediambiental valenciana.

Últimes notícies

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.