“Atrapa’m si pots” arriba el programa 500

El concurs «Atrapa’m si pots» d‘À Punt i produït per València Imagina Televisió (THE MEDIAPRO STUDIO), emet aquest dijous a les 15:15 hores el programa 500 i, per a celebrar-ho, es recorden alguns dels moments més divertits i impactants que s’han viscut en el concurs des del seu inici. A més, l’equip del programa li ha preparat una sorpresa ‘enverinada’ al presentador, Eugeni Alemany, per a venjar-se de totes les bromes que fa.

El concurs «Atrapa’m si pots» es va començar a emetre l’11 de juny del 2018, un dia després de la inauguració del nou espai públic valencià, À Punt. Al llarg d’estos tres anys, «Atrapa’m si pots» ha aconseguit un alt grau de fidelitat en l’audiència. Ha tingut com a màxim històric el 22 de desembre de 2020, dia en què va obtenir una quota d’audiència de 9,8% i 133.000 espectadors.

En estos 500 programes s’han entregat 4 grans pots. El primer, de 33.800 euros, el va guanyar la concursant d’Almenara, Lara Cardona. El segon, de 15.000 euros, el va aconseguir David Pla, d’Otos. José Pico, de Benidorm, es va fer amb un altre pot de 4.800 euros. Fa poc de l’emocionant programa on Sergio González, un jove de València, va aconseguir el premi més alt de la història de l'»Àtrapa’m», de 48.400 euros.

En «Atrapa’m» si pots entre setmana han concursat prop d’unes 600 persones. Pel que fa a l’»Atrapa’m si pots». Cap de setmana, que són edicions especials temàtiques, hi han participat 336 concursants. Això ha sigut possible gràcies als 25 càstings presencials que s’han realitzat per la Comunitat Valenciana, a poblacions com València, Alacant, Castelló de la Plana, Riba-roja de Túria, Alcoi, Dénia, Benissa, Agullent, Les Alqueries… I 250 càstings en línia, especialment en els últims mesos, a causa de la Covid-19. Tot això ha sigut possible gràcies a les més de 1.200 telefonades rebudes de persones que hi volen concursar.

El concurs és un quiz show clàssic, de preguntes i respostes, on sis concursants competeixen per arribar a la fase final: a mesura que s’encerten les preguntes, si s’aconsegueix arribar al més alt dels esglaons, l’anomenat Montgó, es pot guanyar el pot. Amb 1.000 euros de pot inicial, cada programa posa en joc 400 euros. Dos concursants competeixen, finalment, pel pot en la fase final; però, si no encerten alguna de les preguntes, els 400 euros es reparteixen entre el guanyador del programa (200 €) i el pot (200 €), que acumula els diners no entregats. Es tracta d’un format divertit amb una mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa.

Des de les xarxes del programa (@atrapamapunt) també es llançaran vídeos de felicitacions que han enviat alguns dels famosos que han passat per Atrapa’m si pots, com és el cas  de Carlos Latre,  Enrique Arce, Carmen Alcayde, el grup Bombai, Chimo Bayo, Raúl Antón, Óscar Tramoyeres, Carme Juan i Txabi Franquesa.

El concurs s’emet cada dia al migdia a les 15:15 hores de dilluns a divendres i a les 15:05 hores els dissabtes i diumenges en la seua edició temàtica dedicada a fites històriques o personatges públics importants, com ara, l’Albufera, Salvador Dalí, els sainets o, fins i tot, un programa especial sobre L’alqueria blanca.

El concurs promou la difusió de la cultura, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport, la llengua i la riquesa mediambiental valenciana.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.