11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

“Atrapa’m si pots” arriba el programa 500

El concurs “Atrapa’m si pots” d‘À Punt i produït per València Imagina Televisió (THE MEDIAPRO STUDIO), emet aquest dijous a les 15:15 hores el programa 500 i, per a celebrar-ho, es recorden alguns dels moments més divertits i impactants que s’han viscut en el concurs des del seu inici. A més, l’equip del programa li ha preparat una sorpresa ‘enverinada’ al presentador, Eugeni Alemany, per a venjar-se de totes les bromes que fa.

El concurs “Atrapa’m si pots” es va començar a emetre l’11 de juny del 2018, un dia després de la inauguració del nou espai públic valencià, À Punt. Al llarg d’estos tres anys, “Atrapa’m si pots” ha aconseguit un alt grau de fidelitat en l’audiència. Ha tingut com a màxim històric el 22 de desembre de 2020, dia en què va obtenir una quota d’audiència de 9,8% i 133.000 espectadors.

En estos 500 programes s’han entregat 4 grans pots. El primer, de 33.800 euros, el va guanyar la concursant d’Almenara, Lara Cardona. El segon, de 15.000 euros, el va aconseguir David Pla, d’Otos. José Pico, de Benidorm, es va fer amb un altre pot de 4.800 euros. Fa poc de l’emocionant programa on Sergio González, un jove de València, va aconseguir el premi més alt de la història de l'”Àtrapa’m”, de 48.400 euros.

En “Atrapa’m” si pots entre setmana han concursat prop d’unes 600 persones. Pel que fa a l’”Atrapa’m si pots”. Cap de setmana, que són edicions especials temàtiques, hi han participat 336 concursants. Això ha sigut possible gràcies als 25 càstings presencials que s’han realitzat per la Comunitat Valenciana, a poblacions com València, Alacant, Castelló de la Plana, Riba-roja de Túria, Alcoi, Dénia, Benissa, Agullent, Les Alqueries… I 250 càstings en línia, especialment en els últims mesos, a causa de la Covid-19. Tot això ha sigut possible gràcies a les més de 1.200 telefonades rebudes de persones que hi volen concursar.

El concurs és un quiz show clàssic, de preguntes i respostes, on sis concursants competeixen per arribar a la fase final: a mesura que s’encerten les preguntes, si s’aconsegueix arribar al més alt dels esglaons, l’anomenat Montgó, es pot guanyar el pot. Amb 1.000 euros de pot inicial, cada programa posa en joc 400 euros. Dos concursants competeixen, finalment, pel pot en la fase final; però, si no encerten alguna de les preguntes, els 400 euros es reparteixen entre el guanyador del programa (200 €) i el pot (200 €), que acumula els diners no entregats. Es tracta d’un format divertit amb una mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa.

Des de les xarxes del programa (@atrapamapunt) també es llançaran vídeos de felicitacions que han enviat alguns dels famosos que han passat per Atrapa’m si pots, com és el cas  de Carlos Latre,  Enrique Arce, Carmen Alcayde, el grup Bombai, Chimo Bayo, Raúl Antón, Óscar Tramoyeres, Carme Juan i Txabi Franquesa.

El concurs s’emet cada dia al migdia a les 15:15 hores de dilluns a divendres i a les 15:05 hores els dissabtes i diumenges en la seua edició temàtica dedicada a fites històriques o personatges públics importants, com ara, l’Albufera, Salvador Dalí, els sainets o, fins i tot, un programa especial sobre L’alqueria blanca.

El concurs promou la difusió de la cultura, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport, la llengua i la riquesa mediambiental valenciana.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.