“Atrapa’m si pots” arriba el programa 500

El concurs «Atrapa’m si pots» d‘À Punt i produït per València Imagina Televisió (THE MEDIAPRO STUDIO), emet aquest dijous a les 15:15 hores el programa 500 i, per a celebrar-ho, es recorden alguns dels moments més divertits i impactants que s’han viscut en el concurs des del seu inici. A més, l’equip del programa li ha preparat una sorpresa ‘enverinada’ al presentador, Eugeni Alemany, per a venjar-se de totes les bromes que fa.

El concurs «Atrapa’m si pots» es va començar a emetre l’11 de juny del 2018, un dia després de la inauguració del nou espai públic valencià, À Punt. Al llarg d’estos tres anys, «Atrapa’m si pots» ha aconseguit un alt grau de fidelitat en l’audiència. Ha tingut com a màxim històric el 22 de desembre de 2020, dia en què va obtenir una quota d’audiència de 9,8% i 133.000 espectadors.

En estos 500 programes s’han entregat 4 grans pots. El primer, de 33.800 euros, el va guanyar la concursant d’Almenara, Lara Cardona. El segon, de 15.000 euros, el va aconseguir David Pla, d’Otos. José Pico, de Benidorm, es va fer amb un altre pot de 4.800 euros. Fa poc de l’emocionant programa on Sergio González, un jove de València, va aconseguir el premi més alt de la història de l'»Àtrapa’m», de 48.400 euros.

En «Atrapa’m» si pots entre setmana han concursat prop d’unes 600 persones. Pel que fa a l’»Atrapa’m si pots». Cap de setmana, que són edicions especials temàtiques, hi han participat 336 concursants. Això ha sigut possible gràcies als 25 càstings presencials que s’han realitzat per la Comunitat Valenciana, a poblacions com València, Alacant, Castelló de la Plana, Riba-roja de Túria, Alcoi, Dénia, Benissa, Agullent, Les Alqueries… I 250 càstings en línia, especialment en els últims mesos, a causa de la Covid-19. Tot això ha sigut possible gràcies a les més de 1.200 telefonades rebudes de persones que hi volen concursar.

El concurs és un quiz show clàssic, de preguntes i respostes, on sis concursants competeixen per arribar a la fase final: a mesura que s’encerten les preguntes, si s’aconsegueix arribar al més alt dels esglaons, l’anomenat Montgó, es pot guanyar el pot. Amb 1.000 euros de pot inicial, cada programa posa en joc 400 euros. Dos concursants competeixen, finalment, pel pot en la fase final; però, si no encerten alguna de les preguntes, els 400 euros es reparteixen entre el guanyador del programa (200 €) i el pot (200 €), que acumula els diners no entregats. Es tracta d’un format divertit amb una mecànica senzilla que convida l’espectador a jugar des de casa.

Des de les xarxes del programa (@atrapamapunt) també es llançaran vídeos de felicitacions que han enviat alguns dels famosos que han passat per Atrapa’m si pots, com és el cas  de Carlos Latre,  Enrique Arce, Carmen Alcayde, el grup Bombai, Chimo Bayo, Raúl Antón, Óscar Tramoyeres, Carme Juan i Txabi Franquesa.

El concurs s’emet cada dia al migdia a les 15:15 hores de dilluns a divendres i a les 15:05 hores els dissabtes i diumenges en la seua edició temàtica dedicada a fites històriques o personatges públics importants, com ara, l’Albufera, Salvador Dalí, els sainets o, fins i tot, un programa especial sobre L’alqueria blanca.

El concurs promou la difusió de la cultura, els costums, la gastronomia, la geografia, l’esport, la llengua i la riquesa mediambiental valenciana.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.