José Antonio Avilés provoca a Emma García amb una foto que portarà cua

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un dels personatges més controvertits de la televisió actual és José Antonio Avilés. I és que el col·laborador i exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha vist com han eixit a la llum tota una sèrie de mentides que ha anat dient des de fa anys i de situacions polèmiques que l’han portat a tindre deutes que li podrien […]

 

Un dels personatges més controvertits de la televisió actual és José Antonio Avilés. I és que el col·laborador i exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha vist com han eixit a la llum tota una sèrie de mentides que ha anat dient des de fa anys i de situacions polèmiques que l’han portat a tindre deutes que li podrien acabar fent que s’assentara en una banqueta davant de la justícia.

 

Per tot això, fa uns dies donava a conéixer en el programa a on col·laborava, ‘Viva la vida‘, que anava a deixar durant un temps la xicoteta pantalla perquè estava «superat» per tot el que li havia passat: «Me’n vaig. Hui és el meu últim dia en la televisió (…) Tornaré quan estiga bé i trobe forces», assegurava.

 

Un adeu a la televisió amb data de caducitat

Estes eren les paraules que pronunciava per a exposar el seu adeu momentani. No obstant això, pareix que darrere d’elles també s’oculta una altra mentida. I és que, segons ha revelat Marta López, podria haver pres esta decisió per a sotmetre’s a un empelt capil·lar i no per cansament. És més, es creu que té molt calculat el temps que estarà allunyat dels mitjans. En concret, pareix que únicament no treballarà a Telecinco durant un període de 21 dies per a després tornar amb una entrevista en profunditat.

 

Això sense passar per alt que es va despedir dels seus companys enganyant-los novament. I és que els va prometre que mai s’assentaria en el plató de ‘Sálvame Deluxe‘ i que tot el que haguera de comptar ho faria en el de ‘Viva la vida’. No obstant això, en el programa que presenta Jorge Javier Vázquez es van emetre uns àudios d’Avilés parlant amb la directora de l’espai, insistint que li agradaria anar al plató si se li oferia una sucosa quantitat de diners.

 

José Antonio Avilés tira una indireca a ‘Viva la vida’

Estes filtracions van fer que la presentadora de l’espai a on ell col·laborava, Emma García, es mostrara molt dolguda en la despedida del cordovès. I és que va dir que la seua paciència amb ell estava ja esgotada, cosa que no li va agradar a ell. L’ex concursant de ‘Supervivientes’, a pesar de la seua marxa de la televisió, està disposat a seguir sent notícia ja que li encanta la fama, encara que siga per les polèmiques en les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Que VIVA LA VIDA…

Una publicación compartida de Aviles (@jose_antonio_aviles) el

 

En concret, el que ha fet ha sigut publicar una fotografia d’ell mateix estirat en una piscina. Imatge que ha acompanyat del següent comentari: «Viva la vida». D’esta manera, sembla que tira una provocació al programa a on fins fa uns dies estava col·laborant i gràcies al que ha conseguit donar-se a conéixer al gran públic. Caldrà esperar per a vore si des del programa de Telecinco decidixen respondre o no.

Últimes notícies

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.

Compromís vol frenar la llei del sòl del PP amb esmenes contra l’especulació

Compromís ha presentat esmenes contra la llei del sòl del PP, que considera que afavorix l’especulació i debilita la protecció davant de les inundacions. La formació proposa una moratòria urbanística en zones afectades per la DANA.

El Levante torna a la zona de descens després d’onze jornades

La derrota per 0-2 davant de Atlético de Madrid ha deixat el Levante en la dihuitena plaça, amb deu punts. L’equip buscarà reaccionar en els pròxims partits.

El port d’Alacant explora noves connexions comercials amb la Xina

Una delegació del port de Yangzhou ha visitat Alacant per estudiar connexions logístiques i comercials, nous trànsits i futures col·laboracions.

Els negocis afectats per la dana ja poden demanar ajudes urgents

Les empreses afectades per la dana Adam poden sol·licitar les ajudes fins a l’1 de febrer de 2027. Comerços, establiments turístics i indústries poden rebre 10.000 euros per local.