José Antonio Avilés provoca a Emma García amb una foto que portarà cua

 

Un dels personatges més controvertits de la televisió actual és José Antonio Avilés. I és que el col·laborador i exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha vist com han eixit a la llum tota una sèrie de mentides que ha anat dient des de fa anys i de situacions polèmiques que l’han portat a tindre deutes que li podrien acabar fent que s’assentara en una banqueta davant de la justícia.

 

Per tot això, fa uns dies donava a conéixer en el programa a on col·laborava, ‘Viva la vida‘, que anava a deixar durant un temps la xicoteta pantalla perquè estava «superat» per tot el que li havia passat: «Me’n vaig. Hui és el meu últim dia en la televisió (…) Tornaré quan estiga bé i trobe forces», assegurava.

 

Un adeu a la televisió amb data de caducitat

Estes eren les paraules que pronunciava per a exposar el seu adeu momentani. No obstant això, pareix que darrere d’elles també s’oculta una altra mentida. I és que, segons ha revelat Marta López, podria haver pres esta decisió per a sotmetre’s a un empelt capil·lar i no per cansament. És més, es creu que té molt calculat el temps que estarà allunyat dels mitjans. En concret, pareix que únicament no treballarà a Telecinco durant un període de 21 dies per a després tornar amb una entrevista en profunditat.

 

Això sense passar per alt que es va despedir dels seus companys enganyant-los novament. I és que els va prometre que mai s’assentaria en el plató de ‘Sálvame Deluxe‘ i que tot el que haguera de comptar ho faria en el de ‘Viva la vida’. No obstant això, en el programa que presenta Jorge Javier Vázquez es van emetre uns àudios d’Avilés parlant amb la directora de l’espai, insistint que li agradaria anar al plató si se li oferia una sucosa quantitat de diners.

 

José Antonio Avilés tira una indireca a ‘Viva la vida’

Estes filtracions van fer que la presentadora de l’espai a on ell col·laborava, Emma García, es mostrara molt dolguda en la despedida del cordovès. I és que va dir que la seua paciència amb ell estava ja esgotada, cosa que no li va agradar a ell. L’ex concursant de ‘Supervivientes’, a pesar de la seua marxa de la televisió, està disposat a seguir sent notícia ja que li encanta la fama, encara que siga per les polèmiques en les seues xarxes socials.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Que VIVA LA VIDA…

Una publicación compartida de Aviles (@jose_antonio_aviles) el

 

En concret, el que ha fet ha sigut publicar una fotografia d’ell mateix estirat en una piscina. Imatge que ha acompanyat del següent comentari: «Viva la vida». D’esta manera, sembla que tira una provocació al programa a on fins fa uns dies estava col·laborant i gràcies al que ha conseguit donar-se a conéixer al gran públic. Caldrà esperar per a vore si des del programa de Telecinco decidixen respondre o no.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca reconeix el virtuosisme, la personalitat artística i el compromís social de Rafael Serrallet, primer músic valencià a aconseguir un Grammy Llatí.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou l'entrada de dones, després d'una votació amb àmplia majoria en contra, la qual cosa posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i obri la porta a una possible batalla judicial.

El Govern inicia el procés per a retirar l’Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt per discriminar les dones

El Govern obri un expedient per a revocar la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt després de la negativa de la confraria organitzadora a permetre que les dones processionen.

Pérez Llorca encapçala el minut de silenci per l’assassinat de la xicoteta Ainhara

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, presidix un minut de silenci en la seu del Consell per a condemnar l'assassinat de Ainhara, de tres anys, víctima de violència vicària a Torrevieja.

La jutgessa cita a declarar a un càrrec i dos funcionaris autonòmics per les VPP de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha citat a declarar com a testimonis al director territorial de Vivenda a Alacant i a dos alts funcionaris autonòmics.

PSPV i Compromís exigixen recuperar la taxa turística que xifren en 100 milions

PSPV i Compromís reclamen reimplantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, derogada abans d'entrar en vigor, i calculen que hauria aportat 100 milions d'euros.

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per excloure a les dones per Setmana Santa

Pilar Bernabé considera que la decisió de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt de vetar a les dones en les processons de Setmana Santa té tints contraris a la igualtat i advertix de possibles conseqüències turisticas i legals.

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.