Belén Esteban explota davant les mofes pel seu canvi físic en ‘Sálvame’

 

Belén Esteban està molt enfadada. Després dels continus comentaris sobre el seu físic en ‘Sálvame’, la ‘princesa del poble’ ha explotat.

Esta setmana Belén Esteban s’ha reincorporat a la feina després de passar les vacacions al costat del seu marit, Miguel Marcos, en Tenerife. A la tornada, la col·laboradora no ha tingut cap problema en reconéixer que havia guanyat uns quilos perquè s’havia deixat portar durant els dies de descans.

Ella mateixa revelava quants quilos havia pujat: uns sis. «Estic com una bola. Tinc més panxa que cap», feia broma fa uns dies. I és que este estiu, en les Canàries, ha viscut una experiència única. «És la primera volta que he desconnectat de tot», confessava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

És molt fàcil fer-la enfadar

No obstant això, els seus companys de programa han usat este augment de pes per a incomodar-la. I és que fer enfadar a la ‘princesa del poble’ és molt fàcil.

Jorge Javier Vázquez va notar-la un poc incòmoda i no va dubtar en preguntar-li si li passava alguna cosa, al que Belén Esteban va respondre rotundament que estava bé. La madrilenya va entendre que el presentador estava fent broma i, minuts després, es va alçar de la seua cadira per  a mostrar la seua molèstia amb Alberto Díaz, el director del programa.

«Alberto, només em falta parir-te per a conéixer-te», li recriminava. I és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ confessava en directe el motiu pel que estava inquieta. «Em veig amb uns quilets de més. Em veig en la tele i la veritat és que… He menjat i estic gordeta…», explicava Belén Esteban.

El seu company Jorge Javier Vázquez, lluny de deixar el tema de banda, no va parar de posar el dit en la llaga. «Però estàs bé?», insistia el presentador. «Estic perfecta!», li contestava la seua companya. «Belén, una cosa: El teu cos va bé?», seguia el presentador. «El meu cos va fenomenal», tornava a dir la col·laboradora. 

La veritat és que l’ex de Jesulín d’Ubrique no deixava de mirar la seua imatge en un dels monitors per a comprovar com es veia en la pantalla de la televisió el seu augment de pes. Encara que el canvi físic de la col·laboradora de ‘Sálvame’ siga el fidel reflex de la seua felicitat durant les vacacions, les bromes dels seus companys no li fan gens de gràcia.

Últimes notícies

Danny Ocean donarà la recaptació de la seua gira a ONG per a les víctimes del terratrémol a Veneçuela

Danny Ocean ha anunciat als Concerts de Vivers de València que donarà tota la recaptació de la seua gira a ONG que ajuden les víctimes del terratrémol de Veneçuela, mentre els Concerts de Vivers viuen una edició amb plens absoluts i grans noms internacionals.

El professorat valencià tindrà sis dies retribuïts de lliure disposició per curs des de 2026-2027

Educació ha regulat per primera vegada els assumptes particulars retribuïts del professorat no universitari i implantarà sis dies de lliure disposició per curs a partir de 2026-2027, amb fortes restriccions que han sigut criticades pels sindicats.

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.