Belén Esteban explota davant les mofes pel seu canvi físic en ‘Sálvame’

 

Belén Esteban està molt enfadada. Després dels continus comentaris sobre el seu físic en ‘Sálvame’, la ‘princesa del poble’ ha explotat.

Esta setmana Belén Esteban s’ha reincorporat a la feina després de passar les vacacions al costat del seu marit, Miguel Marcos, en Tenerife. A la tornada, la col·laboradora no ha tingut cap problema en reconéixer que havia guanyat uns quilos perquè s’havia deixat portar durant els dies de descans.

Ella mateixa revelava quants quilos havia pujat: uns sis. «Estic com una bola. Tinc més panxa que cap», feia broma fa uns dies. I és que este estiu, en les Canàries, ha viscut una experiència única. «És la primera volta que he desconnectat de tot», confessava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

És molt fàcil fer-la enfadar

No obstant això, els seus companys de programa han usat este augment de pes per a incomodar-la. I és que fer enfadar a la ‘princesa del poble’ és molt fàcil.

Jorge Javier Vázquez va notar-la un poc incòmoda i no va dubtar en preguntar-li si li passava alguna cosa, al que Belén Esteban va respondre rotundament que estava bé. La madrilenya va entendre que el presentador estava fent broma i, minuts després, es va alçar de la seua cadira per  a mostrar la seua molèstia amb Alberto Díaz, el director del programa.

«Alberto, només em falta parir-te per a conéixer-te», li recriminava. I és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ confessava en directe el motiu pel que estava inquieta. «Em veig amb uns quilets de més. Em veig en la tele i la veritat és que… He menjat i estic gordeta…», explicava Belén Esteban.

El seu company Jorge Javier Vázquez, lluny de deixar el tema de banda, no va parar de posar el dit en la llaga. «Però estàs bé?», insistia el presentador. «Estic perfecta!», li contestava la seua companya. «Belén, una cosa: El teu cos va bé?», seguia el presentador. «El meu cos va fenomenal», tornava a dir la col·laboradora. 

La veritat és que l’ex de Jesulín d’Ubrique no deixava de mirar la seua imatge en un dels monitors per a comprovar com es veia en la pantalla de la televisió el seu augment de pes. Encara que el canvi físic de la col·laboradora de ‘Sálvame’ siga el fidel reflex de la seua felicitat durant les vacacions, les bromes dels seus companys no li fan gens de gràcia.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.