Belén Esteban explota davant les mofes pel seu canvi físic en ‘Sálvame’

 

Belén Esteban està molt enfadada. Després dels continus comentaris sobre el seu físic en ‘Sálvame’, la ‘princesa del poble’ ha explotat.

Esta setmana Belén Esteban s’ha reincorporat a la feina després de passar les vacacions al costat del seu marit, Miguel Marcos, en Tenerife. A la tornada, la col·laboradora no ha tingut cap problema en reconéixer que havia guanyat uns quilos perquè s’havia deixat portar durant els dies de descans.

Ella mateixa revelava quants quilos havia pujat: uns sis. «Estic com una bola. Tinc més panxa que cap», feia broma fa uns dies. I és que este estiu, en les Canàries, ha viscut una experiència única. «És la primera volta que he desconnectat de tot», confessava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

És molt fàcil fer-la enfadar

No obstant això, els seus companys de programa han usat este augment de pes per a incomodar-la. I és que fer enfadar a la ‘princesa del poble’ és molt fàcil.

Jorge Javier Vázquez va notar-la un poc incòmoda i no va dubtar en preguntar-li si li passava alguna cosa, al que Belén Esteban va respondre rotundament que estava bé. La madrilenya va entendre que el presentador estava fent broma i, minuts després, es va alçar de la seua cadira per  a mostrar la seua molèstia amb Alberto Díaz, el director del programa.

«Alberto, només em falta parir-te per a conéixer-te», li recriminava. I és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ confessava en directe el motiu pel que estava inquieta. «Em veig amb uns quilets de més. Em veig en la tele i la veritat és que… He menjat i estic gordeta…», explicava Belén Esteban.

El seu company Jorge Javier Vázquez, lluny de deixar el tema de banda, no va parar de posar el dit en la llaga. «Però estàs bé?», insistia el presentador. «Estic perfecta!», li contestava la seua companya. «Belén, una cosa: El teu cos va bé?», seguia el presentador. «El meu cos va fenomenal», tornava a dir la col·laboradora. 

La veritat és que l’ex de Jesulín d’Ubrique no deixava de mirar la seua imatge en un dels monitors per a comprovar com es veia en la pantalla de la televisió el seu augment de pes. Encara que el canvi físic de la col·laboradora de ‘Sálvame’ siga el fidel reflex de la seua felicitat durant les vacacions, les bromes dels seus companys no li fan gens de gràcia.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.