Belén Esteban explota davant les mofes pel seu canvi físic en ‘Sálvame’

 

Belén Esteban està molt enfadada. Després dels continus comentaris sobre el seu físic en ‘Sálvame’, la ‘princesa del poble’ ha explotat.

Esta setmana Belén Esteban s’ha reincorporat a la feina després de passar les vacacions al costat del seu marit, Miguel Marcos, en Tenerife. A la tornada, la col·laboradora no ha tingut cap problema en reconéixer que havia guanyat uns quilos perquè s’havia deixat portar durant els dies de descans.

Ella mateixa revelava quants quilos havia pujat: uns sis. «Estic com una bola. Tinc més panxa que cap», feia broma fa uns dies. I és que este estiu, en les Canàries, ha viscut una experiència única. «És la primera volta que he desconnectat de tot», confessava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

És molt fàcil fer-la enfadar

No obstant això, els seus companys de programa han usat este augment de pes per a incomodar-la. I és que fer enfadar a la ‘princesa del poble’ és molt fàcil.

Jorge Javier Vázquez va notar-la un poc incòmoda i no va dubtar en preguntar-li si li passava alguna cosa, al que Belén Esteban va respondre rotundament que estava bé. La madrilenya va entendre que el presentador estava fent broma i, minuts després, es va alçar de la seua cadira per  a mostrar la seua molèstia amb Alberto Díaz, el director del programa.

«Alberto, només em falta parir-te per a conéixer-te», li recriminava. I és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ confessava en directe el motiu pel que estava inquieta. «Em veig amb uns quilets de més. Em veig en la tele i la veritat és que… He menjat i estic gordeta…», explicava Belén Esteban.

El seu company Jorge Javier Vázquez, lluny de deixar el tema de banda, no va parar de posar el dit en la llaga. «Però estàs bé?», insistia el presentador. «Estic perfecta!», li contestava la seua companya. «Belén, una cosa: El teu cos va bé?», seguia el presentador. «El meu cos va fenomenal», tornava a dir la col·laboradora. 

La veritat és que l’ex de Jesulín d’Ubrique no deixava de mirar la seua imatge en un dels monitors per a comprovar com es veia en la pantalla de la televisió el seu augment de pes. Encara que el canvi físic de la col·laboradora de ‘Sálvame’ siga el fidel reflex de la seua felicitat durant les vacacions, les bromes dels seus companys no li fan gens de gràcia.

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.