Belén Esteban explota davant les mofes pel seu canvi físic en ‘Sálvame’

 

Belén Esteban està molt enfadada. Després dels continus comentaris sobre el seu físic en ‘Sálvame’, la ‘princesa del poble’ ha explotat.

Esta setmana Belén Esteban s’ha reincorporat a la feina després de passar les vacacions al costat del seu marit, Miguel Marcos, en Tenerife. A la tornada, la col·laboradora no ha tingut cap problema en reconéixer que havia guanyat uns quilos perquè s’havia deixat portar durant els dies de descans.

Ella mateixa revelava quants quilos havia pujat: uns sis. «Estic com una bola. Tinc més panxa que cap», feia broma fa uns dies. I és que este estiu, en les Canàries, ha viscut una experiència única. «És la primera volta que he desconnectat de tot», confessava la col·laboradora de ‘Sálvame’.

És molt fàcil fer-la enfadar

No obstant això, els seus companys de programa han usat este augment de pes per a incomodar-la. I és que fer enfadar a la ‘princesa del poble’ és molt fàcil.

Jorge Javier Vázquez va notar-la un poc incòmoda i no va dubtar en preguntar-li si li passava alguna cosa, al que Belén Esteban va respondre rotundament que estava bé. La madrilenya va entendre que el presentador estava fent broma i, minuts després, es va alçar de la seua cadira per  a mostrar la seua molèstia amb Alberto Díaz, el director del programa.

«Alberto, només em falta parir-te per a conéixer-te», li recriminava. I és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ confessava en directe el motiu pel que estava inquieta. «Em veig amb uns quilets de més. Em veig en la tele i la veritat és que… He menjat i estic gordeta…», explicava Belén Esteban.

El seu company Jorge Javier Vázquez, lluny de deixar el tema de banda, no va parar de posar el dit en la llaga. «Però estàs bé?», insistia el presentador. «Estic perfecta!», li contestava la seua companya. «Belén, una cosa: El teu cos va bé?», seguia el presentador. «El meu cos va fenomenal», tornava a dir la col·laboradora. 

La veritat és que l’ex de Jesulín d’Ubrique no deixava de mirar la seua imatge en un dels monitors per a comprovar com es veia en la pantalla de la televisió el seu augment de pes. Encara que el canvi físic de la col·laboradora de ‘Sálvame’ siga el fidel reflex de la seua felicitat durant les vacacions, les bromes dels seus companys no li fan gens de gràcia.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.