El campió d’Espanya de força es lesiona en la seua actuació al programa de televisió ‘Got Talent’

Imatge de Roberto Rodríguez després de lesionar-se al programa 'Got Talent'

Imatge de Roberto Rodríguez després de lesionar-se al programa ‘Got Talent’ | Got Talent

 

Roberto Rodríguez, campió d’Espanya de força, va haver de ser atès per l’UVI mòbil dels estudis de Telecinco, després que durant la seua actuació al programa de televisió ‘Got Talent’ es produís «una errada tècnica».

 

L’actuació del jove consistia a lligar-se les mans i els peus a 4 quads diferents que, en direcció oposada, accelerarien dos per una banda i dos per l’altra. Tot i que la prova que va intentar Rodríguez hagués suposat batre un Rècord Guinness, el presentador del programa, Santi Millán, ja va advertir al públic i a l’audiència de la perillositat que comportava.

 

 

Abans de la seua actuació, el campió de força espanyol explicava el que anava a presentar davant de tot el món: «M’estiraré sobre els quatre quads. Dos acceleraran i en direcció contrària els altres dos, i jo amb les mans els pare. Em lligaré els turmells, i el temps que puga suportar».

 

En el mateix moment, Santi Millán advertia del perill de la prova: «La primera vegada que va fer això, Roberto es va passar una setmana sense poder moure’s. És a dir, que aquest número ho ha creat per aquest programa. Esperem que no passe res. Tenim una UVI mòbil, però esperem que no l’hàgem d’utilitzar».

 

En aquesta prova, Roberto havia de suportar una força de 250 quilograms per cada quad. I per aquest motiu, el de Vigo es mullava els braços, amb l’ajuda de la seua dona,  per evitar les possibles cremades amb les cordes que es lligava a les extremitats del seu cos. Durant els moments de tensió previs a la prova, Millán seguia advertint del perill de la mateixa: «M’ha explicat que no les té totes amb si mateix».

 

Una prova accidentada

 

Rodríguez volia frenar els quatre quads amb les seves extremitats lligades amb cordes

Rodríguez volia frenar els quatre quads amb les seves extremitats lligades amb cordes | Got Talent

 

Una vegada iniciada la prova, quan els quads ja havien iniciat la seua acceleració, a Roberto se li va traure una corda i va caure a terra. En aquell moment la seua parella es va apropar ràpidament i es van mirar amb cara de preocupació, conscients que alguna cosa havia fallat, mentre ell es queixava d’un fort dolor en una de les seues espatlles.

 

Seguidament, Paz Padilla i Santi Millán també es van interessar pel concursant, mentre els serveis d’emergències del programa van auxiliar al ferit. I, després d’uns moments de tensió, el campió de força espanyol es va reincorporar i va ser retirat de la zona per poder ser atès pels metges.

 

Durant aquests moments de tensió en els quals el públic es va quedar mut, Millán intentava tranquil·litzar a la gent i desitjava que no fos res greu: «Això demostra que el que estava fent Roberto no era fàcil. Esperem que tot quede en un ensurt». Mentrestant, el pare del concursant expressava la seua opinió: «Mai havia passat, mai havia tingut aquest imprevist. És un error mecànic, un error de la tracció».

 

 

Roberto es va haver de retirar del concurs

Per la seua banda, els membres del jurat també deien la seua. Paz Padilla advertia del diagnòstic de Roberto: «Han dit que no hi ha ruptura». I Risto Mejide, més crític, va dir: «Jo crec que hi ha números que no hauríem de permetre. Aquest nivell de posar-se al límit no ho hauríem de consentir. Ho dic com a crítica constructiva. A mi em costa molt veure la gent posar-se així al límit per aconseguir un premi. Hi ha altres maneres de demostrar el talent».

 

Per últim i per tranquil·litat de tot el món, tot i que Roberto es va haver de retirar de la prova i del concurs, no es van haver de lamentar mals majors i els metges van explicar l’estat de salut de Roberto: «Sembla que ha tingut una distensió. No hi ha trencament. Ha de fer repòs».

 

 

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.