El campió d’Espanya de força es lesiona en la seua actuació al programa de televisió ‘Got Talent’

Imatge de Roberto Rodríguez després de lesionar-se al programa 'Got Talent'

Imatge de Roberto Rodríguez després de lesionar-se al programa ‘Got Talent’ | Got Talent

 

Roberto Rodríguez, campió d’Espanya de força, va haver de ser atès per l’UVI mòbil dels estudis de Telecinco, després que durant la seua actuació al programa de televisió ‘Got Talent’ es produís «una errada tècnica».

 

L’actuació del jove consistia a lligar-se les mans i els peus a 4 quads diferents que, en direcció oposada, accelerarien dos per una banda i dos per l’altra. Tot i que la prova que va intentar Rodríguez hagués suposat batre un Rècord Guinness, el presentador del programa, Santi Millán, ja va advertir al públic i a l’audiència de la perillositat que comportava.

 

 

Abans de la seua actuació, el campió de força espanyol explicava el que anava a presentar davant de tot el món: «M’estiraré sobre els quatre quads. Dos acceleraran i en direcció contrària els altres dos, i jo amb les mans els pare. Em lligaré els turmells, i el temps que puga suportar».

 

En el mateix moment, Santi Millán advertia del perill de la prova: «La primera vegada que va fer això, Roberto es va passar una setmana sense poder moure’s. És a dir, que aquest número ho ha creat per aquest programa. Esperem que no passe res. Tenim una UVI mòbil, però esperem que no l’hàgem d’utilitzar».

 

En aquesta prova, Roberto havia de suportar una força de 250 quilograms per cada quad. I per aquest motiu, el de Vigo es mullava els braços, amb l’ajuda de la seua dona,  per evitar les possibles cremades amb les cordes que es lligava a les extremitats del seu cos. Durant els moments de tensió previs a la prova, Millán seguia advertint del perill de la mateixa: «M’ha explicat que no les té totes amb si mateix».

 

Una prova accidentada

 

Rodríguez volia frenar els quatre quads amb les seves extremitats lligades amb cordes

Rodríguez volia frenar els quatre quads amb les seves extremitats lligades amb cordes | Got Talent

 

Una vegada iniciada la prova, quan els quads ja havien iniciat la seua acceleració, a Roberto se li va traure una corda i va caure a terra. En aquell moment la seua parella es va apropar ràpidament i es van mirar amb cara de preocupació, conscients que alguna cosa havia fallat, mentre ell es queixava d’un fort dolor en una de les seues espatlles.

 

Seguidament, Paz Padilla i Santi Millán també es van interessar pel concursant, mentre els serveis d’emergències del programa van auxiliar al ferit. I, després d’uns moments de tensió, el campió de força espanyol es va reincorporar i va ser retirat de la zona per poder ser atès pels metges.

 

Durant aquests moments de tensió en els quals el públic es va quedar mut, Millán intentava tranquil·litzar a la gent i desitjava que no fos res greu: «Això demostra que el que estava fent Roberto no era fàcil. Esperem que tot quede en un ensurt». Mentrestant, el pare del concursant expressava la seua opinió: «Mai havia passat, mai havia tingut aquest imprevist. És un error mecànic, un error de la tracció».

 

 

Roberto es va haver de retirar del concurs

Per la seua banda, els membres del jurat també deien la seua. Paz Padilla advertia del diagnòstic de Roberto: «Han dit que no hi ha ruptura». I Risto Mejide, més crític, va dir: «Jo crec que hi ha números que no hauríem de permetre. Aquest nivell de posar-se al límit no ho hauríem de consentir. Ho dic com a crítica constructiva. A mi em costa molt veure la gent posar-se així al límit per aconseguir un premi. Hi ha altres maneres de demostrar el talent».

 

Per últim i per tranquil·litat de tot el món, tot i que Roberto es va haver de retirar de la prova i del concurs, no es van haver de lamentar mals majors i els metges van explicar l’estat de salut de Roberto: «Sembla que ha tingut una distensió. No hi ha trencament. Ha de fer repòs».

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.