El campió d’Espanya de força es lesiona en la seua actuació al programa de televisió ‘Got Talent’

Imatge de Roberto Rodríguez després de lesionar-se al programa 'Got Talent'

Imatge de Roberto Rodríguez després de lesionar-se al programa ‘Got Talent’ | Got Talent

 

Roberto Rodríguez, campió d’Espanya de força, va haver de ser atès per l’UVI mòbil dels estudis de Telecinco, després que durant la seua actuació al programa de televisió ‘Got Talent’ es produís «una errada tècnica».

 

L’actuació del jove consistia a lligar-se les mans i els peus a 4 quads diferents que, en direcció oposada, accelerarien dos per una banda i dos per l’altra. Tot i que la prova que va intentar Rodríguez hagués suposat batre un Rècord Guinness, el presentador del programa, Santi Millán, ja va advertir al públic i a l’audiència de la perillositat que comportava.

 

 

Abans de la seua actuació, el campió de força espanyol explicava el que anava a presentar davant de tot el món: «M’estiraré sobre els quatre quads. Dos acceleraran i en direcció contrària els altres dos, i jo amb les mans els pare. Em lligaré els turmells, i el temps que puga suportar».

 

En el mateix moment, Santi Millán advertia del perill de la prova: «La primera vegada que va fer això, Roberto es va passar una setmana sense poder moure’s. És a dir, que aquest número ho ha creat per aquest programa. Esperem que no passe res. Tenim una UVI mòbil, però esperem que no l’hàgem d’utilitzar».

 

En aquesta prova, Roberto havia de suportar una força de 250 quilograms per cada quad. I per aquest motiu, el de Vigo es mullava els braços, amb l’ajuda de la seua dona,  per evitar les possibles cremades amb les cordes que es lligava a les extremitats del seu cos. Durant els moments de tensió previs a la prova, Millán seguia advertint del perill de la mateixa: «M’ha explicat que no les té totes amb si mateix».

 

Una prova accidentada

 

Rodríguez volia frenar els quatre quads amb les seves extremitats lligades amb cordes

Rodríguez volia frenar els quatre quads amb les seves extremitats lligades amb cordes | Got Talent

 

Una vegada iniciada la prova, quan els quads ja havien iniciat la seua acceleració, a Roberto se li va traure una corda i va caure a terra. En aquell moment la seua parella es va apropar ràpidament i es van mirar amb cara de preocupació, conscients que alguna cosa havia fallat, mentre ell es queixava d’un fort dolor en una de les seues espatlles.

 

Seguidament, Paz Padilla i Santi Millán també es van interessar pel concursant, mentre els serveis d’emergències del programa van auxiliar al ferit. I, després d’uns moments de tensió, el campió de força espanyol es va reincorporar i va ser retirat de la zona per poder ser atès pels metges.

 

Durant aquests moments de tensió en els quals el públic es va quedar mut, Millán intentava tranquil·litzar a la gent i desitjava que no fos res greu: «Això demostra que el que estava fent Roberto no era fàcil. Esperem que tot quede en un ensurt». Mentrestant, el pare del concursant expressava la seua opinió: «Mai havia passat, mai havia tingut aquest imprevist. És un error mecànic, un error de la tracció».

 

 

Roberto es va haver de retirar del concurs

Per la seua banda, els membres del jurat també deien la seua. Paz Padilla advertia del diagnòstic de Roberto: «Han dit que no hi ha ruptura». I Risto Mejide, més crític, va dir: «Jo crec que hi ha números que no hauríem de permetre. Aquest nivell de posar-se al límit no ho hauríem de consentir. Ho dic com a crítica constructiva. A mi em costa molt veure la gent posar-se així al límit per aconseguir un premi. Hi ha altres maneres de demostrar el talent».

 

Per últim i per tranquil·litat de tot el món, tot i que Roberto es va haver de retirar de la prova i del concurs, no es van haver de lamentar mals majors i els metges van explicar l’estat de salut de Roberto: «Sembla que ha tingut una distensió. No hi ha trencament. Ha de fer repòs».

 

 

 

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.