Carlota Corredera remata Antonio David Flores: El cop final

 

Rocío Carrasco i el documental ‘Contar la verdad para seguir viva’ continua generant opinions dispars sobre tots els implicats en la trama, així com aquells que han servit d’interlocutors durant tot el procés. Una de les persones més properes a la protagonista és Carlota Corredera, la col·laboradora de ‘Mediaset’ va entrevistar a la filla de Rocío Jurado al costat de Jorge Javier Vázquez.

Però, a més, ha estat una de les persones que més suport ha donat en el seu relat a Rociíto. En una de les seues declaracions a ‘Socialité’ la presentadora acusa Antonio David Flores de voler vendre l’exclusiva del presumpte delicte de violència domèstica entre mare i filla.

El fet —que en el seu dia va ser escomés amb una sentència judicial— va ocórrer el juliol de 2012 i, segons declara la sentència, Rocío Flores era agredida per la seua mare. D’altra banda, Carlota va comentar que el pare de la qual en aquell temps era menor d’edat, va voler vendre l’exclusiva a la televisió i, per això, es va concertar una reunió en la qual figurava la comunicadora i es va tractar este tema en ‘petit comité’.

En paraules de la presentadora, «Antonio David anava a comercialitzar, un cop més, la seua història amb Rocío Carrasco, amb què havia passat amb la seua filla». L’esdeveniment va tenir lloc el setembre de 2012 i van assistir tant Menchu González, directora de continguts de la ‘Fábrica de Tele’, el representant d’Antonio David i la mateixa tertuliana.

La venda d’una exclusiva per 60.000 euros

És el preu que li va posar l’ex guàrdia civil a la història que incloïa de primera mà la seua filla i a ell com a agent en les ombres. «Vam estar molt de temps, va ser una reunió molt i molt llarga. Jo la sensació amb la qual em vaig quedar és que ell (Antonio David) se sentia vencedor. Estava content», comenta la periodista. Carlota titlla de trista les intencions del pare de Rocío Flores per la tragèdia que comporta esta història.

Esmenta que, durant la seua reunió, el tertulià no semblava tenir cap dubte i el recorda somrient: «Crec que David ha trobat en Rocío Carrasco un ‘modus vivendi’, parlar malament d’ella. Atacar Rocío Carrasco ha estat molt rendible fins que ha trencat el seu silenci i entenc que, en aquell moment, segons va comentar el seu representant, tenia greus problemes amb Hisenda».

El deute al qual es refereix Carlota Corredera era molt elevat. Tot i que durant la seua intervenció no necessitava una quantitat exacta en aquell instant, s’ha donat a conéixer a través de diferents informacions que el total que pretenia cobrar de la seua participació televisiva era de 60.000 euros.

«Estava disposat a seure al ‘Deluxe’ per comerciar amb este fet, però no es va fer perquè demanava una quantitat desorbitada», comenta la col·laboradora. Un altre dels motius que va revelar Jorge Javier va ser que l’entrevista no es va dur a terme perquè Rocío Flores en aquell moment era menor d’edat.

 

Els problemes econòmics d’Antonio David Flores

La situació econòmica de l’ex guàrdia civil continua en hores baixes des que s’iniciés la retransmissió del documental, ja que va provocar el seu acomiadament de ‘Mediaset’, que va decidir cessar completament l’activitat laboral que mantenia amb l’exmarit de Rocío Carrasco. Una altra de les opcions que pretenia este any és la seua participació en el debat de ‘Supervivientes’, ja que la seua dona Olga Moreno participa actualment en el programa, però esta aparició també ha estat negada.

Però, tot i quedar-se sense feina a la televisió, va optar per promocionar altres activitats comercials en què exerceix com a imatge, però d’estos contractes també s’ha vist privat per la polèmica que s’ha generat al voltant del seu nom.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.