Carlota Corredera remata Antonio David Flores: El cop final

 

Rocío Carrasco i el documental ‘Contar la verdad para seguir viva’ continua generant opinions dispars sobre tots els implicats en la trama, així com aquells que han servit d’interlocutors durant tot el procés. Una de les persones més properes a la protagonista és Carlota Corredera, la col·laboradora de ‘Mediaset’ va entrevistar a la filla de Rocío Jurado al costat de Jorge Javier Vázquez.

Però, a més, ha estat una de les persones que més suport ha donat en el seu relat a Rociíto. En una de les seues declaracions a ‘Socialité’ la presentadora acusa Antonio David Flores de voler vendre l’exclusiva del presumpte delicte de violència domèstica entre mare i filla.

El fet —que en el seu dia va ser escomés amb una sentència judicial— va ocórrer el juliol de 2012 i, segons declara la sentència, Rocío Flores era agredida per la seua mare. D’altra banda, Carlota va comentar que el pare de la qual en aquell temps era menor d’edat, va voler vendre l’exclusiva a la televisió i, per això, es va concertar una reunió en la qual figurava la comunicadora i es va tractar este tema en ‘petit comité’.

En paraules de la presentadora, «Antonio David anava a comercialitzar, un cop més, la seua història amb Rocío Carrasco, amb què havia passat amb la seua filla». L’esdeveniment va tenir lloc el setembre de 2012 i van assistir tant Menchu González, directora de continguts de la ‘Fábrica de Tele’, el representant d’Antonio David i la mateixa tertuliana.

La venda d’una exclusiva per 60.000 euros

És el preu que li va posar l’ex guàrdia civil a la història que incloïa de primera mà la seua filla i a ell com a agent en les ombres. «Vam estar molt de temps, va ser una reunió molt i molt llarga. Jo la sensació amb la qual em vaig quedar és que ell (Antonio David) se sentia vencedor. Estava content», comenta la periodista. Carlota titlla de trista les intencions del pare de Rocío Flores per la tragèdia que comporta esta història.

Esmenta que, durant la seua reunió, el tertulià no semblava tenir cap dubte i el recorda somrient: «Crec que David ha trobat en Rocío Carrasco un ‘modus vivendi’, parlar malament d’ella. Atacar Rocío Carrasco ha estat molt rendible fins que ha trencat el seu silenci i entenc que, en aquell moment, segons va comentar el seu representant, tenia greus problemes amb Hisenda».

El deute al qual es refereix Carlota Corredera era molt elevat. Tot i que durant la seua intervenció no necessitava una quantitat exacta en aquell instant, s’ha donat a conéixer a través de diferents informacions que el total que pretenia cobrar de la seua participació televisiva era de 60.000 euros.

«Estava disposat a seure al ‘Deluxe’ per comerciar amb este fet, però no es va fer perquè demanava una quantitat desorbitada», comenta la col·laboradora. Un altre dels motius que va revelar Jorge Javier va ser que l’entrevista no es va dur a terme perquè Rocío Flores en aquell moment era menor d’edat.

 

Els problemes econòmics d’Antonio David Flores

La situació econòmica de l’ex guàrdia civil continua en hores baixes des que s’iniciés la retransmissió del documental, ja que va provocar el seu acomiadament de ‘Mediaset’, que va decidir cessar completament l’activitat laboral que mantenia amb l’exmarit de Rocío Carrasco. Una altra de les opcions que pretenia este any és la seua participació en el debat de ‘Supervivientes’, ja que la seua dona Olga Moreno participa actualment en el programa, però esta aparició també ha estat negada.

Però, tot i quedar-se sense feina a la televisió, va optar per promocionar altres activitats comercials en què exerceix com a imatge, però d’estos contractes també s’ha vist privat per la polèmica que s’ha generat al voltant del seu nom.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.