16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Carlota Corredera remata Antonio David Flores: El cop final

 

Rocío Carrasco i el documental ‘Contar la verdad para seguir viva’ continua generant opinions dispars sobre tots els implicats en la trama, així com aquells que han servit d’interlocutors durant tot el procés. Una de les persones més properes a la protagonista és Carlota Corredera, la col·laboradora de ‘Mediaset’ va entrevistar a la filla de Rocío Jurado al costat de Jorge Javier Vázquez.

Però, a més, ha estat una de les persones que més suport ha donat en el seu relat a Rociíto. En una de les seues declaracions a ‘Socialité’ la presentadora acusa Antonio David Flores de voler vendre l’exclusiva del presumpte delicte de violència domèstica entre mare i filla.

El fet —que en el seu dia va ser escomés amb una sentència judicial— va ocórrer el juliol de 2012 i, segons declara la sentència, Rocío Flores era agredida per la seua mare. D’altra banda, Carlota va comentar que el pare de la qual en aquell temps era menor d’edat, va voler vendre l’exclusiva a la televisió i, per això, es va concertar una reunió en la qual figurava la comunicadora i es va tractar este tema en ‘petit comité’.

En paraules de la presentadora, «Antonio David anava a comercialitzar, un cop més, la seua història amb Rocío Carrasco, amb què havia passat amb la seua filla». L’esdeveniment va tenir lloc el setembre de 2012 i van assistir tant Menchu González, directora de continguts de la ‘Fábrica de Tele’, el representant d’Antonio David i la mateixa tertuliana.

La venda d’una exclusiva per 60.000 euros

És el preu que li va posar l’ex guàrdia civil a la història que incloïa de primera mà la seua filla i a ell com a agent en les ombres. «Vam estar molt de temps, va ser una reunió molt i molt llarga. Jo la sensació amb la qual em vaig quedar és que ell (Antonio David) se sentia vencedor. Estava content», comenta la periodista. Carlota titlla de trista les intencions del pare de Rocío Flores per la tragèdia que comporta esta història.

Esmenta que, durant la seua reunió, el tertulià no semblava tenir cap dubte i el recorda somrient: «Crec que David ha trobat en Rocío Carrasco un ‘modus vivendi’, parlar malament d’ella. Atacar Rocío Carrasco ha estat molt rendible fins que ha trencat el seu silenci i entenc que, en aquell moment, segons va comentar el seu representant, tenia greus problemes amb Hisenda».

El deute al qual es refereix Carlota Corredera era molt elevat. Tot i que durant la seua intervenció no necessitava una quantitat exacta en aquell instant, s’ha donat a conéixer a través de diferents informacions que el total que pretenia cobrar de la seua participació televisiva era de 60.000 euros.

«Estava disposat a seure al ‘Deluxe’ per comerciar amb este fet, però no es va fer perquè demanava una quantitat desorbitada», comenta la col·laboradora. Un altre dels motius que va revelar Jorge Javier va ser que l’entrevista no es va dur a terme perquè Rocío Flores en aquell moment era menor d’edat.

 

Els problemes econòmics d’Antonio David Flores

La situació econòmica de l’ex guàrdia civil continua en hores baixes des que s’iniciés la retransmissió del documental, ja que va provocar el seu acomiadament de ‘Mediaset’, que va decidir cessar completament l’activitat laboral que mantenia amb l’exmarit de Rocío Carrasco. Una altra de les opcions que pretenia este any és la seua participació en el debat de ‘Supervivientes’, ja que la seua dona Olga Moreno participa actualment en el programa, però esta aparició també ha estat negada.

Però, tot i quedar-se sense feina a la televisió, va optar per promocionar altres activitats comercials en què exerceix com a imatge, però d’estos contractes també s’ha vist privat per la polèmica que s’ha generat al voltant del seu nom.

Últimes notícies

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.

El Consell adapta l’Atenció Primària a la nova demanda: menys demores i més capacitat resolutiva

El Consell ha aprovat el decret que redissenya l'Atenció Primària en la Comunitat Valenciana. La norma agilitza cites, impulsa la digitalització i crea noves direccions.

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va defugir confirmar el nom del reforç per a la saga, però va assegurar que el València té una operació molt avançada i vol tancar-la en les pròximes hores.