Carlota Corredera remata Antonio David Flores: El cop final

 

Rocío Carrasco i el documental ‘Contar la verdad para seguir viva’ continua generant opinions dispars sobre tots els implicats en la trama, així com aquells que han servit d’interlocutors durant tot el procés. Una de les persones més properes a la protagonista és Carlota Corredera, la col·laboradora de ‘Mediaset’ va entrevistar a la filla de Rocío Jurado al costat de Jorge Javier Vázquez.

Però, a més, ha estat una de les persones que més suport ha donat en el seu relat a Rociíto. En una de les seues declaracions a ‘Socialité’ la presentadora acusa Antonio David Flores de voler vendre l’exclusiva del presumpte delicte de violència domèstica entre mare i filla.

El fet —que en el seu dia va ser escomés amb una sentència judicial— va ocórrer el juliol de 2012 i, segons declara la sentència, Rocío Flores era agredida per la seua mare. D’altra banda, Carlota va comentar que el pare de la qual en aquell temps era menor d’edat, va voler vendre l’exclusiva a la televisió i, per això, es va concertar una reunió en la qual figurava la comunicadora i es va tractar este tema en ‘petit comité’.

En paraules de la presentadora, «Antonio David anava a comercialitzar, un cop més, la seua història amb Rocío Carrasco, amb què havia passat amb la seua filla». L’esdeveniment va tenir lloc el setembre de 2012 i van assistir tant Menchu González, directora de continguts de la ‘Fábrica de Tele’, el representant d’Antonio David i la mateixa tertuliana.

La venda d’una exclusiva per 60.000 euros

És el preu que li va posar l’ex guàrdia civil a la història que incloïa de primera mà la seua filla i a ell com a agent en les ombres. «Vam estar molt de temps, va ser una reunió molt i molt llarga. Jo la sensació amb la qual em vaig quedar és que ell (Antonio David) se sentia vencedor. Estava content», comenta la periodista. Carlota titlla de trista les intencions del pare de Rocío Flores per la tragèdia que comporta esta història.

Esmenta que, durant la seua reunió, el tertulià no semblava tenir cap dubte i el recorda somrient: «Crec que David ha trobat en Rocío Carrasco un ‘modus vivendi’, parlar malament d’ella. Atacar Rocío Carrasco ha estat molt rendible fins que ha trencat el seu silenci i entenc que, en aquell moment, segons va comentar el seu representant, tenia greus problemes amb Hisenda».

El deute al qual es refereix Carlota Corredera era molt elevat. Tot i que durant la seua intervenció no necessitava una quantitat exacta en aquell instant, s’ha donat a conéixer a través de diferents informacions que el total que pretenia cobrar de la seua participació televisiva era de 60.000 euros.

«Estava disposat a seure al ‘Deluxe’ per comerciar amb este fet, però no es va fer perquè demanava una quantitat desorbitada», comenta la col·laboradora. Un altre dels motius que va revelar Jorge Javier va ser que l’entrevista no es va dur a terme perquè Rocío Flores en aquell moment era menor d’edat.

 

Els problemes econòmics d’Antonio David Flores

La situació econòmica de l’ex guàrdia civil continua en hores baixes des que s’iniciés la retransmissió del documental, ja que va provocar el seu acomiadament de ‘Mediaset’, que va decidir cessar completament l’activitat laboral que mantenia amb l’exmarit de Rocío Carrasco. Una altra de les opcions que pretenia este any és la seua participació en el debat de ‘Supervivientes’, ja que la seua dona Olga Moreno participa actualment en el programa, però esta aparició també ha estat negada.

Però, tot i quedar-se sense feina a la televisió, va optar per promocionar altres activitats comercials en què exerceix com a imatge, però d’estos contractes també s’ha vist privat per la polèmica que s’ha generat al voltant del seu nom.

Últimes notícies

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.