Carlota Corredera remata Antonio David Flores: El cop final

 

Rocío Carrasco i el documental ‘Contar la verdad para seguir viva’ continua generant opinions dispars sobre tots els implicats en la trama, així com aquells que han servit d’interlocutors durant tot el procés. Una de les persones més properes a la protagonista és Carlota Corredera, la col·laboradora de ‘Mediaset’ va entrevistar a la filla de Rocío Jurado al costat de Jorge Javier Vázquez.

Però, a més, ha estat una de les persones que més suport ha donat en el seu relat a Rociíto. En una de les seues declaracions a ‘Socialité’ la presentadora acusa Antonio David Flores de voler vendre l’exclusiva del presumpte delicte de violència domèstica entre mare i filla.

El fet —que en el seu dia va ser escomés amb una sentència judicial— va ocórrer el juliol de 2012 i, segons declara la sentència, Rocío Flores era agredida per la seua mare. D’altra banda, Carlota va comentar que el pare de la qual en aquell temps era menor d’edat, va voler vendre l’exclusiva a la televisió i, per això, es va concertar una reunió en la qual figurava la comunicadora i es va tractar este tema en ‘petit comité’.

En paraules de la presentadora, «Antonio David anava a comercialitzar, un cop més, la seua història amb Rocío Carrasco, amb què havia passat amb la seua filla». L’esdeveniment va tenir lloc el setembre de 2012 i van assistir tant Menchu González, directora de continguts de la ‘Fábrica de Tele’, el representant d’Antonio David i la mateixa tertuliana.

La venda d’una exclusiva per 60.000 euros

És el preu que li va posar l’ex guàrdia civil a la història que incloïa de primera mà la seua filla i a ell com a agent en les ombres. «Vam estar molt de temps, va ser una reunió molt i molt llarga. Jo la sensació amb la qual em vaig quedar és que ell (Antonio David) se sentia vencedor. Estava content», comenta la periodista. Carlota titlla de trista les intencions del pare de Rocío Flores per la tragèdia que comporta esta història.

Esmenta que, durant la seua reunió, el tertulià no semblava tenir cap dubte i el recorda somrient: «Crec que David ha trobat en Rocío Carrasco un ‘modus vivendi’, parlar malament d’ella. Atacar Rocío Carrasco ha estat molt rendible fins que ha trencat el seu silenci i entenc que, en aquell moment, segons va comentar el seu representant, tenia greus problemes amb Hisenda».

El deute al qual es refereix Carlota Corredera era molt elevat. Tot i que durant la seua intervenció no necessitava una quantitat exacta en aquell instant, s’ha donat a conéixer a través de diferents informacions que el total que pretenia cobrar de la seua participació televisiva era de 60.000 euros.

«Estava disposat a seure al ‘Deluxe’ per comerciar amb este fet, però no es va fer perquè demanava una quantitat desorbitada», comenta la col·laboradora. Un altre dels motius que va revelar Jorge Javier va ser que l’entrevista no es va dur a terme perquè Rocío Flores en aquell moment era menor d’edat.

 

Els problemes econòmics d’Antonio David Flores

La situació econòmica de l’ex guàrdia civil continua en hores baixes des que s’iniciés la retransmissió del documental, ja que va provocar el seu acomiadament de ‘Mediaset’, que va decidir cessar completament l’activitat laboral que mantenia amb l’exmarit de Rocío Carrasco. Una altra de les opcions que pretenia este any és la seua participació en el debat de ‘Supervivientes’, ja que la seua dona Olga Moreno participa actualment en el programa, però esta aparició també ha estat negada.

Però, tot i quedar-se sense feina a la televisió, va optar per promocionar altres activitats comercials en què exerceix com a imatge, però d’estos contractes també s’ha vist privat per la polèmica que s’ha generat al voltant del seu nom.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.