La carta d’Antonio David Flores en la qual ataca sense pietat a Rocío Carrasco

 

A vegades tarden, però l’organització de ‘Supervivientes’ sempre premia als concursants amb visites dels seus familiars més volguts i que es desplacen fins a Hondures per a poder animar-los al màxim. Estes visites acostumen a arribar cap a la meitat del concurs per a fer pujar els ànims dels supervivents. De fet, són els propis aspirants els que deixen una llista al programa dels familiars o amics que vulguen que exercisquen un seguit de funcions mentre estan en el programa.

Els supervivents trien els qui són els seus defensors en els platons, també qui és la persona que volen que els puga cridar en un moment donat i finalment el més important. Deixar clar que familiar volen que els visite a l’illa, arribat el moment.

En el cas d’Olga Moreno el tenia especialment complicat, perquè el seu marit Antonio David Flores havia de ser el seu defensor i alhora, la persona que la visitara.

Però el seu veto en Telecinco ha impedit tota esta logística i el programa ha hagut d’improvisar una solució perquè Moreno també puga sentir-se secundada pels seus. Per este motiu, hui mateix l’ha visitada la seua germana Rosa i que ha acceptat volar a Espanya per a fer costat a la supervivent.

Olga Moreno va ser triada per l’audiència per a tindre una sorpresa molt especial: tindre una caixa amb cartes dels seus familiars. La concursant rebia la notícia precisament en els dies on més baixa d’ànims ha estat. El fet de viure en Platja Desterrament i que damunt Melyssa Pinte no estiguera li va poder a tots els nivells.

 

Entre estos escrits hi ha un de molt especial

 

Per això es va emocionar amb totes les forces quan el Pirata Morgan li va anunciar en un pergamí que podria tindre amb ella a les seues familiars via carta.

El seu marit Antonio David Flores ha volgut escriure-li a la seua dona un breu text, segurament sense entrar en els detalls perquè a la seua manera de veure, està donant contingut a la cadena que ja no ho vol.

No obstant això, estes escasses línies han donat peu a una forta polèmica. Flores li ha escrit un missatge subliminar a la seua dona, però que ha sigut entés per tots els espectadors. El tertulià li ha volgut animar dient que ho està fent molt bé i que li sobra el que a unes altres els ha faltat.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ véiem un avançament, on Olga llegia “Hola Oa, soc el teu xiquet” i posteriorment Tom i Gianmarco rellegien: “A tu et sobra el que unes altres no han tingut mai“. En el plató, Carlos Sobera revelava que esta frase va signada per Antonio David Flores, marit de la supervivent.

Esta frase ha sigut entesa pels espectadors com un atac directe cap a Rocío Carrasco. Una guerra acarnissada que sembla que no està disposat a abandonar, encara que per a això haja perdut el seu treball en televisió i tinga a una gran part de l’audiència en contra seua.

Flores ha aparegut també en els últims dies en un canal de Youtube intentant defensar-se de tot el que s’ha dit d’ell.

Però la falta de proves i d’arguments li ho han complicat molt més i la gent té més que clar que té la batalla perduda davant la docu serie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ que va conquistar a tot el país i que el continuarà fent amb la seua segona temporada.

 

Rocío Flores no ho secunda

 

El presentador no va poder evitar preguntar-li a Rocío Flores. “Eixa és una frase que ha escrit ell, hauríeu de preguntar-li perquè a mi no em correspon. Jo parle i conteste sobre el qual parle jo”, sentenciava.

“En qualsevol cas té una relació directa amb la famosa frase que tots estem pensant”, va apuntar després Sobera. Encara així, la filla d’Antonio David i Rocío Carrasco creu que les cartes donaran ànim a Olga i no contingut per a pensar en això de fora.

Per això ha confessat que no se sentia còmoda amb esta situació i ha volgut desmarcar-se de la jugada del seu pare. Alguna cosa que no sabem si es correspon amb un posicionament total i que implicara que a poc a poc vegem com es va desvinculant del discurs del seu pare per a començar a bastir ponts amb la seua mare.

La mateixa que va afirmar que no estava tancada a recuperar el vincle amb els seus fills encara que el veia complicat per la forta influència que té Antonio David sobre els seus fills i que els porta allunyant presumptament de la seua mare des de fa molts anys.

Carolina Sobe, a Rocío Flores: “Amb esta mena de coses perjudicau Olga”

 

Rocío no volia pronunciar-se més, però qui sí que ho va fer va ser Carolina Sobe. La defensora de Gianmarco va reflexionar que este “missatge subliminar” que ha manat Antonio David a Olga Moreno la situen en el disparador.

“No entenc que sabent el teu pare quina situació hi ha fora, li envia missatges subliminars perquè després l’afecte a ella en el concurs. O estem concursant o estem concursant i vivint el que hi ha fora, perquè després us queixeu. Ara mateix Olga està fent un concurs que l’està fent diví com perquè li vingueu a ficar coses al cap i perquè després en les xarxes socials es recorde a la senyora de rosa fúcsia. No li maneu eixe tipus de coses perquè a la qual perjudica és a Olga”, va argumentar.

Rocío Flores, per part seua, es va mantindre en la mateixa posició. “Jo en cap moment li he ficat res de fora. Jo et comprenc perfectament, però soc jo la que soc ací. No he ficat res de fora i soc la primera persona que s’ha queixat que este programa li fique una frase de fora”, replicava. “Si ho ha escrit i s’ha vist, caldrà dir-ho”, li va explicar Sobe.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.