La carta d’Antonio David Flores en la qual ataca sense pietat a Rocío Carrasco

 

A vegades tarden, però l’organització de ‘Supervivientes’ sempre premia als concursants amb visites dels seus familiars més volguts i que es desplacen fins a Hondures per a poder animar-los al màxim. Estes visites acostumen a arribar cap a la meitat del concurs per a fer pujar els ànims dels supervivents. De fet, són els propis aspirants els que deixen una llista al programa dels familiars o amics que vulguen que exercisquen un seguit de funcions mentre estan en el programa.

Els supervivents trien els qui són els seus defensors en els platons, també qui és la persona que volen que els puga cridar en un moment donat i finalment el més important. Deixar clar que familiar volen que els visite a l’illa, arribat el moment.

En el cas d’Olga Moreno el tenia especialment complicat, perquè el seu marit Antonio David Flores havia de ser el seu defensor i alhora, la persona que la visitara.

Però el seu veto en Telecinco ha impedit tota esta logística i el programa ha hagut d’improvisar una solució perquè Moreno també puga sentir-se secundada pels seus. Per este motiu, hui mateix l’ha visitada la seua germana Rosa i que ha acceptat volar a Espanya per a fer costat a la supervivent.

Olga Moreno va ser triada per l’audiència per a tindre una sorpresa molt especial: tindre una caixa amb cartes dels seus familiars. La concursant rebia la notícia precisament en els dies on més baixa d’ànims ha estat. El fet de viure en Platja Desterrament i que damunt Melyssa Pinte no estiguera li va poder a tots els nivells.

 

Entre estos escrits hi ha un de molt especial

 

Per això es va emocionar amb totes les forces quan el Pirata Morgan li va anunciar en un pergamí que podria tindre amb ella a les seues familiars via carta.

El seu marit Antonio David Flores ha volgut escriure-li a la seua dona un breu text, segurament sense entrar en els detalls perquè a la seua manera de veure, està donant contingut a la cadena que ja no ho vol.

No obstant això, estes escasses línies han donat peu a una forta polèmica. Flores li ha escrit un missatge subliminar a la seua dona, però que ha sigut entés per tots els espectadors. El tertulià li ha volgut animar dient que ho està fent molt bé i que li sobra el que a unes altres els ha faltat.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ véiem un avançament, on Olga llegia «Hola Oa, soc el teu xiquet» i posteriorment Tom i Gianmarco rellegien: «A tu et sobra el que unes altres no han tingut mai«. En el plató, Carlos Sobera revelava que esta frase va signada per Antonio David Flores, marit de la supervivent.

Esta frase ha sigut entesa pels espectadors com un atac directe cap a Rocío Carrasco. Una guerra acarnissada que sembla que no està disposat a abandonar, encara que per a això haja perdut el seu treball en televisió i tinga a una gran part de l’audiència en contra seua.

Flores ha aparegut també en els últims dies en un canal de Youtube intentant defensar-se de tot el que s’ha dit d’ell.

Però la falta de proves i d’arguments li ho han complicat molt més i la gent té més que clar que té la batalla perduda davant la docu serie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ que va conquistar a tot el país i que el continuarà fent amb la seua segona temporada.

 

Rocío Flores no ho secunda

 

El presentador no va poder evitar preguntar-li a Rocío Flores. «Eixa és una frase que ha escrit ell, hauríeu de preguntar-li perquè a mi no em correspon. Jo parle i conteste sobre el qual parle jo», sentenciava.

«En qualsevol cas té una relació directa amb la famosa frase que tots estem pensant», va apuntar després Sobera. Encara així, la filla d’Antonio David i Rocío Carrasco creu que les cartes donaran ànim a Olga i no contingut per a pensar en això de fora.

Per això ha confessat que no se sentia còmoda amb esta situació i ha volgut desmarcar-se de la jugada del seu pare. Alguna cosa que no sabem si es correspon amb un posicionament total i que implicara que a poc a poc vegem com es va desvinculant del discurs del seu pare per a començar a bastir ponts amb la seua mare.

La mateixa que va afirmar que no estava tancada a recuperar el vincle amb els seus fills encara que el veia complicat per la forta influència que té Antonio David sobre els seus fills i que els porta allunyant presumptament de la seua mare des de fa molts anys.

Carolina Sobe, a Rocío Flores: «Amb esta mena de coses perjudicau Olga»

 

Rocío no volia pronunciar-se més, però qui sí que ho va fer va ser Carolina Sobe. La defensora de Gianmarco va reflexionar que este «missatge subliminar» que ha manat Antonio David a Olga Moreno la situen en el disparador.

«No entenc que sabent el teu pare quina situació hi ha fora, li envia missatges subliminars perquè després l’afecte a ella en el concurs. O estem concursant o estem concursant i vivint el que hi ha fora, perquè després us queixeu. Ara mateix Olga està fent un concurs que l’està fent diví com perquè li vingueu a ficar coses al cap i perquè després en les xarxes socials es recorde a la senyora de rosa fúcsia. No li maneu eixe tipus de coses perquè a la qual perjudica és a Olga», va argumentar.

Rocío Flores, per part seua, es va mantindre en la mateixa posició. «Jo en cap moment li he ficat res de fora. Jo et comprenc perfectament, però soc jo la que soc ací. No he ficat res de fora i soc la primera persona que s’ha queixat que este programa li fique una frase de fora», replicava. «Si ho ha escrit i s’ha vist, caldrà dir-ho», li va explicar Sobe.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.