‘La casa de papel’ tindrà un ‘spin-off’ protagonitzat per un dels seus millors personatges

La popular sèrie ‘La casa de papel’, tindrà continuïtat en 2023 amb un esqueix que protagonitzarà el personatge de Berlín, interpretat per Pedro Alonso (Vigo, 1971).

Si alguna cosa pot presumir ‘La casa de pape’, és que té un ampli repertori de grans personatges. I encara més important: cadascun té una història particular que ho va portar fins a coincidir amb El Professor. Per descomptat, la narrativa a la qual més se li pot traure joc és a la de Berlín. El susdit ja tenia un historial en el món de la criminalitat abans de planejar un colp al costat del personatge d’Álvaro Morte.

Entrant en terreny de spoilers, Berlín va ser una figura clau durant la primera temporada de la casa de paper. Això sí, per desgràcia va perdre la vida al final. Malgrat l’anterior, va continuar apareixent en posteriors temporades a través de flashbacks que, de fet, ens van permetre conéixer-ho d’una manera més personal. Segurament en la seua pròpia sèrie podrem conéixer un sense fi de detalls interessants sobre una ment mestra dels atracaments.

Netflix, per part seua, torna a deixar clar que està disposada a tirar la casa per la finestra per a continuar reforçant el seu catàleg de produccions originals. Si a la seva mà ja té una mina d’or que té repercussió a nivell mundial, per què desaprofitar-la? No dubtes que en el futur, després de la sèrie de Berlín, veurem més sense-off basats en altres personatges de la casa de paper —de Tòquio, per exemple—.

«Per a entendre el seu final cal començar des del principi. En 2023 arriba ‘l’spin-off de Berlín‘, ha anunciat la plataforma Netflix en una publicació en xarxes socials, acompanyada d’imatges del personatge i amb un missatge en el qual ha assenyalat que «l’univers de ‘La casa de papel’ continua».

 

 

La notícia coincideix amb estrena aquest divendres 3 de desembre dels cinc últims capítols de la seua cinquena temporada, en els quals es resoldran el colp al Banc d’Espanya.

Segons han avançat els creadors de la sèrie, Álex Pina i Esther Martínez Lobato, durant la roda de premsa, els episodis estaran carregats «d’adrenalina i molts girs», però també aprofundiran en l’aspecte més «sentimental i emocional» del Professor, Denver, Lisboa, Estocolm i la resta de la banda.

Últimes notícies

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.