‘La casa de papel’ tindrà un ‘spin-off’ protagonitzat per un dels seus millors personatges

La popular sèrie ‘La casa de papel’, tindrà continuïtat en 2023 amb un esqueix que protagonitzarà el personatge de Berlín, interpretat per Pedro Alonso (Vigo, 1971).

Si alguna cosa pot presumir ‘La casa de pape’, és que té un ampli repertori de grans personatges. I encara més important: cadascun té una història particular que ho va portar fins a coincidir amb El Professor. Per descomptat, la narrativa a la qual més se li pot traure joc és a la de Berlín. El susdit ja tenia un historial en el món de la criminalitat abans de planejar un colp al costat del personatge d’Álvaro Morte.

Entrant en terreny de spoilers, Berlín va ser una figura clau durant la primera temporada de la casa de paper. Això sí, per desgràcia va perdre la vida al final. Malgrat l’anterior, va continuar apareixent en posteriors temporades a través de flashbacks que, de fet, ens van permetre conéixer-ho d’una manera més personal. Segurament en la seua pròpia sèrie podrem conéixer un sense fi de detalls interessants sobre una ment mestra dels atracaments.

Netflix, per part seua, torna a deixar clar que està disposada a tirar la casa per la finestra per a continuar reforçant el seu catàleg de produccions originals. Si a la seva mà ja té una mina d’or que té repercussió a nivell mundial, per què desaprofitar-la? No dubtes que en el futur, després de la sèrie de Berlín, veurem més sense-off basats en altres personatges de la casa de paper —de Tòquio, per exemple—.

«Per a entendre el seu final cal començar des del principi. En 2023 arriba ‘l’spin-off de Berlín‘, ha anunciat la plataforma Netflix en una publicació en xarxes socials, acompanyada d’imatges del personatge i amb un missatge en el qual ha assenyalat que «l’univers de ‘La casa de papel’ continua».

 

 

La notícia coincideix amb estrena aquest divendres 3 de desembre dels cinc últims capítols de la seua cinquena temporada, en els quals es resoldran el colp al Banc d’Espanya.

Segons han avançat els creadors de la sèrie, Álex Pina i Esther Martínez Lobato, durant la roda de premsa, els episodis estaran carregats «d’adrenalina i molts girs», però també aprofundiran en l’aspecte més «sentimental i emocional» del Professor, Denver, Lisboa, Estocolm i la resta de la banda.

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.