15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

La casa de Papel torna amb la seua quinta i última temporada

 

Una de les sèries més populars de la plataforma Netflix és ‘La Casa de Papel’ i sens dubte el més esperat és la cinquena i última temporada d’esta famosa sèrie. Per a fer menys llarga l’espera, l’actriu Úrsula Corberó ha compartit una imatge del rodatge en el qual pot observar a Tokio armada fins a les dents i llista per a l’acció. I és que benvolguts fans de la sèrie, els últims episodis apunten a ser els més salvatges de la sèrie de Netflix.

La imatge, en blanc i negre, mostra a Tokio alçant una metralleta, la jove porta amb si un arsenal de bombes a manera d’armilla i una pistola guardada a la cama esquerra. Amb una mirada desafiadora que fa tremolar a qui la veu, el personatge es prepara per a donar molta canya i, com diria Nairobi, ‘muntar una jarana’.

La jove actriu deixa ben clar que esta temporada serà tremendament explosiva. “Mare meua, és que fluixejareu amb la cinquena”, escriu Úrsula Corberó. Sens dubte, la ficció creada per Álex Pina té l’objectiu d’acomiadar-se en gran. L’atracament al Banc d’Espanya no ha sortit com el Professor i l’equip planejaven i ara tots s’enfronten a una perillosa fugida cap endavant.

 

[instagram]CNXiJedhM9A[/instagram]

Encara que poc se sap de la temporada final, més enllà dels fitxatges de Miguel Ángel SilvestrePatrick Criado, si sabem que donarà molt a parlar. Segons va declarar Pina a EW, els últims 10 episodis seran “una autèntica partida d’escacs”, en el qual hi haurà “una estratègia de guerra: atacar i contenció”.

Benvolguts fans, esteu preparats per a començar esta partida d’escacs?.

 

La casa de paper

La casa de papel és una sèrie de televisió espanyola creada per Álex Pina i produïda per Atresmedia i posteriorment en Netflix. Protagonitzada per Úrsula Corberó, Itziar Ituño i Álvaro Morte, es va presentar en l’III Festival de Televisió de Primavera a Burgos al març de 2017 1​ i el 2 de maig d’este mateix any es va estrenar en la cadena espanyola Antena 3. Esta cadena va distribuir les dos primeres parts de la sèrie a Espanya abans que Netflix l’adquirís a la fi de 2017, qui la va editar, va reeditar i va distribuir les dos parts per tot el món. La sèrie està inspirada en el protocol de l’atracador de bancs Willie Sutton,2​ qui va concebre més de 100 cops mitjançant disfresses i enganys i sense necessitat de disparar a ningú. Això li va reportar 2 milions en les dècades de 1920-1950.

Últimes notícies

L’IVAM commemora el 150 aniversari de Julio González amb exposicions, xarrades i un taller

L'IVAM dedicarà 2026 a commemorar el 150 aniversari de Julio González amb una gran exposició, un cicle literari, un taller d'escultura i accions educatives. El programa reforça el vincle del museu amb el pioner de l'escultura en ferro i rellig el seu llegat des de noves mirades.

El València Basket busca a Saragossa un pas quasi definitiu cap a la següent ronda d’Eurolliga

L'equip taronja visita al Casademont en la jornada 10 amb 6-3 i aspira a un triomf que l'acoste a la següent fase; guanyar per més de set li donaria el average.

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.