La casa de Papel torna amb la seua quinta i última temporada

 

Una de les sèries més populars de la plataforma Netflix és ‘La Casa de Papel’ i sens dubte el més esperat és la cinquena i última temporada d’esta famosa sèrie. Per a fer menys llarga l’espera, l’actriu Úrsula Corberó ha compartit una imatge del rodatge en el qual pot observar a Tokio armada fins a les dents i llista per a l’acció. I és que benvolguts fans de la sèrie, els últims episodis apunten a ser els més salvatges de la sèrie de Netflix.

La imatge, en blanc i negre, mostra a Tokio alçant una metralleta, la jove porta amb si un arsenal de bombes a manera d’armilla i una pistola guardada a la cama esquerra. Amb una mirada desafiadora que fa tremolar a qui la veu, el personatge es prepara per a donar molta canya i, com diria Nairobi, ‘muntar una jarana’.

La jove actriu deixa ben clar que esta temporada serà tremendament explosiva. «Mare meua, és que fluixejareu amb la cinquena», escriu Úrsula Corberó. Sens dubte, la ficció creada per Álex Pina té l’objectiu d’acomiadar-se en gran. L’atracament al Banc d’Espanya no ha sortit com el Professor i l’equip planejaven i ara tots s’enfronten a una perillosa fugida cap endavant.

 

[instagram]CNXiJedhM9A[/instagram]

Encara que poc se sap de la temporada final, més enllà dels fitxatges de Miguel Ángel SilvestrePatrick Criado, si sabem que donarà molt a parlar. Segons va declarar Pina a EW, els últims 10 episodis seran «una autèntica partida d’escacs», en el qual hi haurà «una estratègia de guerra: atacar i contenció».

Benvolguts fans, esteu preparats per a començar esta partida d’escacs?.

 

La casa de paper

La casa de papel és una sèrie de televisió espanyola creada per Álex Pina i produïda per Atresmedia i posteriorment en Netflix. Protagonitzada per Úrsula Corberó, Itziar Ituño i Álvaro Morte, es va presentar en l’III Festival de Televisió de Primavera a Burgos al març de 2017 1​ i el 2 de maig d’este mateix any es va estrenar en la cadena espanyola Antena 3. Esta cadena va distribuir les dos primeres parts de la sèrie a Espanya abans que Netflix l’adquirís a la fi de 2017, qui la va editar, va reeditar i va distribuir les dos parts per tot el món. La sèrie està inspirada en el protocol de l’atracador de bancs Willie Sutton,2​ qui va concebre més de 100 cops mitjançant disfresses i enganys i sense necessitat de disparar a ningú. Això li va reportar 2 milions en les dècades de 1920-1950.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.