13.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

La casa de Papel torna amb la seua quinta i última temporada

 

Una de les sèries més populars de la plataforma Netflix és ‘La Casa de Papel’ i sens dubte el més esperat és la cinquena i última temporada d’esta famosa sèrie. Per a fer menys llarga l’espera, l’actriu Úrsula Corberó ha compartit una imatge del rodatge en el qual pot observar a Tokio armada fins a les dents i llista per a l’acció. I és que benvolguts fans de la sèrie, els últims episodis apunten a ser els més salvatges de la sèrie de Netflix.

La imatge, en blanc i negre, mostra a Tokio alçant una metralleta, la jove porta amb si un arsenal de bombes a manera d’armilla i una pistola guardada a la cama esquerra. Amb una mirada desafiadora que fa tremolar a qui la veu, el personatge es prepara per a donar molta canya i, com diria Nairobi, ‘muntar una jarana’.

La jove actriu deixa ben clar que esta temporada serà tremendament explosiva. “Mare meua, és que fluixejareu amb la cinquena”, escriu Úrsula Corberó. Sens dubte, la ficció creada per Álex Pina té l’objectiu d’acomiadar-se en gran. L’atracament al Banc d’Espanya no ha sortit com el Professor i l’equip planejaven i ara tots s’enfronten a una perillosa fugida cap endavant.

 

[instagram]CNXiJedhM9A[/instagram]

Encara que poc se sap de la temporada final, més enllà dels fitxatges de Miguel Ángel SilvestrePatrick Criado, si sabem que donarà molt a parlar. Segons va declarar Pina a EW, els últims 10 episodis seran “una autèntica partida d’escacs”, en el qual hi haurà “una estratègia de guerra: atacar i contenció”.

Benvolguts fans, esteu preparats per a començar esta partida d’escacs?.

 

La casa de paper

La casa de papel és una sèrie de televisió espanyola creada per Álex Pina i produïda per Atresmedia i posteriorment en Netflix. Protagonitzada per Úrsula Corberó, Itziar Ituño i Álvaro Morte, es va presentar en l’III Festival de Televisió de Primavera a Burgos al març de 2017 1​ i el 2 de maig d’este mateix any es va estrenar en la cadena espanyola Antena 3. Esta cadena va distribuir les dos primeres parts de la sèrie a Espanya abans que Netflix l’adquirís a la fi de 2017, qui la va editar, va reeditar i va distribuir les dos parts per tot el món. La sèrie està inspirada en el protocol de l’atracador de bancs Willie Sutton,2​ qui va concebre més de 100 cops mitjançant disfresses i enganys i sense necessitat de disparar a ningú. Això li va reportar 2 milions en les dècades de 1920-1950.

Últimes notícies

61 llevaneu i 6.785 tones de sal per a afrontar la neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana activa un ampli dispositiu davant la borrasca Francis amb 61 llevaneu, més d'un milió de litres de salmorra i 6.785 tones de sal. Es preveuen reforços de Guàrdia Civil i possibles corts si la seguretat ho exigix.

Indonèsia treballarà fins a l’últim dia per a localitzar als tres valencians desapareguts

Indonèsia manté la busca després del naufragi del 26 de desembre amb equips de sonar i bussos. El diumenge s'avalua si s'amplia l'operatiu.

Els agricultors confien en 2026 per a facilitar el relleu generacional amb suport de la UE

El sector demana menys burocràcia, fiscalitat favorable en les transmissions i suport als jóvens. També reclama una PAC sense retallades i regles comercials en igualtat.

El tortell de Reis es reinventa sense perdre la tradició

El tortell de Reis suma farcits com a pastís de formatge o torró, encara que el de nata continua manant. L'alça de la mantega obliga a ajustar preus i grandàries.

Domingo amb pluja en el sud, nevades a cotes baixes i descens de temperatures

Aemet preveu un diumenge hivernal: més inestabilitat en el sud, ruixats forts en l'Estret i neu en cotes baixes per l'entrada d'aire àrtic. Les temperatures descendixen de forma generalitzada, amb gelades a l'interior i vent intens en litorals i Balears.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa en el filferro a Corberán

El Celta va véncer 4-1 al València amb màxima eficàcia i aprofitant errors rivals. El resultat acosta als celestes a Europa i compromet a Corberán.

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa tocat a Corberán

El Celta va castigar els errors del València amb un 4-1 en Balaídos i s'acosta a la zona europea. L'equip de Corberán seguix sense guanyar fora i augmenta la pressió.