La casa de Papel torna amb la seua quinta i última temporada

 

Una de les sèries més populars de la plataforma Netflix és ‘La Casa de Papel’ i sens dubte el més esperat és la cinquena i última temporada d’esta famosa sèrie. Per a fer menys llarga l’espera, l’actriu Úrsula Corberó ha compartit una imatge del rodatge en el qual pot observar a Tokio armada fins a les dents i llista per a l’acció. I és que benvolguts fans de la sèrie, els últims episodis apunten a ser els més salvatges de la sèrie de Netflix.

La imatge, en blanc i negre, mostra a Tokio alçant una metralleta, la jove porta amb si un arsenal de bombes a manera d’armilla i una pistola guardada a la cama esquerra. Amb una mirada desafiadora que fa tremolar a qui la veu, el personatge es prepara per a donar molta canya i, com diria Nairobi, ‘muntar una jarana’.

La jove actriu deixa ben clar que esta temporada serà tremendament explosiva. «Mare meua, és que fluixejareu amb la cinquena», escriu Úrsula Corberó. Sens dubte, la ficció creada per Álex Pina té l’objectiu d’acomiadar-se en gran. L’atracament al Banc d’Espanya no ha sortit com el Professor i l’equip planejaven i ara tots s’enfronten a una perillosa fugida cap endavant.

 

[instagram]CNXiJedhM9A[/instagram]

Encara que poc se sap de la temporada final, més enllà dels fitxatges de Miguel Ángel SilvestrePatrick Criado, si sabem que donarà molt a parlar. Segons va declarar Pina a EW, els últims 10 episodis seran «una autèntica partida d’escacs», en el qual hi haurà «una estratègia de guerra: atacar i contenció».

Benvolguts fans, esteu preparats per a començar esta partida d’escacs?.

 

La casa de paper

La casa de papel és una sèrie de televisió espanyola creada per Álex Pina i produïda per Atresmedia i posteriorment en Netflix. Protagonitzada per Úrsula Corberó, Itziar Ituño i Álvaro Morte, es va presentar en l’III Festival de Televisió de Primavera a Burgos al març de 2017 1​ i el 2 de maig d’este mateix any es va estrenar en la cadena espanyola Antena 3. Esta cadena va distribuir les dos primeres parts de la sèrie a Espanya abans que Netflix l’adquirís a la fi de 2017, qui la va editar, va reeditar i va distribuir les dos parts per tot el món. La sèrie està inspirada en el protocol de l’atracador de bancs Willie Sutton,2​ qui va concebre més de 100 cops mitjançant disfresses i enganys i sense necessitat de disparar a ningú. Això li va reportar 2 milions en les dècades de 1920-1950.

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.