La casa de Papel torna amb la seua quinta i última temporada

 

Una de les sèries més populars de la plataforma Netflix és ‘La Casa de Papel’ i sens dubte el més esperat és la cinquena i última temporada d’esta famosa sèrie. Per a fer menys llarga l’espera, l’actriu Úrsula Corberó ha compartit una imatge del rodatge en el qual pot observar a Tokio armada fins a les dents i llista per a l’acció. I és que benvolguts fans de la sèrie, els últims episodis apunten a ser els més salvatges de la sèrie de Netflix.

La imatge, en blanc i negre, mostra a Tokio alçant una metralleta, la jove porta amb si un arsenal de bombes a manera d’armilla i una pistola guardada a la cama esquerra. Amb una mirada desafiadora que fa tremolar a qui la veu, el personatge es prepara per a donar molta canya i, com diria Nairobi, ‘muntar una jarana’.

La jove actriu deixa ben clar que esta temporada serà tremendament explosiva. «Mare meua, és que fluixejareu amb la cinquena», escriu Úrsula Corberó. Sens dubte, la ficció creada per Álex Pina té l’objectiu d’acomiadar-se en gran. L’atracament al Banc d’Espanya no ha sortit com el Professor i l’equip planejaven i ara tots s’enfronten a una perillosa fugida cap endavant.

 

[instagram]CNXiJedhM9A[/instagram]

Encara que poc se sap de la temporada final, més enllà dels fitxatges de Miguel Ángel SilvestrePatrick Criado, si sabem que donarà molt a parlar. Segons va declarar Pina a EW, els últims 10 episodis seran «una autèntica partida d’escacs», en el qual hi haurà «una estratègia de guerra: atacar i contenció».

Benvolguts fans, esteu preparats per a començar esta partida d’escacs?.

 

La casa de paper

La casa de papel és una sèrie de televisió espanyola creada per Álex Pina i produïda per Atresmedia i posteriorment en Netflix. Protagonitzada per Úrsula Corberó, Itziar Ituño i Álvaro Morte, es va presentar en l’III Festival de Televisió de Primavera a Burgos al març de 2017 1​ i el 2 de maig d’este mateix any es va estrenar en la cadena espanyola Antena 3. Esta cadena va distribuir les dos primeres parts de la sèrie a Espanya abans que Netflix l’adquirís a la fi de 2017, qui la va editar, va reeditar i va distribuir les dos parts per tot el món. La sèrie està inspirada en el protocol de l’atracador de bancs Willie Sutton,2​ qui va concebre més de 100 cops mitjançant disfresses i enganys i sense necessitat de disparar a ningú. Això li va reportar 2 milions en les dècades de 1920-1950.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU