19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Chelo García Cortés cau en la ‘Sálvame Fashion Week’ i es trenca el radi

Aquest dimecres a la nit Telecinco va celebrar la ‘Sálvame Fashion Week’. En ella, els col·laboradors habituals del format i Rocío Carrasco van Ana María Aldón, Àgata Ruiz de la Prada i vestir dissenys d’artistes novells.

El representant de Romania en Eurovisió 2022 amb la viral ‘Llámame’. Els participants no es van limitar a ballar, sinó que van fer una coreografia.

En aqueix precís moment, Chelo García Cortés una caiguda en l’escenari, encara que en el moment es va alçar en qüestió d’instants i va tindre coratge per a continuar el número, la cosa va ser bastant greu.

Jorge Javier Vázquez afirmava que la col·laboradora havia passat tot el dia tement l’esvarosa que era la passarel·la. Immediatament, Chelo ha sigut atesa pels sanitaris de Mediaset.

No sé on em fa mal, però em porteu a algun lloc, eh”, deia. “Cal fer-li placa, li ho embenaré i a l’hospital”, informava l’especialista. “Pot haver-se trencat la monyeca, cal veure-ho”.

Finalment, la col·laboradora ha sigut traslladada en ambulància a l’hospital per a fer-se les proves convenients.

Immediatament la van traslladar a l’hospital, on després de fer-li diferents proves mèdiques van veure que s’havia trencat el radi.

Últimes notícies

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.

Localitzen en el Palau de Llíria ‘La Camusa’ de Sorolla, desapareguda des dels 70

La Policia Nacional ha recuperat el retrat 'La Camusa' de Joaquín Sorolla en el Palau de Llíria, al costat de dos obres de José Moreno Carbonero. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat en constatar-se la seua titularitat pública.

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.

El BOE detalla la Comissió Mixta després de la dana i fixa la seua estrena el 18 de febrer

El BOE publica el Reial decret que crea la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió està prevista per al 18 de febrer.

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.