19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Chelo García Cortés cau en la ‘Sálvame Fashion Week’ i es trenca el radi

Aquest dimecres a la nit Telecinco va celebrar la ‘Sálvame Fashion Week’. En ella, els col·laboradors habituals del format i Rocío Carrasco van Ana María Aldón, Àgata Ruiz de la Prada i vestir dissenys d’artistes novells.

El representant de Romania en Eurovisió 2022 amb la viral ‘Llámame’. Els participants no es van limitar a ballar, sinó que van fer una coreografia.

En aqueix precís moment, Chelo García Cortés una caiguda en l’escenari, encara que en el moment es va alçar en qüestió d’instants i va tindre coratge per a continuar el número, la cosa va ser bastant greu.

Jorge Javier Vázquez afirmava que la col·laboradora havia passat tot el dia tement l’esvarosa que era la passarel·la. Immediatament, Chelo ha sigut atesa pels sanitaris de Mediaset.

No sé on em fa mal, però em porteu a algun lloc, eh”, deia. “Cal fer-li placa, li ho embenaré i a l’hospital”, informava l’especialista. “Pot haver-se trencat la monyeca, cal veure-ho”.

Finalment, la col·laboradora ha sigut traslladada en ambulància a l’hospital per a fer-se les proves convenients.

Immediatament la van traslladar a l’hospital, on després de fer-li diferents proves mèdiques van veure que s’havia trencat el radi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.