16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Chelo García Cortés cau en la ‘Sálvame Fashion Week’ i es trenca el radi

Aquest dimecres a la nit Telecinco va celebrar la ‘Sálvame Fashion Week’. En ella, els col·laboradors habituals del format i Rocío Carrasco van Ana María Aldón, Àgata Ruiz de la Prada i vestir dissenys d’artistes novells.

El representant de Romania en Eurovisió 2022 amb la viral ‘Llámame’. Els participants no es van limitar a ballar, sinó que van fer una coreografia.

En aqueix precís moment, Chelo García Cortés una caiguda en l’escenari, encara que en el moment es va alçar en qüestió d’instants i va tindre coratge per a continuar el número, la cosa va ser bastant greu.

Jorge Javier Vázquez afirmava que la col·laboradora havia passat tot el dia tement l’esvarosa que era la passarel·la. Immediatament, Chelo ha sigut atesa pels sanitaris de Mediaset.

No sé on em fa mal, però em porteu a algun lloc, eh”, deia. “Cal fer-li placa, li ho embenaré i a l’hospital”, informava l’especialista. “Pot haver-se trencat la monyeca, cal veure-ho”.

Finalment, la col·laboradora ha sigut traslladada en ambulància a l’hospital per a fer-se les proves convenients.

Immediatament la van traslladar a l’hospital, on després de fer-li diferents proves mèdiques van veure que s’havia trencat el radi.

Últimes notícies

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.