Chelo García Cortés cau en la ‘Sálvame Fashion Week’ i es trenca el radi

Aquest dimecres a la nit Telecinco va celebrar la ‘Sálvame Fashion Week’. En ella, els col·laboradors habituals del format i Rocío Carrasco van Ana María Aldón, Àgata Ruiz de la Prada i vestir dissenys d’artistes novells.

El representant de Romania en Eurovisió 2022 amb la viral ‘Llámame’. Els participants no es van limitar a ballar, sinó que van fer una coreografia.

En aqueix precís moment, Chelo García Cortés una caiguda en l’escenari, encara que en el moment es va alçar en qüestió d’instants i va tindre coratge per a continuar el número, la cosa va ser bastant greu.

Jorge Javier Vázquez afirmava que la col·laboradora havia passat tot el dia tement l’esvarosa que era la passarel·la. Immediatament, Chelo ha sigut atesa pels sanitaris de Mediaset.

No sé on em fa mal, però em porteu a algun lloc, eh”, deia. “Cal fer-li placa, li ho embenaré i a l’hospital”, informava l’especialista. “Pot haver-se trencat la monyeca, cal veure-ho”.

Finalment, la col·laboradora ha sigut traslladada en ambulància a l’hospital per a fer-se les proves convenients.

Immediatament la van traslladar a l’hospital, on després de fer-li diferents proves mèdiques van veure que s’havia trencat el radi.

Últimes notícies

L’afiliació d’autònoms marca rècord en la Comunitat Valenciana impulsada pel treball estranger

La Comunitat Valenciana aconseguix un rècord de 389.839 afiliacions d'autònoms, amb un pes creixent del col·lectiu estranger i un relleu generacional que obri un buit de talent en sectors tradicionals.

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.

Pérez Llorca anuncia un reforç de les inspeccions per a frenar els empadronaments irregulars

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts un reforç de la coordinació i inspeccions per a controlar els empadronaments irregulars i vincula el fenomen a la immigració desordenada i a la falta de recursos estatals.

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.