Chelo García Cortés cau en la ‘Sálvame Fashion Week’ i es trenca el radi

Aquest dimecres a la nit Telecinco va celebrar la ‘Sálvame Fashion Week’. En ella, els col·laboradors habituals del format i Rocío Carrasco van Ana María Aldón, Àgata Ruiz de la Prada i vestir dissenys d’artistes novells.

El representant de Romania en Eurovisió 2022 amb la viral ‘Llámame’. Els participants no es van limitar a ballar, sinó que van fer una coreografia.

En aqueix precís moment, Chelo García Cortés una caiguda en l’escenari, encara que en el moment es va alçar en qüestió d’instants i va tindre coratge per a continuar el número, la cosa va ser bastant greu.

Jorge Javier Vázquez afirmava que la col·laboradora havia passat tot el dia tement l’esvarosa que era la passarel·la. Immediatament, Chelo ha sigut atesa pels sanitaris de Mediaset.

No sé on em fa mal, però em porteu a algun lloc, eh”, deia. “Cal fer-li placa, li ho embenaré i a l’hospital”, informava l’especialista. “Pot haver-se trencat la monyeca, cal veure-ho”.

Finalment, la col·laboradora ha sigut traslladada en ambulància a l’hospital per a fer-se les proves convenients.

Immediatament la van traslladar a l’hospital, on després de fer-li diferents proves mèdiques van veure que s’havia trencat el radi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.