10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín guanyen la segona edició de ‘La última cena’

‘La última cena’, el programa de cuina de Telecinco, va arribar anit a la seua fi, amb una final molt renyida entre Lydia Lozano i Carmen Borrego contra Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín, i finalment ha sigut esta última parella la que s’ha alçat amb la victòria.

Amb un 54% dels vots de l’audiència, enfront del 46%, han sigut l’ex política i la germana de Miguel Bosé els qui han aconseguit l’anhelat morter d’or. I és que la parella, que va enlluernar als comensals tant en el seu primer cuinat com en este últim, va aconseguir anteriorment el primer lloc del rànquing de totes les parelles.

D’esta manera, Cifuentes i Dominguín han guanyat els 20.000 euros del premi que han donat a les causes benèfiques que elles han triat: l’expresidenta de la Comunitat de Madrid va triar APRAMP, una associació que rehabiliten dones víctimes de tràfic, mentre que la seua companya donarà la seua part a la doctora Carmen Fons, que ajuda a investigar l’encefalopatia epilèptica KCNQ2 en xiquets.

Anit, es tractava de cuinar un primer (tàrtar amb gelat i fals caviar al gust dels cuiners), un segon (guatla farcida amb guarnició) i unes postres (moixí amb cúpula de xocolate en niu de cotó de sucre) per a la presentadora Paz Padilla, els dos xefs (Miguel Cobo i Begoña Rodrigo) i els convidats.

Valoracions Convidats

 

Les valoracions dels comensals presents van acabar per resoldre que tots dos menús eren bons, i tots dos van obtindre un empat de 4 punts. No obstant això, l’audiència des de les seues cases, que era qui tenia l’última paraula, va decidir la victòria de Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín.

 

Karaoke en el plató

 

Passades ja les dos de la matinada del divendres, va arribar el presumpte plat fort de la nit, que es va anunciar com una cosa mai vista en televisió. Com era d’esperar, la realitat no va respondre a l’expectativa. Va ser un karaoke amb temes de Miguel Bosé en el qual van participar les quatre cuineres de la nit.

A la germana del cantant, Lucía, li va correspondre ‘Los chicos no lloran’ i va demostrar dos coses: que no sap cantar i que no sap la lletra d’eixe clàssic. En això del ‘Karaoke Bosé’ va sobreeixir Cifuentes: impagable escoltar en la seua boca això de “no té moral i és difícil d’assaciar” de ‘Don Diablo‘.

 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.