Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín guanyen la segona edició de ‘La última cena’

‘La última cena’, el programa de cuina de Telecinco, va arribar anit a la seua fi, amb una final molt renyida entre Lydia Lozano i Carmen Borrego contra Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín, i finalment ha sigut esta última parella la que s’ha alçat amb la victòria.

Amb un 54% dels vots de l’audiència, enfront del 46%, han sigut l’ex política i la germana de Miguel Bosé els qui han aconseguit l’anhelat morter d’or. I és que la parella, que va enlluernar als comensals tant en el seu primer cuinat com en este últim, va aconseguir anteriorment el primer lloc del rànquing de totes les parelles.

D’esta manera, Cifuentes i Dominguín han guanyat els 20.000 euros del premi que han donat a les causes benèfiques que elles han triat: l’expresidenta de la Comunitat de Madrid va triar APRAMP, una associació que rehabiliten dones víctimes de tràfic, mentre que la seua companya donarà la seua part a la doctora Carmen Fons, que ajuda a investigar l’encefalopatia epilèptica KCNQ2 en xiquets.

Anit, es tractava de cuinar un primer (tàrtar amb gelat i fals caviar al gust dels cuiners), un segon (guatla farcida amb guarnició) i unes postres (moixí amb cúpula de xocolate en niu de cotó de sucre) per a la presentadora Paz Padilla, els dos xefs (Miguel Cobo i Begoña Rodrigo) i els convidats.

Valoracions Convidats

 

Les valoracions dels comensals presents van acabar per resoldre que tots dos menús eren bons, i tots dos van obtindre un empat de 4 punts. No obstant això, l’audiència des de les seues cases, que era qui tenia l’última paraula, va decidir la victòria de Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín.

 

Karaoke en el plató

 

Passades ja les dos de la matinada del divendres, va arribar el presumpte plat fort de la nit, que es va anunciar com una cosa mai vista en televisió. Com era d’esperar, la realitat no va respondre a l’expectativa. Va ser un karaoke amb temes de Miguel Bosé en el qual van participar les quatre cuineres de la nit.

A la germana del cantant, Lucía, li va correspondre ‘Los chicos no lloran’ i va demostrar dos coses: que no sap cantar i que no sap la lletra d’eixe clàssic. En això del ‘Karaoke Bosé’ va sobreeixir Cifuentes: impagable escoltar en la seua boca això de “no té moral i és difícil d’assaciar” de ‘Don Diablo‘.

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.