Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín guanyen la segona edició de ‘La última cena’

‘La última cena’, el programa de cuina de Telecinco, va arribar anit a la seua fi, amb una final molt renyida entre Lydia Lozano i Carmen Borrego contra Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín, i finalment ha sigut esta última parella la que s’ha alçat amb la victòria.

Amb un 54% dels vots de l’audiència, enfront del 46%, han sigut l’ex política i la germana de Miguel Bosé els qui han aconseguit l’anhelat morter d’or. I és que la parella, que va enlluernar als comensals tant en el seu primer cuinat com en este últim, va aconseguir anteriorment el primer lloc del rànquing de totes les parelles.

D’esta manera, Cifuentes i Dominguín han guanyat els 20.000 euros del premi que han donat a les causes benèfiques que elles han triat: l’expresidenta de la Comunitat de Madrid va triar APRAMP, una associació que rehabiliten dones víctimes de tràfic, mentre que la seua companya donarà la seua part a la doctora Carmen Fons, que ajuda a investigar l’encefalopatia epilèptica KCNQ2 en xiquets.

Anit, es tractava de cuinar un primer (tàrtar amb gelat i fals caviar al gust dels cuiners), un segon (guatla farcida amb guarnició) i unes postres (moixí amb cúpula de xocolate en niu de cotó de sucre) per a la presentadora Paz Padilla, els dos xefs (Miguel Cobo i Begoña Rodrigo) i els convidats.

Valoracions Convidats

 

Les valoracions dels comensals presents van acabar per resoldre que tots dos menús eren bons, i tots dos van obtindre un empat de 4 punts. No obstant això, l’audiència des de les seues cases, que era qui tenia l’última paraula, va decidir la victòria de Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín.

 

Karaoke en el plató

 

Passades ja les dos de la matinada del divendres, va arribar el presumpte plat fort de la nit, que es va anunciar com una cosa mai vista en televisió. Com era d’esperar, la realitat no va respondre a l’expectativa. Va ser un karaoke amb temes de Miguel Bosé en el qual van participar les quatre cuineres de la nit.

A la germana del cantant, Lucía, li va correspondre ‘Los chicos no lloran’ i va demostrar dos coses: que no sap cantar i que no sap la lletra d’eixe clàssic. En això del ‘Karaoke Bosé’ va sobreeixir Cifuentes: impagable escoltar en la seua boca això de «no té moral i és difícil d’assaciar» de ‘Don Diablo‘.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.