10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín guanyen la segona edició de ‘La última cena’

‘La última cena’, el programa de cuina de Telecinco, va arribar anit a la seua fi, amb una final molt renyida entre Lydia Lozano i Carmen Borrego contra Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín, i finalment ha sigut esta última parella la que s’ha alçat amb la victòria.

Amb un 54% dels vots de l’audiència, enfront del 46%, han sigut l’ex política i la germana de Miguel Bosé els qui han aconseguit l’anhelat morter d’or. I és que la parella, que va enlluernar als comensals tant en el seu primer cuinat com en este últim, va aconseguir anteriorment el primer lloc del rànquing de totes les parelles.

D’esta manera, Cifuentes i Dominguín han guanyat els 20.000 euros del premi que han donat a les causes benèfiques que elles han triat: l’expresidenta de la Comunitat de Madrid va triar APRAMP, una associació que rehabiliten dones víctimes de tràfic, mentre que la seua companya donarà la seua part a la doctora Carmen Fons, que ajuda a investigar l’encefalopatia epilèptica KCNQ2 en xiquets.

Anit, es tractava de cuinar un primer (tàrtar amb gelat i fals caviar al gust dels cuiners), un segon (guatla farcida amb guarnició) i unes postres (moixí amb cúpula de xocolate en niu de cotó de sucre) per a la presentadora Paz Padilla, els dos xefs (Miguel Cobo i Begoña Rodrigo) i els convidats.

Valoracions Convidats

 

Les valoracions dels comensals presents van acabar per resoldre que tots dos menús eren bons, i tots dos van obtindre un empat de 4 punts. No obstant això, l’audiència des de les seues cases, que era qui tenia l’última paraula, va decidir la victòria de Cristina Cifuentes i Lucía Dominguín.

 

Karaoke en el plató

 

Passades ja les dos de la matinada del divendres, va arribar el presumpte plat fort de la nit, que es va anunciar com una cosa mai vista en televisió. Com era d’esperar, la realitat no va respondre a l’expectativa. Va ser un karaoke amb temes de Miguel Bosé en el qual van participar les quatre cuineres de la nit.

A la germana del cantant, Lucía, li va correspondre ‘Los chicos no lloran’ i va demostrar dos coses: que no sap cantar i que no sap la lletra d’eixe clàssic. En això del ‘Karaoke Bosé’ va sobreeixir Cifuentes: impagable escoltar en la seua boca això de “no té moral i és difícil d’assaciar” de ‘Don Diablo‘.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.