Commoció per als seguidors de ‘Cuéntame cómo pasó’ per la mort d’un dels seus protagonistes

 

Després d’emetre’s anit l’últim capítol de la temporada 21 de ‘Cuéntame cómo pasó’’, els seguidors de la sèrie, que va començar a emetre’s en RTVE en 2001, anit es van quedar destrossats i commocionats.

Un dels protagonistes de ‘Cuéntame’ anava a morir este dijous. Així ho va anunciar la veterana sèrie que emet TVE, però el que ningú sabia és que el personatge que anava a dir adeu era el seu protagonista, Antonio Alcántara.

En realitat, la mort d’Antonio Alcántara (Imanol Arias) té ‘truc‘, ja que es produeix en el futur de la sèrie, és a dir, en 2021. I és que ‘Cuéntame’ ha emés una temporada amb continus salts temporals entre el seu present (1993) i el nostre (2021). I Antonio mor en 2021, als 95 anys.

 

 

Per tant, Antonio Alcántara continuarà apareixent en ‘Cuéntame’ durant les pròximes temporades, que ja no estaran ambientades en el futur i seguiran el transcurs del temps natural, a partir de 1994.

 

Antonio Alcántara mor en la sèrie ‘Cuéntame’

 

 

En l’últim episodi de la temporada 21, titulat ‘Dame alas‘, la família Alcántara es reuneix en Sagrillas per a una inspecció de les vinyes, una vegada que els avis Antonio i Mercedes ja han rebut la seua vacuna. Antonio fa una passejada pel camp amb el seu fill Carlos (Carlos Hipólito) fins que arriba un moment en què li demana que vaja a buscar a Mercedes.

És llavors quan arriba el final d’Antonio. Assegut entre les vinyes, veu com les arrels d’estes comencen a créixer i ell queda unit a la terra de manera irremeiable. Una escena d’allò més emotiva que posa fi a la marxa del personatge protagonista de la sèrie de TVE.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.