Commoció per als seguidors de ‘Cuéntame cómo pasó’ per la mort d’un dels seus protagonistes

 

Després d’emetre’s anit l’últim capítol de la temporada 21 de ‘Cuéntame cómo pasó’’, els seguidors de la sèrie, que va començar a emetre’s en RTVE en 2001, anit es van quedar destrossats i commocionats.

Un dels protagonistes de ‘Cuéntame’ anava a morir este dijous. Així ho va anunciar la veterana sèrie que emet TVE, però el que ningú sabia és que el personatge que anava a dir adeu era el seu protagonista, Antonio Alcántara.

En realitat, la mort d’Antonio Alcántara (Imanol Arias) té ‘truc‘, ja que es produeix en el futur de la sèrie, és a dir, en 2021. I és que ‘Cuéntame’ ha emés una temporada amb continus salts temporals entre el seu present (1993) i el nostre (2021). I Antonio mor en 2021, als 95 anys.

 

 

Per tant, Antonio Alcántara continuarà apareixent en ‘Cuéntame’ durant les pròximes temporades, que ja no estaran ambientades en el futur i seguiran el transcurs del temps natural, a partir de 1994.

 

Antonio Alcántara mor en la sèrie ‘Cuéntame’

 

 

En l’últim episodi de la temporada 21, titulat ‘Dame alas‘, la família Alcántara es reuneix en Sagrillas per a una inspecció de les vinyes, una vegada que els avis Antonio i Mercedes ja han rebut la seua vacuna. Antonio fa una passejada pel camp amb el seu fill Carlos (Carlos Hipólito) fins que arriba un moment en què li demana que vaja a buscar a Mercedes.

És llavors quan arriba el final d’Antonio. Assegut entre les vinyes, veu com les arrels d’estes comencen a créixer i ell queda unit a la terra de manera irremeiable. Una escena d’allò més emotiva que posa fi a la marxa del personatge protagonista de la sèrie de TVE.

Últimes notícies

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.