Commoció per als seguidors de ‘Cuéntame cómo pasó’ per la mort d’un dels seus protagonistes

 

Després d’emetre’s anit l’últim capítol de la temporada 21 de ‘Cuéntame cómo pasó’’, els seguidors de la sèrie, que va començar a emetre’s en RTVE en 2001, anit es van quedar destrossats i commocionats.

Un dels protagonistes de ‘Cuéntame’ anava a morir este dijous. Així ho va anunciar la veterana sèrie que emet TVE, però el que ningú sabia és que el personatge que anava a dir adeu era el seu protagonista, Antonio Alcántara.

En realitat, la mort d’Antonio Alcántara (Imanol Arias) té ‘truc‘, ja que es produeix en el futur de la sèrie, és a dir, en 2021. I és que ‘Cuéntame’ ha emés una temporada amb continus salts temporals entre el seu present (1993) i el nostre (2021). I Antonio mor en 2021, als 95 anys.

 

 

Per tant, Antonio Alcántara continuarà apareixent en ‘Cuéntame’ durant les pròximes temporades, que ja no estaran ambientades en el futur i seguiran el transcurs del temps natural, a partir de 1994.

 

Antonio Alcántara mor en la sèrie ‘Cuéntame’

 

 

En l’últim episodi de la temporada 21, titulat ‘Dame alas‘, la família Alcántara es reuneix en Sagrillas per a una inspecció de les vinyes, una vegada que els avis Antonio i Mercedes ja han rebut la seua vacuna. Antonio fa una passejada pel camp amb el seu fill Carlos (Carlos Hipólito) fins que arriba un moment en què li demana que vaja a buscar a Mercedes.

És llavors quan arriba el final d’Antonio. Assegut entre les vinyes, veu com les arrels d’estes comencen a créixer i ell queda unit a la terra de manera irremeiable. Una escena d’allò més emotiva que posa fi a la marxa del personatge protagonista de la sèrie de TVE.

Últimes notícies

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.
FILMOTECA D'ESTIU