Commoció per als seguidors de ‘Cuéntame cómo pasó’ per la mort d’un dels seus protagonistes

 

Després d’emetre’s anit l’últim capítol de la temporada 21 de ‘Cuéntame cómo pasó’’, els seguidors de la sèrie, que va començar a emetre’s en RTVE en 2001, anit es van quedar destrossats i commocionats.

Un dels protagonistes de ‘Cuéntame’ anava a morir este dijous. Així ho va anunciar la veterana sèrie que emet TVE, però el que ningú sabia és que el personatge que anava a dir adeu era el seu protagonista, Antonio Alcántara.

En realitat, la mort d’Antonio Alcántara (Imanol Arias) té ‘truc‘, ja que es produeix en el futur de la sèrie, és a dir, en 2021. I és que ‘Cuéntame’ ha emés una temporada amb continus salts temporals entre el seu present (1993) i el nostre (2021). I Antonio mor en 2021, als 95 anys.

 

 

Per tant, Antonio Alcántara continuarà apareixent en ‘Cuéntame’ durant les pròximes temporades, que ja no estaran ambientades en el futur i seguiran el transcurs del temps natural, a partir de 1994.

 

Antonio Alcántara mor en la sèrie ‘Cuéntame’

 

 

En l’últim episodi de la temporada 21, titulat ‘Dame alas‘, la família Alcántara es reuneix en Sagrillas per a una inspecció de les vinyes, una vegada que els avis Antonio i Mercedes ja han rebut la seua vacuna. Antonio fa una passejada pel camp amb el seu fill Carlos (Carlos Hipólito) fins que arriba un moment en què li demana que vaja a buscar a Mercedes.

És llavors quan arriba el final d’Antonio. Assegut entre les vinyes, veu com les arrels d’estes comencen a créixer i ell queda unit a la terra de manera irremeiable. Una escena d’allò més emotiva que posa fi a la marxa del personatge protagonista de la sèrie de TVE.

Últimes notícies

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.

Les ajudes als ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 15.000 euros per explotació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha detallat a ramaders d’Artana i Eslida el paquet d’ajudes de 67 milions aprovat pel Consell per a veïns i negocis afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, encara no controlat del tot.

Gulácsi aposta pel Villarreal per a continuar al màxim nivell competitiu

El porter hongarés Peter Gulácsi ha sigut presentat com a nou jugador del Villarreal per a dos temporades i assegura que no va dubtar perquè considera el club un dels millors d’Espanya.

Un any de presó per passar 26 dies en un hotel de Castelló i anar-se’n sense pagar

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un any de presó un home que va estar 26 dies en pensió completa en un hotel de la Vall d’Alba i se’n va anar sense abonar 2.283 euros. La sentència és ferma i l’obliga també a indemnitzar l’establiment amb l’import defraudat més els interessos.

Juliol més càlid registrat a la Comunitat Valenciana i el més sec del segle

El juliol de 2026 ha sigut el més càlid registrat a la Comunitat Valenciana, amb 27,3 graus de mitjana, i el més sec del segle, amb només 2,5 litres per metre quadrat.
FILMOTECA D'ESTIU