Commoció per als seguidors de ‘Cuéntame cómo pasó’ per la mort d’un dels seus protagonistes

 

Després d’emetre’s anit l’últim capítol de la temporada 21 de ‘Cuéntame cómo pasó’’, els seguidors de la sèrie, que va començar a emetre’s en RTVE en 2001, anit es van quedar destrossats i commocionats.

Un dels protagonistes de ‘Cuéntame’ anava a morir este dijous. Així ho va anunciar la veterana sèrie que emet TVE, però el que ningú sabia és que el personatge que anava a dir adeu era el seu protagonista, Antonio Alcántara.

En realitat, la mort d’Antonio Alcántara (Imanol Arias) té ‘truc‘, ja que es produeix en el futur de la sèrie, és a dir, en 2021. I és que ‘Cuéntame’ ha emés una temporada amb continus salts temporals entre el seu present (1993) i el nostre (2021). I Antonio mor en 2021, als 95 anys.

 

 

Per tant, Antonio Alcántara continuarà apareixent en ‘Cuéntame’ durant les pròximes temporades, que ja no estaran ambientades en el futur i seguiran el transcurs del temps natural, a partir de 1994.

 

Antonio Alcántara mor en la sèrie ‘Cuéntame’

 

 

En l’últim episodi de la temporada 21, titulat ‘Dame alas‘, la família Alcántara es reuneix en Sagrillas per a una inspecció de les vinyes, una vegada que els avis Antonio i Mercedes ja han rebut la seua vacuna. Antonio fa una passejada pel camp amb el seu fill Carlos (Carlos Hipólito) fins que arriba un moment en què li demana que vaja a buscar a Mercedes.

És llavors quan arriba el final d’Antonio. Assegut entre les vinyes, veu com les arrels d’estes comencen a créixer i ell queda unit a la terra de manera irremeiable. Una escena d’allò més emotiva que posa fi a la marxa del personatge protagonista de la sèrie de TVE.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.