La confessió d’Adara en ‘GH VIP’, un moment històric

Adara Molinero

Adara ha tornat a fascinar a Gianmarco | GTRES

Amb tots els dubtes que tenia ahir Gianmarco amb l’oferiment de quedar-se a passar una nit a la casa de ‘Gran Hermano VIP’, pareix que tot ha anat millor del que ell pensava.

 

Com era d’esperar, Adara i Gianmarco han passat tota la nit junts, parlant i intentant trobar acords en el que seria la hipotètica relació que els unirà fora de la casa, sempre que, Adara acabe separant-se d’Hugo Sierra, la seua actual parella i pare del fill que tenen junts.

 

La nit ha tingut moments de tot, confessions que passaven per una Adara admetent que tenia sentiments cap a Gianmarco, ell prometent a la finalista que l’havia estat esperant en el carrer i junts, prometent-se un futur que podria passar una volta acabe el concurs.

Moments molt apassionats

Adara ha volgut compartir amb les seues companyes com ha passat la nit amb el seu amic especial. Entre eixes confessions ha admés que s’han besat, més d’una volta i que han estat abraçats durant tota la nit. Desconeixem com cauran eixes imàtgens a Hugo Sierra. Esta nit podria haver un nou gir de guió amb l’expulsió d’Adara, tot i que pareix que seguirà dins del concurs fins a la final.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.