Cuca García de Vinuesa carrega durament contra María Teresa Campos

María Teresa Campos en arxiu

María Teresa Campos en arxiu | GTRES

 

Cuca Gargía Vinuesa va ser, durant 15 anys, la mà dreta en el programa que presentava María Teresa Campos, ‘Día a Día’, i des d’eixe moment, no s’havia sabut res d’ella fins ara, quan ‘Sálvame’ l’ha contactat per a descobrir més coses sobre la cara oculta de la presentadora. Tot venia arran de les últimes declaracions que ha fet Víctor Sandoval, assegurant que Maria Teresa Campos hauria truncat un programa de Telecinco.

 

Cuca de Vinuesa carrega contra la família Campos

Però quan ‘Sálvame’ va tocar a Cuca per telèfon per a tindre més informacions sobre la presentadora, ella va admetre que no podia parlar: «¿Tu saps la por de què jo t’explique si això és de veres, i explicar-te intimitats d’haver estat durant 15 anys en ‘Día a Día’? No ho puc fer, això».

 

Cuca García de Vinuesa s'enfronta a María Teresa Campos

Cuca García de Vinuesa s’enfronta a María Teresa Campos | València Diari

 

Tot i haver-se de mossegar la llengua, la col·laboradora no va dubtar en carregar contra Maria Teresa Campos: «Seria meravellós que el vostre programa fora un programa informatiu, que jo poguera dir-te de la A a la Z el que vaig viure des del primer dia que vaig començar amb María Teresa. Jo m’ho sé tot. Jo sóc la vida del programa ‘Día a Día’. És que és un llibre! Perquè amb tot el que ha passat amb la família Campos…».

 

I encara va prosseguir, argumentant que no podia revelar res del que sabia: «Jo m’haig de mossegar la llengua. Si ‘Sálvame’ conseguira que jo explicara el que he viscut en el programa de María Teresa Campos, primer, jo aniria a la presó i, segon, em poseu un monument». Però l’enemistat no vindria només del programa que van compartir juntes, ja que, segons va revelar posteriorment Belén Esteban, un fet diferencial hauria provocat la ruptura de la seua amistat: Maria Teresa Campos li hauria pres la parella a Cuca García de Vinuesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Com sol·licitar el vot per correu per a les eleccions del 29N?

Els electors poden fer el tràmit fins al 19 de novembre i entregar el vot fins al dia 25

El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’un partit seriós, cosa que Íñigo Pérez ha qualificat de frustrant. L’entrenador creu que l’equip ha merescut més però admet la manca d’encert en els metres finals.

Foyth avala l’expulsió de Vinícius per l’agressió a Saliba

Juan Foyth, defensa del Villarreal, considera correcta l’expulsió de Vinícius per agarrar del cabell Saliba en el partit de LALIGA EA Sports.

Diomande dona la victòria al Madrid i Vinícius acaba expulsat contra el Vila-real

El Real Madrid ha guanyat 1-0 al Vila-real amb un gol de Yan Diomande validat pel VAR en la segona part, en un partit marcat per l’expulsió directa de Vinícius per agarrar del cabell Saliba quan encarrilava el 2-0.

Reoberta la V-21 cap a València i Puçol després d’un dia tallada per un incendi

La V-21 ha sigut reoberta este dissabte de vesprada en els dos sentits entre València i Port Saplaya, després d’estar tallada tot el dia per la caiguda de cables elèctrics a causa d’un incendi de vegetació. El tall ha provocat retencions d’hasta cinc quilòmetres en direcció València i desviaments per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Nicolas Pepe es perd la visita al Bernabéu per una cirurgia ocular

L’extrem del Villarreal Nicolas Pepe no ha pogut jugar contra el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’haver sigut sotmés a una cirurgia ocular programada. La seua absència se suma a la de l’extrem canadenc Tajon Buchanan, lesionat després d’anar amb la seua selecció.

Diomande envia Vinícius a la banqueta en el Real Madrid-Villarreal

Vinícius Júnior ha perdut la titularitat contra el Villarreal, on Yan Diomande ocuparà l’esquerra i tornaran Valverde i Mbappé a l’onze inicial.

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.