Cuca García de Vinuesa carrega durament contra María Teresa Campos

María Teresa Campos en arxiu

María Teresa Campos en arxiu | GTRES

 

Cuca Gargía Vinuesa va ser, durant 15 anys, la mà dreta en el programa que presentava María Teresa Campos, ‘Día a Día’, i des d’eixe moment, no s’havia sabut res d’ella fins ara, quan ‘Sálvame’ l’ha contactat per a descobrir més coses sobre la cara oculta de la presentadora. Tot venia arran de les últimes declaracions que ha fet Víctor Sandoval, assegurant que Maria Teresa Campos hauria truncat un programa de Telecinco.

 

Cuca de Vinuesa carrega contra la família Campos

Però quan ‘Sálvame’ va tocar a Cuca per telèfon per a tindre més informacions sobre la presentadora, ella va admetre que no podia parlar: «¿Tu saps la por de què jo t’explique si això és de veres, i explicar-te intimitats d’haver estat durant 15 anys en ‘Día a Día’? No ho puc fer, això».

 

Cuca García de Vinuesa s'enfronta a María Teresa Campos

Cuca García de Vinuesa s’enfronta a María Teresa Campos | València Diari

 

Tot i haver-se de mossegar la llengua, la col·laboradora no va dubtar en carregar contra Maria Teresa Campos: «Seria meravellós que el vostre programa fora un programa informatiu, que jo poguera dir-te de la A a la Z el que vaig viure des del primer dia que vaig començar amb María Teresa. Jo m’ho sé tot. Jo sóc la vida del programa ‘Día a Día’. És que és un llibre! Perquè amb tot el que ha passat amb la família Campos…».

 

I encara va prosseguir, argumentant que no podia revelar res del que sabia: «Jo m’haig de mossegar la llengua. Si ‘Sálvame’ conseguira que jo explicara el que he viscut en el programa de María Teresa Campos, primer, jo aniria a la presó i, segon, em poseu un monument». Però l’enemistat no vindria només del programa que van compartir juntes, ja que, segons va revelar posteriorment Belén Esteban, un fet diferencial hauria provocat la ruptura de la seua amistat: Maria Teresa Campos li hauria pres la parella a Cuca García de Vinuesa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.