Cuca García de Vinuesa carrega durament contra María Teresa Campos

María Teresa Campos en arxiu

María Teresa Campos en arxiu | GTRES

 

Cuca Gargía Vinuesa va ser, durant 15 anys, la mà dreta en el programa que presentava María Teresa Campos, ‘Día a Día’, i des d’eixe moment, no s’havia sabut res d’ella fins ara, quan ‘Sálvame’ l’ha contactat per a descobrir més coses sobre la cara oculta de la presentadora. Tot venia arran de les últimes declaracions que ha fet Víctor Sandoval, assegurant que Maria Teresa Campos hauria truncat un programa de Telecinco.

 

Cuca de Vinuesa carrega contra la família Campos

Però quan ‘Sálvame’ va tocar a Cuca per telèfon per a tindre més informacions sobre la presentadora, ella va admetre que no podia parlar: «¿Tu saps la por de què jo t’explique si això és de veres, i explicar-te intimitats d’haver estat durant 15 anys en ‘Día a Día’? No ho puc fer, això».

 

Cuca García de Vinuesa s'enfronta a María Teresa Campos

Cuca García de Vinuesa s’enfronta a María Teresa Campos | València Diari

 

Tot i haver-se de mossegar la llengua, la col·laboradora no va dubtar en carregar contra Maria Teresa Campos: «Seria meravellós que el vostre programa fora un programa informatiu, que jo poguera dir-te de la A a la Z el que vaig viure des del primer dia que vaig començar amb María Teresa. Jo m’ho sé tot. Jo sóc la vida del programa ‘Día a Día’. És que és un llibre! Perquè amb tot el que ha passat amb la família Campos…».

 

I encara va prosseguir, argumentant que no podia revelar res del que sabia: «Jo m’haig de mossegar la llengua. Si ‘Sálvame’ conseguira que jo explicara el que he viscut en el programa de María Teresa Campos, primer, jo aniria a la presó i, segon, em poseu un monument». Però l’enemistat no vindria només del programa que van compartir juntes, ja que, segons va revelar posteriorment Belén Esteban, un fet diferencial hauria provocat la ruptura de la seua amistat: Maria Teresa Campos li hauria pres la parella a Cuca García de Vinuesa.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.