15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Cuca García de Vinuesa carrega durament contra María Teresa Campos

María Teresa Campos en arxiu

María Teresa Campos en arxiu | GTRES

 

Cuca Gargía Vinuesa va ser, durant 15 anys, la mà dreta en el programa que presentava María Teresa Campos, ‘Día a Día’, i des d’eixe moment, no s’havia sabut res d’ella fins ara, quan ‘Sálvame’ l’ha contactat per a descobrir més coses sobre la cara oculta de la presentadora. Tot venia arran de les últimes declaracions que ha fet Víctor Sandoval, assegurant que Maria Teresa Campos hauria truncat un programa de Telecinco.

 

Cuca de Vinuesa carrega contra la família Campos

Però quan ‘Sálvame’ va tocar a Cuca per telèfon per a tindre més informacions sobre la presentadora, ella va admetre que no podia parlar: «¿Tu saps la por de què jo t’explique si això és de veres, i explicar-te intimitats d’haver estat durant 15 anys en ‘Día a Día’? No ho puc fer, això».

 

Cuca García de Vinuesa s'enfronta a María Teresa Campos

Cuca García de Vinuesa s’enfronta a María Teresa Campos | València Diari

 

Tot i haver-se de mossegar la llengua, la col·laboradora no va dubtar en carregar contra Maria Teresa Campos: «Seria meravellós que el vostre programa fora un programa informatiu, que jo poguera dir-te de la A a la Z el que vaig viure des del primer dia que vaig començar amb María Teresa. Jo m’ho sé tot. Jo sóc la vida del programa ‘Día a Día’. És que és un llibre! Perquè amb tot el que ha passat amb la família Campos…».

 

I encara va prosseguir, argumentant que no podia revelar res del que sabia: «Jo m’haig de mossegar la llengua. Si ‘Sálvame’ conseguira que jo explicara el que he viscut en el programa de María Teresa Campos, primer, jo aniria a la presó i, segon, em poseu un monument». Però l’enemistat no vindria només del programa que van compartir juntes, ja que, segons va revelar posteriorment Belén Esteban, un fet diferencial hauria provocat la ruptura de la seua amistat: Maria Teresa Campos li hauria pres la parella a Cuca García de Vinuesa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.