Dakota de ‘Hermano Mayor’ arremet contra Ana Rosa i el públic li ho aplaudeix

El testimoni de Rocío Carrasco ha fet que veja la llum per primera vegada en televisió el complicat episodi de violència que va viure al costat de la seua primogènita. Rocío Flores va ser condemnada per «maltractament habitual» cap a la seua mare quan només era una xiqueta menuda. Per este motiu són molts els que han volgut oblidar o justificar l’actitud de la filla major d’Antonio David Flores.

Enmig de l’huracà originat després dels primers capítols de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, ‘El programa d’Ana Rosa‘ aprofitava per a fitxar la primogènita de Rocío Carrasco com a comentarista de ‘Supervivents 2021‘.

Amb la col·laboració de Rocío Flores, el programa de ‘Telecinco’ s’assegurava gran expectació. I és que la jove no sols anava a pronunciar-se sobre el concurs més extrem de la cadena, en el qual va participar el passat any, sinó també sobre la docuserie que té com a protagonista a la seua mare. Dakota a més assegura que si ella fora filla de estaria treballant en televisió, però és filla d’una cuponera i amb molt d’orgull.


La veritat és que este nou fitxatge ha donat molt a parlar. Les xarxes socials es van incendiar i la majoria a favor de Tárrega. I és que hi ha els qui han volgut pronunciar-se sobre la disparitat de criteri de la mateixa Ana Rosa Quintana en parlar del maltractament de Rocío Flores cap a la seua mare i el que va protagonitzar una altra exsuperviviente, Dakota Tárraga, durant la seua aparició en ‘Germà Major’. De fet, ‘El Plural’ ha volgut anar un pas més enllà i ha recuperat imatges dels col·laboradors de ‘El programa d’Ana Rosa’ rient-se de la violència de Dakota Tárraga cap als seus pares arran del seu fitxatge per ‘Supervivents’.

Després de veure les imatges i la captura de la notícia, la protagonista d’esta història no ha pogut contenir-se i ha explotat en les seues xarxes socials. «Començaré a parlar d’esta dona. El primer vull dir que jo no sóc maleducada, val?. Sóc mal parla. Vull que quede constància que jo no tinc cap denúncia per res cap als meus pares, val?», ha començat dient l’ex-concursant de ‘Supervivents 2019’ en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram.

«Jo vaig tenir un gran problema que ho sap tothom, se’m va morir el meu germà. A veure com haurien actuat altres persones, no haig de justificar-me de res. Però com es nota que una és filla de ehhh, que quede ben clar, i una altra per ser filla d’una cuponera és una maleducada, una mal parla, una pocavergonya, perquè no filla no, ets un poc bastant classista», ha continuat dient en el seu atac cap a Ana Rosa Quintana, a qui per descomptat no considera imparcial.

Dakota s’ha posicionat

Després de deixar més que clar que no està enfadada, sinó que ella parla així, Dakota Tárraga li ha llançat una altra pullita a Ana Rosa Quintana. «Una senyora que té fills no es pot donar el privilegi de criticar a ningú perquè la vida dóna moltes voltes i el que la teua hui critiques demà te’l menges amb creïlles», ha afegit la exsuperviviente.

Finalment, la que fos una de les protagonistes més recordades del format conduït per Pedro Aguado, ‘Hermano Mayor‘, ha animat tots els seus seguidors a veure l’entrevista de Rocío Carrasco d’este dimecres.

«Se m’oblidava dir-ho, esta nit tiren Rociito, tots hem de veure-la perquè anirà al plató amb les seues proves i per què no ens hem cregut sempre a una persona que no tenia proves», ha dit als seus fans més incondicionals en Instagram.

A més la jove ha aprofitat per a llançar-li un últim missatge a Ana Rosa: «I demà haurem de veure a Ana Rosa per a veure com justifica coses que no tenen justificació». I és que l’actitud de la presentadora de ‘Telecinco’ és clar que ha decebut i molt a la exsuperviviente.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.