Dakota de ‘Hermano Mayor’ arremet contra Ana Rosa i el públic li ho aplaudeix

El testimoni de Rocío Carrasco ha fet que veja la llum per primera vegada en televisió el complicat episodi de violència que va viure al costat de la seua primogènita. Rocío Flores va ser condemnada per «maltractament habitual» cap a la seua mare quan només era una xiqueta menuda. Per este motiu són molts els que han volgut oblidar o justificar l’actitud de la filla major d’Antonio David Flores.

Enmig de l’huracà originat després dels primers capítols de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, ‘El programa d’Ana Rosa‘ aprofitava per a fitxar la primogènita de Rocío Carrasco com a comentarista de ‘Supervivents 2021‘.

Amb la col·laboració de Rocío Flores, el programa de ‘Telecinco’ s’assegurava gran expectació. I és que la jove no sols anava a pronunciar-se sobre el concurs més extrem de la cadena, en el qual va participar el passat any, sinó també sobre la docuserie que té com a protagonista a la seua mare. Dakota a més assegura que si ella fora filla de estaria treballant en televisió, però és filla d’una cuponera i amb molt d’orgull.


La veritat és que este nou fitxatge ha donat molt a parlar. Les xarxes socials es van incendiar i la majoria a favor de Tárrega. I és que hi ha els qui han volgut pronunciar-se sobre la disparitat de criteri de la mateixa Ana Rosa Quintana en parlar del maltractament de Rocío Flores cap a la seua mare i el que va protagonitzar una altra exsuperviviente, Dakota Tárraga, durant la seua aparició en ‘Germà Major’. De fet, ‘El Plural’ ha volgut anar un pas més enllà i ha recuperat imatges dels col·laboradors de ‘El programa d’Ana Rosa’ rient-se de la violència de Dakota Tárraga cap als seus pares arran del seu fitxatge per ‘Supervivents’.

Després de veure les imatges i la captura de la notícia, la protagonista d’esta història no ha pogut contenir-se i ha explotat en les seues xarxes socials. «Començaré a parlar d’esta dona. El primer vull dir que jo no sóc maleducada, val?. Sóc mal parla. Vull que quede constància que jo no tinc cap denúncia per res cap als meus pares, val?», ha començat dient l’ex-concursant de ‘Supervivents 2019’ en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram.

«Jo vaig tenir un gran problema que ho sap tothom, se’m va morir el meu germà. A veure com haurien actuat altres persones, no haig de justificar-me de res. Però com es nota que una és filla de ehhh, que quede ben clar, i una altra per ser filla d’una cuponera és una maleducada, una mal parla, una pocavergonya, perquè no filla no, ets un poc bastant classista», ha continuat dient en el seu atac cap a Ana Rosa Quintana, a qui per descomptat no considera imparcial.

Dakota s’ha posicionat

Després de deixar més que clar que no està enfadada, sinó que ella parla així, Dakota Tárraga li ha llançat una altra pullita a Ana Rosa Quintana. «Una senyora que té fills no es pot donar el privilegi de criticar a ningú perquè la vida dóna moltes voltes i el que la teua hui critiques demà te’l menges amb creïlles», ha afegit la exsuperviviente.

Finalment, la que fos una de les protagonistes més recordades del format conduït per Pedro Aguado, ‘Hermano Mayor‘, ha animat tots els seus seguidors a veure l’entrevista de Rocío Carrasco d’este dimecres.

«Se m’oblidava dir-ho, esta nit tiren Rociito, tots hem de veure-la perquè anirà al plató amb les seues proves i per què no ens hem cregut sempre a una persona que no tenia proves», ha dit als seus fans més incondicionals en Instagram.

A més la jove ha aprofitat per a llançar-li un últim missatge a Ana Rosa: «I demà haurem de veure a Ana Rosa per a veure com justifica coses que no tenen justificació». I és que l’actitud de la presentadora de ‘Telecinco’ és clar que ha decebut i molt a la exsuperviviente.
 

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.