Dakota de ‘Hermano Mayor’ arremet contra Ana Rosa i el públic li ho aplaudeix

El testimoni de Rocío Carrasco ha fet que veja la llum per primera vegada en televisió el complicat episodi de violència que va viure al costat de la seua primogènita. Rocío Flores va ser condemnada per «maltractament habitual» cap a la seua mare quan només era una xiqueta menuda. Per este motiu són molts els que han volgut oblidar o justificar l’actitud de la filla major d’Antonio David Flores.

Enmig de l’huracà originat després dels primers capítols de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, ‘El programa d’Ana Rosa‘ aprofitava per a fitxar la primogènita de Rocío Carrasco com a comentarista de ‘Supervivents 2021‘.

Amb la col·laboració de Rocío Flores, el programa de ‘Telecinco’ s’assegurava gran expectació. I és que la jove no sols anava a pronunciar-se sobre el concurs més extrem de la cadena, en el qual va participar el passat any, sinó també sobre la docuserie que té com a protagonista a la seua mare. Dakota a més assegura que si ella fora filla de estaria treballant en televisió, però és filla d’una cuponera i amb molt d’orgull.


La veritat és que este nou fitxatge ha donat molt a parlar. Les xarxes socials es van incendiar i la majoria a favor de Tárrega. I és que hi ha els qui han volgut pronunciar-se sobre la disparitat de criteri de la mateixa Ana Rosa Quintana en parlar del maltractament de Rocío Flores cap a la seua mare i el que va protagonitzar una altra exsuperviviente, Dakota Tárraga, durant la seua aparició en ‘Germà Major’. De fet, ‘El Plural’ ha volgut anar un pas més enllà i ha recuperat imatges dels col·laboradors de ‘El programa d’Ana Rosa’ rient-se de la violència de Dakota Tárraga cap als seus pares arran del seu fitxatge per ‘Supervivents’.

Després de veure les imatges i la captura de la notícia, la protagonista d’esta història no ha pogut contenir-se i ha explotat en les seues xarxes socials. «Començaré a parlar d’esta dona. El primer vull dir que jo no sóc maleducada, val?. Sóc mal parla. Vull que quede constància que jo no tinc cap denúncia per res cap als meus pares, val?», ha començat dient l’ex-concursant de ‘Supervivents 2019’ en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram.

«Jo vaig tenir un gran problema que ho sap tothom, se’m va morir el meu germà. A veure com haurien actuat altres persones, no haig de justificar-me de res. Però com es nota que una és filla de ehhh, que quede ben clar, i una altra per ser filla d’una cuponera és una maleducada, una mal parla, una pocavergonya, perquè no filla no, ets un poc bastant classista», ha continuat dient en el seu atac cap a Ana Rosa Quintana, a qui per descomptat no considera imparcial.

Dakota s’ha posicionat

Després de deixar més que clar que no està enfadada, sinó que ella parla així, Dakota Tárraga li ha llançat una altra pullita a Ana Rosa Quintana. «Una senyora que té fills no es pot donar el privilegi de criticar a ningú perquè la vida dóna moltes voltes i el que la teua hui critiques demà te’l menges amb creïlles», ha afegit la exsuperviviente.

Finalment, la que fos una de les protagonistes més recordades del format conduït per Pedro Aguado, ‘Hermano Mayor‘, ha animat tots els seus seguidors a veure l’entrevista de Rocío Carrasco d’este dimecres.

«Se m’oblidava dir-ho, esta nit tiren Rociito, tots hem de veure-la perquè anirà al plató amb les seues proves i per què no ens hem cregut sempre a una persona que no tenia proves», ha dit als seus fans més incondicionals en Instagram.

A més la jove ha aprofitat per a llançar-li un últim missatge a Ana Rosa: «I demà haurem de veure a Ana Rosa per a veure com justifica coses que no tenen justificació». I és que l’actitud de la presentadora de ‘Telecinco’ és clar que ha decebut i molt a la exsuperviviente.
 

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.