Dakota de ‘Hermano Mayor’ arremet contra Ana Rosa i el públic li ho aplaudeix

El testimoni de Rocío Carrasco ha fet que veja la llum per primera vegada en televisió el complicat episodi de violència que va viure al costat de la seua primogènita. Rocío Flores va ser condemnada per «maltractament habitual» cap a la seua mare quan només era una xiqueta menuda. Per este motiu són molts els que han volgut oblidar o justificar l’actitud de la filla major d’Antonio David Flores.

Enmig de l’huracà originat després dels primers capítols de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, ‘El programa d’Ana Rosa‘ aprofitava per a fitxar la primogènita de Rocío Carrasco com a comentarista de ‘Supervivents 2021‘.

Amb la col·laboració de Rocío Flores, el programa de ‘Telecinco’ s’assegurava gran expectació. I és que la jove no sols anava a pronunciar-se sobre el concurs més extrem de la cadena, en el qual va participar el passat any, sinó també sobre la docuserie que té com a protagonista a la seua mare. Dakota a més assegura que si ella fora filla de estaria treballant en televisió, però és filla d’una cuponera i amb molt d’orgull.


La veritat és que este nou fitxatge ha donat molt a parlar. Les xarxes socials es van incendiar i la majoria a favor de Tárrega. I és que hi ha els qui han volgut pronunciar-se sobre la disparitat de criteri de la mateixa Ana Rosa Quintana en parlar del maltractament de Rocío Flores cap a la seua mare i el que va protagonitzar una altra exsuperviviente, Dakota Tárraga, durant la seua aparició en ‘Germà Major’. De fet, ‘El Plural’ ha volgut anar un pas més enllà i ha recuperat imatges dels col·laboradors de ‘El programa d’Ana Rosa’ rient-se de la violència de Dakota Tárraga cap als seus pares arran del seu fitxatge per ‘Supervivents’.

Després de veure les imatges i la captura de la notícia, la protagonista d’esta història no ha pogut contenir-se i ha explotat en les seues xarxes socials. «Començaré a parlar d’esta dona. El primer vull dir que jo no sóc maleducada, val?. Sóc mal parla. Vull que quede constància que jo no tinc cap denúncia per res cap als meus pares, val?», ha començat dient l’ex-concursant de ‘Supervivents 2019’ en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram.

«Jo vaig tenir un gran problema que ho sap tothom, se’m va morir el meu germà. A veure com haurien actuat altres persones, no haig de justificar-me de res. Però com es nota que una és filla de ehhh, que quede ben clar, i una altra per ser filla d’una cuponera és una maleducada, una mal parla, una pocavergonya, perquè no filla no, ets un poc bastant classista», ha continuat dient en el seu atac cap a Ana Rosa Quintana, a qui per descomptat no considera imparcial.

Dakota s’ha posicionat

Després de deixar més que clar que no està enfadada, sinó que ella parla així, Dakota Tárraga li ha llançat una altra pullita a Ana Rosa Quintana. «Una senyora que té fills no es pot donar el privilegi de criticar a ningú perquè la vida dóna moltes voltes i el que la teua hui critiques demà te’l menges amb creïlles», ha afegit la exsuperviviente.

Finalment, la que fos una de les protagonistes més recordades del format conduït per Pedro Aguado, ‘Hermano Mayor‘, ha animat tots els seus seguidors a veure l’entrevista de Rocío Carrasco d’este dimecres.

«Se m’oblidava dir-ho, esta nit tiren Rociito, tots hem de veure-la perquè anirà al plató amb les seues proves i per què no ens hem cregut sempre a una persona que no tenia proves», ha dit als seus fans més incondicionals en Instagram.

A més la jove ha aprofitat per a llançar-li un últim missatge a Ana Rosa: «I demà haurem de veure a Ana Rosa per a veure com justifica coses que no tenen justificació». I és que l’actitud de la presentadora de ‘Telecinco’ és clar que ha decebut i molt a la exsuperviviente.
 

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.