9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Denuncien un ‘tripijoc’ en l’expulsió de Palito en ‘Supervivientes’

 

Dimarts passat es va viure una de les expulsions més difícils de ‘Supervivientes 2021‘ fins hui que va acabar amb la marxa de Palito Dominguín.

La concursant es va enfrontar a Omar Sánchez i a la seua íntima amiga, Lola Mencía, en un televot d’allò més decisiu.

Finalment, Carlos Sobera va comunicar la decisió de l’audiència que feia tornar a Palito a Espanya on ha sigut rebuda per Jordi González en el debat dominical.

Entre aplaudiments i aclamacions, la concursant va entrar en el plató on es va poder retrobar amb els seus companys de concurs i alguns dels col·laboradors habituals de l’espai. No obstant això, la jove es va adonar de l’absència dels seus familiars. En veure això, Jordi González es va encarregar d’explicar la situació.
 

En paraules del presentador, la família de Palito va quedar disconforme amb l’expulsió i, per eixe motiu, va abocar nombroses crítiques que no deixaven en bon lloc al programa.

 

“Quan va començar tot teníem amb la teua família un amor tremend i tot anava molt bé. Però ara estan tots cabrejats amb nosaltres i la teua mare no ha volgut vindre esta nit a rebre’t, perquè diu que hem fet trampa i que eres ací i no eres allí”, van ser les paraules emprades pel conductor de l’espai.

Cal recordar que la mare de l’ara expulsada ha participat en la majoria de programes demostrant la seua simpatia i sentit de l’humor. Un to que xoca amb la seua última decisió. “Lucía, estàs desil·lusionada i no cabrejada, interioritza això”, ha afegit.

Lluïa Dominguín no ha sigut l’única a evitar acostar-se a saludar a Palito, ja que la parella d’esta, Harry James, tampoc ha acudit al plató malgrat la invitació de la productora. També Jordi ho ha comentat en plató: “El teu nóvio tampoc ha volgut vindre. Estan cabrejats amb nosaltres, no amb tu“.

I l’expulsada, que no entenia res, “si la meua mare fa una cosa així, és perquè ho sent. No passa res, ja li faré una abraçada”, reflexionava.

El cas és que Lucía Dominguín, que ha vingut col·laborant en el ‘reality‘ des del principi, porta un enuig terrible.

Segons el presentador, “no han volgut ser ací per a rebre’t perquè creuen que estem manipulant això i hi ha trampa“, va dir. I va defensar la causa: “És que ací no es vota per Twitter, es fa enviant missatges i per a això cal gastar-se la pasta”.

L’argument al·ludia al possible tripijoc. L’eixida de Palito va ser tota una sorpresa que els seus familiars sembla que no han encaixat bé. No obstant això la jove, lluny d’enfadar-se, tirava del seu habitual optimisme: “Crec que he fet un gran concurs i que he eixit per la porta gran”. I resolia la qüestió afirmant: «El premi que de veritat m’emporte és la meua amistat amb Lola».

 

El contundent encàrrec de Jordi González en defensa del programa

 

Aprofitant el debat originat, Jordi va voler llançar un contundent missatge contra tots aquells que acusen el programa de trampa. Especialment pel que fa a les expulsions de concursants.

“Estan enfadats creient que nosaltres estem manipulant això quan jo no em canse de dir que no es vota per Twitter, sinó per telèfon, enviant missatges i gastant-se la pasta. Jo soc el primer que sent moltíssim que la teua mare estiga cabrejada amb nosaltres, que el teu nóvio també… A veure si ens separarà això”.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.