11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Denuncien un ‘tripijoc’ en l’expulsió de Palito en ‘Supervivientes’

 

Dimarts passat es va viure una de les expulsions més difícils de ‘Supervivientes 2021‘ fins hui que va acabar amb la marxa de Palito Dominguín.

La concursant es va enfrontar a Omar Sánchez i a la seua íntima amiga, Lola Mencía, en un televot d’allò més decisiu.

Finalment, Carlos Sobera va comunicar la decisió de l’audiència que feia tornar a Palito a Espanya on ha sigut rebuda per Jordi González en el debat dominical.

Entre aplaudiments i aclamacions, la concursant va entrar en el plató on es va poder retrobar amb els seus companys de concurs i alguns dels col·laboradors habituals de l’espai. No obstant això, la jove es va adonar de l’absència dels seus familiars. En veure això, Jordi González es va encarregar d’explicar la situació.
 

En paraules del presentador, la família de Palito va quedar disconforme amb l’expulsió i, per eixe motiu, va abocar nombroses crítiques que no deixaven en bon lloc al programa.

 

“Quan va començar tot teníem amb la teua família un amor tremend i tot anava molt bé. Però ara estan tots cabrejats amb nosaltres i la teua mare no ha volgut vindre esta nit a rebre’t, perquè diu que hem fet trampa i que eres ací i no eres allí”, van ser les paraules emprades pel conductor de l’espai.

Cal recordar que la mare de l’ara expulsada ha participat en la majoria de programes demostrant la seua simpatia i sentit de l’humor. Un to que xoca amb la seua última decisió. “Lucía, estàs desil·lusionada i no cabrejada, interioritza això”, ha afegit.

Lluïa Dominguín no ha sigut l’única a evitar acostar-se a saludar a Palito, ja que la parella d’esta, Harry James, tampoc ha acudit al plató malgrat la invitació de la productora. També Jordi ho ha comentat en plató: “El teu nóvio tampoc ha volgut vindre. Estan cabrejats amb nosaltres, no amb tu“.

I l’expulsada, que no entenia res, “si la meua mare fa una cosa així, és perquè ho sent. No passa res, ja li faré una abraçada”, reflexionava.

El cas és que Lucía Dominguín, que ha vingut col·laborant en el ‘reality‘ des del principi, porta un enuig terrible.

Segons el presentador, “no han volgut ser ací per a rebre’t perquè creuen que estem manipulant això i hi ha trampa“, va dir. I va defensar la causa: “És que ací no es vota per Twitter, es fa enviant missatges i per a això cal gastar-se la pasta”.

L’argument al·ludia al possible tripijoc. L’eixida de Palito va ser tota una sorpresa que els seus familiars sembla que no han encaixat bé. No obstant això la jove, lluny d’enfadar-se, tirava del seu habitual optimisme: “Crec que he fet un gran concurs i que he eixit per la porta gran”. I resolia la qüestió afirmant: «El premi que de veritat m’emporte és la meua amistat amb Lola».

 

El contundent encàrrec de Jordi González en defensa del programa

 

Aprofitant el debat originat, Jordi va voler llançar un contundent missatge contra tots aquells que acusen el programa de trampa. Especialment pel que fa a les expulsions de concursants.

“Estan enfadats creient que nosaltres estem manipulant això quan jo no em canse de dir que no es vota per Twitter, sinó per telèfon, enviant missatges i gastant-se la pasta. Jo soc el primer que sent moltíssim que la teua mare estiga cabrejada amb nosaltres, que el teu nóvio també… A veure si ens separarà això”.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.