Denuncien un ‘tripijoc’ en l’expulsió de Palito en ‘Supervivientes’

 

Dimarts passat es va viure una de les expulsions més difícils de ‘Supervivientes 2021‘ fins hui que va acabar amb la marxa de Palito Dominguín.

La concursant es va enfrontar a Omar Sánchez i a la seua íntima amiga, Lola Mencía, en un televot d’allò més decisiu.

Finalment, Carlos Sobera va comunicar la decisió de l’audiència que feia tornar a Palito a Espanya on ha sigut rebuda per Jordi González en el debat dominical.

Entre aplaudiments i aclamacions, la concursant va entrar en el plató on es va poder retrobar amb els seus companys de concurs i alguns dels col·laboradors habituals de l’espai. No obstant això, la jove es va adonar de l’absència dels seus familiars. En veure això, Jordi González es va encarregar d’explicar la situació.
 

En paraules del presentador, la família de Palito va quedar disconforme amb l’expulsió i, per eixe motiu, va abocar nombroses crítiques que no deixaven en bon lloc al programa.

 

“Quan va començar tot teníem amb la teua família un amor tremend i tot anava molt bé. Però ara estan tots cabrejats amb nosaltres i la teua mare no ha volgut vindre esta nit a rebre’t, perquè diu que hem fet trampa i que eres ací i no eres allí”, van ser les paraules emprades pel conductor de l’espai.

Cal recordar que la mare de l’ara expulsada ha participat en la majoria de programes demostrant la seua simpatia i sentit de l’humor. Un to que xoca amb la seua última decisió. “Lucía, estàs desil·lusionada i no cabrejada, interioritza això”, ha afegit.

Lluïa Dominguín no ha sigut l’única a evitar acostar-se a saludar a Palito, ja que la parella d’esta, Harry James, tampoc ha acudit al plató malgrat la invitació de la productora. També Jordi ho ha comentat en plató: “El teu nóvio tampoc ha volgut vindre. Estan cabrejats amb nosaltres, no amb tu“.

I l’expulsada, que no entenia res, “si la meua mare fa una cosa així, és perquè ho sent. No passa res, ja li faré una abraçada”, reflexionava.

El cas és que Lucía Dominguín, que ha vingut col·laborant en el ‘reality‘ des del principi, porta un enuig terrible.

Segons el presentador, “no han volgut ser ací per a rebre’t perquè creuen que estem manipulant això i hi ha trampa“, va dir. I va defensar la causa: “És que ací no es vota per Twitter, es fa enviant missatges i per a això cal gastar-se la pasta”.

L’argument al·ludia al possible tripijoc. L’eixida de Palito va ser tota una sorpresa que els seus familiars sembla que no han encaixat bé. No obstant això la jove, lluny d’enfadar-se, tirava del seu habitual optimisme: “Crec que he fet un gran concurs i que he eixit per la porta gran”. I resolia la qüestió afirmant: «El premi que de veritat m’emporte és la meua amistat amb Lola».

 

El contundent encàrrec de Jordi González en defensa del programa

 

Aprofitant el debat originat, Jordi va voler llançar un contundent missatge contra tots aquells que acusen el programa de trampa. Especialment pel que fa a les expulsions de concursants.

“Estan enfadats creient que nosaltres estem manipulant això quan jo no em canse de dir que no es vota per Twitter, sinó per telèfon, enviant missatges i gastant-se la pasta. Jo soc el primer que sent moltíssim que la teua mare estiga cabrejada amb nosaltres, que el teu nóvio també… A veure si ens separarà això”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.