Denuncien un ‘tripijoc’ en l’expulsió de Palito en ‘Supervivientes’

 

Dimarts passat es va viure una de les expulsions més difícils de ‘Supervivientes 2021‘ fins hui que va acabar amb la marxa de Palito Dominguín.

La concursant es va enfrontar a Omar Sánchez i a la seua íntima amiga, Lola Mencía, en un televot d’allò més decisiu.

Finalment, Carlos Sobera va comunicar la decisió de l’audiència que feia tornar a Palito a Espanya on ha sigut rebuda per Jordi González en el debat dominical.

Entre aplaudiments i aclamacions, la concursant va entrar en el plató on es va poder retrobar amb els seus companys de concurs i alguns dels col·laboradors habituals de l’espai. No obstant això, la jove es va adonar de l’absència dels seus familiars. En veure això, Jordi González es va encarregar d’explicar la situació.
 

En paraules del presentador, la família de Palito va quedar disconforme amb l’expulsió i, per eixe motiu, va abocar nombroses crítiques que no deixaven en bon lloc al programa.

 

“Quan va començar tot teníem amb la teua família un amor tremend i tot anava molt bé. Però ara estan tots cabrejats amb nosaltres i la teua mare no ha volgut vindre esta nit a rebre’t, perquè diu que hem fet trampa i que eres ací i no eres allí”, van ser les paraules emprades pel conductor de l’espai.

Cal recordar que la mare de l’ara expulsada ha participat en la majoria de programes demostrant la seua simpatia i sentit de l’humor. Un to que xoca amb la seua última decisió. “Lucía, estàs desil·lusionada i no cabrejada, interioritza això”, ha afegit.

Lluïa Dominguín no ha sigut l’única a evitar acostar-se a saludar a Palito, ja que la parella d’esta, Harry James, tampoc ha acudit al plató malgrat la invitació de la productora. També Jordi ho ha comentat en plató: “El teu nóvio tampoc ha volgut vindre. Estan cabrejats amb nosaltres, no amb tu“.

I l’expulsada, que no entenia res, «si la meua mare fa una cosa així, és perquè ho sent. No passa res, ja li faré una abraçada», reflexionava.

El cas és que Lucía Dominguín, que ha vingut col·laborant en el ‘reality‘ des del principi, porta un enuig terrible.

Segons el presentador, «no han volgut ser ací per a rebre’t perquè creuen que estem manipulant això i hi ha trampa«, va dir. I va defensar la causa: «És que ací no es vota per Twitter, es fa enviant missatges i per a això cal gastar-se la pasta».

L’argument al·ludia al possible tripijoc. L’eixida de Palito va ser tota una sorpresa que els seus familiars sembla que no han encaixat bé. No obstant això la jove, lluny d’enfadar-se, tirava del seu habitual optimisme: «Crec que he fet un gran concurs i que he eixit per la porta gran». I resolia la qüestió afirmant: «El premi que de veritat m’emporte és la meua amistat amb Lola».

 

El contundent encàrrec de Jordi González en defensa del programa

 

Aprofitant el debat originat, Jordi va voler llançar un contundent missatge contra tots aquells que acusen el programa de trampa. Especialment pel que fa a les expulsions de concursants.

“Estan enfadats creient que nosaltres estem manipulant això quan jo no em canse de dir que no es vota per Twitter, sinó per telèfon, enviant missatges i gastant-se la pasta. Jo soc el primer que sent moltíssim que la teua mare estiga cabrejada amb nosaltres, que el teu nóvio també… A veure si ens separarà això”.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.