Denuncien un ‘tripijoc’ en l’expulsió de Palito en ‘Supervivientes’

 

Dimarts passat es va viure una de les expulsions més difícils de ‘Supervivientes 2021‘ fins hui que va acabar amb la marxa de Palito Dominguín.

La concursant es va enfrontar a Omar Sánchez i a la seua íntima amiga, Lola Mencía, en un televot d’allò més decisiu.

Finalment, Carlos Sobera va comunicar la decisió de l’audiència que feia tornar a Palito a Espanya on ha sigut rebuda per Jordi González en el debat dominical.

Entre aplaudiments i aclamacions, la concursant va entrar en el plató on es va poder retrobar amb els seus companys de concurs i alguns dels col·laboradors habituals de l’espai. No obstant això, la jove es va adonar de l’absència dels seus familiars. En veure això, Jordi González es va encarregar d’explicar la situació.
 

En paraules del presentador, la família de Palito va quedar disconforme amb l’expulsió i, per eixe motiu, va abocar nombroses crítiques que no deixaven en bon lloc al programa.

 

“Quan va començar tot teníem amb la teua família un amor tremend i tot anava molt bé. Però ara estan tots cabrejats amb nosaltres i la teua mare no ha volgut vindre esta nit a rebre’t, perquè diu que hem fet trampa i que eres ací i no eres allí”, van ser les paraules emprades pel conductor de l’espai.

Cal recordar que la mare de l’ara expulsada ha participat en la majoria de programes demostrant la seua simpatia i sentit de l’humor. Un to que xoca amb la seua última decisió. “Lucía, estàs desil·lusionada i no cabrejada, interioritza això”, ha afegit.

Lluïa Dominguín no ha sigut l’única a evitar acostar-se a saludar a Palito, ja que la parella d’esta, Harry James, tampoc ha acudit al plató malgrat la invitació de la productora. També Jordi ho ha comentat en plató: “El teu nóvio tampoc ha volgut vindre. Estan cabrejats amb nosaltres, no amb tu“.

I l’expulsada, que no entenia res, «si la meua mare fa una cosa així, és perquè ho sent. No passa res, ja li faré una abraçada», reflexionava.

El cas és que Lucía Dominguín, que ha vingut col·laborant en el ‘reality‘ des del principi, porta un enuig terrible.

Segons el presentador, «no han volgut ser ací per a rebre’t perquè creuen que estem manipulant això i hi ha trampa«, va dir. I va defensar la causa: «És que ací no es vota per Twitter, es fa enviant missatges i per a això cal gastar-se la pasta».

L’argument al·ludia al possible tripijoc. L’eixida de Palito va ser tota una sorpresa que els seus familiars sembla que no han encaixat bé. No obstant això la jove, lluny d’enfadar-se, tirava del seu habitual optimisme: «Crec que he fet un gran concurs i que he eixit per la porta gran». I resolia la qüestió afirmant: «El premi que de veritat m’emporte és la meua amistat amb Lola».

 

El contundent encàrrec de Jordi González en defensa del programa

 

Aprofitant el debat originat, Jordi va voler llançar un contundent missatge contra tots aquells que acusen el programa de trampa. Especialment pel que fa a les expulsions de concursants.

“Estan enfadats creient que nosaltres estem manipulant això quan jo no em canse de dir que no es vota per Twitter, sinó per telèfon, enviant missatges i gastant-se la pasta. Jo soc el primer que sent moltíssim que la teua mare estiga cabrejada amb nosaltres, que el teu nóvio també… A veure si ens separarà això”.

Últimes notícies

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.