Diego Arrabal explica l’estafa que les Azúcar Moreno han fet a Mediaset

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són ja persones no grates a Mediaset | Telecinco

 

Qui la fa la paga, diuen, i Mediaset ho té molt clar amb les germanes Toñi i Encarna Salazar, les Azúcar Moreno. Fa uns dies va saltar la polèmica després que les cantants anunciaren que abandonaven ‘Supervivientes’ per decisió pròpia poques setmanes després de l’inici del programa. Des que van anunciar la seua intenció, les crítiques cap a elles no han deixat de caure.

 

Un dels més durs amb elles va ser el presentador del programa, Jorge Javier Vázquez, encarregat de rebre-les en el plató de Telecinco ja en Madrid. Durant la seua rebuda, Jorge Javier no va tindre vergonya de dir-los el que pensava i les va acusar directament de només voler els diners, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Persones no grates a Mediaset

Amb tot, els va dir que eren «unes enredradores professionals» i els va llegir una carta a on s’explicava que, a partir d’eixe moment, es convertien en persones no grates en Mediaset i que, per tant, tenien prohibit acostar-se a qualsevol dels seus platós.

 

Els espectadors del programa també estan molt decebuts per l’abandonament de les Azúcar Moreno, però tot el món ha notat com esta decisió ha afectat de manera especial a les germanes en comparació amb altres abandonaments d’altres anys. Després de molts rumors, el paparazzi Diego Arrabal va ser l’encarregat de revelar al programa ‘Viva la vida’ la verdadera raó per la que Mediaset no vol tornar a saber res de les germanes Salazar.

 

Van demanar diners abans d’anar a Hondures

I és que, segons Arrabal, les Azúcar Moreno havien demanat diners al concurs, fins i tot, abans de viatjar a Hondures. Les artistes van dir a la productora que estaven passant per un mal moment econòmic i que, si volien la seua participació en ‘Supervivientes’, primer els havien d’abonar una certa quantitat de diners. Però és que no contentes amb això, Mediaset també es va comprometre a què passats 30 dies de concurs els tornaria a abonar una bona quantitat econòmica que els ajudaria a saldar els seus deutes.

 

Davant d’este compromís, les Azúcar Moreno han aguantat en el concurs el temps necessari per a rebre de nou l’ingrés de Mediaset i tornar a Madrid sense acabar la seua experiència en Hondures. Ara, que ja se sap tota la veritat, no és d’estranyar que persones de l’equip del programa com el mateix Jorge Javier hagen estat tan ofesos per l’eixida de les mítiques cantants.

Diego Arrabal, col·laborador a 'Viva la vida'

Diego Arrabal va explicar en ‘Viva la vida’ més detalls sobre les Azúcar Moreno | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.