Diego Arrabal explica l’estafa que les Azúcar Moreno han fet a Mediaset

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són ja persones no grates a Mediaset | Telecinco

 

Qui la fa la paga, diuen, i Mediaset ho té molt clar amb les germanes Toñi i Encarna Salazar, les Azúcar Moreno. Fa uns dies va saltar la polèmica després que les cantants anunciaren que abandonaven ‘Supervivientes’ per decisió pròpia poques setmanes després de l’inici del programa. Des que van anunciar la seua intenció, les crítiques cap a elles no han deixat de caure.

 

Un dels més durs amb elles va ser el presentador del programa, Jorge Javier Vázquez, encarregat de rebre-les en el plató de Telecinco ja en Madrid. Durant la seua rebuda, Jorge Javier no va tindre vergonya de dir-los el que pensava i les va acusar directament de només voler els diners, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Persones no grates a Mediaset

Amb tot, els va dir que eren «unes enredradores professionals» i els va llegir una carta a on s’explicava que, a partir d’eixe moment, es convertien en persones no grates en Mediaset i que, per tant, tenien prohibit acostar-se a qualsevol dels seus platós.

 

Els espectadors del programa també estan molt decebuts per l’abandonament de les Azúcar Moreno, però tot el món ha notat com esta decisió ha afectat de manera especial a les germanes en comparació amb altres abandonaments d’altres anys. Després de molts rumors, el paparazzi Diego Arrabal va ser l’encarregat de revelar al programa ‘Viva la vida’ la verdadera raó per la que Mediaset no vol tornar a saber res de les germanes Salazar.

 

Van demanar diners abans d’anar a Hondures

I és que, segons Arrabal, les Azúcar Moreno havien demanat diners al concurs, fins i tot, abans de viatjar a Hondures. Les artistes van dir a la productora que estaven passant per un mal moment econòmic i que, si volien la seua participació en ‘Supervivientes’, primer els havien d’abonar una certa quantitat de diners. Però és que no contentes amb això, Mediaset també es va comprometre a què passats 30 dies de concurs els tornaria a abonar una bona quantitat econòmica que els ajudaria a saldar els seus deutes.

 

Davant d’este compromís, les Azúcar Moreno han aguantat en el concurs el temps necessari per a rebre de nou l’ingrés de Mediaset i tornar a Madrid sense acabar la seua experiència en Hondures. Ara, que ja se sap tota la veritat, no és d’estranyar que persones de l’equip del programa com el mateix Jorge Javier hagen estat tan ofesos per l’eixida de les mítiques cantants.

Diego Arrabal, col·laborador a 'Viva la vida'

Diego Arrabal va explicar en ‘Viva la vida’ més detalls sobre les Azúcar Moreno | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El PSPV exigix al Consell que retire de manera definitiva la reforma de la llei Trans

El PSPV ha demanat al Consell que retire de forma definitiva la reforma de la llei Trans valenciana després que el Tribunal Constitucional haja mantingut la suspensió cautelar de diversos preceptes per possible perjudici greu a menors trans.

L’ocupació turística puja un 4,3 % fins a juny i suma 268.949 afiliats a la Comunitat

L’afiliació a la Seguretat Social en activitats turístiques ha crescut un 4,3 % a la Comunitat Valenciana fins a juny, amb 268.949 assalariats, en un context d’augment generalitzat de l’ocupació turística a Espanya.

Avis groc per fortes tempestes al nord de Castelló i calor extrema a València i Alacant

Aemet ha activat per a divendres i dissabte l’avís groc per tempestes intenses a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 38 graus a punts de València i Alacant.

Troben una patera buida entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall a Benidorm

La Policia Local de Benidorm ha localitzat a primera hora del matí una patera a la deriva entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall, sense rastre dels ocupants. Els agents han inspeccionat la zona i no descarten que apareguen altres embarcacions en les pròximes hores.

Educació injecta 8 milions més en obres a 10 col·legis i instituts de la Comunitat

La Conselleria d'Educació ha augmentat en quasi 8 milions el pressupost per a obres en huit col·legis i dos instituts de la Comunitat Valenciana, fins a una inversió global pròxima als 50 milions. València concentra la major part de les actuacions, amb centres a Estivella, Almoines, Puçol, Sagunt, Canals i Bellreguard.

Creix el front veïnal i municipal contra el macroabocador de Zarra

Representants veïnals i ajuntaments del Valle de Ayora-Cofrentes han traslladat al Consell el seu rebuig al macroabocador de Zarra, mentre s’amplia l’oposició social i política al projecte.

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.
FILMOTECA D'ESTIU