Diego Arrabal explica l’estafa que les Azúcar Moreno han fet a Mediaset

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són ja persones no grates a Mediaset | Telecinco

 

Qui la fa la paga, diuen, i Mediaset ho té molt clar amb les germanes Toñi i Encarna Salazar, les Azúcar Moreno. Fa uns dies va saltar la polèmica després que les cantants anunciaren que abandonaven ‘Supervivientes’ per decisió pròpia poques setmanes després de l’inici del programa. Des que van anunciar la seua intenció, les crítiques cap a elles no han deixat de caure.

 

Un dels més durs amb elles va ser el presentador del programa, Jorge Javier Vázquez, encarregat de rebre-les en el plató de Telecinco ja en Madrid. Durant la seua rebuda, Jorge Javier no va tindre vergonya de dir-los el que pensava i les va acusar directament de només voler els diners, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Persones no grates a Mediaset

Amb tot, els va dir que eren «unes enredradores professionals» i els va llegir una carta a on s’explicava que, a partir d’eixe moment, es convertien en persones no grates en Mediaset i que, per tant, tenien prohibit acostar-se a qualsevol dels seus platós.

 

Els espectadors del programa també estan molt decebuts per l’abandonament de les Azúcar Moreno, però tot el món ha notat com esta decisió ha afectat de manera especial a les germanes en comparació amb altres abandonaments d’altres anys. Després de molts rumors, el paparazzi Diego Arrabal va ser l’encarregat de revelar al programa ‘Viva la vida’ la verdadera raó per la que Mediaset no vol tornar a saber res de les germanes Salazar.

 

Van demanar diners abans d’anar a Hondures

I és que, segons Arrabal, les Azúcar Moreno havien demanat diners al concurs, fins i tot, abans de viatjar a Hondures. Les artistes van dir a la productora que estaven passant per un mal moment econòmic i que, si volien la seua participació en ‘Supervivientes’, primer els havien d’abonar una certa quantitat de diners. Però és que no contentes amb això, Mediaset també es va comprometre a què passats 30 dies de concurs els tornaria a abonar una bona quantitat econòmica que els ajudaria a saldar els seus deutes.

 

Davant d’este compromís, les Azúcar Moreno han aguantat en el concurs el temps necessari per a rebre de nou l’ingrés de Mediaset i tornar a Madrid sense acabar la seua experiència en Hondures. Ara, que ja se sap tota la veritat, no és d’estranyar que persones de l’equip del programa com el mateix Jorge Javier hagen estat tan ofesos per l’eixida de les mítiques cantants.

Diego Arrabal, col·laborador a 'Viva la vida'

Diego Arrabal va explicar en ‘Viva la vida’ més detalls sobre les Azúcar Moreno | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

La ciutat esportiva del Villarreal creix amb 10.000 m² nous i més camps de futbol base

El Villarreal ha comprat 10.000 m² a Miralcamp per ampliar la ciutat esportiva José Manuel Llaneza amb nous camps de futbol base i iniciar una reforma integral per fases, mentre continua la modernització de l’Estadio de la Cerámica.

Danny Ocean donarà la recaptació de la seua gira a ONG per a les víctimes del terratrémol a Veneçuela

Danny Ocean ha anunciat als Concerts de Vivers de València que donarà tota la recaptació de la seua gira a ONG que ajuden les víctimes del terratrémol de Veneçuela, mentre els Concerts de Vivers viuen una edició amb plens absoluts i grans noms internacionals.

El professorat valencià tindrà sis dies retribuïts de lliure disposició per curs des de 2026-2027

Educació ha regulat per primera vegada els assumptes particulars retribuïts del professorat no universitari i implantarà sis dies de lliure disposició per curs a partir de 2026-2027, amb fortes restriccions que han sigut criticades pels sindicats.

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.