Diego Arrabal explica l’estafa que les Azúcar Moreno han fet a Mediaset

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són ja persones no grates a Mediaset | Telecinco

 

Qui la fa la paga, diuen, i Mediaset ho té molt clar amb les germanes Toñi i Encarna Salazar, les Azúcar Moreno. Fa uns dies va saltar la polèmica després que les cantants anunciaren que abandonaven ‘Supervivientes’ per decisió pròpia poques setmanes després de l’inici del programa. Des que van anunciar la seua intenció, les crítiques cap a elles no han deixat de caure.

 

Un dels més durs amb elles va ser el presentador del programa, Jorge Javier Vázquez, encarregat de rebre-les en el plató de Telecinco ja en Madrid. Durant la seua rebuda, Jorge Javier no va tindre vergonya de dir-los el que pensava i les va acusar directament de només voler els diners, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Persones no grates a Mediaset

Amb tot, els va dir que eren «unes enredradores professionals» i els va llegir una carta a on s’explicava que, a partir d’eixe moment, es convertien en persones no grates en Mediaset i que, per tant, tenien prohibit acostar-se a qualsevol dels seus platós.

 

Els espectadors del programa també estan molt decebuts per l’abandonament de les Azúcar Moreno, però tot el món ha notat com esta decisió ha afectat de manera especial a les germanes en comparació amb altres abandonaments d’altres anys. Després de molts rumors, el paparazzi Diego Arrabal va ser l’encarregat de revelar al programa ‘Viva la vida’ la verdadera raó per la que Mediaset no vol tornar a saber res de les germanes Salazar.

 

Van demanar diners abans d’anar a Hondures

I és que, segons Arrabal, les Azúcar Moreno havien demanat diners al concurs, fins i tot, abans de viatjar a Hondures. Les artistes van dir a la productora que estaven passant per un mal moment econòmic i que, si volien la seua participació en ‘Supervivientes’, primer els havien d’abonar una certa quantitat de diners. Però és que no contentes amb això, Mediaset també es va comprometre a què passats 30 dies de concurs els tornaria a abonar una bona quantitat econòmica que els ajudaria a saldar els seus deutes.

 

Davant d’este compromís, les Azúcar Moreno han aguantat en el concurs el temps necessari per a rebre de nou l’ingrés de Mediaset i tornar a Madrid sense acabar la seua experiència en Hondures. Ara, que ja se sap tota la veritat, no és d’estranyar que persones de l’equip del programa com el mateix Jorge Javier hagen estat tan ofesos per l’eixida de les mítiques cantants.

Diego Arrabal, col·laborador a 'Viva la vida'

Diego Arrabal va explicar en ‘Viva la vida’ més detalls sobre les Azúcar Moreno | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.