Diego Arrabal explica l’estafa que les Azúcar Moreno han fet a Mediaset

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són ja persones no grates a Mediaset | Telecinco

 

Qui la fa la paga, diuen, i Mediaset ho té molt clar amb les germanes Toñi i Encarna Salazar, les Azúcar Moreno. Fa uns dies va saltar la polèmica després que les cantants anunciaren que abandonaven ‘Supervivientes’ per decisió pròpia poques setmanes després de l’inici del programa. Des que van anunciar la seua intenció, les crítiques cap a elles no han deixat de caure.

 

Un dels més durs amb elles va ser el presentador del programa, Jorge Javier Vázquez, encarregat de rebre-les en el plató de Telecinco ja en Madrid. Durant la seua rebuda, Jorge Javier no va tindre vergonya de dir-los el que pensava i les va acusar directament de només voler els diners, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Persones no grates a Mediaset

Amb tot, els va dir que eren «unes enredradores professionals» i els va llegir una carta a on s’explicava que, a partir d’eixe moment, es convertien en persones no grates en Mediaset i que, per tant, tenien prohibit acostar-se a qualsevol dels seus platós.

 

Els espectadors del programa també estan molt decebuts per l’abandonament de les Azúcar Moreno, però tot el món ha notat com esta decisió ha afectat de manera especial a les germanes en comparació amb altres abandonaments d’altres anys. Després de molts rumors, el paparazzi Diego Arrabal va ser l’encarregat de revelar al programa ‘Viva la vida’ la verdadera raó per la que Mediaset no vol tornar a saber res de les germanes Salazar.

 

Van demanar diners abans d’anar a Hondures

I és que, segons Arrabal, les Azúcar Moreno havien demanat diners al concurs, fins i tot, abans de viatjar a Hondures. Les artistes van dir a la productora que estaven passant per un mal moment econòmic i que, si volien la seua participació en ‘Supervivientes’, primer els havien d’abonar una certa quantitat de diners. Però és que no contentes amb això, Mediaset també es va comprometre a què passats 30 dies de concurs els tornaria a abonar una bona quantitat econòmica que els ajudaria a saldar els seus deutes.

 

Davant d’este compromís, les Azúcar Moreno han aguantat en el concurs el temps necessari per a rebre de nou l’ingrés de Mediaset i tornar a Madrid sense acabar la seua experiència en Hondures. Ara, que ja se sap tota la veritat, no és d’estranyar que persones de l’equip del programa com el mateix Jorge Javier hagen estat tan ofesos per l’eixida de les mítiques cantants.

Diego Arrabal, col·laborador a 'Viva la vida'

Diego Arrabal va explicar en ‘Viva la vida’ més detalls sobre les Azúcar Moreno | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.