17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Nit amarga per a les Azúcar Moreno: «Ja no sou benvingudes a Mediaset»

Azúcar Moreno fueron recibidas de manera muy fría

La rebuda a les Azúcar Moreno a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecinco

 

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier duríssim amb certs concursants, en especial, amb les Azúcar Moreno. La rebuda a les germanes va ser més que gelada i el presentador va acabar expulsant-les del plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les Azúcar Moreno d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

La tensió era més que evident i deixava entrevore que l’entrevista a les ja exconcursants no seria gens agradables per a elles. «Estem ben fotudes», dien en resposta a Jorge Javier, que els va demanar com estaven. «Preferim fer això, que fer un mal concurs», es justificaven. Les cantants van assegurar haver començat el concurs amb tota la il·lusió del món. «El cap ens ha jugat una mala passada», apuntava Toñi. 

 

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

 

Ja no són benvingudes a Mediaset

Després d’este dur creuament de paraules, el presentador va procedir a llegir un comunicat, on es deixava constància que les Azúcar Moreno ja no tenien les portes obertes a Telecinco ni eren benvingudes a Mediaset.

 

«Tengo que deciros que habéis sido una gran decepción personal y para mucha gente que había apoyado vuestra participación en ‘Supervivientes 2019’. Vuestro abandono premeditado, superficial y poco profesional ha hecho que dicha decepción sea todavía más grave, teniendo en cuenta el daño que estáis haciendo al programa con vuestra decisión. Habéis demostrado una gran falta de respeto hacia el trabajo de muchas personas, tanto de la productora como de Mediaset. Tengo que deciros que ya no sois personas gratas en Mediaset y creo que tardaréis muchísimo tiempo en volver a pisar un plató de esta casa. A partir de este momento, Mediaset y la productora solo tendrá contacto con vosotras para resolver temas legales».

 

Jorge Javier a les Salazar: «Enredraores»

Jorge Javier no es va limitar a llegir el comunicat oficial de la cadena. Va voler donar suport a la productora i no va dubtar en dir a les germanes, sense pèls en la llengua, el que pensava d’elles: «No vullc començar cap disputa. Encara que vullguen justificar-se, estan mentint, estava tot preparat». Les Salazar, davant de la contundència del presentador, seguien negant haver pactat prèviament la seua eixida. 

 

«El que han fet per a trencar el contracte, quan m’ho han explicat, m’ha deixat de pasta de moniato. Mai hauria pensat que algú poguera utilitzar estos ardits per a abandonar un concurs. És molt mesquí el que heu fet; encara sort que compteu amb l’elegància de la productora… Si es donara a conéixer què ha passat en realitat, crec que no tornaríeu a xafar ni un plató ni un escenari», advertia el presentador. 

 

Jorge Javier les reprende que es muy ruin lo que han hecho

Jorge Javier les qualifica d’«enredraores» | Telecinco

 

Encarna, que no s’havia pronunciat, va dirigir-se a Jorge assegurant que estava exagerant, mentres ell continuava tirant-los coses en cara: «Porte vint anys de professió i mai m’havia trobat amb una cosa com esta… Em pareix que sou unes ‘enredraores’, unes ‘enredraores’ professionals. El que heu fet exigix molta dedicació; porteu molts anys dedicant-vos als ‘enredros’».

 

L’estiró d’orelles de Jorge va ser tal que Toñi va optar per admetre que s’havien equivocat, preguntant al presentador si a ell no li havia passat mai. «Jo el que no faig és enganyar… Heu comés una falta molt greu i aneu amb compte amb què feu ara professionalment. M’heu demostrat que no aneu de cara», responia amb fermesa Jorge Javier. El presentador va donar per tancada la conversació evitant que les germanes digueren res més i les va expulsar del plató, titlant-les de nou de mentiroses.

 

Jorge Javier las despidió acusándolas de seguir mintiendo

Jorge Javier les va fer fora tornat a titlar-les de mentiroses | Telecinco
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.