Nit amarga per a les Azúcar Moreno: «Ja no sou benvingudes a Mediaset»

Azúcar Moreno fueron recibidas de manera muy fría

La rebuda a les Azúcar Moreno a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecinco

 

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier duríssim amb certs concursants, en especial, amb les Azúcar Moreno. La rebuda a les germanes va ser més que gelada i el presentador va acabar expulsant-les del plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les Azúcar Moreno d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

La tensió era més que evident i deixava entrevore que l’entrevista a les ja exconcursants no seria gens agradables per a elles. «Estem ben fotudes», dien en resposta a Jorge Javier, que els va demanar com estaven. «Preferim fer això, que fer un mal concurs», es justificaven. Les cantants van assegurar haver començat el concurs amb tota la il·lusió del món. «El cap ens ha jugat una mala passada», apuntava Toñi. 

 

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

 

Ja no són benvingudes a Mediaset

Després d’este dur creuament de paraules, el presentador va procedir a llegir un comunicat, on es deixava constància que les Azúcar Moreno ja no tenien les portes obertes a Telecinco ni eren benvingudes a Mediaset.

 

«Tengo que deciros que habéis sido una gran decepción personal y para mucha gente que había apoyado vuestra participación en ‘Supervivientes 2019’. Vuestro abandono premeditado, superficial y poco profesional ha hecho que dicha decepción sea todavía más grave, teniendo en cuenta el daño que estáis haciendo al programa con vuestra decisión. Habéis demostrado una gran falta de respeto hacia el trabajo de muchas personas, tanto de la productora como de Mediaset. Tengo que deciros que ya no sois personas gratas en Mediaset y creo que tardaréis muchísimo tiempo en volver a pisar un plató de esta casa. A partir de este momento, Mediaset y la productora solo tendrá contacto con vosotras para resolver temas legales».

 

Jorge Javier a les Salazar: «Enredraores»

Jorge Javier no es va limitar a llegir el comunicat oficial de la cadena. Va voler donar suport a la productora i no va dubtar en dir a les germanes, sense pèls en la llengua, el que pensava d’elles: «No vullc començar cap disputa. Encara que vullguen justificar-se, estan mentint, estava tot preparat». Les Salazar, davant de la contundència del presentador, seguien negant haver pactat prèviament la seua eixida. 

 

«El que han fet per a trencar el contracte, quan m’ho han explicat, m’ha deixat de pasta de moniato. Mai hauria pensat que algú poguera utilitzar estos ardits per a abandonar un concurs. És molt mesquí el que heu fet; encara sort que compteu amb l’elegància de la productora… Si es donara a conéixer què ha passat en realitat, crec que no tornaríeu a xafar ni un plató ni un escenari», advertia el presentador. 

 

Jorge Javier les reprende que es muy ruin lo que han hecho

Jorge Javier les qualifica d’«enredraores» | Telecinco

 

Encarna, que no s’havia pronunciat, va dirigir-se a Jorge assegurant que estava exagerant, mentres ell continuava tirant-los coses en cara: «Porte vint anys de professió i mai m’havia trobat amb una cosa com esta… Em pareix que sou unes ‘enredraores’, unes ‘enredraores’ professionals. El que heu fet exigix molta dedicació; porteu molts anys dedicant-vos als ‘enredros’».

 

L’estiró d’orelles de Jorge va ser tal que Toñi va optar per admetre que s’havien equivocat, preguntant al presentador si a ell no li havia passat mai. «Jo el que no faig és enganyar… Heu comés una falta molt greu i aneu amb compte amb què feu ara professionalment. M’heu demostrat que no aneu de cara», responia amb fermesa Jorge Javier. El presentador va donar per tancada la conversació evitant que les germanes digueren res més i les va expulsar del plató, titlant-les de nou de mentiroses.

 

Jorge Javier las despidió acusándolas de seguir mintiendo

Jorge Javier les va fer fora tornat a titlar-les de mentiroses | Telecinco

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.