Nit amarga per a les Azúcar Moreno: «Ja no sou benvingudes a Mediaset»

Azúcar Moreno fueron recibidas de manera muy fría

La rebuda a les Azúcar Moreno a plató va ser de les més gelades de la història del programa | Telecinco

 

La gala de ‘Supervivientes’ d’este dijous va ser una de les més tenses de la història del reality. Vam poder vore un Jorge Javier duríssim amb certs concursants, en especial, amb les Azúcar Moreno. La rebuda a les germanes va ser més que gelada i el presentador va acabar expulsant-les del plató i, directament, de Mediaset.

 

Toñi i Encarna van entrar amb el públic en absolut silenci, tal com va demanar Jorge Javier. «Diumenge es va produir l’abandonament de les Azúcar Moreno d’una manera absolutament injustificada i poc professional. Les germanes Salazar ens han deixat tirats al programa, a Mediaset i a tota Espanya. Rebem-les en silenci, per descomptat», avisava el presentador.

 

La tensió era més que evident i deixava entrevore que l’entrevista a les ja exconcursants no seria gens agradables per a elles. «Estem ben fotudes», dien en resposta a Jorge Javier, que els va demanar com estaven. «Preferim fer això, que fer un mal concurs», es justificaven. Les cantants van assegurar haver començat el concurs amb tota la il·lusió del món. «El cap ens ha jugat una mala passada», apuntava Toñi. 

 

 

Jorge Javier no podia contindre el seu cabreig i les va titlar clarament de mentiroses: «Esteu mentint i no explicarem detalls contractuals perquè, si ho férem, la vostra imatge quedaria encara pitjor del que ja ha quedat. El silenci vos beneficia».

 

Ja no són benvingudes a Mediaset

Després d’este dur creuament de paraules, el presentador va procedir a llegir un comunicat, on es deixava constància que les Azúcar Moreno ja no tenien les portes obertes a Telecinco ni eren benvingudes a Mediaset.

 

«Tengo que deciros que habéis sido una gran decepción personal y para mucha gente que había apoyado vuestra participación en ‘Supervivientes 2019’. Vuestro abandono premeditado, superficial y poco profesional ha hecho que dicha decepción sea todavía más grave, teniendo en cuenta el daño que estáis haciendo al programa con vuestra decisión. Habéis demostrado una gran falta de respeto hacia el trabajo de muchas personas, tanto de la productora como de Mediaset. Tengo que deciros que ya no sois personas gratas en Mediaset y creo que tardaréis muchísimo tiempo en volver a pisar un plató de esta casa. A partir de este momento, Mediaset y la productora solo tendrá contacto con vosotras para resolver temas legales».

 

Jorge Javier a les Salazar: «Enredraores»

Jorge Javier no es va limitar a llegir el comunicat oficial de la cadena. Va voler donar suport a la productora i no va dubtar en dir a les germanes, sense pèls en la llengua, el que pensava d’elles: «No vullc començar cap disputa. Encara que vullguen justificar-se, estan mentint, estava tot preparat». Les Salazar, davant de la contundència del presentador, seguien negant haver pactat prèviament la seua eixida. 

 

«El que han fet per a trencar el contracte, quan m’ho han explicat, m’ha deixat de pasta de moniato. Mai hauria pensat que algú poguera utilitzar estos ardits per a abandonar un concurs. És molt mesquí el que heu fet; encara sort que compteu amb l’elegància de la productora… Si es donara a conéixer què ha passat en realitat, crec que no tornaríeu a xafar ni un plató ni un escenari», advertia el presentador. 

 

Jorge Javier les reprende que es muy ruin lo que han hecho

Jorge Javier les qualifica d’«enredraores» | Telecinco

 

Encarna, que no s’havia pronunciat, va dirigir-se a Jorge assegurant que estava exagerant, mentres ell continuava tirant-los coses en cara: «Porte vint anys de professió i mai m’havia trobat amb una cosa com esta… Em pareix que sou unes ‘enredraores’, unes ‘enredraores’ professionals. El que heu fet exigix molta dedicació; porteu molts anys dedicant-vos als ‘enredros’».

 

L’estiró d’orelles de Jorge va ser tal que Toñi va optar per admetre que s’havien equivocat, preguntant al presentador si a ell no li havia passat mai. «Jo el que no faig és enganyar… Heu comés una falta molt greu i aneu amb compte amb què feu ara professionalment. M’heu demostrat que no aneu de cara», responia amb fermesa Jorge Javier. El presentador va donar per tancada la conversació evitant que les germanes digueren res més i les va expulsar del plató, titlant-les de nou de mentiroses.

 

Jorge Javier las despidió acusándolas de seguir mintiendo

Jorge Javier les va fer fora tornat a titlar-les de mentiroses | Telecinco
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.