Les dramàtiques paraules de despedida d’Ana Rosa sobre el coronavirus

Ana Rosa durant el programa d'aquest divendres

Ana Rosa Quintana desconcerta al públic amb unes paraules molt dramàtiques | Telecinco

 

El programa de Ana Rosa’ seguix amb la tònica habitual de cada matí des de què va començar la crisi sanitària. Informacions de dades, testimonis i una infinitat d’explicacions sobre les mesures d’higiene per a evitar el coronavirus. Fins a ací, tot el normal. La sorpresa ha saltat al final del programa.

 

Ana Rosa Quintana s’ha despedit dels espectadors fent un al·legat que ha deixat a tot el món sorprés, fins i tot als col·laboradors que s’han quedat totalment muts. L’al·legat de la periodista començava dient que cal mantindre la calma i tindre l’esperança de què tot passarà abans o després. A pesar d’estes paraules, la presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha demanat a la ciutadania que no baixe la guàrdia i que tot el món seguisca les mesures del Govern.

 

La dramàtica despedida d’Ana Rosa

La sorpresa ha arribat en els últims segons de programa a causa de les contundents i dramàtiques paraules d’Ana Rosa. «Ens veem el dilluns, si Déu vol», ha conclòs la presentadora. Estes paraules han estat acompanyades d’un breu silenci, molt dramàtic, potser massa. El que pretenia Ana Rosa amb el seu discurs era animar als espectadors i recordar totes les mesures d’higiene.

 

L’efecte ha sigut el contrari, ja que la despedida ha sigut massa forta. Este «Si Déu vol» pot ser molt malinterpretat. Què haurà insinuat Ana Rosa? Pot haver sigut una simple manera de parlar, però el suspens que ha acompanyat les paraules no ajuden a pensar això.

 

Independentment d’esta peculiar despedida, el que cal tindre en compte és el que la mateixa periodista ha dit instants abans: «La gent s’està recuperant, però els casos pujaran, cal estar preparats i mirar amb positivisme».

Últimes notícies

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.