Les dramàtiques paraules de despedida d’Ana Rosa sobre el coronavirus

Ana Rosa durant el programa d'aquest divendres

Ana Rosa Quintana desconcerta al públic amb unes paraules molt dramàtiques | Telecinco

 

El programa de Ana Rosa’ seguix amb la tònica habitual de cada matí des de què va començar la crisi sanitària. Informacions de dades, testimonis i una infinitat d’explicacions sobre les mesures d’higiene per a evitar el coronavirus. Fins a ací, tot el normal. La sorpresa ha saltat al final del programa.

 

Ana Rosa Quintana s’ha despedit dels espectadors fent un al·legat que ha deixat a tot el món sorprés, fins i tot als col·laboradors que s’han quedat totalment muts. L’al·legat de la periodista començava dient que cal mantindre la calma i tindre l’esperança de què tot passarà abans o després. A pesar d’estes paraules, la presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha demanat a la ciutadania que no baixe la guàrdia i que tot el món seguisca les mesures del Govern.

 

La dramàtica despedida d’Ana Rosa

La sorpresa ha arribat en els últims segons de programa a causa de les contundents i dramàtiques paraules d’Ana Rosa. «Ens veem el dilluns, si Déu vol», ha conclòs la presentadora. Estes paraules han estat acompanyades d’un breu silenci, molt dramàtic, potser massa. El que pretenia Ana Rosa amb el seu discurs era animar als espectadors i recordar totes les mesures d’higiene.

 

L’efecte ha sigut el contrari, ja que la despedida ha sigut massa forta. Este «Si Déu vol» pot ser molt malinterpretat. Què haurà insinuat Ana Rosa? Pot haver sigut una simple manera de parlar, però el suspens que ha acompanyat les paraules no ajuden a pensar això.

 

Independentment d’esta peculiar despedida, el que cal tindre en compte és el que la mateixa periodista ha dit instants abans: «La gent s’està recuperant, però els casos pujaran, cal estar preparats i mirar amb positivisme».

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.