Les dramàtiques paraules de despedida d’Ana Rosa sobre el coronavirus

Ana Rosa durant el programa d'aquest divendres

Ana Rosa Quintana desconcerta al públic amb unes paraules molt dramàtiques | Telecinco

 

El programa de Ana Rosa’ seguix amb la tònica habitual de cada matí des de què va començar la crisi sanitària. Informacions de dades, testimonis i una infinitat d’explicacions sobre les mesures d’higiene per a evitar el coronavirus. Fins a ací, tot el normal. La sorpresa ha saltat al final del programa.

 

Ana Rosa Quintana s’ha despedit dels espectadors fent un al·legat que ha deixat a tot el món sorprés, fins i tot als col·laboradors que s’han quedat totalment muts. L’al·legat de la periodista començava dient que cal mantindre la calma i tindre l’esperança de què tot passarà abans o després. A pesar d’estes paraules, la presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha demanat a la ciutadania que no baixe la guàrdia i que tot el món seguisca les mesures del Govern.

 

La dramàtica despedida d’Ana Rosa

La sorpresa ha arribat en els últims segons de programa a causa de les contundents i dramàtiques paraules d’Ana Rosa. «Ens veem el dilluns, si Déu vol», ha conclòs la presentadora. Estes paraules han estat acompanyades d’un breu silenci, molt dramàtic, potser massa. El que pretenia Ana Rosa amb el seu discurs era animar als espectadors i recordar totes les mesures d’higiene.

 

L’efecte ha sigut el contrari, ja que la despedida ha sigut massa forta. Este «Si Déu vol» pot ser molt malinterpretat. Què haurà insinuat Ana Rosa? Pot haver sigut una simple manera de parlar, però el suspens que ha acompanyat les paraules no ajuden a pensar això.

 

Independentment d’esta peculiar despedida, el que cal tindre en compte és el que la mateixa periodista ha dit instants abans: «La gent s’està recuperant, però els casos pujaran, cal estar preparats i mirar amb positivisme».

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.