10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Les dramàtiques paraules de despedida d’Ana Rosa sobre el coronavirus

Ana Rosa durant el programa d'aquest divendres

Ana Rosa Quintana desconcerta al públic amb unes paraules molt dramàtiques | Telecinco

 

El programa de Ana Rosa’ seguix amb la tònica habitual de cada matí des de què va començar la crisi sanitària. Informacions de dades, testimonis i una infinitat d’explicacions sobre les mesures d’higiene per a evitar el coronavirus. Fins a ací, tot el normal. La sorpresa ha saltat al final del programa.

 

Ana Rosa Quintana s’ha despedit dels espectadors fent un al·legat que ha deixat a tot el món sorprés, fins i tot als col·laboradors que s’han quedat totalment muts. L’al·legat de la periodista començava dient que cal mantindre la calma i tindre l’esperança de què tot passarà abans o després. A pesar d’estes paraules, la presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha demanat a la ciutadania que no baixe la guàrdia i que tot el món seguisca les mesures del Govern.

 

La dramàtica despedida d’Ana Rosa

La sorpresa ha arribat en els últims segons de programa a causa de les contundents i dramàtiques paraules d’Ana Rosa. «Ens veem el dilluns, si Déu vol», ha conclòs la presentadora. Estes paraules han estat acompanyades d’un breu silenci, molt dramàtic, potser massa. El que pretenia Ana Rosa amb el seu discurs era animar als espectadors i recordar totes les mesures d’higiene.

 

L’efecte ha sigut el contrari, ja que la despedida ha sigut massa forta. Este «Si Déu vol» pot ser molt malinterpretat. Què haurà insinuat Ana Rosa? Pot haver sigut una simple manera de parlar, però el suspens que ha acompanyat les paraules no ajuden a pensar això.

 

Independentment d’esta peculiar despedida, el que cal tindre en compte és el que la mateixa periodista ha dit instants abans: «La gent s’està recuperant, però els casos pujaran, cal estar preparats i mirar amb positivisme».

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.