Les dramàtiques paraules de despedida d’Ana Rosa sobre el coronavirus

Ana Rosa durant el programa d'aquest divendres

Ana Rosa Quintana desconcerta al públic amb unes paraules molt dramàtiques | Telecinco

 

El programa de Ana Rosa’ seguix amb la tònica habitual de cada matí des de què va començar la crisi sanitària. Informacions de dades, testimonis i una infinitat d’explicacions sobre les mesures d’higiene per a evitar el coronavirus. Fins a ací, tot el normal. La sorpresa ha saltat al final del programa.

 

Ana Rosa Quintana s’ha despedit dels espectadors fent un al·legat que ha deixat a tot el món sorprés, fins i tot als col·laboradors que s’han quedat totalment muts. L’al·legat de la periodista començava dient que cal mantindre la calma i tindre l’esperança de què tot passarà abans o després. A pesar d’estes paraules, la presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha demanat a la ciutadania que no baixe la guàrdia i que tot el món seguisca les mesures del Govern.

 

La dramàtica despedida d’Ana Rosa

La sorpresa ha arribat en els últims segons de programa a causa de les contundents i dramàtiques paraules d’Ana Rosa. «Ens veem el dilluns, si Déu vol», ha conclòs la presentadora. Estes paraules han estat acompanyades d’un breu silenci, molt dramàtic, potser massa. El que pretenia Ana Rosa amb el seu discurs era animar als espectadors i recordar totes les mesures d’higiene.

 

L’efecte ha sigut el contrari, ja que la despedida ha sigut massa forta. Este «Si Déu vol» pot ser molt malinterpretat. Què haurà insinuat Ana Rosa? Pot haver sigut una simple manera de parlar, però el suspens que ha acompanyat les paraules no ajuden a pensar això.

 

Independentment d’esta peculiar despedida, el que cal tindre en compte és el que la mateixa periodista ha dit instants abans: «La gent s’està recuperant, però els casos pujaran, cal estar preparats i mirar amb positivisme».

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.