Emma García defensa a Rocío Flores i para els peus als seus col·laboradors

 

El tema del documental de Rocío Carrasco s’està tractant en tots els programes de televisió. Les opinions són molt diferents i hi ha col·laboradors que estan a favor seu i altres que ixen en defensa de Rocío Flores, assegurant que està desprotegida i que la seua imatge està sent molt perjudicada. Este dissabte en ‘Viva la vida‘ s’han donat les dos versions i Emma García s’ha trobat entre dos aigües, posant-se en el lloc de les dos i trencant una llança a favor de mare i filla.

La presentadora ha explotat en escoltar com els seus companys, especialment José Antonio Avilés, qüestionava el comportament de Rocío filla, que segons ha comptat Diego Arrabal, concedirà una entrevista en Telecinco en resposta a les declaracions de la seua mare en la docuserie. «Si ella nega este episodi, com ha d’estar?. Si la teua ment i el teu cor el neguen, ha de provocar conseqüències en la teua vida. És una història d’ella i aquí no es pot entrar. Continua negant una cosa tan necessària per a seguir cap endavant», ha comentat Emma quan Avilés ha dit que Rocío no era capaç de reconéixer l’agressió que va tenir cap a la seua mare.

Emma García defensa a Rocío Flores

Terelu ha volgut anar més enllà, assegurant que si ella hagués estat la que agredís a la seua mare, pot considerar que no cal demanar perdó, però si això ix a la llum i estic en dubte, que no és fàcil davant de tothom, pense que per ella mateixa, no per la seua mare ni per nosaltres, que no diga en algun moment: ‘hi ha coses de les quals no em sent orgullosa, ja està’, ha opinat la col·laboradora. «Ella necessita el seu temps, té una situació, bastant té amb el que ha sofert, no sigues tan dur amb ella que bastant té amb el que té», li ha dit Emma García a Avilés quan este ha assegurat que Rocío Flores té «el que s’ha buscat».

«És tan fàcil parlar…», ha dit molt categòric la presentadora. «Hi ha una cosa molt important. Han passat 20 anys, Antonio David ha donat la seua versió, Rocío ha estat callada fins ara, però la nena també podria haver optat per mantenir-se en un segon pla i no participar en cap programa», ha continuat Avilés. «I continua callada», ha matisat García. «Val, però està asseguda en un plató on se li posen els vídeos i comenta fins on vol», ha dit el col·laborador afegint més llenya al foc. «Avilés, fins on jo he vist, si no estic equivocada, parla de ‘Superviventes‘ i en algun moment decideix deixar anar una cosa de la qual ha vist», li ha corregit.
 

Últimes notícies

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.
FILMOTECA D'ESTIU