12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Emma García defensa a Rocío Flores i para els peus als seus col·laboradors

 

El tema del documental de Rocío Carrasco s’està tractant en tots els programes de televisió. Les opinions són molt diferents i hi ha col·laboradors que estan a favor seu i altres que ixen en defensa de Rocío Flores, assegurant que està desprotegida i que la seua imatge està sent molt perjudicada. Este dissabte en ‘Viva la vida‘ s’han donat les dos versions i Emma García s’ha trobat entre dos aigües, posant-se en el lloc de les dos i trencant una llança a favor de mare i filla.

La presentadora ha explotat en escoltar com els seus companys, especialment José Antonio Avilés, qüestionava el comportament de Rocío filla, que segons ha comptat Diego Arrabal, concedirà una entrevista en Telecinco en resposta a les declaracions de la seua mare en la docuserie. “Si ella nega este episodi, com ha d’estar?. Si la teua ment i el teu cor el neguen, ha de provocar conseqüències en la teua vida. És una història d’ella i aquí no es pot entrar. Continua negant una cosa tan necessària per a seguir cap endavant”, ha comentat Emma quan Avilés ha dit que Rocío no era capaç de reconéixer l’agressió que va tenir cap a la seua mare.

Emma García defensa a Rocío Flores

Terelu ha volgut anar més enllà, assegurant que si ella hagués estat la que agredís a la seua mare, pot considerar que no cal demanar perdó, però si això ix a la llum i estic en dubte, que no és fàcil davant de tothom, pense que per ella mateixa, no per la seua mare ni per nosaltres, que no diga en algun moment: ‘hi ha coses de les quals no em sent orgullosa, ja està’, ha opinat la col·laboradora. “Ella necessita el seu temps, té una situació, bastant té amb el que ha sofert, no sigues tan dur amb ella que bastant té amb el que té”, li ha dit Emma García a Avilés quan este ha assegurat que Rocío Flores té “el que s’ha buscat”.

“És tan fàcil parlar…”, ha dit molt categòric la presentadora. “Hi ha una cosa molt important. Han passat 20 anys, Antonio David ha donat la seua versió, Rocío ha estat callada fins ara, però la nena també podria haver optat per mantenir-se en un segon pla i no participar en cap programa”, ha continuat Avilés. “I continua callada”, ha matisat García. “Val, però està asseguda en un plató on se li posen els vídeos i comenta fins on vol”, ha dit el col·laborador afegint més llenya al foc. “Avilés, fins on jo he vist, si no estic equivocada, parla de ‘Superviventes‘ i en algun moment decideix deixar anar una cosa de la qual ha vist”, li ha corregit.
 

Últimes notícies

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.