Emma García defensa a Rocío Flores i para els peus als seus col·laboradors

 

El tema del documental de Rocío Carrasco s’està tractant en tots els programes de televisió. Les opinions són molt diferents i hi ha col·laboradors que estan a favor seu i altres que ixen en defensa de Rocío Flores, assegurant que està desprotegida i que la seua imatge està sent molt perjudicada. Este dissabte en ‘Viva la vida‘ s’han donat les dos versions i Emma García s’ha trobat entre dos aigües, posant-se en el lloc de les dos i trencant una llança a favor de mare i filla.

La presentadora ha explotat en escoltar com els seus companys, especialment José Antonio Avilés, qüestionava el comportament de Rocío filla, que segons ha comptat Diego Arrabal, concedirà una entrevista en Telecinco en resposta a les declaracions de la seua mare en la docuserie. «Si ella nega este episodi, com ha d’estar?. Si la teua ment i el teu cor el neguen, ha de provocar conseqüències en la teua vida. És una història d’ella i aquí no es pot entrar. Continua negant una cosa tan necessària per a seguir cap endavant», ha comentat Emma quan Avilés ha dit que Rocío no era capaç de reconéixer l’agressió que va tenir cap a la seua mare.

Emma García defensa a Rocío Flores

Terelu ha volgut anar més enllà, assegurant que si ella hagués estat la que agredís a la seua mare, pot considerar que no cal demanar perdó, però si això ix a la llum i estic en dubte, que no és fàcil davant de tothom, pense que per ella mateixa, no per la seua mare ni per nosaltres, que no diga en algun moment: ‘hi ha coses de les quals no em sent orgullosa, ja està’, ha opinat la col·laboradora. «Ella necessita el seu temps, té una situació, bastant té amb el que ha sofert, no sigues tan dur amb ella que bastant té amb el que té», li ha dit Emma García a Avilés quan este ha assegurat que Rocío Flores té «el que s’ha buscat».

«És tan fàcil parlar…», ha dit molt categòric la presentadora. «Hi ha una cosa molt important. Han passat 20 anys, Antonio David ha donat la seua versió, Rocío ha estat callada fins ara, però la nena també podria haver optat per mantenir-se en un segon pla i no participar en cap programa», ha continuat Avilés. «I continua callada», ha matisat García. «Val, però està asseguda en un plató on se li posen els vídeos i comenta fins on vol», ha dit el col·laborador afegint més llenya al foc. «Avilés, fins on jo he vist, si no estic equivocada, parla de ‘Superviventes‘ i en algun moment decideix deixar anar una cosa de la qual ha vist», li ha corregit.
 

Últimes notícies

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.