Emma García defensa a Rocío Flores i para els peus als seus col·laboradors

 

El tema del documental de Rocío Carrasco s’està tractant en tots els programes de televisió. Les opinions són molt diferents i hi ha col·laboradors que estan a favor seu i altres que ixen en defensa de Rocío Flores, assegurant que està desprotegida i que la seua imatge està sent molt perjudicada. Este dissabte en ‘Viva la vida‘ s’han donat les dos versions i Emma García s’ha trobat entre dos aigües, posant-se en el lloc de les dos i trencant una llança a favor de mare i filla.

La presentadora ha explotat en escoltar com els seus companys, especialment José Antonio Avilés, qüestionava el comportament de Rocío filla, que segons ha comptat Diego Arrabal, concedirà una entrevista en Telecinco en resposta a les declaracions de la seua mare en la docuserie. «Si ella nega este episodi, com ha d’estar?. Si la teua ment i el teu cor el neguen, ha de provocar conseqüències en la teua vida. És una història d’ella i aquí no es pot entrar. Continua negant una cosa tan necessària per a seguir cap endavant», ha comentat Emma quan Avilés ha dit que Rocío no era capaç de reconéixer l’agressió que va tenir cap a la seua mare.

Emma García defensa a Rocío Flores

Terelu ha volgut anar més enllà, assegurant que si ella hagués estat la que agredís a la seua mare, pot considerar que no cal demanar perdó, però si això ix a la llum i estic en dubte, que no és fàcil davant de tothom, pense que per ella mateixa, no per la seua mare ni per nosaltres, que no diga en algun moment: ‘hi ha coses de les quals no em sent orgullosa, ja està’, ha opinat la col·laboradora. «Ella necessita el seu temps, té una situació, bastant té amb el que ha sofert, no sigues tan dur amb ella que bastant té amb el que té», li ha dit Emma García a Avilés quan este ha assegurat que Rocío Flores té «el que s’ha buscat».

«És tan fàcil parlar…», ha dit molt categòric la presentadora. «Hi ha una cosa molt important. Han passat 20 anys, Antonio David ha donat la seua versió, Rocío ha estat callada fins ara, però la nena també podria haver optat per mantenir-se en un segon pla i no participar en cap programa», ha continuat Avilés. «I continua callada», ha matisat García. «Val, però està asseguda en un plató on se li posen els vídeos i comenta fins on vol», ha dit el col·laborador afegint més llenya al foc. «Avilés, fins on jo he vist, si no estic equivocada, parla de ‘Superviventes‘ i en algun moment decideix deixar anar una cosa de la qual ha vist», li ha corregit.
 

Últimes notícies

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.