Emma García defensa a Rocío Flores i para els peus als seus col·laboradors

 

El tema del documental de Rocío Carrasco s’està tractant en tots els programes de televisió. Les opinions són molt diferents i hi ha col·laboradors que estan a favor seu i altres que ixen en defensa de Rocío Flores, assegurant que està desprotegida i que la seua imatge està sent molt perjudicada. Este dissabte en ‘Viva la vida‘ s’han donat les dos versions i Emma García s’ha trobat entre dos aigües, posant-se en el lloc de les dos i trencant una llança a favor de mare i filla.

La presentadora ha explotat en escoltar com els seus companys, especialment José Antonio Avilés, qüestionava el comportament de Rocío filla, que segons ha comptat Diego Arrabal, concedirà una entrevista en Telecinco en resposta a les declaracions de la seua mare en la docuserie. «Si ella nega este episodi, com ha d’estar?. Si la teua ment i el teu cor el neguen, ha de provocar conseqüències en la teua vida. És una història d’ella i aquí no es pot entrar. Continua negant una cosa tan necessària per a seguir cap endavant», ha comentat Emma quan Avilés ha dit que Rocío no era capaç de reconéixer l’agressió que va tenir cap a la seua mare.

Emma García defensa a Rocío Flores

Terelu ha volgut anar més enllà, assegurant que si ella hagués estat la que agredís a la seua mare, pot considerar que no cal demanar perdó, però si això ix a la llum i estic en dubte, que no és fàcil davant de tothom, pense que per ella mateixa, no per la seua mare ni per nosaltres, que no diga en algun moment: ‘hi ha coses de les quals no em sent orgullosa, ja està’, ha opinat la col·laboradora. «Ella necessita el seu temps, té una situació, bastant té amb el que ha sofert, no sigues tan dur amb ella que bastant té amb el que té», li ha dit Emma García a Avilés quan este ha assegurat que Rocío Flores té «el que s’ha buscat».

«És tan fàcil parlar…», ha dit molt categòric la presentadora. «Hi ha una cosa molt important. Han passat 20 anys, Antonio David ha donat la seua versió, Rocío ha estat callada fins ara, però la nena també podria haver optat per mantenir-se en un segon pla i no participar en cap programa», ha continuat Avilés. «I continua callada», ha matisat García. «Val, però està asseguda en un plató on se li posen els vídeos i comenta fins on vol», ha dit el col·laborador afegint més llenya al foc. «Avilés, fins on jo he vist, si no estic equivocada, parla de ‘Superviventes‘ i en algun moment decideix deixar anar una cosa de la qual ha vist», li ha corregit.
 

Últimes notícies

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.