Emma García rep una emotiva felicitació en ‘Viva la vida’ pel seu aniversari

Emma García emocionada

Emma García va rebre un emotiu missatge de felicitació | Telecinco

 

Emma García ha viscut un cap de setmana molt emocionant en el programa ‘Viva la vida’. Més allà de complir 46 anys, la presentadora ha viscut uns dies plens de sorpreses que segur que no oblidarà mai.

 

Una de les més emotives la va rebre durant l’emissió d’este programa estrella de les vesprades dels caps de setmana en Telecinco. Tot va començar fa unes setmanes quan el programa presentat per García explicava la història d’una família que travessava un problema d’alcoholisme per part d’un dels seus membres.

 

Una emoció en directe

Este no va ser un dia fàcil per a García, ja que inclús es va emocionar en directe en escoltar la història d’un d’estos membres de la família, que explicava el difícil moment que estaven patint des de feia un temps. Davant de l’emoció d’aquella vesprada, la presentadora no va dubtar en fondre’s en una abraçada amb el convidat i va aprofitar per a enviar-li tota la seua bona energia. La sorpresa ha arribat quan la iaia de la família enviava un missatge de felicitació a García amb motiu del seu aniversari.

 

Concretament, el missatge deia: «Vull agrair-te tot el que estàs fent per nosaltres, si el meu iaio estiguera ací, també t’estaria molt agraït». I afegia: «Moltes gràcies Emma, darrere d’eixe somriure hi ha un ésser humà meravellós. Tot el meu agraïment i el meu amor cap a tu, que sigues molt feliç i que complisques molts anys».

 

La raó del missatge

L’emoció en la cara de la presentadora era evident, i va haver de ser Paz Padilla, que en aquell moment es trobava col·laborant en el programa, la que va explicar el motiu d’este agraïment per part de la família. En este sentit, Padilla va anunciar que García, després de la visita dels afectats al programa, va decidir fer-se càrrec econòmicament de tota la defensa legal del cas. Finalment, visiblement emocionada, García li demanava als companys que no la feren plorar més i enviava un càlid missatge a la família.

 

«El cas em va arribar especialment, i quan li vaig donar eixa abraçada ens vam trencar. És un xic que està lluitant per ajudar a son pare i a la seua iaia, com no vas a ajudar-lo. Ha sigut una felicitació que m’ha fet molta il·lusió, gràcies a vosaltres, que sou uns valents», va sentenciar la presentadora.

 

Emma García al seu programa

Emma García va celebrar els seus 46 anys durant el programa | Telecinco

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.