10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Emma García rep una emotiva felicitació en ‘Viva la vida’ pel seu aniversari

Emma García emocionada

Emma García va rebre un emotiu missatge de felicitació | Telecinco

 

Emma García ha viscut un cap de setmana molt emocionant en el programa ‘Viva la vida’. Més allà de complir 46 anys, la presentadora ha viscut uns dies plens de sorpreses que segur que no oblidarà mai.

 

Una de les més emotives la va rebre durant l’emissió d’este programa estrella de les vesprades dels caps de setmana en Telecinco. Tot va començar fa unes setmanes quan el programa presentat per García explicava la història d’una família que travessava un problema d’alcoholisme per part d’un dels seus membres.

 

Una emoció en directe

Este no va ser un dia fàcil per a García, ja que inclús es va emocionar en directe en escoltar la història d’un d’estos membres de la família, que explicava el difícil moment que estaven patint des de feia un temps. Davant de l’emoció d’aquella vesprada, la presentadora no va dubtar en fondre’s en una abraçada amb el convidat i va aprofitar per a enviar-li tota la seua bona energia. La sorpresa ha arribat quan la iaia de la família enviava un missatge de felicitació a García amb motiu del seu aniversari.

 

Concretament, el missatge deia: «Vull agrair-te tot el que estàs fent per nosaltres, si el meu iaio estiguera ací, també t’estaria molt agraït». I afegia: «Moltes gràcies Emma, darrere d’eixe somriure hi ha un ésser humà meravellós. Tot el meu agraïment i el meu amor cap a tu, que sigues molt feliç i que complisques molts anys».

 

La raó del missatge

L’emoció en la cara de la presentadora era evident, i va haver de ser Paz Padilla, que en aquell moment es trobava col·laborant en el programa, la que va explicar el motiu d’este agraïment per part de la família. En este sentit, Padilla va anunciar que García, després de la visita dels afectats al programa, va decidir fer-se càrrec econòmicament de tota la defensa legal del cas. Finalment, visiblement emocionada, García li demanava als companys que no la feren plorar més i enviava un càlid missatge a la família.

 

«El cas em va arribar especialment, i quan li vaig donar eixa abraçada ens vam trencar. És un xic que està lluitant per ajudar a son pare i a la seua iaia, com no vas a ajudar-lo. Ha sigut una felicitació que m’ha fet molta il·lusió, gràcies a vosaltres, que sou uns valents», va sentenciar la presentadora.

 

Emma García al seu programa

Emma García va celebrar els seus 46 anys durant el programa | Telecinco

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.

Troben a Algèria, sa i estalvi, a l’ocupant del veler desaparegut fa 12 dies a Alacant

L'home de 69 anys ha sigut rescatat després de ser albirat a la deriva en aigües algerianes per un avió de Frontex. Serà traslladat a Alacant després d'arribar a Algesires.

Detingut el responsable d’un bar per instal·lar cambres ocultes en els lavabos del local

La Guàrdia Civil ha detingut al responsable d'un bar a L'Alqueria de la Comtessa per instal·lar cambres ocultes en els lavabos. S'han intervingut dos cambres i cinc discos amb més de 5 TB i la investigació continua oberta.