Emma García rep una emotiva felicitació en ‘Viva la vida’ pel seu aniversari

Emma García emocionada

Emma García va rebre un emotiu missatge de felicitació | Telecinco

 

Emma García ha viscut un cap de setmana molt emocionant en el programa ‘Viva la vida’. Més allà de complir 46 anys, la presentadora ha viscut uns dies plens de sorpreses que segur que no oblidarà mai.

 

Una de les més emotives la va rebre durant l’emissió d’este programa estrella de les vesprades dels caps de setmana en Telecinco. Tot va començar fa unes setmanes quan el programa presentat per García explicava la història d’una família que travessava un problema d’alcoholisme per part d’un dels seus membres.

 

Una emoció en directe

Este no va ser un dia fàcil per a García, ja que inclús es va emocionar en directe en escoltar la història d’un d’estos membres de la família, que explicava el difícil moment que estaven patint des de feia un temps. Davant de l’emoció d’aquella vesprada, la presentadora no va dubtar en fondre’s en una abraçada amb el convidat i va aprofitar per a enviar-li tota la seua bona energia. La sorpresa ha arribat quan la iaia de la família enviava un missatge de felicitació a García amb motiu del seu aniversari.

 

Concretament, el missatge deia: «Vull agrair-te tot el que estàs fent per nosaltres, si el meu iaio estiguera ací, també t’estaria molt agraït». I afegia: «Moltes gràcies Emma, darrere d’eixe somriure hi ha un ésser humà meravellós. Tot el meu agraïment i el meu amor cap a tu, que sigues molt feliç i que complisques molts anys».

 

La raó del missatge

L’emoció en la cara de la presentadora era evident, i va haver de ser Paz Padilla, que en aquell moment es trobava col·laborant en el programa, la que va explicar el motiu d’este agraïment per part de la família. En este sentit, Padilla va anunciar que García, després de la visita dels afectats al programa, va decidir fer-se càrrec econòmicament de tota la defensa legal del cas. Finalment, visiblement emocionada, García li demanava als companys que no la feren plorar més i enviava un càlid missatge a la família.

 

«El cas em va arribar especialment, i quan li vaig donar eixa abraçada ens vam trencar. És un xic que està lluitant per ajudar a son pare i a la seua iaia, com no vas a ajudar-lo. Ha sigut una felicitació que m’ha fet molta il·lusió, gràcies a vosaltres, que sou uns valents», va sentenciar la presentadora.

 

Emma García al seu programa

Emma García va celebrar els seus 46 anys durant el programa | Telecinco

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.