13.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Emma García rep una emotiva felicitació en ‘Viva la vida’ pel seu aniversari

Emma García emocionada

Emma García va rebre un emotiu missatge de felicitació | Telecinco

 

Emma García ha viscut un cap de setmana molt emocionant en el programa ‘Viva la vida’. Més allà de complir 46 anys, la presentadora ha viscut uns dies plens de sorpreses que segur que no oblidarà mai.

 

Una de les més emotives la va rebre durant l’emissió d’este programa estrella de les vesprades dels caps de setmana en Telecinco. Tot va començar fa unes setmanes quan el programa presentat per García explicava la història d’una família que travessava un problema d’alcoholisme per part d’un dels seus membres.

 

Una emoció en directe

Este no va ser un dia fàcil per a García, ja que inclús es va emocionar en directe en escoltar la història d’un d’estos membres de la família, que explicava el difícil moment que estaven patint des de feia un temps. Davant de l’emoció d’aquella vesprada, la presentadora no va dubtar en fondre’s en una abraçada amb el convidat i va aprofitar per a enviar-li tota la seua bona energia. La sorpresa ha arribat quan la iaia de la família enviava un missatge de felicitació a García amb motiu del seu aniversari.

 

Concretament, el missatge deia: «Vull agrair-te tot el que estàs fent per nosaltres, si el meu iaio estiguera ací, també t’estaria molt agraït». I afegia: «Moltes gràcies Emma, darrere d’eixe somriure hi ha un ésser humà meravellós. Tot el meu agraïment i el meu amor cap a tu, que sigues molt feliç i que complisques molts anys».

 

La raó del missatge

L’emoció en la cara de la presentadora era evident, i va haver de ser Paz Padilla, que en aquell moment es trobava col·laborant en el programa, la que va explicar el motiu d’este agraïment per part de la família. En este sentit, Padilla va anunciar que García, després de la visita dels afectats al programa, va decidir fer-se càrrec econòmicament de tota la defensa legal del cas. Finalment, visiblement emocionada, García li demanava als companys que no la feren plorar més i enviava un càlid missatge a la família.

 

«El cas em va arribar especialment, i quan li vaig donar eixa abraçada ens vam trencar. És un xic que està lluitant per ajudar a son pare i a la seua iaia, com no vas a ajudar-lo. Ha sigut una felicitació que m’ha fet molta il·lusió, gràcies a vosaltres, que sou uns valents», va sentenciar la presentadora.

 

Emma García al seu programa

Emma García va celebrar els seus 46 anys durant el programa | Telecinco

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.

61 llevaneu i 6.785 tones de sal per a afrontar la neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana activa un ampli dispositiu davant la borrasca Francis amb 61 llevaneu, més d'un milió de litres de salmorra i 6.785 tones de sal. Es preveuen reforços de Guàrdia Civil i possibles corts si la seguretat ho exigix.

Indonèsia treballarà fins a l’últim dia per a localitzar als tres valencians desapareguts

Indonèsia manté la busca després del naufragi del 26 de desembre amb equips de sonar i bussos. El diumenge s'avalua si s'amplia l'operatiu.

Els agricultors confien en 2026 per a facilitar el relleu generacional amb suport de la UE

El sector demana menys burocràcia, fiscalitat favorable en les transmissions i suport als jóvens. També reclama una PAC sense retallades i regles comercials en igualtat.

El tortell de Reis es reinventa sense perdre la tradició

El tortell de Reis suma farcits com a pastís de formatge o torró, encara que el de nata continua manant. L'alça de la mantega obliga a ajustar preus i grandàries.

Domingo amb pluja en el sud, nevades a cotes baixes i descens de temperatures

Aemet preveu un diumenge hivernal: més inestabilitat en el sud, ruixats forts en l'Estret i neu en cotes baixes per l'entrada d'aire àrtic. Les temperatures descendixen de forma generalitzada, amb gelades a l'interior i vent intens en litorals i Balears.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa en el filferro a Corberán

El Celta va véncer 4-1 al València amb màxima eficàcia i aprofitant errors rivals. El resultat acosta als celestes a Europa i compromet a Corberán.

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.