12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Emma García rep una emotiva felicitació en ‘Viva la vida’ pel seu aniversari

Emma García emocionada

Emma García va rebre un emotiu missatge de felicitació | Telecinco

 

Emma García ha viscut un cap de setmana molt emocionant en el programa ‘Viva la vida’. Més allà de complir 46 anys, la presentadora ha viscut uns dies plens de sorpreses que segur que no oblidarà mai.

 

Una de les més emotives la va rebre durant l’emissió d’este programa estrella de les vesprades dels caps de setmana en Telecinco. Tot va començar fa unes setmanes quan el programa presentat per García explicava la història d’una família que travessava un problema d’alcoholisme per part d’un dels seus membres.

 

Una emoció en directe

Este no va ser un dia fàcil per a García, ja que inclús es va emocionar en directe en escoltar la història d’un d’estos membres de la família, que explicava el difícil moment que estaven patint des de feia un temps. Davant de l’emoció d’aquella vesprada, la presentadora no va dubtar en fondre’s en una abraçada amb el convidat i va aprofitar per a enviar-li tota la seua bona energia. La sorpresa ha arribat quan la iaia de la família enviava un missatge de felicitació a García amb motiu del seu aniversari.

 

Concretament, el missatge deia: «Vull agrair-te tot el que estàs fent per nosaltres, si el meu iaio estiguera ací, també t’estaria molt agraït». I afegia: «Moltes gràcies Emma, darrere d’eixe somriure hi ha un ésser humà meravellós. Tot el meu agraïment i el meu amor cap a tu, que sigues molt feliç i que complisques molts anys».

 

La raó del missatge

L’emoció en la cara de la presentadora era evident, i va haver de ser Paz Padilla, que en aquell moment es trobava col·laborant en el programa, la que va explicar el motiu d’este agraïment per part de la família. En este sentit, Padilla va anunciar que García, després de la visita dels afectats al programa, va decidir fer-se càrrec econòmicament de tota la defensa legal del cas. Finalment, visiblement emocionada, García li demanava als companys que no la feren plorar més i enviava un càlid missatge a la família.

 

«El cas em va arribar especialment, i quan li vaig donar eixa abraçada ens vam trencar. És un xic que està lluitant per ajudar a son pare i a la seua iaia, com no vas a ajudar-lo. Ha sigut una felicitació que m’ha fet molta il·lusió, gràcies a vosaltres, que sou uns valents», va sentenciar la presentadora.

 

Emma García al seu programa

Emma García va celebrar els seus 46 anys durant el programa | Telecinco

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.